juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Acute leukemie, de nachtmerrie van iedere ouder!!!!

MKL, ook welkom, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!!

Net bijgelezen, nu lekker slapen. Verder geen bijzonderheden, behalve dat ik me goed voel als ik voldoende slaap!! Dus duik lekker mn bedje in!
MKL: Welkom. Ik zal je binnenkort even in de tabel zetten. Hoe oud ben je? (Dan zijn de gegevens compleet )

Sofie: Alvast veel succes met je echo morgen! Laat je het even weten?

Mevrs: och jee, wat erg! Kan ze nog behandeld worden?

Kena: Fijn dat het slapen beter ging met het kussen. Succes bij de huisarts vandaag!

Ik ga nu eerst even wandelen met dochter en hond. Het is hier prachtig weer! Tot later!
Goedemorgen,

Kena, wat fijn dat er weer een goede dag was!

MvrS, wat naar voor je collega en haar gezin, pfff heftig.

MKL, welkom, gezellig.

Mango, wat voor hond heb je?

Hier alles oké, vanmorgen naar de verloskundige geweest, moest ik weer op die stomme weegschaal. Zes en halve kilo in totaal nu, valt voor mij echt reuze mee.

Ik had afgelopen zaterdag een feestje, en heb 4 glazen cola gedronken, doe ik dus ook nooit meer. heb zeker tot half 5 wakker gelegen en de baby was ook zeer hyperactief, 's nachts en de dag erna ook nog, ik had gewoon buikpijn van het vele gedraai en gestamp van t kindje. oeps
kindje hier is ook extreem actief af en toe, hele disco's in mijn buik, en veel "mama kijk ik kan een salto" gedrag. Dat beloofd wat!

Dit weekend hebben we laminaat gelegd in de kinderkamer, en mijn vriend heeft het laatste schilderwerk daar afgemaakt. Als hij weer komt (april) kunnen we het behang er op plakken! Mijn zusje ziet al erg uit naar het samen accessoires shoppen.

Ik heb vanochtend toevallig ook gewogen, weeg nu 66 kilo, da's ongeveer 4 meer dan in het begin. Denk ik. Ik ben niet zo van de weegschaal, en de verloskundige heeft er ook nog neit naar gevraagd.
Nou meiden bezoekje HA heeft mij toch nieuwe inzichten gebracht! Conclusie:

Rug- bekkenklachten tgv zwangerschap!!! Jeej, daar had ik nog niet aan gedacht!

Functioneren binnen je grenzen, ook al een toverwoord!

Ik heb in ieder geval voor vrijdag afspraak bij de fysio staan!

Woensdag ga ik weer aan het werk en dan gaan we maar zien wat ik wel en niet aankan... vind het ook wel weer een beetje spannend!

Verder is het muurprobleem opgelost!!!! Manlief heeft de 4e muur ook met lichtgrijs behang behangen en daarna de limegroene kleur er overheen gesaust! Is echt super mooi geworden!!! Dus op naar het laminaat leggen en dan kunnen we gaan inrichten! (als de meubeltjes binnen zijn)
Sofie: Hoe was de echo?

Kena: Succes bij de fysio vrijdag. En morgen rustig aan he?!

Fijn dat het muurporbleem opgelost is!

Allis: Hoe zat het ook al weer bij jullie? Wonen jullie nog niet samen of heeft hij werk op afstand?

4 kg is toch netjes?

Pezuls: Wij hebben een Jack Russel. Op zich druk, maar voor een JR is hij erg rustig. Ik heb nu weer zo'n werpstok met bal. Dan hoeven we niet zo ver om, maar gewoon veel gooien met de bal. En je hoeft niet te bukken om de bal te pakken. Verder kan hij ook naast de fiets en dat is ook wel prettig.

Lekker zo'n actief kind. Dat wordt nog wat

Ik ben maandag ook bij de fysio geweest. Mijn rechter bekken staat lager dan mijn linker. Verder moet ik ook fuctioneren binnen mijn grenzen. Veel wisselen van houding (zitten-staan-liggen), niet te veel bukken, niet te veel doen. Nou ja, je kent het wel... Lukt me niet echt, want ik krijg wat nesteldrang/voorjaarskriebels...

Ik moet vrijdag weer en dan krijg ik oefeningen en zo. Op het werk heb ik nu een kapperskruk geregeld. Dan kan ik overal op tafelhoogte tussendoor sjeezen.

Ik gym met de kleuters tussen twee bovenbouwgroepen door. Dat is erg handig met klaarzetten en opruimen. Vooral het opruimen was binnen 2 tellen klaar. Heel fijn!

Ik bracht zo net dochter op bed. Dan gaan we altijd nog even samen zitten en een paar liedjes zingen. Ze tikte op mijn buik en ik vroeg: "Zullen we een liedje zingen voor de baby?" "Ja!" Dus buik bloot en zingen maar. Zat ze alle bewegingen van de manenschijn op mijn buik te doen! Zo lief!

Van een van de kinderen uit de klas heb ik een boek gekregen (Ik ben nu grote zus) en die is helemaal favoriet. Steeds weer lezen over de baby en de grote zus die overal bij kan helpen. Hoop maar dat het straks ook zo gaat....
Iedereen, bedankt voor het warme onthaal! ;) Supergezellig om hier mee te lezen.

@ Mango82: ik ben begin deze maand 30 geworden.

Over paar weken hebben we trouwens de 3D pretecho. Staat nog geen datum voor vast. Ben zoooooo nieuwsgierig.

Hier inmiddels 12 kilo aangekomen (23 wk zwanger). :S Blijf het raar vinden.. vind 't veel te rap gaan. :(

Veel bekkenklachten lees ik hier? Vervelend..! Heb het in het begin beetje gehad. Nu over. *klopt dit even weg..* Helpt de fysio nu echt?
Mooie verhalen over 'de grote zus'!! Bijzonder is dat he, als je kleine meid grote zus wordt.

Zo zegt mijn dochter na het tandenpoetsen nu standaard: ennu nog een slokje water voor mama en de baby, klinkt ook al zo lief!!!

Sterkte meiden, met de bekken klachten!! Hoop dat het een beetje mee gaat vallen allemaal! En probeer toch maar je grenzen in acht te nemen.;

Doe ik door vroeg naar bed te gaan... meestal... moet er iegnelijk om tien uur liggen,dus ga nu gauw. Om kwart over 6 gaat dewekker alweer!!

Dag!
quote:mango82 schreef op 23 maart 2010 @ 19:36:

Allis: Hoe zat het ook al weer bij jullie? Wonen jullie nog niet samen of heeft hij werk op afstand?

4 kg is toch netjes?

Ik en mijn Brit hebben elkaar online ontmoet, en hebben dit kindje als verrassingscadeau gekregen, erg aan het begin van onze relatie. Hij is nog bezig met zijn laatste project afronden, en dan verhuist hij naar hier. Tot die tijd is het wat schipperen met wie waar heen vliegt en waar we wel en niet samen bij kunnen zijn.

Ja 4 kilo lijkt me prima, maar ik weet gewoon niet zo goed wat mijn startgewicht was. Dus ik dénk rond de 62, maar ik weet het niet zeker. Als het met de kleine allemaal maar goed gaat maakt het me niet heel veel uit hoeveel ik aankom. Ik ben nu al zwaarder dan dat ik ooit geweest ben dus die mijlpaal hoef ik me geen zoergen over te maken.
in de tabel staat trouwens dat Sofie haar 20 weken echo had vandaag, ik hoop dat alles goed is gegaan
Goedemorgen op deze zonnige morgen

Hier alles goed, niets bijzonders. weegschaal staat op 1,5 kilo (MKL bij de vorige zwangerschap was ik ook al zoveel aangekomen hoor, en toen at ik net zoveel als nu. Eindresultaat was over de 20 kilo :( )

Zit nog in twijfel of ik een nieuw ledikantje ga aanschaffen of een peuterbedje voor mn zoontje. Hij is dan bijna 2 maar vind hem er nog zo "klein" voor.

Iedereen rustig aan met de bekkenproblemen, (ik heb het als ik te lang op de bank heb gehangen ) hoop dat de fysio's jullie goed doen!
Hallo, hier WWL weer - tijd geleden maar laatst had ik een lang bericht getypt en toen ging er iets mis met plaatsen - ik ken niets frustrerender dan dat, en toen heb ik het er maar bij gelaten.Heb wel al jullie leuke berichtjes meegelezen, schattig die meelevende kinderen die al zorgzaam zijn voor de baby in de buik!

Het wordt trouwens voor jullie nu wel een beetje ingewikkeld nu er ook een WKL aanboord is

Ik onderteken voortaan wel met moeder Yono, dat is de naam die ik ook eerder op babybytes heb gebruikt (maar vind inmiddels dit forum leuker), en zoals eerder verteld: Yono is de werktitel van onze baby, inmiddels weten wel ook het geslacht en zouden we dus in gedachten ook de echte naam kunnen gebruiken maar Yono blijft wel gezellig klinken (tot-ie geboren is).

Manlief en ik hadden afgesproken dat we het toch geheim zouden houden of we een jongetje of een meisje zouden krijgen omdat mijn man dat graag wilde. Maar flapuit als hij is: vorig weekend waren we bij mijn ouders en toen heeft hij zichzelf maar liefst 3 keer verraden (de eerst ekeer al binnen een uur dat we daar zaten, precies zoals ik verwachtte )

Maar ik weet niet zeker of mijn ouders het ook door hadden.....

Fijn dat er eindelijk weer een beetje lente in de lucht hangt. Ik las ook iedereens update over het aantal kilo's, mijn extra gewicht is maar liefst 10 kilo (ben begonnen met 65). En no'g ziet nog niet iedereen dat ik zwanger ben (ben lang bijna 180 dus het zit overal verdeeld, een groot gedeelte van de kilo's zit aan de achterkant

En ik las ook dat velen van jullie snakken naar een lekker biertje/drankje. Ik moet eerlijk zeggen en ik hoop niet dat jullie me nu allemaal een ontaarde moeder vinden, dat ik echt wel een biertje neem als ik daar heel erg trek in heb, zoals laatst toen ik in het zonnetje op een terras zat. (en dan bedoel ik wel letterlijk 1 biertje en er kan zomaar een maand tussen zitten - ik geloof niet dat dat kwaad kan, zelfs in mijn zwangerschapsboek wordt het niet ontmoedigd).

Yono is ook van de moeder-voel-mij-salto's-doen, erg schattig gevoel. En vannacht meende ik duidelijk te kunnen voelen waar zijn koppie lag. NB: alles waar hij of zijn staat, moet je lezen als hij/zij zijn/haar - voordat jullie zeggen dat ik me ook aan het verraden ben!

Verder even geen nieuws. Allemaal lekker doorgroeien met die baby's van jullie en geniet ervan!

Moeder Yono
Goedemorgen allemaal!

Mango, ik zie je al sjezen met je kapperskruk, handig hoor!

Leuk hoor hoe je dochtertje met de baby omgaat.

Mijn zoontje "geeft de baby drinken", dan drukt ie zachtjes op mijn buik zodat het drinken naar beneden valt.

Ik vroeg hem laatst of hij wist hoe een baby in de buik kwam, (beetje een tricky vraag, maar goed) en hij zei: in je buik liggen babies klaar en als je getrouwd bent, dan valt er 1 via een lopende band naar beneden, en dan krijg je een dikke buik. Uhm, ja, als het allemaal zo makkelijk zou gaan he. Ik heb t er trouwens maar bij gelaten.

MKL, bij mijn tweede zwangerschap ben ik zo'n 20 kilo aangekomen terwijl ik het gevoel heb dat ik nu veel meer snoep tussendoor, soms heb je er gewoon niet zoveel invloed op.

Zusje, ook al zo'n lief dochtertje die al zo goed aan de baby denkt, leuk.

Allis, wat spannend dat je Brit hier komt wonen. En inderdaad, als je kind maar gezond is!

Nut, is er niemand die een ledikantje voor je over heeft? Of via marktplaats? Toen de eerste hier op komst was kwam iedereen hier ledikantjes dumpen, heel handig, not.

Hey WWL/Yono, bij mijn eerste twee zwangerschappen wist ik de eerste drie en eerste twee maanden niet eens dat ik zwanger was, ik ben toen best vaak op stap geweest en ik heb m toch wel geknepen tot aan de geboorte dat het gezond was. Bij de tweede heb ik in de laatste weken wel eens een half glaasje wijn geprobeerd, maar t smaakte me niet.

Zo, nu mijn dochter afmelden bij de psz, ze heeft heel erg keelpijn, en dan even huis poetsen en vanmiddag genieten van de zon!
@ WWL. Ja, dat gaat idd wel verwarrend worden, haha. Maar we komen er wel uit. Hier hetzelfde hoor! Ben 1.78 (of 1.76, daar gaat nog steeds een discussie over de ronde) en ben begonnen met 62/63 kilo. Weeg nu dus 74. Maar gisteren was dat 75. Mijn buikje begint nu pas goed te groeien. En ook bij mij zit het verder over heel mijn lijf verdeeld! De binnenkant van mijn dijen schuren voor het eerst sinds 10 jaar weer tegen elkaar aan. :S Niet blij daarmee. Wat mij betreft mag dat stuk (extra bil, been, heup en verdwijnen van taille) worden weggelaten. Mijn voorgevel is dan wel weer fijn met 2 maten gegroeid. Hoe is dat bij jullie? En zijn er hier ook mensen met een beginnende productie? Bij mij komt er sinds een week melk uit. Een wonderlijke ervaring, kan ik wel zeggen...

Ook ik zou dan een ontaarde moeder zijn... Ik ben pas 100% gestopt met roken toen ik 20 weken was. Daarvoor gingen er nog wel eens 4 a 5 sigaretjes per dag door mijn lijf. Begin maart ben ik 30 geworden en daar heb ik op geproost met een rose'tje. Eerst een keer in NY (was met zus op vakantie tijdens verjaardag) en toen ik terug kwam nog eens een half glaasje met mijn partner. Daar is het bij gebleven. Verder maal ik er gelukkig niet naar. Geen last van "ik snak naar een ....". Ben ik nu ontaard? Ik vind van niet. Voor de rest van de tijd zit ik aan de koffie, thee en een boel water. Dus ik vind niet dat je een slechte moeder bent als je zo nu en dan eens een biertje/wijntje neemt. Gewoon van genieten maar dan met een hele grote mate. Het lichaam van de moeder filtert zo vreselijk goed datgene wat bij de baby terecht komt.. denk niet dat dat ene biertje van grote invloed is. Ik las vorige week dat onderzoekers roepen dat zelfs 1 drankje al funest kan zijn maar daar geloof ik echt geen barst van! Het is meer bangmakerij. Kan mij voorstellen dat ze willen voorkomen dat mensen het zonder een schuldgevoel te krijgen, maar op een zuipen gaan zetten. Maar de mensen die er slimmer mee omgaan en er controle over hebben zijn er een beetje de dupe van en worden bang gemaakt om een scheet. :(

Zo.. ga ik nu weer ff verder met schuren en lakken. En ja, het is verf op waterbasis en de deuren naar de tuin staan lekker open. :-D

Fijne dag iedereen vandaag. Geniet van het weertje!
Ik heb me verslapen vanochtend, en heb dus maar besloten dat ik thuis werk. Lumpy (onze werktitel, vergeef me kind ) is wat minder actief dan maandag, dus ik maak me dan al weer druk, maar t zal allemaal wel meevallen.

Ik neem het risico met alcohol niet. Ik heb hiervoor twee miskramen gehad, en krijg t echt niet voor elkaar te roken of te drinken. Ik het begin van de zwangerschap dacht ik dat het weer mis ging, met 6 weken, en toen heb ik anderhalve sigaret gerookt. Voel me er soms nog schuldig om. Maar ik denk niet dat een glaasje wijn zo nu en dan heel schadelijk is, ze weten het gewoon niet.

Het gewicht zit bij mij allemaal aan de voorkant, buik en borsten. Ook ik ben al twee cupmaten gegroeid, van een 70E naar een 75G. Ik moet dus weer nieuwe BH's want degene die ik heb is een meegroeiBH maatje F, en hij is nu dus vol
Daar was moeder Yono weer (tja, ff afleiding zoeken van het harde werken..)

pezuls: wat een lief zoontje en wat een creatieve variatie op de ooievaarmythe!

MKL: wij hebben dus min of meer hetzelfde figuur (ben ook 176 of 178 en ongeveer even slank), dat ook nog eens op dezelfde manier is aangekomen, behalve dan de voorgevel, want die is bij mij nog steeds ienieminie hihi (of sniksnik)

Allis: ik kan me jouw extra voorzorgsmaatregelen goed voorstellen! Maar dat anderhalve sigaretje heeft vast geen kwaad gekund. En ik wens je een heerlijke verdere zwangerschap toe (zonder verleidingen of zorgen)

MoederYono
Nou, ik moet zeggen, deze zwangerschap mag ik gelukkig vanaf het begin af aan mee maken en ik neem geen alcohol, roken doe ik sowieso niet. Mocht er iets mis zijn met mijn kind, zou ik het mezelf nooit vergeven, en zou ik het mezelf blijven verwijten als ik tussendoor ook alcohol zou hebben genomen. Ook al zou ik ergens weten dat het daaraan misschien niet zou liggen, het zou me nooit lekker gezeten hebben. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
Pezuls: Ik heb hetzelfde hoor. Ik kan het ook niet zo goed uitleggen. Ik wil het gewoon niet. Ik begin wel gemakkelijker te denken over rauw vlees. Zou verse filet american van de slager nou echt zo slecht zijn?

Mooi bedacht van je zoon! :-D Hoe oud is hij ook al weer?

WWL/yono: Hoe zijn jullie eigenlijk op Yono gekomen? Dus man heeft zich al veraden... Dan mogen wij het toch ook wel weten? Nee, hoor, grapje, houdt het maar lekker voor jullie!

Allis: Voor jou dezelfde vraag. Het heeft niet zoveel zin om je er schuldig om te voelen. Het is gebeurd en daar kun je niks meer aan veranderen. Als je nou dagelijks een pakje weg rookt...Maar ik snap je gevoel wel. Bij dochter dacht ik niet zwanger te zijn (negatieve test en een bloedinkje). Toen heb ik op een feestje ook aardig wat bier gedronken. Ik heb er toen tot de 20 wk echo ook best over in gezeten.

Lijkt me wel even schrikken zo'n cadeautje! Hoe lang duurt zijn laatste project nog? Heeft hij al werk hier? Mis je hem soms ook ontzettend?

MKL: Mijn borsten zijn ook enorm! Zelfs mijn voedingsbh's van de vorige keer worden krapjes.... Ik heb er straks nog een in cup E, maar die is nu nog wat te groot. Voor de rest heb ik nog aardig mijn figuur. Ik heb zelfs nog taille!!! Laatst stond ik in de schemer voor de spiegel met een donker hempje aan. Van de voorkant kon je niet eens zien dat ik een enorme buik heb. Opzij gedraaid dan weer wel. Mijn buik is nu ook mooi rond. De vorige keer had ik er heel lang een deuk in en was ik direct mijn taille al kwijt.

Rond de 22e week begon ik de vorige keer melk te lekken. Vanaf toen heb ik ook zoogcompressen gedragen. Sindsdien komt er altijd wel iets uit mijn borsten :-S Ik had bij dochter ook een enorme productie. Tot het einde van de bv-periode had ik zoogcompressen nodig. (7,5 mnd heb ik gevoed) Nu komt er alleen iets uit als ik in mijn tepels knijp.

Of de fysio helpt weet ik nog niet. Ik let nu beter op mijn houding en heb vandaag erg rustig aangedaan en merk dat het dan wel beter gaat.

Nut: Een zwangere vriendin met een dochter van anderhalf heeft haar oudste in een peuterbed gedaan. Het gaat goed bij hun. Misschien kun je er eerst zo'n rekje voorzettten? Of inderdaad iemand in de omgeving die nog een ledikantje over heeft. Wij moeten dochter van 2 jr en 2 mnd ook nog overdoen naar een peuterbed hoor! Ik zie er ook als een berg tegenop. Ben bang dat ze dan niet blijft liggen, niet wil gaan slapen, enz.

Zusje: oooh, dat is ook lief! Dochter ziet hier dat ik iedere dag mijn vitamines in neem. Die wil zij natuurlijk ook. Dus ik zeggen dat die voor de baby zijn. "Ikke ook baby in 'e buik!" Toen heb ik maar bedacht dat de vit. D druppels voor haar baby zijn. Daar vraagt ze nu dus ook steeds om. (Krijgt ze die ook weer dagelijks )

Vanochtend ben ik even met dochter naar de kinderboerderij geweest. Heb er direct maar een abbo genomen. Kan ik straks met mijn dikke buik lekker koffie drinken op het terras en zij lekker spelen in de enorme speeltuin. Ze hebben er ook een indoorspeelhal, dus we kunnen ons er zelfs met slecht weer vermaken. Ideaal!
MevrSwow acute leukemie, een hele heftige diagnose.

Dat zal een enorm zware tijd zijn voor je colega en haar dochtertje.

Kan me goed voorstellen dat je alles wil doen wat binnen je machten licht om haar te ontlasten! Heel veel sterkte, ook jij....

Mango handige oplossing die kapperskruk! erg leuk bedacht!

Fijn dat de fysio je in ieder geval houdingsadviezen enzo kan geven, ben benieuwd wat die van mij vrijdag zegt....

Mama Yono dat is nu precies de reden dat wij niet willen weten wat het wordt. Ben veelste bang dat mijn man (of toch ik zelf) voorbij zou praten over het geslacht.

Ik vind het trouwens ook een leuke verrassing voor na de bevalling!

Pezuls wat een geweldige theorie van je zoontje over de komst van baby`s! Ik vind hem erg sterk en ik zou hem erin houden zolang dat mogelijk is!

Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook niet gerookt of alcohol gedronken. Ik denk eerlijk gezegd niet dat matig/ incidenteel gebruik echt schadelijk is voor de baby. Toch zou ik het mijzelf ook nooit kunnen vergeven als er iets mis mocht gaan/zijn met het kindje en ik heb me niet aan de adviezen gehouden.

Ik ben ook zo lekker rondom zwanger, ik heb een erg bescheiden buikje voor 24 weken en daarin tegen erg dikke billen en heupen. Tegen het eind van de zwangerschap ben ik volgens mij een michelin poppetje die je zo naar de ander kant van de kamer kan rollen!

Vandaag en morgen toch niet aan het werk gegaan. Mijn afdelingshoofd vond dat ik nog te weinig positief over mijn herstel was en wilde me eerst nog iets meer rust en fysiotherapie geven.

Ze zij we moeten maar een beetje extra op jou letten, want zelf doe je het niet, euh oops..

Nu dus de rest van de week vrij en maandag kijken hoe het gaat op het werk.

Nu ik zoveel dagen vrij ben, merk ik wel dat ik nog niet aan volledige rust toe ben... wil echt constant bezig zijn en iets nuttigs doen.

Ach morgen trouwt een collega van mijn man,nu kan ik mooi overdag naar het huwelijk toe.
He, wat leuk, al die verhalen!!

Hier nog geen lekkende borsten! Borstvoeding wilde de vorige keer niet lukken, ook niet ondanks tepelhoedjes enzo, ik hoop dat het deze keer wel gaat lukken. Ga er wel op inzetten, maar als het niet gaat lukken heb ik besloten niet te gaan kolven, heb ik de vorige keer wel gedaan, maar ga ik gewoon over tot een flesje.

Hier ook lang, 1.80, maar wel wat zwaarder, ben nu zo'n tien kilo gegroeid, gemiddeld een pond per week.. Beweeg minder dan anders, eerder sportte ik meer, nu merk ik tijdens het fietsen mn buik al, dus fiets ik alleen nog op mn gewone fiets enniet meer op mn cross bike.

Heb mn buik wel mooi naar voren, tis een flinke buik voor 5 maand als ik anderen mag geloven. Ben er in ieder geval trots op!!

Na het eten vanav lag ik op de bank te lezen en kwam mn lieve meisje bij me liggen met haar hoofdje op mijn buik en dan steeds de buik aaien!! Zo'n mooi gebaar! Onbetaalbaar!

LIjkt me pittig, een partner die je niet veel ziet!! En ook nog eens in een ander land woont!! Dan is dit kindje wel echt een cadeautje he!!

Fijne avond nog en tot gauw! Kletsen we weer verder!
Zo, ben ik ook weer 'ns... en nu vanaf de bank. Had vanaf gisteravond last van een harde gespannen buik en dus net de poli gebeld. En die zeiden dus dat ik moet gaan liggen en ontspannen en als het over 2 uur niet beter gaat even langskomen. Het is ook een beetje mijn eigen schuld denk ik, dender door alsof er niks aan de hand is, maar ben natuurlijk wel zwanger. Gelukkig plopt en trappelt dat kleintje lekker door daarbinnen, maar mama is er even klaar mee voor vandaag!

Wat vervelend, die bekkenklachten, hoop dat het met fysio onder controle blijft bij jullie!

Mijn buik groeit trouwens wel opeens hard lijkt het wel, hou mijn hart vast voor het weegmoment over 2 weken. Woog de laatste keer 79 kg bij 180cm, dus zo'n 6 kilo al aangekomen. Denk wel dat daar 5 van in mijn borsten zitten, wat een memmen zijn dat geworden, hahaha!

Zo, en dan nu tijd voor wat lekkers, heb geloof ik nog toblerone, dat helpt vast heel goed bij het ontspannen!!!

Geniet van het mooie weer!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Goed zo Felice, lekker ontspannen!! Heel belangrijk!! Moeten niet teveel doordenderen maar voldeonde rust pakken!!

Daarom ga ik nu ook, heel verstandig, lekker naar bed! Morgen een druk dagje met verjaardagsvisite, thuis bezoek en ;savonds uiteten!

Heb mooi kaartje gezien op hipdesign.nl of had ik dat al verteld?Ach, ben soms een zeef, haha.

Dag!
Goedemorgen dames,

Ik ga strax eens even alles bijlezen, heb een druk weekje achter de rug, en slapen valt momenteel niet mee....

Dochterlief is op de basisschool wezen kijken,...ze was erg onder de indruk in eerste instantie..

Vandaag lekker naar Beekse Bergen, dus als ze strax lekker moe zijn zal ik eens bijlezen!!

Fijne dag allemaal,

Grtz M
Hoi dames

daar ben ik ook weer. Even kort berichtje. Met mij en mijn kleintje gaat t goed. Buik groeit steeds harder en harder.

Druk op t werk. Pffff vermoeiend hoor.

Met collega en dochtertje gaat niet goed:-(. Vanavond even op bezoek na werk. Ik hoop echt dat dit snel goedkomt.

Ik lees in t weekend bij. Geniet ervan!

Groetjes

S
goedemorgen allemaal!

iemand vroeg naar het ontstaan van de werknaam, Lumpy. Dat stampt uit het prille begin, toen het kindje nog maar een klein klompje cellen was. Een klompje (als in klontje) in het engels is een lump. Mijn Brit vroeg toen dus steeds aan me hoe het nou met zijn Lumpy was. Vandaar

En ja, het is moeilijk als je elkaar niet veel ziet. Ikv ind het vooral moeilijk als ik een stressmomentje heb, denk dat het niet goed met het kindje gaat. Dan kan ik niet zomaar even tegen hem aankruipen. Verder is het veel geregel, ook met instanties, om het kindje te erkennen enzo. Maar we skypen veel, en gelukkig is engeland ook weer niet al te ver weg, ik ben er zo met een kort vluchtje.

Vanochtend nog even lekker liggen spelen met de kleine, als ik op mijn zij lig voel ik hem heel goed, en dan kunnen we zo een half uur samen omstebeurt een schopje en een duwtje uitwisselen, of dan nestelt hij zich lekker in het kommetje van mijn hand.

Voelen jullie ook wel eens iets als vingertjes kriebelen? Ik vraag em af of ik eht wel goed voel, maar het lijkt of het kindje echt aan de baarmoederwand zit te friemelen, hele lichte kriebeltjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven