Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Heel erg herkenbaar Aapje, ik kom ook vaak niet meer op de simpelste woorden.

Jeej Rebbel, gelukkig weer een goede echo!!!

Ik heb net ff lekker in het zonnetje gelegen. Vanmorgen gezwommen op de sportschool.

Heb trouwens van de week nieuwe bh's gekocht! Ben gewoon een cup gegroeid! Whoei!
Jammer dat ik dáár nou net niet groei. Kon het daar juist wel gebruiken Wil ook nieuwe bh's!
1 cup? ik ben ondertussen van een mooie 75B naar een 85D gegaan. Ik heb vroeger mijn borsten laten verkleinen en voel me nu helemaal terug in de tijd... Dus als iemand graag iets extras wil... ik geef graag ;)

Ik hoop wel dat ik uiteindelijk mijn ouder maat terug krijg!

Hebben jullie vandaag ook zo ontzettend genoten van het weer? Wij gaan nu nog in de tuin eten. Heerlijk! Laat de zomer maar komen!
Ikke ikke ikke! Stuur je ze op?
Ik wil ook wel wat extra's hoor. Hihi. Ben al blij met die cup groter.

Had ook altijd 75B, nu dus 80C!!!

Loop het de hele tijd te zeggen tegen vent; 80C, 80C. Lol.
nou meiden geef je adres maar door, ik stuur jullie allebei wel wat op!

Nog steeds geen nieuws van Dier he...
Sorry sorry! Ik was inderdaad gisteren niet aanwezig omdat ik bij thuiskomt meteen al weer visite had (dank je Kess!) en vandaag ook druk geweest en gewoon even er niet zo stil bij gestaan dat jullie ook gewoon het goede nieuws willen horen, excuus!

Maar het was goed nieuws! Alles zag er super uit, kindje bewoog goed mee zodat alles goed gemeten kon worden etc. Zo bijzonder dat er alweer zo'n mensje in je buik zit die heerlijk aan het zwaaien/duimen/koppeltje duiken is. We zijn helemaal blij want ik vond het toch spannend weer.

Rebbel jij ook gefeliciteerd met je goede echo! Goed dat je je hebt in kunnen houden :-) . Geniet ervan en ik lees nu even rustig bij en reageer later meer want zo eerst naar bed en morgen op pad.

Lief dat jullie zo meeleven!
En ik heb dus vannacht serieus over je gedroomt he. Of alles wel goed was enzo. Stom he maar vond het toch wel erg lang duren. Nou, zal vanavond weer lekker slapen hoor
Mogge dames,

Zo, ik zie hier een tweetal goede 20 weken echo's langs komen: super Rebbel en en Dier! Toch altijd fijn als ook dat weer in orde blijkt te zijn he?

En verder gaat iedereen geloof ik best lekker? Weinig meer ziek zwak en misselijk? Op de obstipatie en de big (.)(.) die waarschijnlijk ook nog wel gevoelig zijn geen klachten?

Oh nee, ik zie toch ook mensen met bandenpijn. Vervelend! (hoe voelt dat precies??)

Mmomo, nu al nesteldrang? Je bent er vroeg bij zeg. Nou ja, zit je wel lekker in een schoon huis nu. Hier is de troep zo langzamerhand wel irritant aan het worden. Ik moet ook nog steeds een poets maar daar is in deze buurt niet aan te komen lijkt het. Nou ja, 3 dagen vrij nu dus wellicht kunnen we dan ergens nog even huishouden

ff posten
Ik zit terug te zoeken wanneer Visotsky nou voor de echo mag maar kan het niet vinden? Iemand een idee? Einde deze maand ergens?
quote:Aruba schreef op 11 april 2009 @ 08:41:

En ik heb dus vannacht serieus over je gedroomt he. Of alles wel goed was enzo. Stom he maar vond het toch wel erg lang duren. Nou, zal vanavond weer lekker slapen hoor Voel me echt een sufferd dat ik niet even tussen de bedrijven door nog snel een melding heb gedaan. Wel heel lief dat meeleven! Hopelijk vannacht gewoon weer gedroomd over eigen baby :-)
Suze, de bandenpijn voel ik echt aan beide kanten, vlak boven mijn liezen. Zijn echt steken.

Soms vanuit het niets, maar ook vaak continu.

Kan best wel pijnlijk zijn. Maar is voor een goed doel.

Visotsky heeft 24 april haar 20 wkn echo (heb ook ff lopen zoeken), zal em gelijk in de tabel erbij zetten.
Super al die goede echo's ! Geniet er maar lekker van....

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Ik ben al volop in de voorbereiding voor ons weekje weg naar de can eil. Dat gaat nu ook hard (van 3 tot 10 mei). Moet nog even zoeken naar zwemkleding voor de kids en nog 1 extra setje voor mezelf. Ook de zomerkleding van afgelopen jaar even doorlopen wat nog past en wat niet meer.

Moet trouwens 22 april weer naar de vk.

Het gaat nu best wel snel .. Aankomende week alweer 22 weken. Ben sowieso een van de eersten op de lijst hierboven, en ik was bij beide kids bijna twee weken voor de uitgerekende datum.

Ik heb mij voorgenomen om de oude box op te gaan pimpen. We hebben een hele oude , dit is nog een overblijfsel uit de haven waar we woonden. De box werd daar van schip naar schip doorgegeven. Wonen op een schip lijkt de vruchtbaarheid te bevorderen. Het is een hoekbox, dat zie je ook niet meer zo vaak, maar is wel erg pracktisch (neemt optisch minder ruimte in beslag). Heb ook het oude wipstoeltje al helemaal schoon en klaar.

Soppen en poetsen daarentegen...?! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een hulpje.
Dier en Rebbel, gefeliciteerd met jullie goede echo's!
Fijn Dier

En dat spannende is logisch toch. Heb dat ook, nu uitkijkend ernaar zelfs al af & toe.

Ik blijf ook hangen in pimpen edoch niet schoonmaken, Pauwie Soort luie vrouwen nesteldrang

Wij zijn vandaag naar de veluwe geweest, lekker gewandeld. Chica deed goed mee. Wandeling van 4 km helemaal zelf gelopen, op de laatste 30 psychologisch zwaarste meters na

Net zelfgemaakte hamburgers en patatjes gegeten en zo lekker film kijken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Rebbel en Dierewier, gefeliciteerd met jullie goede echo's!!! Fijn zeg.

Aapje, goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt op je werk en nog fijner dat er zoveel rekening mee gehouden wordt.

Momo, als je last blijf houden van schoonmaakwoede, stel ik graag mijn huis ter beschikking

Inad en Star, hier ook veel harde buiken. Komt denk ik doordat ik zo druk in de weer ben.

Gaat verder wel lekker hier, moet ik zeggen. Veel leuke dingen aan het doen met de kinderen en dat voelt zo lekker

Krijg superveel energie van het lekkere weer

Heb vandaag gewerkt en daarna nog keuken uitgesopt, ramen gelapt, gedweild en gevoetbald met de kinderen

Was wel blij dat Zorro ze daarna naar bed heeft gebracht

Aruba, ik heb ook nog wel wat tiet over

Heb nu 75e. Wel stoer toch
Elyane: Stoer hoor! (maar ook wel zwaar toch?)

Als ik het zo bekijk ben ik de eerst volgende voor de 20 weken echo. A.s dinsdag.

En volgens mij had Aapje vandaag geslachtsbepalingsecho...!!
Vrolijk Pasen!

Lekker Pauwie, bijna op vakantie!

Super Dierewier, dat de echo goed was!

Spannend Aruba, bijna 20 wkn echo!

En Aapje op 1e paasdag een geslachtsbepalingsecho?!?!

Ik dacht gister voor het eerst een "plopje" te voelen. Zal het nu dan echt?!?! Nu opletten of ik het vaker ga voelen.

Verder wel veel pijn in buik. Vind ik soms wel eng, maar zal wel of mijn darmen zijn of de banden.
Wat ik wel een goede opmerking van een paar dames op het forum vond was: Het zal de baby wel zijn want anders viel het je niet op. (tenzij je er continu mee bezig bent dan ga je dingen zien en voelen natuurlijk) Dus Nala....
Eens met Aruba, Nala

Leuk!

Hoe was jullie Pasen? Hier leuke brunch en paaseieren gezocht bij mijn moeder thuis, met alle (klein) kinderen.

Alleen beroerd geslapen vannacht door onze buurman, die voor de 3e keer deze maand herrie maakte s'nachts. Hele nacht snoeiharde hele foute (soort apres ski-erige) house. Uiteindelijk na 2x langs te zijn geweest politie gebeld. Hij en een of ander meisje waren ook aan het schreeuwen geslagen dus wie weet ook uit de hand gelopen. Nadat politie geweest is was het rustiger, zo tegen 3en. kan heel slecht tegen niet slapen nu dus heel labiel vandaag Arme Ier
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
ff kort: Komen net thuis van bezoek aan schoonouders en vrienden. Helaas lag onze worm er niet goed voor om te echt te kunnen zien wat het is... Dus nog ff 2 weken geduld tot de 20-weken-echo. Jammer, maar helaas.

Hij/zij was wel heel druk aan het bewegen. Was erg leuk om te zien!

Nu duik ik mijn bed in. Spreek jullie snel!
Inad; wat vervelend buren die herrie maken!

Onze buren hebben een huisje in hoek v holland en die zijn vaak het hele seizoen weg. Daarnaast zijn het schatten van mensen een beetje in de leeftijd van mijn ouders. Ze hebben zelf ook net kleinkinderen, vinden het dus allemaal helemaal geweldig.

Gisteren heerlijk een dagje in de tuin. Kids en wij zijn aan het loslaatproces begonnen. Ze mogen via de stoep naar het op 50 meter gelegen speelveldje. We kunnen ze dan niet meer horen en zien, das echt af en toe wel spannend. Gelukkig zijn ze samen.

Mijn man heeft de tuin lekker een beetje opgefrist en ik ben aan de box begonnen. Deze is nu geschuurd en kan vandaag voor het eerst in de lak.

Vandaag willen we ook lekker eropuit met de kids. Wilden eigenlijk zwemmen, maar die kleine meid heeft een wond aan d'r arm en piept al van een beetje water..

weet nog niet wat we nu gaan doen. Het bos, strand, speeltuin... er zijn genoeg opties met dit weer.

Hier heel veel beweging in buik. Vooral als ik 's avonds ga liggen en 's ochtends wakker wordt. Erg leuk!
Hoop dat je gelijk hebt Aruba.

Merk dat ik weer wat nerveuzer wordt. Tuurlijk nu niet continu een echo meer. Moet je echt ff aan wennen en vertrouwen gaan krijgen.

Helaas ook geen plopjes meer gevoeld...

Balen Inad, zo'n luidruchtige buurman.

Gelukkig geen last van hier, buurman is er nooit.

En straks helemaal niet meer, wonen dan vrij.

Jammer Aapje, dat je het geslacht niet kon zien. Dus ook nog even geduld hebben.

Onze 1e paasdag was gezellie.

Bij een oom en tante van Vent geweest.

Dus was een drukke boel.

Daarna nog ff wat wezen drinken in de kroeg.

Vanmiddag naar mijn ouders. Daar gaan we gourmetten.

Merk 's avonds al dat mijn buik al een beetje in de weg gaat zitten.

Echt een raar gevoel is dat. Net alsof dat je een luchtballon bent zeg.

Iedereen heeft het ook over mijn big belly.
Hier ben ik ook weer eens... Een paar dagen heb ik geen tijd gehad om in te loggen op de computer, dus ik loop meteen een heleboel berichten achter zie ik.

Ik ben blij om te lezen dat alle 20-weken echo's goed zijn. Binnenkort zijn wij ook aan de beurt, tegelijk met Nala en ik weet dat er nog iemand de 23ste mag, maar ik weet niet meer wie (zwangerschapsdementie?!) en ik hoop voor ons en voor de rest die nog mogen net zulke goede berichten.

Afgelopen zaterdag met schoonouders de wandelwagen uitgezocht die ik 24 april (na de 20-weken echo) ga bestellen, zodat we er ook nog een maxicosi bij krijgen. De wandelwagen was echt megaduur, maar de enige waar ik een beetje fatsoenlijk achter kan lopen, omdat ik niet zo lang ben (1.55m). We kopen er 1 waarbij je de duwstang kan buigen, want bij zo'n induwbare duwstang loop ik bijna tegen de wandelwagen aan als deze op de goede hoogte is en dat loopt niet fijn. Er is maar 1 merk die dit nog heeft, dus dan blijft er weinig keus over, maar we vinden het allebei wel een mooie wagen, dus dat scheelt weer.

Zodirect gaan we nog weer even naar de babywinkel, want bij dit merk moet je de kleuren helemaal zelf samenstellen en dat is nog best lastig dus ik wil nog even kijken om te zien wat mogelijk is.
Leuk dat je zo bezig bent met de spulletjes Gympy!

Jij al iets van beweging gevoelt?

Nala, ik voelde voor het eerst ook een harde plop. Heb ik hier toen laten weten. Volgens mij is dat een week of 3-4 geleden. Toen duurde het een paar dagen toen voelde ik weer af en toe vaagjes wat maar geloofde nog steeds niet dat dat de kleine was. Maar op een gegeven moment wist ik het zeker. Het kon niets anders wezen. En nu de afgelopen dagen dat ik lekker een beetje aanklooi voel ik het zo goed! Zat ik gisterenavond ik de bioscoop vond iemand de film denk ik maar niks want ik werd continu afgeleid

Jammer dat je het nog niet weet Aapje! Maar toch weer even een kijkje naar binnen is al super.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven