Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja Bridge heeft nou al twee keer gevraagd hoe de braderie nou was
quote:Star schreef op 12 juni 2008 @ 10:05:

Ja Bridge heeft nou al twee keer gevraagd hoe de braderie nou was Dank!
is dat echt zo?

ohoh, bewijst weer dat ik halve bak lees.

Braderie was leuk maar sucks ( was naast het centrum, en het was koopzondag, dat is geen combi samen, als ik dat had geweten had ik die moeite niet genomen. Alleen bij de vreettenten stont volk, hahaha.
schaam je Bam, half lezen!

Jammer dat het dus niet zo liep. Komt er nog een vervolg of was dit meteen einde oefening?
zeg nooit, nooit maar voorlopig heb ik er mijn buik vol van.
Hier alles goed. Met peuterpuber en puppenpuber gaat het ook super, Quispel groeit echt iedere dag, niet normaal zo snel als dat gaat. Maar hij is superlief en soms ook echt "achter het behang plak materiaal". We worden wel lekker opruimerig van die hond, hihi schoenen netjes in de gang enzo.

Thijmen mag de 21ste weer voor zijn volgende diploma zwemmen! Maandag ging het weer zo goed, hij moest nu weer wat nieuws (eng voor mama) vanaf de kant over me heen springen.... Maar goed hij mag nu dus voor diploma 2 waarbij hij dus los moet "zwemmen" Onder het zwemmen verstaan ze dan dat hij armen en benen moet bewegen en het maak niet uit of hij zinkt hihi. Want hij blijft nog echt niet boven

Leuk dat alle doopvieringen zo geslaagd waren. Is toch altijd weer een bijzonder moment lijkt me.

Oh voor ik het vergeet, ik heb twee foto's op de groep gezet van dat klauterpaard wat we gemaakt hebben (leuk voor de handige papa's)

Mal, vervelend dat je zo ziek bent. Is nooit leuk. Merk je trouwens verschil aan Mr J nu hij al een tijdje zonder aanvallen is?

Juud, goed bezig zeg met dat behangen, jullie zijn er nu wel bijna helemaal klaar voor of niet? kan je de muizen niet eerst proberen te verjagen met van die korrels?

Hier ook iemend die zindelijk wil worden want hij wil een sticker plakken We hebbendit boekje gekocht. Maar hij als we hem nu dus op het potje/wc zetten wil hij er niet meer vanaf ook al gebeurt er niets.

Star, fijn dat het beter gaat met het pootje. Moest erg lachen om je C-conversatie. En wanneer wordt Jinny town aan een bezoek onderworpen?

Oh weer even aan het werk
Hmmm Enka, ik zie de foto's helaas niet... Iets misgegaan? Fijn dat het goed gaat met de twee, zal wel een leuk stel zijn samen! Wat kan Thijmen al goed zwemmen zeg, en springen en zo, super!
Hallo, ben ik even! Ik voel me al wel iets beter dan gisteren, en heb de opdracht bijna klaar, pffiieeuuw. Ik had nog wat uren over van de vakantie en nu heb ik thuiszorg van half 9 tot half 6, o wat heerlijk. En ze is de hele dag Jonathan verantwoord aan het bezighouden, dus dat is wel fijn. Ik ben nog een half uurtje bezig en dan lekker naar bed.

Star, had je sms-je gehad, ik kan de 26e niet, dan gaat Jonathan op schoolreisje, en dan ga ik mee. Andere donderdag prikken?
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn Mal! Lekker even alles afmaken en er weer in! Neem het er vandaag maar even van nu het kan!!!
Zo en nu ga ik! Daaaag! Fijn Mal, dat het beter gaat.
Bij verder kijken dan mijn neus lang is heb ik de foto's gevonden Enka! Gaaf!!! Staat hij ook vast aan de grond of staat hij los? Kan hij dan niet omvallen bij wild klauteren of valt dat mee?
Dag!!!
quote:bridges6 schreef op 12 juni 2008 @ 10:52:

Bij verder kijken dan mijn neus lang is heb ik de foto's gevonden Enka! Gaaf!!! Staat hij ook vast aan de grond of staat hij los? Kan hij dan niet omvallen bij wild klauteren of valt dat mee?Aan de poten hebben we de punten van de paaltjes laten zitten dus als je dan even met twee volwassenen op het paard gaat zitten zakt hij de grond in en staat hij erg stevig
quote:amalia schreef op 12 juni 2008 @ 10:52:

Zo en nu ga ik! Daaaag! Fijn Mal, dat het beter gaat.Heel veel plezier en echt een superzet van je husband!
Mal, fijn zeg dat je even wat Mal-tijd vandaag kan nemen. En binnenkort op schoolreisje? Leuk zeg, waar gaat de reis naar toe?

Bam, Jammer zeg dat de braderie zo tegenviel, doe je daar zo goed je best voor. Verder alles oké?, nog steeds zo druk aan het sporten?

Jinny, wat een feest zeg voor jullie, Hema internationaal. Kan je je helemaal gaan uitleven. Zijn alle andere Nl dames daar ook zo Hema fan? Gaat Thomas binnenkort ook wennen op school?
Mmm, volgens mij heb ik niet zo'n zin om te werken... Ben alweer met de speelgoedfolder voor Sinterklaas bezig. Nou ik ga hier maar even een koffierondje doen en dan weer aan de slag
quote:Maleficent schreef op 12 juni 2008 @ 10:39:

Hallo, ben ik even! Ik voel me al wel iets beter dan gisteren, en heb de opdracht bijna klaar, pffiieeuuw. Ik had nog wat uren over van de vakantie en nu heb ik thuiszorg van half 9 tot half 6, o wat heerlijk. En ze is de hele dag Jonathan verantwoord aan het bezighouden, dus dat is wel fijn. Ik ben nog een half uurtje bezig en dan lekker naar bed.

Star, had je sms-je gehad, ik kan de 26e niet, dan gaat Jonathan op schoolreisje, en dan ga ik mee. Andere donderdag prikken?

Gelukkig ben je iets beter, straks even lekker slapen als het kan.

O da's jammer, Starman namelijk vrij dan. Even aan hem vragen straks wanneer hij ATV heeft
Ja gaat hard hè Enka, die groei van die pups! Is hij zo gek op schoenen dan?

A.s. donderdag naar Jinnytown

Sinterklaasfolder, pffff vroeg zeg. En wat moeten we beslist kopen dit jaar?
het is vandaag donderdag hè Star... je vergist je toch niet hè!
Vandaar dat Jin er ook niet is,die is huis aan het poetsen voor Star die komt!
Nou da's niet nodig, ik ben allergisch voor Hele Schone Huizen

VOLGENDE WEEK donderdag
Pfff Jin, mazzel! Nog een week om je oh zo schone huis weer vies te laten worden. Misschien leuke klus voor Thomasje?
quote:bridges6 schreef op 12 juni 2008 @ 12:18:

Vandaar dat Jin er ook niet is,die is huis aan het poetsen voor Star die komt! Haha! Nee Jinny heeft het slim bekeken, Eergisteren een gesprekj gehad met een Poets (jat even het woord van Suus) en die komt dinsdag en ze mag beginnen met gastenbadkamer en gastenslaapkamer, dus als het niet schoon is ligt het niet aan mij .
Gewoon iemand voor mij inhuren, da's wel helemaal luxe
Hmmm jij doet het slimmer dan ik hoor ik al. Maar aangezien tstar toch niet van schoon houdt mag ze bij mij wel even oefenen hoor!

Iemand een bergje geld voor mij? Ben ikea aan het afspitten en zie teveel leuks! Moet iets voor speelgoed namelijk om alles in op te bergen... En... en... teveel dus! Geloof niet dat bridgesvent blij met mij is straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven