* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Hoera voor Emmetje en gezin!

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

Geniet ervan!!

Liefs, peetje
Vanmiddag een eindje gefietst, oa naar de stad geweest. We hebben geen "makkelijke" buggy dus ik heb Femke wat rondgedragen. Is geen aanrader trouwens.

Toen ik weer naar huis wilde fietsen kreeg ik toch buikpijn opeens. Als ik op m'n zadel ging zitten kreeg ik buikpijn, heel apart.

Maar goed, in ieder geval, net toen ik naar de wc ging had ik weer bloedverlies, het begin van een menstruatie zeg maar....

Dus ik ga er maar vanuit dat het einde zwangerschap is. Ik voel me nu ook "gewoon ongesteld" zeg maar..

Shit dus... Volgende keer ga ik maar een paar weken na m'n nod testen denk ik zo...
gefeliciteerd emmetje + fam. met je mooie dochter!! super leuke namen.

marit: voor jou gaat het vast niet lang meer duren *duim**duim*

peetje: wat rot zeg..... wij hebben ook een buggy. super handig.

ik ben net terug van werk. we zijn aan het verbouwen. en mijn collega's van een andere praktijk zijn weer terug verhuisd. dus een hoop rommel. ben dus lekker moe en heb mijn meisje toch wel heel erg gemist. ik heb trouwens volgende week maandag mijn nod.....ik ben zo benieuwd!!!

dikke zoenen!!!!!
.

Och Peetje toch!

Verdorie zeg

Peetje!

ik ben er stil van. Wat ontzettend naar voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Kun je je een beetje ontspannen thuis? Heb je lieve mensen om je heen? heb je je vlkige al gesproken?

Ik wilde hier net gaan klagen over mijn 'tegenslagen' maar dat voelt nu toch eigenlijk een beetje verwend tegenover wat jou de laatste tijd gebeurd.

Maar ik doe toch even een poging voor een ego posting om het even allemaal van me af te forummen!! Tis dat ik niet kan sporten anders denk ik dat ik ook maar tegen een boksbal was gaan rammen van al mijn opgekropte grrrrr gevoelens....

Als eerste mijn trainer. Heb hem net gesproken. Ik weet niet of dit een zakelijk reactie te noemen is, maar hij reageerde tamelijk onaangedaan op mijn verhaal. Zijn enige reactie was ongeveer 'en wat wil je dan nu?' . Ik vraag me af of zoiets trainerstactiek te noemen is (probleem direct terugleggen bij cliënt ofzo?) maar ik had toch wel heel even graag iets gehoord in de trant van ' wat naar/rot/heftig voor je.' Maar niks. Terwijl we juist een best vertrouwde manier van omgaan hebben.Moet zeggen dat ik daar teleugersteld over voel.

Frustratie nummer 2: mijn schoonmoeder!

ja, tijdje weg geweest op dit forum, maar daar is ze weer!

Utregjochie en ik zijn zo open geweest om te vertellen wat er aan de hand was/ is met mij. Voelt wel zo eerlijk en prettig.

Maar schoonmoeders kan het allemaal niet loslaten... Ze belt utregjochie (niet mij thank god) een paar keer per week om hem van alles uit te te vragen:

Hoe dat nou moet als ik alleen met Fiene ben?

Dat dit zo wel heel erg is en ze zich heel veel zorgen maakt..

Hoe dit nou allemaal moet?

Wat we dan bespreken bij het riagg?

of Utregjochie hier wel van af wist ( ja, al voordat we wat kregen) en dat het voor hem toch ook wel heel erg schrikken is?

etc, etc,.

Zuchtttt..

Ik weet het, lekker belangrijk wat anderen vinden, tuurlijk.

Maar soms ben ik het zat om behalve dat ik ergens last van heb ik daarbij ook nog eens de reacties van anderen krijgt waar ik niks mee kan.

Misschien kunnen jullie niks met deze posting, ook prima, maar ik had het even nodig even goed van me af te klagen om weer even verder te kunnen.

Gaat trouwens met mij steeds beter! Dus daar word ik happy van.

En met mijn trainer heb ik nu voor volgende week een gesprek gepland met utregjochie erbij dit keer. Het riagg vraag ik wie van hen ook een keer met mijn trainer en mij om de tafel gaat. Het staat iig niet stil allemaal.

Nou meiden, hele fijne dag allemaal, ik zie dat de zon hier nu nog schijnt, dus daar gaan we weer van genieten, dan komt de rest vanzelf (* sprak zij hoopvol*). Liefs!

ohhh ja;

Metis; wat irritant van die ongedekte kosten. Wat in me opkwam; zou het nog wat zijn het UWV met deze vraag te bellen? Wie weet wat er mogekijk is. Zij zijn immers gebaat bij jouw herstel. Misschien via een iro?

(ervan uitgaande dat je geen arbeidscontract meer hebt.)

Marit, kom jij de dag nog een beetje door?

UM, wat jammer dat je trainer zo afstandelijk reageert nu !

maar aan de andere kant, fijn dat hij wel mee in gesprek gaat.

En schoonmoeders..tja.. ik hoop dat je met UJ kunt bespreken wat hij wel/niet met haar kan bespreken?

Vanmrogen bij de gyn geweest, die stelde al meteen vast dat kindje niet is ingedaald, itt tot wat de vk's ook nu zeiden !

(met ilse toen ook totaal tegenstrijdig)

Indaling kan dmv vliezen breken, staat gepland voor donderdag.

Maarrrrr, ik kan de gemene krampen nu om de 7min. niet langer meer negeren geloof ik

sinds uur of 11 nu, ondanks warm bad en paracetamol (was vorige week het advies) neemt het toe.

Ik durf nog niet echt te hopen, maar tóch...er gebeurt wat

UM: wat een rare reactie van je trainer. ik had zeker wel wat anders verwacht. ik ben wel blij dat het riagg veel voor je doet. die schoonmoeders zijn gewoon vreselijk. ik ben blij dat die van mij niet zo vaak langs komt.

Marit....zou het feest nu eindelijk zijn los gebroken. *duim**duim*

vandaag vergadering op het werk gehad. zoë mag dan altijd mee. wat een verschrikking is dat zeg. ze rent echt heel die praktijk door. het is dat we 75% aan wezig moeten zijn op een jaar want anders zou ik niet meer komen.

dikke zoenen!
*** sluipt even snel binnen om Marit 'n voorspoedige bevalling te wensen! ***

go Marit go !

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
UM meldt zich weer even voor een Marit yell!

Klinkt toch wel heel erg voor het echt die regelmatige pijnscheuten!

Spannend spannend, ik blijf hier af en toe checken voor verder nieuws (of juist niet, nog spannender..).

Ik hoop voor jullie dat ze zich vandaag nog meldt daar in Limburg!

Hier kan ik niet wachten tot het 18 uur is en mijn ouders weer met Fiene op de stoep staan. Ik kan echt gelukkig worden dat ze weer lekker thuis is en ik die armpjes en lijfje weer kan voelen.. Nog maar ff!

en nog bedankt lieve Marit en Marianne!
Marit, spannend hoor!

Ik heb even je bevallingsverhaal van de vorige keer "opgezocht" en toen begon het ook nog spontaan vlak voor je zou worden ingeleid, als ik het goed heb gelezen! Hopelijk zet het door! Volgens mij is het bij een 2e toch zo dat het vaker niet indaalt zoals bij een 1e maar dat dat tijdens de bevalling nog kan gebeuren of niet?

Verder ben ik vanochtend naar m'n werk gegaan, omdat ik dacht dat afleiding zou helpen. Maar nee dus, ik ben daar zo'n beetje ingestort. Wilde ik natuurlijk helemaal niet, ik dacht: even uithuilen en dan gewoon verder gaan. Maar ja, ik had (natuurlijk) erg slecht geslapen vanacht dus was ook hartstikke moe en dan met toch dat zwangerschapshormoon in je...Nou ja, bij mij komen de emoties dan wel los...helaas...

Dus na een paar controles ben ik zo'n beetje naar huis gestuurd, ik kon ook niet meer ophouden met huilen. Een collega is met me meegegaan, zodat ik een beetje afleiding zou hebben.

Thuis aangekomen maar de gyn. gebeld, waar ik meteen terecht kon. Daar een echo gehad, bloed geprikt om hcg-hormoon te bepalen. Toen mocht ik weer weg. Later werd ik opgebeld omdat het hcg-hormoon toch wel aan de hoge kant was voor wat ze zagen. Er leken ook 2 holtes te zitten ofzo.

Dus ik weer terug, kreeg weer een echo, met 3 artsen eromheen. Waar het op neer komt: er is een vruchtzakje te zien, het kan een begin zijn van een miskraam, maar het kan ook alsnog de goede kant opgaan.

Het bloedverlies en de buikkrampen (die ik nog steeds wel heb) hoeven niets te zeggen.

Nog een weekje wat hoop dus.....

UM: gewoon je gal spuien hoor! Het is ook niet niets wat je meemaakt, het is gewoon niet te vergelijken en dat wil niet zeggen dat dat van mij erger of minder erg is.

Ik kan me voorstellen dat je van de reacties baalt, maar misschien zegt je trainer dat inderdaad expres op zo'n manier, hoewel ik wel vind dat hij wat meelevender mag zijn. Al zegt ie maar dat hij het rot voor je vindt.

En de reactie van je schoonmoeder daar word je ook niet vrolijk van. Voor Fiene wordt hoe dan ook goed gezorgd, als jij het even niet aankan zorg je dat iemand anders haar tijdelijk even verzorgt, zoals je laatst deed, toen ze naar je ouders ging. Ik weet niet wie het zei, maar die zei dat je daarom juist een goed moeder bent: als je merkt dat je het zelf even niet aankan zorg je dat er iemand anders komt.

Fijn dat UM volgende keer meegaat naar de trainer, en dat er nog steeds actie inzit en vooral: dat jij je steeds beter voelt!.
(beetje laat, maar niet minder gemeend)

JAAAAAAAAAAAAA

HIEPERDEPIEP HOERAAAAA

Olivia is geboren !!

(pràchtige naam trouwens. Vorige week ook iemand geboren met die naam en hij staat al op mijn lijstje voor als.... )

Emmetje en man: van harte gefeliciteerd.

Ik ben benieuwd naar de foto's en het bevallingsverhaal

XXX
Emmetje, Emmetje-man en Salomé van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Geniet er van!!!

Marit zet hem op!!! Ik hoop zo voor je dat het doorzet en dat je alsnog zonder iets zo kunt bevallen. Ik ben al de hele dag voor je aan het duimen!!!!

Peetje een dikke knuffel voor jouw. Het zal een spannende week voor jullie zijn. Ik denk aan jullie!! En verwen jezelf lekker.

UM je mag altijd je gal spuien op het forum. Dit lucht zoveel op en het is ook heerlijk om van je af te schrijven. Ik hoop dat je een fijn gesprek gaat hebben met je trainer en dat je hem kan zeggen dat je een beetje teleurgesteld was over zijn reactie. En natuurlijk hoop ik dat je samen met UJ kunt spreken met je schoonmoeder over je gedachten want als het even niet meezit bij jezelf betekent dat absoluut niet dat je niet voor je kind kunt zorgen. En zoals Peetje ook zegt als het je even niet lukt dan zorg je wel voor andere opvang en dat is ook zeer sterk. Als je kunt aangeven als het even niet gaat.

Ik ben heel erg blij voor je dat je je beter voelt en dat het beter gaat!! Zet hem op je bent op de goede weg!!!

Jane en Marianne ook voor jullie spannende tijden!! Zal het een positieve test zijn?? Nog even afwachten (wat zooooooo moeilijk is). En hou ons op de hoogte!!

Zonnetje nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Hartstikke leuk!! Hoe voel je je??

Metis gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man. Goed nieuws! Wel shit zeg dat je je behandeling niet vergoed zou krijgen. Hopelijk kun je samen met je huisdokter een andere oplossing vinden. Succes!

DD leuk weer van je te lezen. Hoe was het uiteindelijk nog in de efteling. Die kriebelhoest die Jayda net heeft gehad die heeft Guy ook net. Hij gaf nog niet over zoals Jayda maar het scheelde niet veel. De snotneuzen en hoestbuien zitten weer in de lucht :-). Is de hoest ondertussen alweer een beetje beter?

Zo volgens mij heb ik iedereen gehad. Ik ga nu even bankhangen. Morgen weer gezellig naar de gemeente hier in Antwerpen om weer eens te slijmen voor een verblijfsvergunning. Ik word daar zo moe van. En die mensen zijn zo onvriendelijk en we wonen hier nu al drie jaar en nog steeds krijgen we maar een kaart voor een jaar. Mijn man gaat morgen om 5.30 al voor de deur staan (gemeente gaat pas open om 9.00) anders mogen we er niet eens in. Ze laten maar een beperkt aantal binnen. Dus morgen weer even tot tien tellen en lachen en niet mijn geduld verliezen... Maar ik heb toch wel een beetje stress want als ze vervelend willen doen dan kunnen ze dat. Dus ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt.

Nu ga ik lekker bankhangen en warme choco drinken.

Liefs en een knuffel Tinok
Marit, ik hoop dat je nu bezig bent !!!!

Goed teken, die regelmatige krampen.

Ik hoop echt dat het nu niet weer op een teleurstelling uitdraait, maar op een wolk van een dochter.

Zet 'em op !!

Peet, gatver, wat naar nou weer van je bloedverlies. Je leeft nu dus tussen hoop en vrees. Goed dat je gelijk naar de gyn. bent gegaan. Wel naar dat je ook buikkrampen hebt. Groot gelijk dat je vandaag naar huis bent gegaan, je had eigenlijk niet naar je werk gemogen (*foei*). Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.

UM, dank voor je duimen, lief van je.

Wat een a-sensitieve trainer zeg. Hij had zeker z'n dag ook niet. Heel vreemd, van juist zó iemand verwacht je wel wat empathie. Een béétje medeleven wordt op prijs gesteld ja !

Fijn dat Fiene nu lekker bij je ouders is. Even zelf op adem komen.

Ik vind dat Fiene erg groot geworden is trouwens ! Echt een dreumesje ineens en beresterk in de armpjes !!! (sterker dan Laura). Ze kan heel lang hangen aan de zwembad-rand (dit is een spelletje voor de kinderen). Komt dat van het opdrukken elke avond? . Nee, serieus, ik bedenk me net dat Fiene natuurlijk langer gekropen heeft dan Laura, misschien komt 't daar door. Meer armkracht ontwikkeld.

Marianne, spannend dat je NOD eraan komt. Ik duim met je mee!

Metis, balen dat je de therapie niet vergoed krijgt !!

Heb je eindelijk iets gevonden dat je er bovenop kan helpen, is het niet te betalen... Ik hoop dat je huisarts een oplossing kan bedenken. Wordt het trouwens helemaal niet vergoed of zit je aan je max. voor 2008?

Hier alles rustig.

Ook op het werk. Maar vanmiddag eindelijk weer een leuk project(je) gekregen, waar ik mij in vast kan bijten.

Morgen lekker vrij. Niet veel plannen.

Ik wil even shoppen voor nieuwe zakelijke kleding. Ik had een leuk pak aan bij H&M vanmiddag, maar de broek zat te strak... Dus dan maar bij andere winkels kijken.

Fijne avond !
Hey Tinok, crosspost.

Leuk om van je te horen.

Wat een gezanik met die verblijfsvergunning zeg.

En helemaal dat er maar een paar mensen naar binnen mogen, grrrrrrr.

Wens je vriend veel succes morgenvroeg.
Goedenavond dames,

Ik hou het geloof ik maar even kort want het is al laat maar wat een leuk nieuws:

Emmetje, en man en dochter, gefeliciteerd met de geboorte van je tweede kindje. Al weer zo'n mooie naam, ze passen ook goed bij elkaar! Geniet van je kraamtijd meid en ik kijk uit naar je verhaal (als je er aan toe bent dat te vertellen).

En marit: go marit, go marit. Ik hoop op goed nieuws in de ochtend.

Metis, er moet toch een manier zijn om die therapie nog vergoed te krijgen? En anders neem ik aan dat je in 2009 opnieuw mag claimen? En als het nou helemaal niet vergoed wordt, wat doe je dan? Toch zelf betalen?.... als het echt help.... Lastig, veel wijsheid bij je keuze.

Tinok, succes morgen

Hier is de kogel definitief door de kerk. We gaan niet! Dat betekent niet dichter bij mijn ouders, geen opa/oma dag voor Carlijn, geen opleiding en geen vrijstaand huis. Ik ben er wel een beetje ziek van merk ik. Niet dat het een ramp is hoor, we wonen nu ook fijn en hebben hier wel ons thuis maar ... nou ja. Ik realiseer me (gelukkig) ook wel dat het leven altijd en overal tegenslag en voorspoed in petto heeft, dus of we nou blijven of gaan dat blijft hetzelfde. Ik ben wel een beetje blij met de duidelijkheid die we nu hebben en die gaan we dit weekend dan ook wel vieren. We gaan overigens niet omdat mijn man met grote waarschijnlijkheid geen baan kan krijgen en we een grot risico lopen verlies te draaien op ons huis in de huidige markt. Ingehaald door de kredietcrisis dus.

Trouwens over schoonouders gesproken, of beter schoonfamilie. Mijn schoonfamilie heeft me de afgelopen week verguisd. om de een of andere reden hebben ze het idee dat die hele verhuizing mijn idee was en dat ik manlief daarmee in het "ongeluk" zou storten of tenminste dat het tegen zijn zin is. Dat ik dus wel echt (zoals ze altijd al gedacht hebben) een egoistisch kreng moet zijn en dat ons huwelijk op springen staat. Echt, waar halen die mensen dat vandaan. Het ergste is dat ze dat soort twijfels of zorgen dan niet uitspreken waar ik bij ben maar mijn man achter m'n rug om bellen en kwaadspreken over mij. Gelukkig staan we samen heel sterk en krijgen ze er toch geen speld tussen maar ik wordt zo ziek van dit soort gedrag. Ik ben geneigd om zelf eens te vertellen waar het op staat, hoe ik erover denk maar open ergens over praten is echt ondenkbaar in zijn familie en wat ik dus ook doe het wordt altijd in mijn nadeel uitgelegd. Een voordeel aan het niet verhuizen.... ook de afstand met zijn familie blijft lekker groot.

Hmm, toch nog een lang bericht, ik kruip mijn bedje in.

Geen nieuws van Marit hier?

Ook geen SMS gehad.... Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je 'lekker' bezig bent of al bevallen bent.

Malar, wat een verhaal zeg.

Jammer dat je niet gaat verhuizen, geen opleiding krijgt en geen opa/oma-dagje voor Carlijn. Geen grote veranderingen. Wel een moedige beslissing om te besluiten over iets gevoelsmatig. Lastige dingen.

Ik begrijp niet helemaal uit je stukje of jouw nieuwe baan dus nu ook niet door gaat. Heb je daar nou voor bedankt of niet? Ik neem aan van wel...

En je schoonouders: enkeltje Antarctica....

Wat is dat toch met schoonouders? Als ouder begrijp ik dat je onvoorwaardelijk achter je kind staat en het beste voor hebt, maar dat hoeft niet te betekenen dat een schoonzoon/-dochter slechte bedoelingen heeft. Gemeen van ze om zulke nare dingen van je te denken. Zien ze dan niet dat je man zelf bij die beslissingen is? Hij is ook volwassen ! Mèn....

Ik hoop dat het weer 'goed' komt tussen jullie, maar dit vergeet je natuurlijk niet zo snel.....

Ik ben trouwens héél benieuwd hoe wij ons allemaal als schoonouders gaan gedragen over pakweg 18 jaar .

Ik ga maar eens douchen en aankleden.

De man is al naar z'n werk en Laura ligt nog te pitten.
oei oei oei Marit!

Wat spannend allemaal!

Zou die kleine er stiekem al zijn.....

Jane, hi hi, utregjochie heeft ook altijd opschepverhalen over Fiene bij het zwemmen! Mijn schoonouders vonden Fiene ook al zo sterk. Zal ze toch wel van UJ hebben...

Ik vind 'r inderdaad ook opeens zoveel groter. Misschien ook omdat ik er natuulijk minder heb gezien de laatste tijd.

Overigens gaan ze nu 3 weekjes niet, 2x is er geen babyzwemmen en de 'middelste' keer kunnen wij niet.

Malar, wat een moedige beslissing. Klinkt toch wel als de juiste. En nu niet betekent niet nooit niet, toch?

Heel wijs om ver van je schoonfamilie vandaan te blijven.

Ze klinken gewoon erger dan mijn schoonmoeder! ha ha!

Voelen ze zich soms bedreigd door een slimme psychologe als schoondochter vraag ik me dan af? heel irrritant in ieder geval, bah.

Tinok, leuk om je weer te horen!

Willen jullie als Hollanders in België de vergunning hebben?

Wel te gek, Antwerpen, vind het echt een superstad.

Je klinkt weer een stukje happier, weet niet of dat klopt en het combineren studie/stage/Guy je even makkelijker af gaat?

Ik blijf in de buurt voor een marit posting, al kan dat misschien wel ff duren...
Hai, jeetje, ik heb heel wat gemist zie ik! Zit nu op mijn werk, dus hou het even heel kort..

Emmetje, man en Salomé: gefeliciteerd met jullie dochter/zusje!!

Wat een mooie namen, super!

Hoop dat alles goed gaat. Rust goed uit en laat je verwennen!
Peetje, wat een spannende week zullen jullie hebben. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zat, ben het dan ook met Jane eens dat je sowieso even tijd voor jezelf had mogen (moeten) nemen! Sterkte met wachten

Marit, geen nieuws zie ik.. dat kan betekenen dat je het te druk hebt om te posten/smsen, hoop dat zusje er snel is! Succes!!

Verder even geen reacties, het is te druk om alles goed bij te lezen. Probeer later even terug te komen, maar ben de afgelopen week zo onwijs moe geweest en heb na bezoek aan de manueel therapeut (nog altijd veel last van mijn stuitje na bevalling) veel last van mijn rug/bekken.

Tot gauw!

Zon
Oh Peetje, helemaal niet op jou gereageerd gisteren, terwijl je verhaal me nog wel zo raakte. Heel veel sterkte meid. Ik kan me voorstellen hoe zo'n onzekerheid je emotioneel overhoop gooit. Dat er dan niets is waardoor even in de toekomst kan kijken hè.....

Jaaaah, die wedstrijd "wie heeft de meest akelige schoonouders" die win ik met vlag en wimpel hoor. Maar mijn man komt dan ook echt uit een ziek systeem (psychologisch gezien) dus dat ze bang voor mij zijn (als psych. zijnde) daar zou best wel eens een kern van waarheid in kunnen zitten. Ze waren ook reuze verbaasd dat we een kindje kregen want ik zou zo'n cariere bitch zijn, ik heb mijn man van zijn familie afgepakt, ik kom vanuit een andere achtergrond (arbeiders) dus dat kan nooit wat worden, ik ben labiel en gevaarlijk (vertaling in gewone mensen taal: ik laat nog wel eens emoties, zoals frustratie en verdriet, zien) en denk alleen maar aan mezelf, enz enz enz, de lijst is eindeloos.

Jane, dat we niet gaan betekent idd dat ik mijn nieuwe baan heb afgezegd. Maar dat spreekwoord van die deur en dat raam blijkt maar weer eenste kloppen. Want vanochtend hoorde ik dat misschien, heel misschien, er nieuwe mogelijkheden zijn in mijn huidige functie. Dus we wachten af.

Marit, ik denk aan je vandaag.
.
ik kom ff snel kijken of er nieuws is van marit......ik hoop zo dat je druk bezig bent.

gisteren ben ik helaas weer ongesteld geworden. ik baal er echt van. nu op naar ronde 5. en jij jane? al nieuws?
Jaaaaaa, er is nieuws van Marit, maar ik was winkelen

HIEPERDEPIEP HOERAAAA

SANNE IS GEBOREN !!!

Een gezonde meid van 3540 gr. die vanochtend omstreeks 10.00 uur het levenslicht zag.

Marit en V. : van harte gefeliciteerd met jullie dochter en...

Ilse van harte gefeliciteerd met je zusje.

Mooie naam trouwens 'Sanne'.

Hè, wat een fijn nieuws....

Je bent volgens mij redelijk lang bezig geweest als ik bedenk dat je gisterochtend om 11.00 uur al krampen had. Maar goed, de kleine meid is, en nog wel voor de 42 weken, en daar gaat 't om.

Veel geluk !!!
Joehoe!!!

Marit, V en Ilse: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Ook alweer zo'n mooie naam.

Heel veel geluk gewenst met z'n viertjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven