géén leuke reactie

08-06-2009 12:42 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet dus nu al dat ik GÉÉN leuke reactie krijg van mijn schoonouders

als ik ooit ga vertellen dat ik zwanger ben.

morgen test ik voor het eerst. maar

even over het onderwerp

ik liet wel eens wat doorschemeren en toen kreeg ik al de opmerking

'nou jullie wachten er maar mooi mee" op zo'n toon van ik bepaal wel even wanneer het de tijd is voor jullie

nou mooi niet kan er nu nog kwaad om worden maar wel

met verjaardagen even klote grapjes maken van en wanneer komt die van jou/?

ik heb misschien wel eens een buikje maar

nogmaals als ze het nogmaals zegt zeg ik gewoon dat ik moet schi^ten en wat der probleem nou is

bleh... wordt je toch moe van?

mijn ouders zullen geschockt zijn en gelijk over GELD beginnen

hoe we dat wel niet zullen financeren in deze crisis ect ect

maarja sommige vergeten nog wel eens dat het kind er niet morgen is maar pas over 1jaar............ wie herkent dit?

en wat voor reactie kregen jullie?
Jammer 5
he maar ontblok haar nog even, want nou weten we niet wie dr botten moet breken.

*trekt strootje*
Oh, er is al een permaban uitgedeeld zie ik, thanks Vief, kan ik weer verder met mijn dagelijkse huishoudelijke beslommeringen op de maandag (lees: van mijn luie reet komen en aanpakken!)
quote:Einzel_nr2 schreef op 08 juni 2009 @ 13:18:

whahaha :roll:

misschien hebben jullie het niet door

maar ik lach jullie uit

echt heel hard lach ik jullie uit

HAHAHA

ik stop hier mee ik verlaag mij niet nog verder tot het ondergrondse

ahahahahahahahhaha

oh neem maar niet de moeite hoor

ik lees de aankomende teksten toch niet

zul je zien je hebt toch weer van die domme wichten die wel wat typen omdat ze dan zogenaamd denken dat ik het lees

nou FOUTTTTTTTTTTT..

hahahahahaha

Waar slaat dit op, er zijn gewoon een paar mensen die proberen uit te vinden wie jij bent, en waarom je schoonma zo op je reageert. Er zijn een aantal mensen die je ondanks de vele tegenstrijdigheden toch (een beetje) proberen te helpen.

Waarom loop jij tegen alles en iedereen te schoppen? Wat zit jou nou echt dwars? Pas als je daar uit bent zullen andere ook leuk op jou reageren.
quote:robo schreef op 08 juni 2009 @ 13:30:

Ben ik dus toch helderziend hè, zie het blokkadetopic

Als je toch zo helderziend bent robo........ euh...... wanneer wordt ik zwanger? Ben ik al zwanger? is het een meisje of jongetje? Weet je ook al de naam ( scheelt weer nadenken )

Vindt het wel handig zo'n robo op het forum
Duffie, je krijgt een tweeling, genaamd Himmie en Hammie (2 jongetjes), die geboren zullen worden op 11 augustus 2010.

Je ontvangt binnen 5 dagen mijn accept-giro, voor jou is deze eerste voorspelling slechts ¤ 45
quote:robo schreef op 08 juni 2009 @ 13:36:

Duffie, je krijgt een tweeling, genaamd Himmie en Hammie (2 jongetjes), die geboren zullen worden op 11 augustus 2010.

Je ontvangt binnen 5 dagen mijn accept-giro, voor jou is deze eerste voorspelling slechts ¤ 45

Kijk das bijna gratis

Himmie en Hammmie

Himmie en Hammie

Ja..... dat klinkt wel......

Alleen die 11 augustus 2010, kan dat niet een dagje later, die dag voelt niet goed met mijn chakra's..... zit mijn ying en yang niet helemaal lekker......
Himmie en Hammie, wat een stoere namen zeg. Gefeliciteerd Duffie!
Nee Duffie, 11 augustus wordt het en blijft het: numerologotechnisch zit dat namelijk helemaal snor.

12 augustus zou een dràma worden.
Al enig idee hoe je schoonouders hierop gaan reageren, Duffie?
Ik verdenk TO overigens ook van helderziendheid (zie topictitel en daaropvolgende reakties ).
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Thx ring!!

Nou ja als jij zegt dat het numerologisch helemaal in orde is, sja dan moet het misschien maar de 11de. Maarreee de 14de dan??? ( 13de natuurlijk niet, want dan gaan we helemaal van de rel )

Ja mijn schoonouders hebben het er erg moeilijk mee. Ze vinden dat wij technisch niet zo goed bezig zijn. Mijn schoonmoeder gaat voor 24 januari 2029, maarja ik vindt eigenlijk dat ze niet zo moet zeuren!

En anders geef ik haar gewoon een grote bek, waar bemoeit ze zich tenslotte mee!!!
Ja, dat vind ik echt.
Ja Duffie, dan zeg je gewoon dat je moet schijten en wat haar probleem nou helemaal is

Tòch wat geleerd van Einzel!
je zou er bijna van moeten sch**ten....
sjees...weer die mosterdpot...
Einzel is geen clone, ze is wel degelijk een bestaand persoon. Ik `ken` haar van een ander topic, heb haar op Hyves gehad en ik geloof dat het nu niet helemaal goed met haar gaat, gezien deze reacties.

Treurig.
Pfieuw toch nog wat geleerd, is het niet voor niets geweest dit topic!

Dus gewoon tegen mijn schoonmoeder zeggen dat ze moet schijten ( of moest ik nou schijten )

Pfff krijg diarree van dit topic!
Als je nog zo onder de plak zit van je schoonouders en ouders ben je dan wel zelfstandig genoeg om zelf een kind op te voeden?
Sneu voor haar, dat het niet zo goed met haar gaat.

Maar ik denk dat ze het zichzelf ook onnodig moeilijker maakt dan nodig.
quote:Yoels schreef op 08 juni 2009 @ 13:51:

Einzel is geen clone, ze is wel degelijk een bestaand persoon. Ik `ken` haar van een ander topic, heb haar op Hyves gehad en ik geloof dat het nu niet helemaal goed met haar gaat, gezien deze reacties.

Treurig.

Dat is heel vervelend dan Yoels.

Ik heb inhoudelijk serieus op haar gereageerd maar kreeg daar totaal geen antwoordt op.

Ik wou niet iemand zijn neus stoten met het geinen sorry als dat wel gebeurt is
Oh nee, ik doelde ook niet op jullie reacties, die snap ik wel Maar haar reacties waren niet zoals ik haar "ken". Haar manier van schrijven was wel eens vaker wat onduidelijk, maar niet zo schoppend tegen iedereen die reageerde.
Misschien dat 'een vriend' haar nick weer eens heeft geleend?
Lieve TO,

(ja, ik ga er stiekem toch vanuit dat je dit leest, kansloos he )

Ik vind het heel vervelend voor je dat het leven zo moeilijk voor je is. Eerst was je een jongetje, maar omdat het allemaal niet naar behoren werkte heb je voor veel geld de boel eraf laten halen. (kun je dan eigenlijk wel zwanger worden?)

Omdat je toch al zo'n transformatie had ondergaan besloot je ook maar om jezelf acht jaar jonger te maken. Hierdoor onderging je blijkbaar toch een lichte identiteitscrisis met alle gevolgen en problemen van dien.

En toen trof je óók nog eens van die rampzalige schoonouders die je dúrfden te vragen of je zwanger was en of je een kind wilde! Nouja zeg. Ik hoop voor je dat je alle hulp en steun krijgt die je nodig hebt (en die heb je zo te zien hard nodig).

Hopelijk maak je nog eens een andere nick aan en kunnen we weer zo met je lachen. Het was gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven