* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Klote Emmetje, wat een gezanik met die gyn's, grrrrr.

Hopelijk komt het alsnog spontaan op gang !

En ook Marit, grrrrr. Misschien heeft het strippen vanmiddag toch nog geholpen?

Peetje, rot, zo'n baaldag.

Nou, ik hoop morgen op beter nieuws en leukere berichten hier.

XXX
Zo, ik ben terug van het sporten, daar knap je toch wel van op, zou ik vaker moeten doen.

Malar, voel je je alweer iets beter? Wat betreft die verhuizing, zouden jullie sowieso wel graag richting het noorden verhuizen of was het meer omdat die baan je leuk leek? Dat ben ik nl even kwijt, maar ik geloof dat jullie op den duur wel wilden verhuizen toch? Wel lastig dat je nog niet echt toezegging hebt of je die opleiding kan doen. Lastig hè, kon je maar vantevoren in een glazen bol kijken.

Ik ben ook verhuisd vanwege m'n baan. Vanuit Limburg naar Gelderland. Maar ik wilde eigenlijk ook wel deze kant op, hoewel de baan waar ik voor verhuisd ben momenteel even wat minder leuk is, zullen we maar zeggen.

Wat grappig al die verhalen over jullie kindjes. Femke doet graag een deur dicht en dan zegt ze ook: dit! (dicht)

Laatst kroop ze langs de stereotoren, bleef even zitten, keek ernaar en zei toen: nee,nee, en toen kroop ze weer verder. Maar ja, een paar dagen later zat ze er wel weer aan. En dan maar achterom kijken naar één van ons of we wel zien waar ze mee bezig is.

Zonnetje, heb je de vk al gebeld? Wanneer kun je terecht?

Diddledee: hoe was het in de efteling?
*waarschuwing voor ego bericht*

Mwah, voel me nog niet echt beter. Wel gewerkt vandaag maar nu weer een gloeiende kop en een soort van spierpijn. GvD de huizenprijzen in Haarlem horen bij de ergste dalers. Ik denk dat we nog steeds een redelijk verkoopbaar huis hebben maar zelfs daar kan je verlies op draaien en zo wordt de onzekerheid over wat de juiste beslissing is alleen maar groter.

Emm en Marit, nog ff volhouden meiden!

Ik ga slapuh.

goedemorgen

Malar, wat vreselijk "balen" nu die huizenprijzen-daling voor jullie inderdaad!

Moeilijke beslissingen nu hoor.

Op welke termijn moet je echt knopen gaan doorhakken?

Hier niets te melden. Goed geslapen..niet één keer naar de wc zelfs

Wel om 6:15uur gewekt door zielig piepende ilse. Ze is strontverkouden en heeft wat diarree. 37,8graden en eenmaal goed wakker was ze wel weer oké gelukkig.

Toen ze gisteren thuis kwam (sinds dinsdagavond) heb ik echt even heel erg zitten knuffelen

Vanmorgen ook, zo erg vond ik het niet dat ze vroeg wakker was Nu is ze naar kdv, vanmiddag weer thuis.

en...ik duik mijn bedje nog even in denk ik.

kop thee, boek en wie weet word ik nog moe?

Hallo,

Marit, heb je lekker geslapen? Fijn hè, weer uitgebreid knuffelen met je meisje als ze een paar dagen weg is geweest?

Ik heb deze week 3 dagen gewerkt, gisteren was P. met Femke weg en ze waren pas om 10 uur thuis. Toen kon Femke meteen door naar bed. Maar vandaag heb ik haar de hele dag voor mezelf...hoewel, ik moet zo nog even naar het werk, nog wat dingetjes doen, en vandaar uit ga ik nog even naar m'n ouders. Die weten trouwens nog van niets. M'n vader is volgende week jarig en ik vond dit wel een leuk cadeautje, haha. Maar als ik vanmiddag langs ga weet ik niet of ik het nog voor me kan houden.

Femke kan trouwens sinds deze week uit zichzelf zitten. Ik dacht het maandag al: ik legde haar neer en moest even wat halen en toen ik terug kwam zat ze opeens. P. zei het gisteren ook al (had het ook niet "live" gezien), maar vandaag doet ze niets anders als gaan zitten, dan weer op haar buik en wat kruipen, dan weer gaan zitten etc.

Joehoe, weer een mijlpaal!

hihi, ik zou mijn mond niet kunnen houden hoor als ik jou was!

succes ermee

wat goed dat ze nu zelf kan gaan zitten !

biedt weer véééél zelf-speel-perspectief !

Ik heb het ook niet voor me kunnen houden hoor. . M'n moeder vond al dat ik er niet zo goed uitzag. Zo moe enzo. En bedankt!

hahaha, leuk zijn die eerlijke moeders he ?

zo worden wij vást nooit !

Ikke niet hoor!

even juichen om het mooie weer !

je moet ergens blij om kunnen zijn toch?

mogge..

de mist is opgetrokken, we gaan ilse schoonmaken

(net viltstift-project gehad ) en even naar een rommelmarktje.

Rommelt het ergens tenminste..bij mij NIET

quote:marit_1978 schreef op 12 oktober 2008 @ 09:33:

.... en even naar een rommelmarktje.

Rommelt het ergens tenminste..bij mij NIET

Goeiemoggel !

Balen dat er nog stééds niets gebeurt daar. Je 1e week overtijd heb je er al op zitten. Een ding weet je zeker: het gaat komende week gebeuren !!! (=optimistisch genoeg?)

Verder alles OK met alle anderen?

Zonnie, ben je al over de schok heen? Trek je het wachten tot aan de VK een beetje? Lijkt me weer vreselijk lang duren allemaal.

Geldt ook voor Peetje natuurlijk.

Emmetje, bij jouw ook nog niets?

Hier zondagochtend-geluier. Jane-man slaapt nog en Laura en ik lopen in onze payama's. We gaan zo maar eens douchen/aankleden.

Fijne zondag allemaal !
Haihai, even een berichtje tussendoor. Het is reclame bij Gooische Vrouwen dus snel even gedag zeggen. Lekker weekend gehad, wel een beetje aan het kwakkelen (keelpijn) maar verder gezellig.

Al een tijdje rustig bij Marit, is het misschien toch gaan rommelen bij je?

Sorry voor het ego-bericht, ik ga gauw weer bankhangen!

liefs voor iedereen, Diddledee

Hey DD, ook daar al keelpijn dus!

was hier snel weer over gelukkig, nu alleen last van verstopte neus.

Ohja, en nogsteeds van een veel te dikke lastige buik

straks naar de vk ... ben benieuwd wat nu verder

Hoe laat moet je naar de vk? Ik ben ook benieuwd.

Ik ben al actief bezig geweest vanochtend: bed afgehaald, boven stofgezogen etc. We hebben nu eindelijk traphekjes opgehangen dus Femke kan lekker mee nu zonder dat ik elke seconde op haar hoef te letten. Dus ik stofzuigen en Femke erachteraan. Want een stofzuiger vindt ze toch een geweldig ding. Daar kan je zo leuk opklimmen en dan gaat je haar zo leuk waaien. O ja, en je kan hem ook uitzetten.

Dus 't is een beetje stofzuigen met hindernissen, maar wel gezellig.

Nu ligt ze in bed en ben ik even aan het pauzeren.

Ik zal me maar eens gaan douchen en aankleden.
Nog geen bevallingsnieuws hier?

Peetje, die stofzuiger is aantrekkelijk blijkbaar hè? Hier ook.

DD, ik heb ook GV gekeken gisteravond. Het was weer eens lekker smullen !!!

Geen r*k te doen op het werk.

Afgelopen weekend weer gemikt op een bevruchting. Nu weer 2 weken wachten, zucht ....
O, dat worden weer 2 lange weken, waarin je er zo weinig mogelijk mee bezig wil zijn, maar ondertussen..... (toch?)

Ik volg ook GV, grappig altijd hè?

Ik ga as donderdag naar Ameland, "even" m'n ouders opzoeken, die zijn daar op vakantie en m'n vader is donderdag jarig. Zit alleen even te twijfelen of ik nou alleen het onderstel en de maxi-cosi meeneem, of ook de buggy-bak die op het onderstel past. Ik laat m'n auto in Holwerd staan, ga dus niet met de auto de boot op.

Maxi-cosi moet sowieso mee naar Ameland, want we moeten bij m'n ouders in de auto daar.

Ik denk wel dat we daar een eindje gaan wandelen, kan natuurlijk ook met de maxi-cosi op het onderstel, maar de buggy is toch beter voor het ruggetje, of maakt dat nu niet zoveel meer uit? 't Is anders zo'n gesjouw.

Nou ja, alleen de boot op en af, daarna staat m'n vader er, dus 't valt ook wel mee misschien.

We blijven trouwens 1 nachtje slapen, vrijdags gaan we weer naar huis.

Tja, lange weken inderdaad.

Ik zou niet die hele bak meenemen, geloof ik. Je gaat toch geen 4 uur achtereen wandelen? Ik weet niet hoe groot Femke nu is en of ze comfortabel ligt/zit, maar voor dat ene dagje zou ik voor gemak en eenvoud kiezen.

Peetje, wat een dilemma's he ? hihi

Ik kan me alleen niet voorstellen dat je met Femke in de maxicosi nog gaat wandelen? Ze is toch maar een maandje jonger dan ilse? Die zit echt al heel lang in een buggy!

zo'n lichtgewicht, niet echt ergonimisch ding, opklapbaar is toch makkelijk mee te nemen? En dan los de maxicosi voor in de auto van je vader?

Hier niet echt opbeurend nieuws bij de vk... toucher voelde niet anders dan het afgelopen donderdag was, iets wat ze eigenlijk niet verwacht had. Ze was nu ook vrij stellig: ze ziet het eigenlijk niet meer gebeuren dat ik vanzelf nog ga starten.

Dus; morgenochtend ctg en gynaecoloog en dan proberen voor woensdag de inleiding te plannen.

Ik heb al heel wat afgejankt vandaag, vreselijk.

Ben nogal teleurgesteld en baal er van dat nu net het gevreesde scenario toch lijkt te gaan gebeuren.

Nouja. Het zij zo. Die tranen drogen ook wel weer.

Och lieverd. Wat rottig nou weer.

Maar het goede nieuws is dat je (hopelijk) woensdag ingeleid wordt en dus woensdag/uiterlijk donderdag zult bevallen.

Inleiden is niet erg, toch? Dan gaat 't tenminste gebeuren.

Hoop dat je je traantjes kunt drogen

He toch Marit, niet leuk zeg. Kan me voorstellen dat je baalt meid. Ach, 15 oktober is wel een hele mooie datum moet je maar denken

Peetje, wat stoer zeg die Femke met de stofzuiger. Jayda begint altijd te piepen als ik te dicht in de buurt kom. De kruimeldief vindt ze wel weer heel leuk en dan kruipt ze me achterna.

Trouwens wat Jane zegt, ik zou ook gewoon een makkelijke buggy meenemen. "je gaat toch geen 4 uur wandelen??"

Jane ik zal voor je duimen, hoop dat 't raak gemikt is

Lekker rustig GV kijken zat er niet in helaas.Jayda had zo'n kriebelhoestbui dat ze haar hele bedje had ondergespuugd, inclusief haar slaapzak en knuffelbeer zelf haar eigen haar zat onder. Getver. Dus weinig gooische-vrouw-gevoel

HOERA !

Emmetje is vandaag super snel bevallen van een dochtertje!

Ze heet Olivia Justine .. ze zijn nu nog in het ziekenhuis maar als alles goed is, kunnen ze morgen naar huis!

Geen idee of het nou een inleiding geweest is, of ze toch zelf nog begonnen is…dat horen we nog wel!

Emmetje, super gefeliciteerd joh !

2 dochters !

hier wel van GV kunnen genieten gelukkig gisteren!

Wat vervelend voor Jayda DD, en voor jou ook natuurlijk

Ik doe mee met hoera voor Emmetje!

en wat ' n mooie namen weer!

Allemaal aan de beschuit met muisjes!

Marit, wat vervelend dat het anders loopt dat je had gehoopt.

Ben je bang voor een herhaling van Ilse's bevalling? misschien heb je het al wel eerder beschreven maar ben ik het ff kwijt.

Misschien kleine opsteker: elke bevalling is toch weer anders.

of zijn dat juist niet woorden die je troosten....? .

Jane, ik ga ervoor dat het raak was in V'hrst!

zal even wat ' snelzwemmenaanmoedigingen' de snelweg over sturen!

DD, het zit misschien in de lucht, ook Fiene heeft dit weekend een heel bord spagetti over haar slaapzak en dekentjes gegooid...

Malar, wat een spannende tijd voor jullie, helemaal met het kredietgedoe. Hou ons op de hoogte! Ik zou denken dat h'lem altijd wel een populaire plek blijft om te wonen?

Metis, hebben ze je ook al advies kunnen geven aan de hand van de uitslag van je test?

en ja, ook Fiene is hier dol op de stofzuiger. Echt een feestje op zo het huishouden te doen met mijn kleine hulpje.

Ze is trouwens nu weer naar mijn ouders. Lekker even bijkomen met een boekje in de tuin....

wel een zwaar weekend achter de rug. Maar gelukkig gaat het nog steeds een stukje beter, dus we komen er wel.

Ik kan deze week mijn trainer bellen om te bespreken wat nu het vervolg van het assessment wordt. Ben heel benieuwd naar zijn reactie. Hij is nl nog niet op de hoogte van hoe ik 'onderuit' ben gegaan.

Ga hem wel bellen op een moment dat ik er de energie voor heb en lekker op mijn tempo. Da' s dan weer het voordeel dat ik nu kan pakken denk ik dan maar!

Nou skatties, geniet met zijn allen nog even van het heerlijke weer, laatste dagen met bolle buik voor Marit en Emmetje van haar nieuwe kleine meisje!
Emmetje + Em-man en Salomé: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Helemaal geweldig joh. En inderdaad, wat een bijzondere en mooie namen weer. Meid, geniet ervan en hoop je snel te lezen/foto's te bewonderen enz.

UM: Ja advies is dat ik nu specifieke fysio moet (ademhalings,- en ontspanningsoefeningen) maar de verzekering gaat dit niet meer vergoeden. Ben nu dus ook beetje in shithumeur *goh* Vanmiddag gesprek met cardio, ik helemaal blij want hart en longen waren verder goed. Plus dat ik met deze aangeraden therapie wellicht klachtenvrij zou worden, bel je de verzekering...Jammer maar helaas. Stom gedoe. En t is niet te betalen, voor ons dan, om het zelf te bekostigen. Enfin, donderdag naar huisarts en dan zal ik het met hem ook verder bespreken, misschien weet hij nog wat anders.

Wel ander goed nieuws: M heeft een nieuwe baan! Wel bij hetzelfde bedrijf waar hij al werkte maar in andere functie. Helemaal blij dus hier.

Beetje ego-berichtje verder, ik reageer volgende keer wel weer op jullie hoor.

Alleen nog even voor Marit:
OOOh hoera, een dochtertje voor Emmetje, en inderdaad prachtige namen! Gefeliciteerd Emmetje en gezin!

He Metis, fijn dat hart en longen goed zijn, alleen idd k*t zeg van die verzekering. Gefeliciteerd voor M met zijn nieuwe baan.

.

UM goed dat je je trainer gaat bellen om verdere traject te bespreken. Vooral nu je daar de energie voor hebt. Fijn he dat Fiene zo graag bij je ouders is. Ik heb dat geluk ook. Ze zijn echt knettergek op elkaar.

Marit weer een beetje het nieuws te boven dat het waarschijnlijk inleiden gaat worden? Dikke knuffel vanuit Breda.

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven