Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Star schreef op 02 november 2007 @ 11:14:

O lezen moeilijk. Wat hebbie geknutseld?Eerst kweurpwaat van Tippetje Tok gekweurt. Ik die uitgeknipt en op ander vel geplakt en daarop mooie stickers geplakt. Daarna nog 5 kleurplaten uit moeten printen
Mij nog niet zo, ik doe verder nog niet zoveel, voor Eowman is het een stuk zwaarder, omdat hij zijn werk er ook nog naast heeft. En voor Juna is het niet leuk, want die moet na het KDV dan 1 of 2 uurtjes door iemand anders opgevangen worden en dat is wel erg druk voor haar en heel verwarrend. Dus wat dat betreft zou dichterbij heel erg prettig zijn, ook omdat we dan vaker dan 1x per dag kunnen.
Hoe zit dat eigenlijk met jouw verlof Eow?
Verlof gaat in op bevallingsdatum, en dan dus 16 weken.

Zo, huis is aan de kant, of tenminste redelijk aan de kant. Ff kopje koffie en dan naar ziekenhuis.

Cashewnoten en kwark? Vanwege de calorieen ofzo? Nooit van gehoord. Ik eet gewoon veel

Knutselen klinkt gezellig Vish.
Ieks! Blauwe bonestaak lijkt sprekend op collega van mij.

Wordt een lange week...

Vandaag voor het eerst boodschappen gedaan met heule gezin, i.e. Lunaman, moi, en 3 koters, want veel tijd. Gaat nu prima omdat Frummels zelf kunnen zitten. Wel 2 winkelwagentjes nodig om kinderen op te bergen

Volgens mij vonden de andere winkelbezoekers ons wel interessant. Pfff!
Maar we zijn wel weer blauw. Wederom een Kessweekje. Wat voor kleur heeft Laluna eigenlijk, Inad? Heb je daar al een voorstelling bij?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 02 november 2007 @ 16:05:

Wat voor kleur heeft Laluna eigenlijk, Inad? Heb je daar al een voorstelling bij?

Ja, Inad, vertel, vertel!

(Dus Kess=blauw.En de rest?)
Pep groen en voor de rest weet ik het niet meer.

Vandaag ben ik roze
quote:Star schreef op 02 november 2007 @ 16:33:

Pep groen en voor de rest weet ik het niet meer.

Vandaag ben ik roze hebbie roze slijmdraden?
Inad is bordeaurood. Denk door de port, trouwens.

En ik denk dat Laluna roze met zwart is. Geen idee waarom.

Vish, was jij niet oranje?

Pep groen inderdaad. Eow ook, toch?

En Star is natuurlijk onze cameleon. Die is niet in één kleur te vangen.
Loretta is De Mol. Punt.
Heeey

Oh, das eigenlijk best oneerlijk, Eowyn! Dat je dan relatief zo weinig verlof hebt! Maar neem aan dat je wel nog zorgverlof hebt daarna? Wat goed dat Juno zo goed groeit Hoop dat hij snel naar Eowstad mag!

Ceetje, Ceetjejemineetje, je moet wel slapen hoor meissie, anders is je mama heel erg moe!

Star al weekend? Nog leuke plannen.

Kess, Laluna is denk ik rood, beetje Bordeauxrood

Lekker, beetje 1-op-1-tijd met Vito.

Wat grappig, Laluna, zo boodschappen doen met zn 5en Zie jullie al helemaal lopen.

Knutselochtend klinkt leuk Vish!

Hier lekker ochtendtje gehad. Eerst met zus kleertjes uitgezocht (ze is nu 21 weken, laluna) en daarna koffie gedronken in de stad. Toen nog even babykleertjes en Chicakleertjes geshopt (Chica heeft er totaal onnodig jurkje van de H&M bij en paar tshirtjes) en nu is Chica aan t spelen en zit ik even achter de compu, fotos uit te zoeken vanuit Spanje-wonen-tijd. Nog meer nostalgisch gesnif dus
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja maar ik schreef eerst met oranje
Laluna en ik zijn dus allebei bordeauxrood, jaja
Ja, Vish, omdat je oranje bént, duh
maar ik ben paars

Nemo zit nu in bad te zingen. Hij noemde zijn piemel eerst altijd bonne maar nu dus piemel.

Hij zingt het volgende lied:

Printertraasje piemel piemel piemel

Dank u Printertraasje
Hahahahahahaha Vish, dat gekke kereltje van jou.

Geen roze slijmdraden. Trui is fucksia

Wel last van verstopping op het moment trouwens en dat heb ik echt nooit...dus wie weet tfgcvc
Ik heb nu net pas weekend. Ga even winkelen met mams morgen denk ik. Opa heeft zijn kerstgratificatie gestort
tfgcvc???

Tietuh

Foele

Geweldig

Ceetje

Vraagt

Ceetjeszusje
Verstopping = zwanger! Hoera!

Kerstgratificatie klinkt errug goed. Ben jaloers. Hier komt als het goed is Jack morgen weer eens langs. Was al erg lang geleden. Laatst kwam ik hem wel tegen vlak bij de supermarkt en toen zwaaide hij vriendelijk. Hij is me dus nog niet vergeten!

Hier van de week ook piemel-bad-conversatie.

Tony wees naar zijn piemel. "WAt is dat?" vroeg hij. Ik zei: "dat is jouw piemeltje". Tony: "Nee, dat is mijn lage slurf." Olifantenmanie neemt hier dus extreme vormen aan.

Inad, volgens mij begrijp je het verkeerd, van Eows verlof. Pas op de uitgerekende datum gaat het verlof in: 16 weken. Dat is meer dan bij een 'gewone' geboorte, waarbij je voor de bevalling al 4 of 6 weken verlof hebt, die dan weer van de 16 afgaan. Snap je het nog?
Loretta is De Mol. Punt.
Bij Sissi-Boy homeland hebben ze houten letters, zo groot als je hand ongeveer. Ik ga weer lekker creabeaeen met Nemo's naam. Gelukkig heet ie geen Valentijn of Jan-Willem of of of.
Lage slurf

Dat kind van jou is geniaal
Ehmmm.....niet echt. Ik vergeet gewoon een letter. Moest eigenlijk zijn: lange slurf. Maar das lang niet zo leuk.

Leuk, crea met NEMO, ehmmmm....

OMEN

MOEN

ENMO

NOEM

MONE

MENO

Zoiets?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik meld me even; ben weer thuis en heb alle zooi al aan de kant en de 1e was in de droger zitten. Very DH . Nu even babyfoon bij moeder pleuren en vette hap halen
quote:Vishnu schreef op 02 november 2007 @ 18:20:

tfgcvc???

Tietuh

Foele

Geweldig

Ceetje

Vraagt

Ceetjeszusje

Ceetje vraagt Ceetjezusje

Nee joh was me kint die wilde op de kompjoeter.
Maar heb je nou al een test gedaan?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven