***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
Oh Randy: heerlijk die brutale Thijs. Kan me de gezelligheid bij jullie aan tafel helemaal voorstellen

Later als hij groot is kun je er wel om lachen.

Hebben jullie even tijd om op de hyve te kijken? Even een vraagje aan jullie. Dank alvast!!!
Jojon: reactie op de Hyves. (vind dat stomme voetbal toch niet leuk )

Sara heeft uiteindelijk van 1815 tot 2000 gehuild. Ik hoop maar dat dit geen vervolg krijgt. Misschien een sprongetje ofzo? Of verandering van seizoen. Tja je verzint de gekste dingen hoor.

Morgen de eerste prikjes. Ze is dan 2 maanden (9 weken, kun je nagaan wat een verschil Ring). Vind het echt spannend want ze mag ook niet ingebakerd worden.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Dat klinkt echt super, jouw kdv jojon! Zeker ook met warm eten erbij, hoef je dat thuis niet meer te doen.

CD, ik hoef morgen pas naar kdv, ben wel erg benieuwd.

Randy, denk dat je wel even raar opkeek, of niet.

Chica, ik zat er ook even doorheen vanavond. Zoontje bleef maar huilen, echt krijsen op gegeven moment. Het was dus honger, hoewel dat eigenlijk niet kon volgens mij, had om half 6 nog gehad. Flesje gegeven van 60 ml, was niet genoeg, toen nog maar 1 van 60... nu ligt hij eindelijk te slapen. Hopelijk wil hij straks nog een klein flesje en slaapt hij vannacht wel een beetje door.... soms weet ik het echt niet meer. Zitten we al een tijdje op 5 voedingen van 180, wil hij vandaag opeens iets heel anders, zucht.
quote:Chica34 schreef op 16 september 2009 @ 21:24:

Morgen de eerste prikjes. Ze is dan 2 maanden Blogbaby krijgt ze morgen ook. Spannend! Ben benieuwd hoe ze er op reageert.
Blog, ik hoop dat je meisje niks onder de leden heeft, anders zou ik de prikjes gewoon nog even uitstellen hoor. Volgens mij is jouw meisje geen huilertje en omdat ze vandaag van slag was. Maar misschien ben ik een beetje overbezorgd voor andermans kindjes, haha !

Lisa, hoe zwaar is jouw zoon nu? Nica is nog net geen 5 kilo en krijgt 5 keer 160 ml. Dat is pas sinds e en dag of 3. Daarvoor 6 keer 120 ml.

Op naar hyves....
Arme Randy, wat naar om zo iets uit de mond van je kleine mannetje te horen!
Zo, vandaag de hele dag de hort op geweest en vanavond sporten, dus nu net "even" 3 pagina's bijgelezen. Wat kunnen jullie l*llen zeg..., zo kan je niet eens een dagje rustig shoppen.

Iedereen die morgen voor de prikjes moet: succes, ik hoop dat de kleintjes er niet te veel last van hebben.

En iedereen met huilende babietjes niet leuk en hopelijk is het snel weer over.

Jojon: ik vind het super knap van je dat je deze stap hebt gezet. Het erkennen van de problemen is denk ik al een hele grote stap in de goede richting. Fijn dat je zo'n goede werkgever hebt.

Over KDV/GO: ligt denk ik ook heel erg aan de gastouder, ik ken verhalen van mensen die een gastouder hebben waar de kindjes ook incidenteel in bjv. weekenden enz. terecht kunnen, die heel pedagogisch met de kinderen bezig zijn en die super flexibel zijn. Daarnaast hoor je ook het omgekeerde.

Maar wat ik persoonlijk vooral in jou voor- en nadelen lijstje lees is dat het beter is voor Anniek. Als het dan voor de rest allemaal haalbaar is zou dat voor mij een heel belangrijke factor zijn, zo niet de belangrijkste.

Randy: jij vroeg nog naar dat concours. Het is een concorus hier in de buurt bij de club waar ik altijd gereden heb. Help al jaren mee met de organisatie en zat ook in het bestuur van de club. Ik rij zelf niet mee, heb al vanaf december 2006 (toen ik net zwanger was van zoontje) geen wedstrijden meer gereden. Mijn eigen paardje staat nu ook op rust, ik heb niet de tijd om haar vaak genoeg te rijden en ze is nogal lastig om door een ander te laten rijden.

Sas: fijn dat de boodschap bij man wel overkwam!

Pfff, verder weet ik het echt niet meer dus ik hoop dat ik niet te veel vergeten ben.
Ah gossie Randy.. hou je er maar aan vast dat ie geen flauw benul heeft wat het betekend! Het is nieuw, dus leuk in zijn ogen..
Randy, mijn zoontje was 3 weken terug 5300 gram bij het cb, zal nu wel weer wat meer zijn.

Weet jij hoe dat zit met die fv? Je mag er niet meer van geven dan op het pak staat, maar dan krijgt hij tot hij 6 maanden is nog steeds de hoeveelheid die hij nu krijgt. En als hij nu al zit te krijsen om meer...
quote:randy schreef op 16 september 2009 @ 22:10:

Blog, ik hoop dat je meisje niks onder de leden heeft, anders zou ik de prikjes gewoon nog even uitstellen hoor. Volgens mij is jouw meisje geen huilertje en omdat ze vandaag van slag was. Maar misschien ben ik een beetje overbezorgd voor andermans kindjes, haha !

Haha! Da's erg lief van je. Tja, daar had ik niet eens aan gedacht. Nou, haar temperatuur is goed. Ik zie niks bijzonders. Ja, ze huilt veel. En inderdaad: dat ben ik niet van haar gewend. Maar om nou de prikjes niet door te laten gaan? Dat lijkt me ook weer zo'n gedoe. Nou, als ze straks een goede nacht heeft dan gaan we gewoon, hoor!
quote:Lisa007 schreef op 16 september 2009 @ 22:39:

Randy, mijn zoontje was 3 weken terug 5300 gram bij het cb, zal nu wel weer wat meer zijn.

Weet jij hoe dat zit met die fv? Je mag er niet meer van geven dan op het pak staat, maar dan krijgt hij tot hij 6 maanden is nog steeds de hoeveelheid die hij nu krijgt. En als hij nu al zit te krijsen om meer...Je hebt ook voeding voor hongerige baby's. Misschien is dat wat? Moet je natuurlijk wel in overleg met het cb geven (althans.. ik zou dat even overleggen. Jij moet dat natuurlijk helemaal zelf weten).
@ Randy: hier een kopietjes van de site (dan vergeet ik iig niets )

Proef de mythe van de oceaan en geef u eraan over. De bodem van de oceanen zijn een waar paradijs vol met natuurlijke bronnen. Voel de streling van de zintuigen met de natuurlijke bronnen en mineralen uit de zee.

--------------------------------------------------------------------------------

Ontvangst op de Zwaluwhoeve met een kopje koffie/thee en een heerlijke petit four tussen 09.00 uur en 09.30 uur.

Programma uitleg en rondleiding door onze gastvrouw.

Gebruik van alle saunafaciliteiten tot 24.00 uur.

Vrij gebruik van scrubzout, Fa Showercream en SEAH Hairspa shampoo van Schwarzkopf Professional.

Vrij gebruik van de zuiverende Salounge ruimte.

O.b.v. beschikbaarheid deelname aan één van de 6 opgietingen.

Uitgebreid lunchbuffet

(inclusief koffie/thee/melk en karnemelk)

Oceaan Behandeling (40 min)

U wordt ontvangen in onze behandelruimte met uitleg over de behandeling en de producten. Uw behandeling begint met een verfrissende massage welke u doet denken aan de zachtheid van de golven en de kracht van de oceaan. Daarna ontvangt u een ontspannende hoofdhuidmassage met mintolie. De behandeling wordt afgesloten met een frisse bodycreaming welke uw huid weer heerlijk glad en zacht maakt.

In de middag kunt u een Oceaan amuse nuttigen in onze relaxruimte de Opkamer.

De behandelingen worden ingepland tussen 10.00 uur en 20.00 uur. Badjas en handdoeken zijn te huur.
Goeiemorgen allemaal!

laatste verlofdag is ingegaan.. (of althans, zo voelt het een beetje. de vrijdag is sowieso mijn vrije dag). raar idee!

maar ik he het idee dat het voor meer dames hier goed is als we weer aan het werk gaan! de mannen gaan er nu wel erg makkelijk van uit dat wij wel alles regelen he?

af en toe een goede ruzie is dan wel prima toch? (alleen is half 5 niet mijn meest favoriete tijdstip hoor!)

over kdv /go heb ik weinig te melden. wij hebben geweldige flexibele oppas die hir thuis komt en alles regelt. betalen we gewoon per uur dat ze werkt. en alles kan, vriendjes mee uit school, ergens heen.. t wordt allemaal geregeld! heerlijk idee!

ik ga zo nog even met hummel en jongste zoon naar mijn opdrachtgever.. daar zitten de mensen die ik normaal begeleid.. zijn natuurlijk ook wle nieuwsgierig naar mijn hummeltje!

verder dikke knuffel voor alle moeders met huilende baby-tjes. Ben zooo blij dat hummel zo lief en rustig is.. denk echt dat ze de afgelopen 10 weken misschien in totaal 2 uur gehuild heeft? (zo voelt het iig) en nooit ontroostbaar.. (maar wees niet jaloers, heb mijn portie wle gehad bij nummer 1 en 3!)

fijne dag allemaal en tot later!
oh ja Randy: moest erg lachen om je zoontje! is natuurlijk niet de bedoeling en je moet ook wel optreden, maar het si zooo herkenbaar!
Zo, even een klein stukje terug gelezen. pff het is niet meer bij te houden voor mij hier bij te lezen en te schrijven.

Och arme babys van Chica en Blog die vandaag prikjes moeten....kan er nu al tegen op zien!

ohhhh wat brutaal die Thijs, maar inderdaad weet hij waarschijnlijk niet eens wat het betekent. Maar hij weet wel dat het niet aardig is anders zegt hij het niet in die situatie. Vind dat je het goed hebt gedaan Randy. Zou precies hetzelfde doen.

MissBr weer aan het werk, jeetje joh. Maar jij had er wel zin in toch.

Sas heftig dat met je man. Herken het zeker wel hoor.

vanacht trouwens heel goed geslapen, Jasper van 22.30 tot 7 uur en man op de bank met zijn gesnurk. hihi, kom even een beetje bij zo!

Ring alweer een tijdje terug, maar je had daar een goed punt met de grote van de luiers. Jij zei ook iets Jojon? over de baby dry...die gebruik ik nu voor de nacht iig. De rest maak ik nog op (wel een maatje groter) Jasper is maandag voor het eerst naar het CB geweest. Is mij trouwens alles meegevallen.

Hij weegt alweer 5010 nu....

Nog even over de meeting. Zag er super leuk uit die foto's. Volgende keer wil ik ook wel hoor.
hmmm Sanloes, dat ziet er aanlokkelijk uit dat van die Zwaluwhoeve.
Ik was even een dagje afwezig, vanwege dé bruiloft. Zoon dronk inmiddels weer aardig goed en het is ook prima verlopen. Mijn moeder zei wel dat zoon echt geentertained wil worden, dan is het een vrolijk ventje. Maar als hij alleen in de box moet liggen, zet hij het snel op een huilen! Wat ik vaak doe, is hem in wipstoeltje zetten en die met de voet 'bedienen', ondertussen kan ik zoals nu de laptop gebruiken.

Bruiloft was trouwens ook gezellig, en superweer aan zee!

Jojon, goed dat je wat knopen hebt doorgehakt en voor jezelf kiest! Je leest hier al dat je echt niet de enige bent die zo'n hulp inroept.

Sanloes, ik krijg ook zin in de Zwaluwhoeve. Vanavond maar eens overleggen met man wanneer hij thuis is zodat ik met vriendinnetje kan gaan. Man houdt er niet zo van namelijk.

KDV/GO: ben ik eigenlijk pas serieus over gaan nadenken toen dreigde dat ik geen kdv geregeld kreeg. Maar ik vind voordeel van kdv dat er veel kindjes zijn om mee te spelen en van te leren. Maar ik weet natuurlijk niet of zoon dat ook zo zal zien....

Blog en Chica: succes met de prikjes.

CD: fijn dat je goed gevoel hebt van osteopaat. Hopelijk merk je gauw verschil!

Ik merk hier dat ik zelf te snel denk: ik ben thuis, dus ik doe het wel met zoon. Terwijl het natuurlijk ook zoon van man is! Voel ik me bijna bezwaard als ik weg ga en hij moet thuisblijven. Moet ik natuurlijk echt niet doen! Van de week zei hij dat het mij veel makkelijker afgaat met zoon, dat ik ook meer geduld heb. Maar dat moet hij natuurlijk leren en kan alleen als hij wat vaker met zoon alleen thuis is!
Ik moet ook woensdag weer aan het werk MissBr, heb er ook wel weer zin aan. Ik werk dan volgende week de woensdag en de vrijdag en dan kan ik er ook rustig even weer in komen. Ben ook wel heel nieuwsgierig geworden wat er allemaal verandert is en zo.

Maria: fijn dat de bruiloft leuk was en alles goed is geaan met zoon. Zal hij misschien toch een virusje of zo onder de leden gehad hebben, dat hij zo weinig dronk?

Moet nu even zoon entertainen.....
Wat een heerlijk weertje vandaag!

Ik word lekker verwend vandaag, want m'n ouders zijn er. Fijn en gezellig. Vanmorgen heeft m'n vader het hele huis al gestofzuigd en m'n moeder is nu met dochterlief aan het wandelen. En zoonlief....die ligt nog te pitten!!! Wat een slaapkoppie: vannacht bijna TIEN uur geslapen, en vanmorgen na het drinken ging hij ook weer direct pitten, nu alweer zo'n 2,5 uur. Nou ja die zal de rest van de dag wel klaarwakker zijn denk ik!

Padababa en MissBR: geniet nog lekker van jullie laatste verlofdagjes. Voor mij is dit ook officieel de laatste verlofdag, vrijdag altijd vrij en maandag zou ik weer beginnen. Beetje mixed feelings dus. Maar ja het is niet anders. Ik probeer het nu maar te nemen hoe het komt in plaats van me er tegen te verzetten. Maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan!
ja, ik heb ook wle weer zin, maar baal erg van mijn rug. ik heb het meeste last in de auto en als ik zit.. nou ja, op mijnwerk zit ik achter de pc of ik zit in de auto.. da;s geen beste combi dus. maar even kijken hoe het gaat volgende week. geen idee of er al een opdracht is, dus misschien valt het mee en kan ik met wat rustige uren beginnen..

Jojon, wat fijn dat er even voor je gezorgd wordt! geniet er maar van, je verdient het enorm! (heb je je ouders al wel verteld dat het gewoon even NIET zo goed gaat? dat lijkt mij het moeilijkste eigenlijk.. bij mijn ouders hou ik me altijd groot merk ik)

gisteren trouwens erg gezellig avondje bios gehad. jammer dat ik bijna niet kan zitten (bij lange film niet zo handig), maar dat mocht de pret niet drukken.. :-)

ga zo even flesje maken en tasje klaarzetten, zo naar a'dam!
Als ik een touringcar voorbij zie komen, dan zwaai ik even naar je MissBR !!

Chica,bij niemand werken die smiley's volgens mij meer. Je moet nu handmatig die code die eronder staat intikken.

Maria, fijn dat zoon het goed deed bij je moeder en dat jullie een leuke bruiloft hadden!

Jojon, geniet van de verwennerij, alhoewel het volgens mij gewoon hoog nodig is. Komt de thuiszorg ook nog bij je?

Sanloes, ziet er heerlijk uit dat arrangement!! Vooral die hoofdmassage met mintolie! Ik heb een hotstone massage en een lunch en diner erbij. Ook lekker.

de bel....zus is er. Tot later!
Pada, ben zelf nu ziekjes, erg verkouden, keelpijn enzo. Misschien heeft hij mij aangestoken?!
Jeetje Randy, wat een opmerking van je zoon. Waar zou 'ie dat nou vandaan hebben? (Maar ja, waarschijnlijk wist hij zelf niet dat het zo erg was.)

Sas, inderdaad een onzalige tijd om ruzie te maken maar wat fijn voor je dat het resultaat direct merkbaar is. Hopelijk blijft het zo!

Blog en Chica: succes met de prikjes vandaag. Hebben jullie voor de zekerheid paracetamol in huis? Inderdaad een heel verschil Chica, Miep moet over drie weken alweer voor de derde keer... Zal mij benieuwen. Er staat bij die afspraak: 'afsprakenlijst.' Ik ben benieuwd waarover dat gaat en wat voor geweldige vragen we voorgeschoteld krijgen. Verheug me er nu al op!

MissBR en Padababa: snel alweer, dat jullie aan het werk gaan. Maar ik kan me voorstellen dat jullie er ook wel weer zin in hebben. Ik heb nu nog 1,5 week verlof, dan is het echt voorbij. Zo apart, mijn moeder belde net dat ze 8 oktober niet kunnen oppassen omdat mijn vader dan voor controle naar het ziekenhuis moet. Dan denk ik ineens: 'o ja, dan moet er natuurlijk wel iets anders geregeld worden he?' Ik zou het zo ter kennisgeving aannemen en dan 8 oktober denken: 'eeehhh, ik heb geen oppas! Shit!' (Gelukkig heb ik een zeer flexibele schoonmoeder, die kan bijna altijd. Fijn!)

MIssBR, wat naar dat je zo met je rug zit! Welke film heb je gezien?

Jojon, ik begrijp je mixed feelings.

Sanloes, wat heerlijk zeg... Naar de Zwaluwhoeve! Het is voor mij redelijk dichtbij, dus ik was er voorheen regelmatig te vinden. Nu wat minder... Ik zou wel weer willen, maar vanwege dat vloeien is het niet verstandig. Mijn ouders zijn laatst nog wel geweest. Het was lekker, maar ze vinden wel dat de sfeer minder is dan vroeger. (Komt doordat er altijd zo 'gestunt' wordt met aanbiedingen, dat het nu ook allerlei minder leuk volk aantrekt.) Jammer. Neemt niet weg dat ik het een van de fijnste saunacomplexen vind. Het is zo lekker ruim opgezet, en sommige sauna's zijn heerlijk rustig (ik heb nog nooit iemand in de muzieksauna gezien bijvoorbeeld, dus ga ik daar altijd lekker zitten).
oh een hoop saunagangers hier.ik kan elysium ook er aan bevelen, maar in het weekend is het erg druk daar.

Zelf vind ik die nog fijner dan de zwaluwhoeve. en geweldig een zoutwater zwembad voor lekker rond dobberen.

ojee...hysterie boven...even kijken
In Elysium ben ik nog nooit geweest. Zet ik erbij op mijn lijstje! Mijn moeder had het ook over Weesp. Iemand daar al geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven