Gewoon Thuis
dinsdag 23 februari 2010 om 19:37
Oke, doen we andere x. Is ook eigelijk beter, want zat me vandaag te bedenken dat het in schoolvakanties altijd walchelijk ( van Kesske ) druk is in Naturalis. Tijdens herfstvakantie stond er rij tot ver buiten. Broer raadde me toen af te gaan, die was geweest en t was hel. En dat zei iemand die voor zijn lol naar Plopsaland gaat dus dat zegt wel wat
Beterschap alom dus
Erwt, leuk, mail! Ik ga je uitgebreid terugmailen
Eerst aan de pizza nu. We hadden geen zin in koken dus Chica kreeg leftover van gisteren en wij nu kinderloos aan de foute pizza
Beterschap alom dus
Erwt, leuk, mail! Ik ga je uitgebreid terugmailen
Eerst aan de pizza nu. We hadden geen zin in koken dus Chica kreeg leftover van gisteren en wij nu kinderloos aan de foute pizza
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 24 februari 2010 om 08:52
Gisteren niet puffen of naar de wee toe-ademen, maar De WeeënDans
Gelukkig vond de juf het niet erg dat ik er toch echt wel om moest lachen (en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het ook niet echt bepaald een dans is, maar meer een beweging), maar ja... De Weeëndans, voor als je ontsluiting hebt, maar nog niet mag persen
Peas on earth!
woensdag 24 februari 2010 om 09:31
De weeëndans? dat is de dans die wij rond je uitgerekende datum voor je gaan opvoeren hier. Die moet je zelf niet gaan doen hoor
Ik heb zo'n muis met een rood lichtje en die vliegt steeds als een gek over het scherm als ik hem maar een beetje probeer te sturen. Iemand een idee wat te doen daarmee? Is echt irritant.
Ik heb zo'n muis met een rood lichtje en die vliegt steeds als een gek over het scherm als ik hem maar een beetje probeer te sturen. Iemand een idee wat te doen daarmee? Is echt irritant.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.