Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 07 oktober 2009 @ 12:51:

Nee, als ik er nu mee stop dan kost het uiteindelijk nog meer geld. Even door de zure appel heen bijten nu, en als ik rijbewijs heb zoek ik er een avond baantje bij denk ik (ik ben niet zo'n held in door het donker overal naartoe fietsen )

En terecht.

Kan je niet iets vanuit huis doen in de avonduren? Callcenter iets?
quote:bambino schreef op 07 oktober 2009 @ 12:52:

weet je ook hoe je die reacties snel kan vinden? want ik heb weinig trek om al die foto's door te bladeren...... al ben ik wel nieuwsgierig, hahahaHahahahaha geen idee, het is nieuw volgens mij. Dacht dat je wel net als bij Hyves een mail kreeg met 'er is een opmerking geplaatst bij deze foto' ofzo. Maar niet dus?
quote:Star schreef op 07 oktober 2009 @ 12:54:

[...]

En terecht.

Kan je niet iets vanuit huis doen in de avonduren? Callcenter iets?Heb ik al op lopen zoeken. Maar ik kom alleen maar een beetje louche praktijken tegen
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach je kan wel een geil stemmetje opzetten toch?
Nieuwe Delicious. is binnen. De bosbessen cheesecake roept me
quote:Star schreef op 07 oktober 2009 @ 12:54:

[...]

Hahahahaha geen idee, het is nieuw volgens mij. Dacht dat je wel net als bij Hyves een mail kreeg met 'er is een opmerking geplaatst bij deze foto' ofzo. Maar niet dus?jawoel, maar dan kom j eop de beginpagina,hahah hebben ze niet over nagedacht...
quote:Star schreef op 07 oktober 2009 @ 13:01:

Nieuwe Delicious. is binnen. De bosbessen cheesecake roept me Is dat leuk de Delicious? maak je er vaak dingen uit?
Nou veel plezier met de 210 foto's dan

Ja ik vind het een leuk blad, maak er best veel uit.
al gedaan, leuk is tie he die op die motor? echt dat smoeltje, hahaha
Ja hij kijkt echt stoer daar
Mamax wat fijn dat Max het zo goed heeft gedaan! Knappe vent.

Bridges succes met Ties zometeen met de prik. Ik hoop dat het allemaal meevalt!

Ach Bam, met dit weer hoef je ook niks nuttigs te doen toch? Lekker fluffen

Mal balen dat de wc nu weer verstopt zit. Het zit jullie ook niet mee. Ik kan me voorstellen dat je er goed van baalt

Zo nou het spiraaltje zit erin hoor. Ik vond het erg meevallen, alleen toen ze de draadjes door wilde knippen, ging het spiraaltje mee naar buiten. Moest de assistent bij de apotheek een nieuwe gaan halen, lag ik daar met allemaal klemmen en dingen tussen mn benen.Gezellig

Maar ik heb nergens last van, ja een beetje bloedverlies. Maar mag dus vandaag helaas niet sporten van de arts.

Nou ja dan maar lekker even een uurtje achter de computer. Tobias is heel lief met zn treinbaan aan het spelen en Robin slaapt!
Leuk Naatie, je ligt er ook zo lekker charmant bij dan . Ik moet de volgende keer ook maar bellen, heb veel meer hoofdpijn nu dan voor de pil. Ik laat hem bij de gyneacoloog zetten en m'n eigen bijdrage voor dit jaar is gebruikt, wel verstandig om hem dan dit jaar te laten zetten.

Mal, geld uitgeven aan dat soort dingen is nooit leuk, maar zeker niet als je je spaarpot leger en leger ziet raken.

Max is een beetje lichtgeraakt nu, heeft ook pijn in z'n buik, dus het heeft er wel ingehakt die ochtend wennen. Buurmeisje is er nu en ik heb net de treinbaan met ze in elkaar gezet.

Juud, jij vroeg nog naar de beker. Vandaag had hij een pakje chocomel en een banaan mee. Heb net een beker besteld voor hem, deze wilde hij graag hebben:

Alleen is die van Max aqua met blauwe letters (uiteraard) . Zat nog te twijfelen aan een bidon-achtige beker, maar aangezien ik van plan ben karnemelk met een scheutje limonade mee te geven (en wij hebben altijd die van Boerenland, die is behoorlijk dik) denk ik niet dat dat zo makkelijk drinkt.

Ga even was vouwen en strijken.
Zo. Het is gedaan! Wat een kanjer. Hij vond het erg spannend, heeft even flink gehuild maar ook zo weer over. Goed, ik was helemaal trots! Daarna stapel boekjes gekocht, dus mama weer blij!

Mamax: wat fijn dat het zo goed ging! Leuk die beker! Was hij duur? bij koterkado of zo?

Mal: hè gets dat is echt balen... Kan iemand het zwart laten maken?

Hier ook kleine man die op voetbal wil/ "moet" hoor. Maar goed, is AZfan in spé dus komt wel goed. Hopelijk wil meisje dan idd op paardrijden... Maar eerst die zwemlessen, anders is het even te veel/duur...

Naatie: ah hij zit erin. Fijn. Gelukkig viel het mee dan. Wat vervelend van het poepen trouwens. Heb je afspraak bij de dokter?

Hel: ah kijk, een huisman. Lekker joh. Dan werkt hij 3 dagen? (hmmm ik voel me met mijn 3 dagen helemaal geen huisvrouw eigenlijk haha) (sterker nog, collega ging vrijdag trouwen, en hij zei over haar dat ze een goede huisvrouw was, haha Weet nou ook niet of ik daar blij mee was. Maar goed, denk dat die titel finaal aan mij voorbij gaat )

Bam: ik kijk de foto's binnenkort even, word nu wel erg nieuwsgierig!
Kletskousen

Oké,nog even snel, want ik was Bam vergeten:

Bam, sterkte met de onderzoeken!

Mamax, jij en Max zijn stoer.

Ga nu écht
wat een geheugen heb jij Kokos. Lief, dankjewel
quote:bridges6 schreef op 07 oktober 2009 @ 14:42:

Zo. Het is gedaan! Wat een kanjer. Hij vond het erg spannend, heeft even flink gehuild maar ook zo weer over. Goed, ik was helemaal trots! Daarna stapel boekjes gekocht, dus mama weer blij!

Mamax: wat fijn dat het zo goed ging! Leuk die beker! Was hij duur? bij koterkado of zo?

Grote jongen! Wat heb je voor boeken gekocht?

Beker is inderdaad van Koterkado. 13.90 inclusief verzendkosten.
Wanneer heb je de onderzoeken Bam?
Gelukkig viel het mee voor Ties Bridge. Welke boekjes zijn het geworden?
Naatie, wat een verhaal van die spiraal! Dat rijmt. Anyway, je bent er lekker vanaf. Hoop dat ie bevalt. Of dat je er eigenlijk niet van bevalt haha.

Mamax, goed hoor! Ook weer door de zure appel gebeten. Nu volgen wij allemaal.. Kunnen we jou weer om raad vragen.

Er zit een goed paardrij-adres in Bridgesdorp, Bridges! Tegenover de vroegere Intratuin, op die weg. Ik denk dat ik CG er ook heen stuur als ze een goede balans heeft. Ze is helemaal maf van paarden!

Ik weet niet hoe prijzig het is, het is een soort van prive les, maar dan heel simpel hoor. Ken je het?
En nu nog even over CG, het is een ware poppenmoeder!

Ze sjouwt Poppy overal mee naartoe, moet ook eten en schone luier etc. Net was ze gevallen en sprak zij: ' Poppy boem au dotter'.

(maar ik ga niet op de fiets door de regen naar de dokter hoor)
Suus, ik zie dat Banba tegelijk met jou is bevallen maandag

Hoe is het met alle dames?
Ah, je hebt het zelf al gezien
quote:compu schreef op 07 oktober 2009 @ 17:32:

En nu nog even over CG, het is een ware poppenmoeder!

Ze sjouwt Poppy overal mee naartoe, moet ook eten en schone luier etc. Net was ze gevallen en sprak zij: ' Poppy boem au dotter'.

(maar ik ga niet op de fiets door de regen naar de dokter hoor)Lieffff..
Vrijdag zijn de onderzoeken.
Meisjes hai!

Hier alles goed. Itt Banba mag ik niks van de kraam, ze is geweldig en zorgt super goed voor ons. Ik heb lekker bijgeslapen vandaag (mijn verse spookje was wakker van half 2 tot 4 vannacht ).

Kaartjes zijn op de bus. Enka, dank voor je lieve kaartje en de mooie stickers, Jeetje vindt ze super gaaf!

En heeft een van de kindjes Jeetje post gestuurd maar zijn/haar naam vergeten op de Hello Kitty envelop te zetten? Ook daar was ze heel erg blij mee!

Ik ga voeden (loopt als een trein). Misschien tot straks en anders tot morgen.

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven