Het grote speelgoedtopic 2017

dinsdag 9 augustus 2016 om 08:41
De zomervakanties zijn nog in volle gang.
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!

zaterdag 26 november 2016 om 14:03
quote:boomklever schreef op 26 november 2016 @ 11:45:
[...]
Niet met de sieradendoos maar wel met doh vinci op zich. Het is gewoon van die playdoh klei. Het droogt dan een soort van uit maar ècht hard en stevig wordt het niet. Het kruimelt er uiteindelijk gewoon af. Ik koop het niet meer.Bedankt, ik geloof dat ik dan liever voor iets anders ga.
[...]
Niet met de sieradendoos maar wel met doh vinci op zich. Het is gewoon van die playdoh klei. Het droogt dan een soort van uit maar ècht hard en stevig wordt het niet. Het kruimelt er uiteindelijk gewoon af. Ik koop het niet meer.Bedankt, ik geloof dat ik dan liever voor iets anders ga.
zaterdag 26 november 2016 om 15:46
Je kan ook doh vinci kopen en dan zelf houten letters en notitieboekjes enzo (Xenos) die ze dan met de DV kunnen versieren. Zo'n spuitding met twee potjes is maaar 10 euro. Ik vind zo'n sieradenddoos in verhouding veel te duur.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven

zaterdag 26 november 2016 om 18:07
Hier ook veel playmobil, dochter van bijna 10 heeft het ziekenhuis, een camping, wat dierensetjes. Ze krijgt met sinterklaas een playmobil hotel en paardenrijles setje. Dochter van 8 heeft een prinsessenkasteel, en een modeshow en krijgt het winkelcentrum op 5 dec. En nog een kerkje met bruidspaar. Ik heb ook een victoriaans poppenhuis maar dat is meer omdat ik het leuk vind .

zaterdag 26 november 2016 om 18:41
quote:grizzella schreef op 26 november 2016 @ 18:07:
Hier ook veel playmobil, dochter van bijna 10 heeft het ziekenhuis, een camping, wat dierensetjes. Ze krijgt met sinterklaas een playmobil hotel en paardenrijles setje. Dochter van 8 heeft een prinsessenkasteel, en een modeshow en krijgt het winkelcentrum op 5 dec. En nog een kerkje met bruidspaar. Ik heb ook een victoriaans poppenhuis maar dat is meer omdat ik het leuk vind .Deze staat hier ook op zolder, volgend jaar of jaar erna krijgt ze deze van Sinterklaas. Kan niet wachten
Hier ook veel playmobil, dochter van bijna 10 heeft het ziekenhuis, een camping, wat dierensetjes. Ze krijgt met sinterklaas een playmobil hotel en paardenrijles setje. Dochter van 8 heeft een prinsessenkasteel, en een modeshow en krijgt het winkelcentrum op 5 dec. En nog een kerkje met bruidspaar. Ik heb ook een victoriaans poppenhuis maar dat is meer omdat ik het leuk vind .Deze staat hier ook op zolder, volgend jaar of jaar erna krijgt ze deze van Sinterklaas. Kan niet wachten

zaterdag 26 november 2016 om 18:56
quote:a_nick_is_crini schreef op 26 november 2016 @ 15:46:
Je kan ook doh vinci kopen en dan zelf houten letters en notitieboekjes enzo (Xenos) die ze dan met de DV kunnen versieren. Zo'n spuitding met twee potjes is maaar 10 euro. Ik vind zo'n sieradenddoos in verhouding veel te duur.Ik zag ook nog gel-a-peel, dat blikft eenbeetje elastisch.
Je kan ook doh vinci kopen en dan zelf houten letters en notitieboekjes enzo (Xenos) die ze dan met de DV kunnen versieren. Zo'n spuitding met twee potjes is maaar 10 euro. Ik vind zo'n sieradenddoos in verhouding veel te duur.Ik zag ook nog gel-a-peel, dat blikft eenbeetje elastisch.
zaterdag 26 november 2016 om 19:45
quote:smart79 schreef op 26 november 2016 @ 11:01:
[...]
Wat is er gister bij gekomen?
Nog gefeliciteerd overigens.
Smart, ze is vandaag echt jarig maar we vieren het morgen. Vandaag hadden we 2 andere verjaardagen.
Van ons heeft ze vandaag gekregen :
My little pony dekbed
Vriendenboekje van Me 2 you beertjes
My little pony kasteel (niet die nieuwe, maar dat oude regenboog kasteel)
En op verjaardag bij mijn neefje heeft ze nog gekregen : Letterkwartet en een Avi boekje
(hun kunnen wegens omstandigheden morgen niet naar ons komen dus ze kreeg vandaag kado's)
De rest komt morgen !!
Zecora, er komt in ieder geval nog MLP bij
[...]
Wat is er gister bij gekomen?
Nog gefeliciteerd overigens.
Smart, ze is vandaag echt jarig maar we vieren het morgen. Vandaag hadden we 2 andere verjaardagen.
Van ons heeft ze vandaag gekregen :
My little pony dekbed
Vriendenboekje van Me 2 you beertjes
My little pony kasteel (niet die nieuwe, maar dat oude regenboog kasteel)
En op verjaardag bij mijn neefje heeft ze nog gekregen : Letterkwartet en een Avi boekje
(hun kunnen wegens omstandigheden morgen niet naar ons komen dus ze kreeg vandaag kado's)
De rest komt morgen !!
Zecora, er komt in ieder geval nog MLP bij

zondag 27 november 2016 om 10:40
De eerste zak voor sinterklaas is gevuld...
Zoon:
* Toet toet auto ambulance
* Duplo politie wagen
* Een grote vuilniswagen
* Little people sint en piet set
* Flapjes boek
* Bel voor zijn loopfiets
* Sinterklaas cd
* Kleurboek
* Bellenblaas
* Beatbo (krijgt hij van mijn vriendin, maar die stond al hier)
Zoon van een vriendin:
* Setje met bord, bakje en beker
* Potloden
* Stiften
* Tafelbeschermer voor bij het kleuren
* Sinterklaas cd
* Kleurboek
* Bellenblaas
Zoon:
* Toet toet auto ambulance
* Duplo politie wagen
* Een grote vuilniswagen
* Flapjes boek
* Bel voor zijn loopfiets
* Sinterklaas cd
* Kleurboek
* Bellenblaas
* Beatbo (krijgt hij van mijn vriendin, maar die stond al hier)
Zoon van een vriendin:
* Setje met bord, bakje en beker
* Potloden
* Stiften
* Tafelbeschermer voor bij het kleuren
* Sinterklaas cd
* Kleurboek
* Bellenblaas
anoniem_228585 wijzigde dit bericht op 27-11-2016 11:15
Reden: Bedacht wat het onbekende pakje ook al weer was
Reden: Bedacht wat het onbekende pakje ook al weer was
% gewijzigd

zondag 27 november 2016 om 14:50
Dochter wordt: Een zebrahoelahoep en een nagellaksetje van Essence. (Basecoat, topcoat, lakje, remover en watjes...)
Zoon wordt: Boksbal met verzwaard onderstuk, voetbal en een nog nader te bepalen computerspelletje.
Schoen zetten vonden de kinderen dit jaar niet eens meer zo interessant. Ik heb ook het idee dat de kinderen zich er iets te oud voor voelen nu ze niet meer geloven, zeker bij de oudste.
Zoon wordt: Boksbal met verzwaard onderstuk, voetbal en een nog nader te bepalen computerspelletje.
Schoen zetten vonden de kinderen dit jaar niet eens meer zo interessant. Ik heb ook het idee dat de kinderen zich er iets te oud voor voelen nu ze niet meer geloven, zeker bij de oudste.

zondag 27 november 2016 om 17:51
Ik ben ook klaar nu. Traditie is hier voor iedereen een boek en een dvd. En ik probeer ook altijd wel een spel te geven, meestal voor allemaal samen maar nu kwam ik daar niet uit dus alleen aan jongste zoon.Wat hij vervolgens natuurlijk toch met ons speelt Overigens waren de boeken gratis, want ik had voor €100,00 aan boekenbonnen liggen
Zoon ( bijna 14)
- aquarelpotloden
- marvel striptekencursus-boek
- 2 leesboeken
- dvd
- lego grondplaat
- horloge
Dochter (11)
- Style me up tekenlicht
- Doh vinci starterpakket + extra vullingen
- kleurpotloden
- leesboek
- dvd
- spel voor de DS
Dochter (9)
- Style me up tekenlicht
- Barbiepop Fashionista
- stabilo's (stiften)
- leesboek
- dvd
- spel voor DS
Zoon (bijna 8)
- Step
- spel: 30 seconds junior
- leesboek
- dvd
- lego grondplaat
- spel voor DS
Zoon ( bijna 14)
- aquarelpotloden
- marvel striptekencursus-boek
- 2 leesboeken
- dvd
- lego grondplaat
- horloge
Dochter (11)
- Style me up tekenlicht
- Doh vinci starterpakket + extra vullingen
- kleurpotloden
- leesboek
- dvd
- spel voor de DS
Dochter (9)
- Style me up tekenlicht
- Barbiepop Fashionista
- stabilo's (stiften)
- leesboek
- dvd
- spel voor DS
Zoon (bijna 8)
- Step
- spel: 30 seconds junior
- leesboek
- dvd
- lego grondplaat
- spel voor DS
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven

zondag 27 november 2016 om 19:43
Ik ben helemaal klaar voor 2x sinterklaas vieren (1x met schoonfamilie en 1x met mijn familie). In totaal krijgen ze onderstaande lijst, dit is dus ook alles wat ze van de opa's en oma's, papa's werk en oom en tante krijgen.
Zoon van 7:
- Nerf pijlen 100 stuks in 10 kleuren en Nerf vest om pijlen in te doen
- Spidermanpistool
- Blazing team battlespin, 2 verschillende
- Kaartjes voor een turnevenement met o.a. Epke Zonderland
- Toverstaf Harry Potter met ledlampje
- Proefabonnement 5x Freek magazine
- Extendable Lightsaber
- Smart game pinguins pool party
Dochter van bijna 5:
- Knuffels van de tv-seriespeelgoeddokter
- Nerf pistool
- Poppenkleren en -luiers
- Elsa jurk
- Pop die kan plassen
- CD K3
- Tandendoosje
- Make-up doos
- Lego friends
Ik heb overigens best veel bij AliExpress gekocht, alles op tijd binnen en voor leuke prijsjes!
Zoon van 7:
- Nerf pijlen 100 stuks in 10 kleuren en Nerf vest om pijlen in te doen
- Spidermanpistool
- Blazing team battlespin, 2 verschillende
- Kaartjes voor een turnevenement met o.a. Epke Zonderland
- Toverstaf Harry Potter met ledlampje
- Proefabonnement 5x Freek magazine
- Extendable Lightsaber
- Smart game pinguins pool party
Dochter van bijna 5:
- Knuffels van de tv-seriespeelgoeddokter
- Nerf pistool
- Poppenkleren en -luiers
- Elsa jurk
- Pop die kan plassen
- CD K3
- Tandendoosje
- Make-up doos
- Lego friends
Ik heb overigens best veel bij AliExpress gekocht, alles op tijd binnen en voor leuke prijsjes!
maandag 28 november 2016 om 10:30
Zecora, Smart,
Jullie wilden weten wat dochter nog meer voor haar verjaardag heeft gekregen.
Zitten jullie er klaar voor?
- MLP Rarity Booktique
- MLP Princess Twilight Sparkle in koets
- MLP water pony pinkie pie
- MLP bewegende Miss Pommel
- Trolls discohuisje met 2 poppetjes
- Lego Friends Supermarkt
- Het boodschappenspel (van ravensburger)
- Barbie Fashionista
- Playdoh MLP make n style ponies
- Trolls Mandala Designer
- Maan Roos Vis ik leer lezen oefenblok
- KVK Cd+DVD voor altijd jong
- Lego friends mini doosje met katjes
- Boekenbonnen
- Intertoys kado bonnen
- MLP Pyjama
- Geld
- MLP Rarity Booktique
- Barbie Fashionista
- Boekenbonnen
- Intertoys kado bonnen
- MLP Pyjama
- Geld

maandag 28 november 2016 om 12:35
quote:fanatic schreef op 28 november 2016 @ 10:30:
Zecora, Smart,
- MLP Rarity Booktique
- Barbie Fashionista
- Boekenbonnen
- Intertoys kado bonnen
- MLP Pyjama
- Geld
Wat een heerlijke verwennerij!
Bestaan er nog mlp sets die ze nog niet heeft, haha
Zecora, Smart,
- MLP Rarity Booktique
- Barbie Fashionista
- Boekenbonnen
- Intertoys kado bonnen
- MLP Pyjama
- Geld
Wat een heerlijke verwennerij!
Bestaan er nog mlp sets die ze nog niet heeft, haha

maandag 28 november 2016 om 14:39
maandag 28 november 2016 om 14:46
De eerste sinterklaas cadeaus zijn binnen voor zoon, hij is intens gelukkig met zijn toet toet autoambulance, Beatbo en duplo. Echt heerlijk om hem zo te zien spelen
Dus mocht iemand nog wat zoeken zijn het echte aanraders! (Zoon is nu 14 maanden dus zeker op die leeftijd, maar ik denk dat het met 2 jaar ook echt heel leuk spul is)
Dus mocht iemand nog wat zoeken zijn het echte aanraders! (Zoon is nu 14 maanden dus zeker op die leeftijd, maar ik denk dat het met 2 jaar ook echt heel leuk spul is)

maandag 28 november 2016 om 22:02
quote:my-little-appletree schreef op 28 november 2016 @ 14:46:
De eerste sinterklaas cadeaus zijn binnen voor zoon, hij is intens gelukkig met zijn toet toet autoambulance, Beatbo en duplo. Echt heerlijk om hem zo te zien spelen
Leuk om te lezen!
Ik kan ook bijna niet wachten tot het weekend, die snoetjes vol verwachting
Leuk om te lezen!
maandag 28 november 2016 om 22:18
maandag 28 november 2016 om 22:30
quote:smart79 schreef op 28 november 2016 @ 22:02:
[...]
Leuk om te lezen!
idd, volgens mij kijk ik er nog meer naar uit dan kind! Gewoon omdat hij nog niet weet wat hem te wachten staat.
Hij is bijna 3 en dit is de eerste keer dat we Sinterklaas vieren. Hij is niet zo'n held dus ik dacht dat hij alles wel spannend zou vinden, maar hij vindt het prachtig. Als er op straat Pieten naar hem toe komen staat hij helemaal te glunderen, en hij wil zelfs een pietenpakje aan terwijl hij normaal echt niet van verkleden houdt.
Zojuist de eerste pakjes ingepakt. Later deze week de grotere nog ff doen. NAdeel van alles vooruit kopen is dat het dus niet ingepakt is.. en ik moet een beetje uitkijken waar ik alles kan neerzetten want kind komt overal en ziet alles.
Wij vieren het trouwens zaterdag, en jullie?.
[...]
Leuk om te lezen!
idd, volgens mij kijk ik er nog meer naar uit dan kind! Gewoon omdat hij nog niet weet wat hem te wachten staat.
Hij is bijna 3 en dit is de eerste keer dat we Sinterklaas vieren. Hij is niet zo'n held dus ik dacht dat hij alles wel spannend zou vinden, maar hij vindt het prachtig. Als er op straat Pieten naar hem toe komen staat hij helemaal te glunderen, en hij wil zelfs een pietenpakje aan terwijl hij normaal echt niet van verkleden houdt.
Zojuist de eerste pakjes ingepakt. Later deze week de grotere nog ff doen. NAdeel van alles vooruit kopen is dat het dus niet ingepakt is.. en ik moet een beetje uitkijken waar ik alles kan neerzetten want kind komt overal en ziet alles.
Wij vieren het trouwens zaterdag, en jullie?.
maandag 28 november 2016 om 22:42
oh jongste heeft trouwens zijn eerste verjaardag gevierd en hoewel hij alles leuk vindt, zijn dit toch wel de grootste hits:
smart max staven en ballen, eindeloos vastklikken en losmaken
Playmobil 123 sorteergarage. Poppetje in de auto, auto in de garage en vormpjes in het dak. Hij is gek op dingen in elkaar steken en hiermee kan hij zijn lol op. Hij zit er echt heel geconcentreerd mee te spelen.
simpel geluidsdoosje... vindt ie hilarisch http://www.ilovespeelgoed ... je-superhelden-blauw.html zo'n ding
smart max staven en ballen, eindeloos vastklikken en losmaken
Playmobil 123 sorteergarage. Poppetje in de auto, auto in de garage en vormpjes in het dak. Hij is gek op dingen in elkaar steken en hiermee kan hij zijn lol op. Hij zit er echt heel geconcentreerd mee te spelen.
simpel geluidsdoosje... vindt ie hilarisch http://www.ilovespeelgoed ... je-superhelden-blauw.html zo'n ding
dinsdag 29 november 2016 om 07:20
Hmm, ik heb nog iets besteld voor dochter. Pakket is ontvangen bij PostNL en heb een t&t. Maar de status is al sinds zaterdag hetzelfde. Alleen maar dat het is ontvangen door PostNL en het bezorgmoment nog niet bekend is ik heb echt geen tijd en zin in gedoe met een pakketje nu, pfff. Hopelijk kan PostNL me wat meer vertellen hierover.