Het grote speelgoedtopic 2017

dinsdag 9 augustus 2016 om 08:41
De zomervakanties zijn nog in volle gang.
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!
dinsdag 29 november 2016 om 19:23
woensdag 30 november 2016 om 17:39
Mijn pakje is er!! wel raar, want de status bij de t&t-code geeft nu "geleverd in brievenbus" aan, maar dat past niet. En de verwachte bezorgdatum staat op 1 december tussen 11.00-13.30. Apart...voor een pakje dat al in de brievenbus is gedaan volgens dezelfde pagina maar goed, het belangrijkste is dat hij er is! En hij gaat onder de boom als we in ons nieuwe huis zitten.

donderdag 1 december 2016 om 08:36
Wij hebben gisteren het laatste kadootje moeten cancelen. De levertijd liep op en de prijs opeens ook!
Dus geannuleerd en ergens anders besteld. Het komt vanmiddag.
Gister 2 uur lang kadootjes ingepakt. Vind ik zo leuk om te doen. Uiteindelijk bijna een kadootje vergeten (stond niet op de lijst die ik bijhoud omdat het voor mijn man is en je nooit weet of hij het ziet) maar dat is gelukkig ook ingepakt.
Van mij mag het snel zaterdag worden!
Dus geannuleerd en ergens anders besteld. Het komt vanmiddag.
Gister 2 uur lang kadootjes ingepakt. Vind ik zo leuk om te doen. Uiteindelijk bijna een kadootje vergeten (stond niet op de lijst die ik bijhoud omdat het voor mijn man is en je nooit weet of hij het ziet) maar dat is gelukkig ook ingepakt.
Van mij mag het snel zaterdag worden!

donderdag 1 december 2016 om 08:57
Hier is ook alles binnen! Het is alles bij elkaar meer dan verwacht... Volgend jaar toch ook maar een lijstje bijhouden
. We hebben meerdere (kleine) verstopplekken in huis dus het lag niet bij elkaar. Toen ik ging inpakken vond ik het een na het ander wat ik alweer bijna vergeten was .
Morgen komt Sint op het werk van mijn man. Oudste krijgt dan van de Lego een mini X-wing; jongste een rammelaar.
Thuis vieren we het zondag. Samen krijgen ze dan een kist Kapla-plankjes (280). Verder:
Oudste (5 jaar):
- leesboek (zo'n samenleesboekje voor kleuters)
- doeboek van Rompompom
- playmobil-draak
- gezelschapsspel ('bosschaduwspel', moet je in het donker spelen met een kaarsje, vindt hij vast héél spannend...)
- wat houten boodschapjes voor winkeltje/keukentje
- siku-tractor
- Star Wars trui
- afzichtelijke kerstpyjama
Jongste ( 3 maanden):
- kartonboekje van Nijntje
- mooie opbergkist voor op zijn kamertje
- Haba-blokkenset
- rammelaar
- skipakje voor in de fietskar
- foeilelijke kerstpyjama
Ze zouden eigenlijk allebei nog een rugzak krijgen, voor school en KDV. Maar bij oudste was twee weken geleden zijn oude rugzak compleet doorgescheurd, dus de rugzakjes hebben ze al voortijdig in hun schoen gekregen.
Vorige week was Sint bij de ene oma. Daar kreeg oudste een aanvulling voor zijn houten treinbaan en een Brandweerman Sam walkie-talkie. Jongste kreeg een hobbelpaard.
Zaterdag komt Sint nog bij de andere opa en oma. Daar krijgt oudste wederom iets voor zijn treinbaan en een set hamertje-tik, en jongste een babygym. En opa en oma kennende nog wel het nodige aan kleinigheidjes, knutselspullen of kleding...
Belachelijk veel alles bij elkaar. Maar ja. Het is wel het leukste feestje van het jaar . Maar dat zou het met minder kadootjes natuurlijk ook zijn hoor, de gezelligheid meten we niet af aan het aantal kadootjes.
Alles staat nu ingepakt klaar en ik heb net het laatste gedichtje getypt. Heb er zin in!!!

Morgen komt Sint op het werk van mijn man. Oudste krijgt dan van de Lego een mini X-wing; jongste een rammelaar.
Thuis vieren we het zondag. Samen krijgen ze dan een kist Kapla-plankjes (280). Verder:
Oudste (5 jaar):
- leesboek (zo'n samenleesboekje voor kleuters)
- doeboek van Rompompom
- playmobil-draak
- gezelschapsspel ('bosschaduwspel', moet je in het donker spelen met een kaarsje, vindt hij vast héél spannend...)
- wat houten boodschapjes voor winkeltje/keukentje
- siku-tractor
- Star Wars trui
- afzichtelijke kerstpyjama
Jongste ( 3 maanden):
- kartonboekje van Nijntje
- mooie opbergkist voor op zijn kamertje
- Haba-blokkenset
- rammelaar
- skipakje voor in de fietskar
- foeilelijke kerstpyjama
Ze zouden eigenlijk allebei nog een rugzak krijgen, voor school en KDV. Maar bij oudste was twee weken geleden zijn oude rugzak compleet doorgescheurd, dus de rugzakjes hebben ze al voortijdig in hun schoen gekregen.
Vorige week was Sint bij de ene oma. Daar kreeg oudste een aanvulling voor zijn houten treinbaan en een Brandweerman Sam walkie-talkie. Jongste kreeg een hobbelpaard.
Zaterdag komt Sint nog bij de andere opa en oma. Daar krijgt oudste wederom iets voor zijn treinbaan en een set hamertje-tik, en jongste een babygym. En opa en oma kennende nog wel het nodige aan kleinigheidjes, knutselspullen of kleding...
Belachelijk veel alles bij elkaar. Maar ja. Het is wel het leukste feestje van het jaar . Maar dat zou het met minder kadootjes natuurlijk ook zijn hoor, de gezelligheid meten we niet af aan het aantal kadootjes.
Alles staat nu ingepakt klaar en ik heb net het laatste gedichtje getypt. Heb er zin in!!!

donderdag 1 december 2016 om 15:41
quote:appeltjesgroen schreef op 29 november 2016 @ 12:38:
[...]
Hema heeft stempels voor dreumesen. Setje van 4 grote stempels (en een inktkussen) die goed in een kinderknuistje passen. Wij hebben een set met voertuigen maar ze hadden ook met dieren geloof ik. Die zou je per stuk kunnen inpakken? Heb je weer 4 vakjes gevuld
.
Grote rijgkralen vind ik ook een leuk idee! Gewoon opbergen in de knutselkast en er samen mee spelen.
Die stempeltjes kon ik niet meer vinden bij de hema, maar ik was helemaal vergeten dat ik bij de kruidvat sinterklaas stempeltjes had gekocht. Dus toch stempeltjes er in gedaan, de rest met autotjes en vingerpoppentjes. Er zijn nog een paar vakjes over, maar als de rijgkralen binnen zijn ben ik helemaal klaar. Het eerste vakje mocht vandaag open en natuurlijk wilde hij ze daarna allemaal open maken haha.
Ik heb vandaag toevallig vrij dus wel hebben vandaag lekker kunnen kleuren en stempelen, hij vond ze heel leuk.
[...]
Hema heeft stempels voor dreumesen. Setje van 4 grote stempels (en een inktkussen) die goed in een kinderknuistje passen. Wij hebben een set met voertuigen maar ze hadden ook met dieren geloof ik. Die zou je per stuk kunnen inpakken? Heb je weer 4 vakjes gevuld

Grote rijgkralen vind ik ook een leuk idee! Gewoon opbergen in de knutselkast en er samen mee spelen.
Die stempeltjes kon ik niet meer vinden bij de hema, maar ik was helemaal vergeten dat ik bij de kruidvat sinterklaas stempeltjes had gekocht. Dus toch stempeltjes er in gedaan, de rest met autotjes en vingerpoppentjes. Er zijn nog een paar vakjes over, maar als de rijgkralen binnen zijn ben ik helemaal klaar. Het eerste vakje mocht vandaag open en natuurlijk wilde hij ze daarna allemaal open maken haha.
Ik heb vandaag toevallig vrij dus wel hebben vandaag lekker kunnen kleuren en stempelen, hij vond ze heel leuk.
donderdag 1 december 2016 om 16:25
Ook ik ben klaar met de (kerst)cadeaus voor mijn neefjes en nichtje dit jaar!
Dit is de buit:
Neefje van 6:
- re-cycle-me knutselpakket met toiletrollen voor jongens
- re-cycle-me knutselpakket met plastic flessen voor jongens
- re-cycle-me knutselpakket met zuivelpakken voor jongens
- re-cycle-me knutselpakket met eierdozen voor jongens
- Secret Agent notitieblok met geheime pen 2 assorti
- Een gum van trolls
Nichtje van 9:
- Een handgemaakte, in Portugal gekochte, poncho
- Een gum van trolls
- Leesboeken van de ikea (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80322997/)
Neefje van 14:
- Een tshirt met een geweldige tekst wat te maken heeft met een game die hij graag speelt
- Een hanger van hetzelfde spel
- Een zak met zuur snoepgoed
- Black stories. (https://www.bol.com/nl/p/ ... enkspel/1004004013118379/)
Ben echt erg tevreden met alles wat ik gekocht heb voor ze. Nu nog wachten tot het moment van geven daar is.
Dit is de buit:
Neefje van 6:
- Een gum van trolls
Nichtje van 9:
- Een gum van trolls
Neefje van 14:
- Een tshirt met een geweldige tekst wat te maken heeft met een game die hij graag speelt
Ben echt erg tevreden met alles wat ik gekocht heb voor ze. Nu nog wachten tot het moment van geven daar is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

donderdag 1 december 2016 om 17:56
quote:Anouscha schreef op 01 december 2016 @ 17:53:
Leuke boekjes IBI. Maar, niet verkeerd bedoeld, is je nichtje daar met 9 jaar niet te oud voor?Ze heeft dyslexie en vind het wat prettiger om voor haar plezier wat makkelijkere boeken te lezen. Ze leest ze dan ook voor aan haar broertje van 6.
Leuke boekjes IBI. Maar, niet verkeerd bedoeld, is je nichtje daar met 9 jaar niet te oud voor?Ze heeft dyslexie en vind het wat prettiger om voor haar plezier wat makkelijkere boeken te lezen. Ze leest ze dan ook voor aan haar broertje van 6.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

donderdag 1 december 2016 om 18:02
quote:IBIopviva schreef op 01 december 2016 @ 17:56:
[...]
Ze heeft dyslexie en vind het wat prettiger om voor haar plezier wat makkelijkere boeken te lezen. Ze leest ze dan ook voor aan haar broertje van 6.
Ah, kijk.
Ken je de makkelijk-lezen-boeken? Zijn speciaal voor kinderen met leesproblemen en leeftijdsadequaat.
Zo zei de juf in mij.
[...]
Ze heeft dyslexie en vind het wat prettiger om voor haar plezier wat makkelijkere boeken te lezen. Ze leest ze dan ook voor aan haar broertje van 6.
Ah, kijk.
Ken je de makkelijk-lezen-boeken? Zijn speciaal voor kinderen met leesproblemen en leeftijdsadequaat.
Zo zei de juf in mij.
donderdag 1 december 2016 om 18:04
quote:Anouscha schreef op 01 december 2016 @ 18:02:
[...]
Ah, kijk.
Zo zei de juf in mij. Ik ken ze niet. Zou goed kunnen dat mijn zus ze wel kent maar vraag het haar. Bedankt voor de tip iig!
[...]
Ah, kijk.
Zo zei de juf in mij. Ik ken ze niet. Zou goed kunnen dat mijn zus ze wel kent maar vraag het haar. Bedankt voor de tip iig!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 2 december 2016 om 07:51
Er is nog maar lichte stress, het laatste kadootjw wordt vandaag bezorgd en ik hoop niet dat dit net is als ik oudste van school haal.
Dacht je alles in huis te hebben, willen de laatste mensen onmogelijke kadoos
Vanavond alles inpakken en dan zijn we er klaar voor
Dacht je alles in huis te hebben, willen de laatste mensen onmogelijke kadoos
Vanavond alles inpakken en dan zijn we er klaar voor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 2 december 2016 om 08:03
vrijdag 2 december 2016 om 09:34
quote:IBIopviva schreef op 01 december 2016 @ 18:04:
[...]
Ik ken ze niet. Zou goed kunnen dat mijn zus ze wel kent maar vraag het haar. Bedankt voor de tip iig!Dyslectische kinderen vinden de boeken van Geronimo Stilton ook vaak prettig om te lezen. Bij de boekenwinkel waar ik altijd heen ga heb je ook een kast met boeken die wat makkelijker zijn, maar inhoudelijk aansluiten bij wat grotere kinderen. Misschien kan je dat nog even bekijken?
[...]
Ik ken ze niet. Zou goed kunnen dat mijn zus ze wel kent maar vraag het haar. Bedankt voor de tip iig!Dyslectische kinderen vinden de boeken van Geronimo Stilton ook vaak prettig om te lezen. Bij de boekenwinkel waar ik altijd heen ga heb je ook een kast met boeken die wat makkelijker zijn, maar inhoudelijk aansluiten bij wat grotere kinderen. Misschien kan je dat nog even bekijken?
vrijdag 2 december 2016 om 09:50
quote:lara1978 schreef op 02 december 2016 @ 09:34:
[...]
Dyslectische kinderen vinden de boeken van Geronimo Stilton ook vaak prettig om te lezen. Bij de boekenwinkel waar ik altijd heen ga heb je ook een kast met boeken die wat makkelijker zijn, maar inhoudelijk aansluiten bij wat grotere kinderen. Misschien kan je dat nog even bekijken?
Ligt heel erg aan de vorm van dyslexie waar iemand last van heeft, als de letters al voor iemands ogen dansen zijn die gek geschreven woorden misschien juist helemaal geen succes. Dat zou ik echt navragen voor je iemand dat cadeau doet om die rede.
De grote van de letters maakt ook soms veel uit, een groter lettertype kan veel helpen. Maar er zijn zoveel verschillende vormen van dyslexie dat de zus van IBIOPVIVA denk ik veel beter weet wat voor haar dochter werkt dan ik. (Ik heb zelf ook een ernstige vorm van dyslexie en ik zou de speciale dyslexie boeken echt een verschrikkelijk cadeau hebben gevonden, een gewoon boek of een luisterboek werd ik op die leeftijd wel heel blij van. Maar dat vind ik erg afhankelijk van de vorm van dyslexie)
[...]
Dyslectische kinderen vinden de boeken van Geronimo Stilton ook vaak prettig om te lezen. Bij de boekenwinkel waar ik altijd heen ga heb je ook een kast met boeken die wat makkelijker zijn, maar inhoudelijk aansluiten bij wat grotere kinderen. Misschien kan je dat nog even bekijken?
Ligt heel erg aan de vorm van dyslexie waar iemand last van heeft, als de letters al voor iemands ogen dansen zijn die gek geschreven woorden misschien juist helemaal geen succes. Dat zou ik echt navragen voor je iemand dat cadeau doet om die rede.
De grote van de letters maakt ook soms veel uit, een groter lettertype kan veel helpen. Maar er zijn zoveel verschillende vormen van dyslexie dat de zus van IBIOPVIVA denk ik veel beter weet wat voor haar dochter werkt dan ik. (Ik heb zelf ook een ernstige vorm van dyslexie en ik zou de speciale dyslexie boeken echt een verschrikkelijk cadeau hebben gevonden, een gewoon boek of een luisterboek werd ik op die leeftijd wel heel blij van. Maar dat vind ik erg afhankelijk van de vorm van dyslexie)
vrijdag 2 december 2016 om 10:50
Nee joh, voor sommige zal het juist een goede tip zijn. Ik wilde alleen even tegenlicht geven dat het niet altijd een goede tip is. Ik las op die leeftijd beter dan leeftijdsgenoten en verslond boeken gewoon en was dood ongelukkig geworden van een speciaal voor dyslexie boek (ja echt dood ongelukkig, voelde me al heel naar onder dat ik dyslexie had en op school extra opdrachten moest maken die totaal niet aansloten bij mijn leefwereld omdat ik 'helemaal niet kon spellen'), maar een vriendinnetje met dyslexie had dus last van het gevoel dat alle letters op het papier voor haar ogen danste en las boeken met een rustige en grote tekst en voor haar waren die boeken denken ik wel heel fijn geweest.
vrijdag 2 december 2016 om 14:11
Hier ook klaar voor Sint. Voor kerst doen we ook cadeautjes dus ik mag nog eens.
Samen: PS4, 2e controller, Fifa 17
Zoon van bijna 12
-Nieuwste Harry Potter-boek
-The Hobbits-collectie op DVD
-PS4-spelletje
-Goede voetbal
-Grijze jager luisterboek
Zoon van 9
-Boek (ook dyslexie hier. Ik heb er nu 'De ridders van de ronde tafel' in Zoeklicht dyslexie-uitgave. Geen idee of dat zal bevallen)
-Nerf
-Uitbreiding van Kolonisten van Catan
-Rugbybal
Daar zitten ook cadeautjes van oma's en tante bij. Ik vond PS4 met toebehoren wel meer dan genoeg van ons (en het boek, dat ook nog).
Verder nog 2 nichtjes, waarvoor wij ook wat kopen.
Nichtje van 3
-Hele leuke trui (ze is zo'n kind dat blij wordt van kleren)
-Stofzuiger
Nichtje van net een week
-Jasje
-Iets om in haar kamer aan de muur te hangen (in het thema van haar kamer)
Samen: PS4, 2e controller, Fifa 17
Zoon van bijna 12
-Nieuwste Harry Potter-boek
-The Hobbits-collectie op DVD
-PS4-spelletje
-Goede voetbal
Zoon van 9
-Boek (ook dyslexie hier. Ik heb er nu 'De ridders van de ronde tafel' in Zoeklicht dyslexie-uitgave. Geen idee of dat zal bevallen)
-Nerf
-Uitbreiding van Kolonisten van Catan
-Rugbybal
Daar zitten ook cadeautjes van oma's en tante bij. Ik vond PS4 met toebehoren wel meer dan genoeg van ons (en het boek, dat ook nog).
Verder nog 2 nichtjes, waarvoor wij ook wat kopen.
Nichtje van 3
-Hele leuke trui (ze is zo'n kind dat blij wordt van kleren)
-Stofzuiger
Nichtje van net een week
-Jasje
-Iets om in haar kamer aan de muur te hangen (in het thema van haar kamer)
vrijdag 2 december 2016 om 18:20
quote:IBIopviva schreef op 01 december 2016 @ 16:25:
Dit is de buit:
Neefje van 6:
- Een gum van trolls
Nichtje van 9:
- Een gum van trolls
- re-cycle-me knutselpakket met plastic flessen voor meisjes
Neefje van 14:
Ben echt erg tevreden met alles wat ik gekocht heb voor ze. Nu nog wachten tot het moment van geven daar is.Naar aanleiding van jullie reacties toch nog wat verschoven. Thanks!
Dit is de buit:
Neefje van 6:
- Een gum van trolls
Nichtje van 9:
- Een gum van trolls
- re-cycle-me knutselpakket met plastic flessen voor meisjes
Neefje van 14:
Ben echt erg tevreden met alles wat ik gekocht heb voor ze. Nu nog wachten tot het moment van geven daar is.Naar aanleiding van jullie reacties toch nog wat verschoven. Thanks!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

zaterdag 3 december 2016 om 07:40
Ons heerlijk avondje middag is gekomen!
Manlief gaat straks met smartje op pad (stiefsmartje halen), dan sleep ik alle zakken met kadootjes van zolder naar de schuur.
Rond 14 uur komen de opa en oma's en een klein uurtje later bonst de buurvrouw op het raam. Zij legt een envelop van Sinterklaas neer met de video van Sinterklaas.
Ik ben zo benieuwd naar de reacties!
Nog paar uur wachten, ik heb er zin in!!!
Voor iedereen die vandaag sinterklaas viert; veel plezier!
Manlief gaat straks met smartje op pad (stiefsmartje halen), dan sleep ik alle zakken met kadootjes van zolder naar de schuur.
Rond 14 uur komen de opa en oma's en een klein uurtje later bonst de buurvrouw op het raam. Zij legt een envelop van Sinterklaas neer met de video van Sinterklaas.
Ik ben zo benieuwd naar de reacties!
Nog paar uur wachten, ik heb er zin in!!!
Voor iedereen die vandaag sinterklaas viert; veel plezier!

zaterdag 3 december 2016 om 08:00
Hier ook pakjesmiddag. Vanmorgen eerst met de kinderen naar de kapper even blijven hangen in de stad. Hopelijk valt dan ook de oudste in de auto nog in slaap (slaapt alleen nog in de auto overdag).
Om 15:00 komt de visite en dan kijken we wel wanneer we bonzen op de deur. Ik kan makkelijk bonzen en via een andere weg de woonkamer binnen komen.
Dadelijk de kado's in de zaken doen. Teveel voor mijn 2 jute zakken dus maar de twee was zakken leeghalen.
Veel plezier vandaag of morgen.
Om 15:00 komt de visite en dan kijken we wel wanneer we bonzen op de deur. Ik kan makkelijk bonzen en via een andere weg de woonkamer binnen komen.
Dadelijk de kado's in de zaken doen. Teveel voor mijn 2 jute zakken dus maar de twee was zakken leeghalen.
Veel plezier vandaag of morgen.
zaterdag 3 december 2016 om 08:46
Help! Ik ben nog op zoek naar een kadootje van 15-20 eur voor een 4 jarig meisje. Ze heeft een oudere zus van 6, dus veel speelgoed is er al. Ze is dol op stickerboek, kleien, knippen en kleuren. Maar al die benodigdheden zijn er al in overvloed. Iemand nog een goed idee?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
zaterdag 3 december 2016 om 10:33
quote:mamavanf schreef op 03 december 2016 @ 08:46:
Help! Ik ben nog op zoek naar een kadootje van 15-20 eur voor een 4 jarig meisje. Ze heeft een oudere zus van 6, dus veel speelgoed is er al. Ze is dol op stickerboek, kleien, knippen en kleuren. Maar al die benodigdheden zijn er al in overvloed. Iemand nog een goed idee?Vind ze voorgelezen worden ook leuk? Dan misschien mijn grote sprookjesboek volume 1? Heb ik aan een nichtje gegeven toen ze 4 werd en die leest ze nu (3 jaar later) nog. Dat was toen echt een hit. Of een set met kartelscharen? Dat ze een paar verschillende patronen kan knippen? Of van die stansen dingen? Dan stand je een leuk vormpje uit een papiertje. Als je meerdere van die dingen koopt kan je ze in een etui doen en gewoon als 1 cadeau geven.
Help! Ik ben nog op zoek naar een kadootje van 15-20 eur voor een 4 jarig meisje. Ze heeft een oudere zus van 6, dus veel speelgoed is er al. Ze is dol op stickerboek, kleien, knippen en kleuren. Maar al die benodigdheden zijn er al in overvloed. Iemand nog een goed idee?Vind ze voorgelezen worden ook leuk? Dan misschien mijn grote sprookjesboek volume 1? Heb ik aan een nichtje gegeven toen ze 4 werd en die leest ze nu (3 jaar later) nog. Dat was toen echt een hit. Of een set met kartelscharen? Dat ze een paar verschillende patronen kan knippen? Of van die stansen dingen? Dan stand je een leuk vormpje uit een papiertje. Als je meerdere van die dingen koopt kan je ze in een etui doen en gewoon als 1 cadeau geven.
zaterdag 3 december 2016 om 10:41
Vandaag pakjesmiddag 2, bij opa en oma. Voor hun nog een kleinigheidje er bij gehaald nu de rest er met neefje niet bij zijn. Die wilde geen cadeaus voor de volwassenen doen en ik vond een kleinigheidje wel leuk.
Nu rest alleen de vraag wat ik met de cadeautjes voor neefje ga doen nu ze niet meer komen..
Nu rest alleen de vraag wat ik met de cadeautjes voor neefje ga doen nu ze niet meer komen..