Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Hi hi sardegna snoezig he. Ik had niet zoveel geslapen. Toen vroeg ik vanmorgen, pak jii haar even uit haar bedje? Want vioolman ging vroeg aan de gezinsbus klussen. Hii legt haar bij me. Een klein pakketje met grote ogen een roze jurkje, urrrrr urrrr zegt ze en mondje al gulzig open. Op zulke momenten ( en die heb ik ook best vaak ) weet ik echt niet hoe ik het heb van vreugde, wat een pracht zeg en wat mooi het nog eens mee te maken he ?? Ik deel je gevoel helemaal.

Was dat zzzzzzzzzz l meisje of was het sardegna??

Ik ga maar eens proberen wat op te ruimen tot de volgende voeding. Maar ik merk toch dat ikvniet zo veel kan als ik wil
viool, niet nu gaan verkopen en verhuizen hoor. Je huis wordt gewoon hartstikke mooi, je moet er alleen even doorheen

Sardegna, fijn he, dat je overal nog een keertje doorheen mag, iedere fase weer

Ontplofte huis is weer redelijk op orde, nu alleen weer wat ontploft na het spelen met oude crechevriendje van oudste. Leuk ook om de verschillen tussen die twee te zien. Oudste is nu alleen behoorlijk gesloopt na bbq van gisteren (was ook erg gezellig, man was om 3 uur thuis), en ik ben ook lekker gaar na de hele avond staan...

Nu dus even met de voetjes op de bank omhoog, even relaxen!
Ha ha, nee hoor, dat was lmeisje die zo lekker ging slapen, niet sardegna. Ik ben niet zo'n overdag slaper, gaat trouwens ook niet echt met de jongens erbij natuurlijk. Zeker niet met vriend die veel moest werken dit weekend. Over het algemeen voel ik me trouwens weer redelijk fit, ben ook alweer een paar keer wezen sporten. En Lmeisje spookt tot nu toe 's nachts niet (gauw afkloppen!!), alleen een keertje drinken en verder hoor je haar niet. Dus vermoeidheid valt reuze mee en ik ben goed hersteld van de bevalling, geen pijntjes meer ofzo.

Kan me ook al helemaal geen buik meer voorstellen. Als ik jouw verhalen lees Tieger lijkt het alweer zo ver weg, dat hoogzwangere...
sardegna wat fijn dat je je alweer zo goed voelt! Heerlijk!

Amalia welkom terug! Moeten jou kinderen maandag weer naar school? Ging het allemaal goed met baby enzo? Zet eens een foto op hyves ben benieuwd hoe groot ze is geworden! (gaat altijd zo snel in het begin!)

viool heerlijk he die geniet momentjes met baby! Ik ben vanmorgen met J in bad geweest hij vond het heerlijk was erg leuk! Snap dat je eigenlijk klaar bent met je huis, maarja volgensmij is verkopen nu ook geen optie, misschien toch beter afmaken of lijkt het einde echt niet in zicht? Lijkt me heel moeilijk altijd constant in de bouwrommel te zitten. kun je je man niet opgeven voor help mijn man is klusser ofzo maken die bouwvakkers het lekker af!
Jongste jongens hebben koorts en griep. Hoe doe ik dit nu met baby ? Ik vind dat maar niks bij kleintje maarja. Verder maar uitzieken, laat ze maar veel drinken met dit weer
Sardegna wat klink jij goed en fit

rw ik hoop niet dat ik dit gemist heb en je het nu dubbel gevraagd krijgt maar hoe is het met je werk gegaan ?

Amalia back to school morgen ?
Viool: ik denk dat je er weinig aan kunt doen als miniviool dit krijgt. Mijn dochter had een week na haar geboorte het RS-virus te pakken dankzij haar grote snotterige broer...en konden we het ziekenhuis in :S Hou haar gewoon lekker in de gaten en laat ze zo min mogelijk kusjes geven tot ze beter zijn...

Sardegna, je klinkt zo ver weg, vanuit die zevende hemel ;)

HIer hebben we een goede nacht gehad. Dochter was zó uitgeput van de slechte nacht en dag daarvoor dat ze tot half 7 geslapen heeft! (normaal is ze tussen kwart voor 6 en kwart over zes echt wakker) En ze lag er gisteren vroeg in. Wel begon ze gelijk weer te krabben aan de waterpokjes, maar goed. Ze is toch naar de oppas gegaan vandaag, ze was verder wel vrolijk vanochtend. En dan heeft mama nog even wat rust! Kan ik nog dingen regelen voor de geboorte, want ik begin nu een beetje de kriebels te krijgen. Morgen "alweer" 34 weken! En de kleertjes moeten nog gewassen, overtrekje genaaid, nog dozen van de babykamer die pinkelman er maar neerzet om niet door naar zolder te hoeven lopen...grrr!! En ik was net zo blij dat de vorige lichting weg was. Mannen! :S

Kortom, de nesteldrang begint toe te nemen Maar ja, dochter was er met 36 weken, als ik dan bedenk: ik heb nog maar 2 weken, dan waaaaahhhh!!!!!!

Tieger: hoe is het met je? Jij hebt nu echt meldplicht hoor! Heb je veel last van voorweeen of helemaal niks?

Nou dames, later weer meer!
Pinkeltje, ik heb nergens last van, geen voorweeen, niks Behalve dat ik het zat ben, maar tegelijkertijd ook nog wel een gevoel dat de kleine toch nog niet kan komen...

Hier vanmorgen moeten haasten, we werden om 8 uur wakker, wekker vergeten te zetten Man opgestaan, ik oudste aangekleed en naar school geholpen, ze zaten binnen 20 minuten in de auto omdat het hier onwijs aan het plenzen was. Nu jongste dus nog even wegbrengen naar de opvang, maar dat kan gelukkig in een wat rustiger tempo.

Nu even op pad dus!
Goeiemorgen!!!

Zit hier gewoon met de lampen aan naar regen te staren. Lekker gezellig, het werk en de scholen weer begonnen dus herfst ofzo??? Achterlijk zeg.

Dank voor de felicitaties!

Ik zal wat foto's plaatsen en proberen bij te lezen en reageren.

Oja Sardegna, vlak voordat het Internetkaartje afliep op de camping en ik dus kon reageren: ik wil graag zo;n puckababy van je lenen! Inderdaad handig om te kijken of het werkt. En ze gaat al richting (of is al) 60cm dus als het wat is kan ik meteen zoeen voor 3-6 mnd kopen.

Hmmm, A mekkert... Dat wordt geen foto's plaatsen dus...
Pinkeltje 34 weken dat gaat goed!! En jij hebt ook meldplicht hoor, niet alleen Tieger 39 weken ofzo nu Tieger? Spannend hoor, dan kan het nu echt niet langer dan een paar weken meer duren. Of vandaag al, je weet nooit...

Hier de school weer begonnen vandaag, vonden de jongens toch wel even spannend. Jongste (ik bedoel middelste ) ging alleen met een handje van mama de klas in, wel schattig ook.

BSO afgebeld, ik vind het wel lekker een rsutig dagje met Lmeisje en de jongens gaan er graag heen, maar voor zo'n eerste schooldag na de vakantie maar even lekker rustig naar huis vanmiddag. Vonden ze zelf ook wel een lekker idee.

Amalia, ik zal de reserve-puckababy opsturen. Kijk even naar het klitteband van het binnenhesje, dat zit een klein beetje los, geeft op zich niet, maar als het verder losgaat moet je het misschien even vastzetten. Eens kijken hoe ik 'm in ga pakken voor verzending....
Yep Sardegna, 39 weken precies. Dus nog maximaal 3 weken, telt wat makkelijker af

Hier hebben we vrijdag een relaxdagje met alleen oudste thuis. Kleuters hebben dan vrij, bso is 's ochtends waarschijnlijk niet open omdat er te weinig kinderen zijn, dus dan maar gewoon lekker de hele dag thuis. Mijn ouders komen dan ook deze kant op, dus wieweet, gaan we daar nog even langs op de camping met z'n tweetjes.

Amalia, lekker toch, zulk weer Hoef je niet te balen dat de vakantie weer voorbij is

Hebben jullie met de vakantie wel goed weer gehad? Vind dat altijd zo'n domper, als het de hele vakantie regent...

Ik zit te denken aan een to do lijstje, maar ik kan niet zo veel dingen bedenken... Terwijl er toch het nodige op zou kunnen. Kortom, ik heb gewoon geen zin... Dan de zolder maar weer opruimen of zo, daar blijft het een zooitje... Straks maar even doen.
Wisten jullie trouwens dat ons topic een jaar bestaat?? Uma heeft 'm half augustus vorig jaar geopend. Wat is er veel met iedereen gebeurd in een jaar tijd vinden jullie ook niet?

Viool, hoe gaat het met de zieke jongens?
Bedacht het me net, 5x5, hoe gaat het met oudste? Nog steeds zoveel plasongelukjes, of gaat het (op school) al wat beter?

Nu maar even gauw lunchen, en daarna maar eens wat nuttigs doen. Vanmorgen even gebeld met werk, had binnen een minuut al weer opgehangen. De collega die ik aan de lijn had is nooit zo spraakzaam, andere collega belde even later terug maar kon niet echt vrij kletsen. Dus die belde later in haar pauze nog weer terug, om even gal te spuwen. Aan het einde van de pauze hingen we op, dus er is een hoop gezeik op de afdeling Plus toch ook nog het nodige aan reorganisaties, ben benieuwd welke consequenties dat uiteindelijk allemaal gaat hebben. Hoorde net dus dat alle tijdelijke contracten niet verlengd gaan worden, gelukkig zit ik wel vast...
Tieger...zie hier voor een update 5x5 in "plas en poep angst op wc 4-jarige"
Zo, alweer een jaar! Dat gaat hard! (ik hoop dat een babytje er voor ons volgend jaar ook wel in zit, maar ik ga zo eerst maar eens bellen om te kijken of ik nog iemand over die opleiding te pakken kan krijgen)
Hiep hiep hoera voor ons topic!!

Oh ik ben zo ziek... Begon vannacht om 12 uur, heb echt wel 15 keer overgegeven. Hoop niet dat het komt omdat ik iets verkeerd gegeten heb lig nu in bed, Uman is thuis gebleven en ik heb de meiden nog niet eens gezien. Saai!!
Sterkte Uma .

Sardegna, als het te duur wordt om te verzenden, dan hoeft het niet hoor. Laat anders even weten.
Oh beterschap Uma...
Welnee amalia, doe niet zo gek, verzenden kost maar een paar euro. Het zit trouwens al op de post. Ik heb op de keukenweegschaal gewogen en op de tnt site gekeken hoeveel erop moest, dus als het goed is krijg je geen strafport

Uma, balen zeg. beterschap.
Welkom terug, Amalia! En nog gefeliciteerd!

Uma, bluh, wat rot voor je...zo ziek!

Tieger, mmm, 2x overtijd dus...dan klinkt het weinig hoopvol op een bevalling 1 dezer dagen. Nou ja, wie weet gaat het deze keer helemaal anders en heb je gewoon morgen een kindje in je armen. Ik hoop het voor je. Niet leuk, dat wachten als je het zo zat bent!

5x5, al iemand kunnen spreken over de opleiding???

Ik zal zo even je andere topic over je dochter lezen. Ik hoop op goede tips voor je daar..lastig hoor. Al weer iets van de huisarts gehoord?

Viool, whahahaha, dat agendaverhaal!! En..heb je em omgeruild?

Pinkeltje, wat fijn, dat je kindje toch nog steeds lekker binnen zit! Wie had dat gedacht?!

Vervelend he, die waterpokjes voor dochter... En je kan er ook zo weinig aan doen.

Zijn de luizen al verdwenen?

Sardegna, zo te horen ben je heerlijk aan het genieten van je kleine meisje! Ik krijg er dan ook zo'n zin in! Om alles nog een keertje mee te maken!

Rw, al een beetje gewend aan het schoolritme?

vind zoon het leuk?

Bengel, ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Doe je snel een update op hyves?

Hier gaat het wat minder. Ben nu bijna 32 weken en begin ineens te merken, dat het niet allemaal meer even soepel gaat. Vriend heeft eigen bedrijf en is veel weg. Kinderen, huishouden etc, doe ik allemaal alleen. Normaal geen probleem, maar met alles er nu bij (verbouwing, verhuizing a. s. weekend) trek ik het slecht. Gistermiddag vierden we verjaardag van oudste. Vriend zit dan de hele middag op zijn gat en ik rwn van hot naar her om iedereen van hapjes, drankjes, avondeten ed te voorzien. Gatver, irritant. Was helemaal oververhit en alles deed pijn. Dan kan ik zo boos worden. Het lijkt af en toe wel of die man van mij vergeet dat ik zwanger ben...ja, hii heeft het ook druk, maar een beetje hulp af en toe lijkt me nu toch niet teveel gevraagd?

Zo...moest even klagen!
@amalia gefeliciteerd!!!

@uma beterschap, ook hier zoekenboeg en ben zelf zoooo misselijk

@rikst ik denk dat je man het idd niet door heeft en of je moet het met vuvuzuela- toeter in zn oor blazen ;-(

ik moet bekennen dat ik momenteel denk dat ik gewoon net geschikt ben voor dit ritme, poeh net aan EN .... Dat een sportclub of training gewoon niet te doen is erbij ...

Op dit moment baal ik dat ze niet naast me op school zitten ( school om de hoek )

en ik kan en wil er niks bij !!!

Mn werk ??? Ik weet het zo net niet.

Ik zou t liefst de dag met oviool in ritme, de jongens om de hoek op school- en thats it.

;-(

;-(

ben ik nu een looser ????

Nou ik heb ook mn dag niet - als ik ook ergens niet tegen kan is me zo plakkerig en waaierig en natgeregend voelen. Ik raak dan " overhit" En gezienik geen auto rijd zie ik er vaak zo uit. Maar went niet.
Zoekenboeg ???? Aha... Ziekenboeg
Oh fijn Sardegna! Ik dacht dat het mss een pakketje zou worden van 7,95 ofzo. Ik ga naast de brievenbus liggen morgen

Rikst, ik ben ook altijd degene die rent op verjaardagen, maar gisteren MOEST ik voeden op het tijdstip dat alles in de oven moest. Man was helemaal gesloopt ha ha. En dan hadden we nog weinig mensen uitgenodigd,normaal hebben we 3x zoveel mensen. Maar ik had daar geen zin in deze keer.

Viool, adem in adem uit haha. Ik vond het vandaag met die regen ook bagger; kinderen in en uit de auto, en dan voor A. Ik had de draagdoek maar even omgehangen voor school want met wandelwagen kom ik daar bijna niet door de meute heen + dat ding in en uit de auto; niet te doen. Ik ga het liefst wandelen naar school maarja, ook niet fijn in de regen.

Ik heb dus nog geen tijd gehad voor die foto's. Ga even kijken of het nu kan, maar dame zit alweer te pruttelen.

Had ik al verteld dat ze op haar 2 middelste vingers sabbelt? Schattig. De jongens hebben dat helemaal niet, geen duim,vingers of speen, maar zij heeft dus haar vingers gevonden. Cute.
Amalia fijn dat je er weer bent!

Tieger en Pinkel fijn dat alles nog rustig is en binnen zit. (hoewel dat geldt niet helemaal voor Tieger)

Uma doe je het het een beetje rustig aan! Denk goed aan jezelf.

Sardegna de liefde spat van het scherm af! Mooi om te lezen.

Rikst alweer 32 weken. Dat gaat ook alweer snel. Jammer hè dat mannen dat niet doorhebben. Dat zit er gewoon niet in. Echt aansturen moet je ze, hoe vervelend dat ook is.
ben ik weer!

Viool het is ook wel allemaal druk hoor he met school, brengen halen en baby, en dan nog de clubjes, hier gelukkig nog niet dat scheelt heb al bedacht dat ze eerst hun zwemdiploma's moeten halen en dan pas op wat anders mogen anders is het volgensmij niet te doen. Maarja die van jou hebben al hun zwemdiploma's je bent echt geen looser hoor als je wil stoppen met werken vroeger deden ze dat toch allemaal en ik denk dat we er ooit naar terug gaan, klinkt ouderwets maar je ziet toch vaak om je heen dat het toch niet werkt een werkende vrouw. En straks met de vergrijzing kunnen we nog onze ouders gaan verzorgen en werken en de kinderen....

Ik werk 2 dgn en man 5 en dat is goed te doen maar wij hebben dan ook een geweldig vangnet van familie die altijd wil oppassen.

amalia lief op haar vingers zuigen! Ook wel beter dan een speen moet ik zeggen!

even posten hoor voordat het weer weg is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven