juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Zusje, ik heb het idee dat er in het ziekehuis sneller wordt ingegrepen dan bij een thuisbevalling. het wordt voor mijn idee ineens zo medisch. Verstandelijk gezien weet ik dat het beter is voor de baby en mij om dit keer in het ziekenhuis te bevallen maar qua gevoel moet ik dat nog even op 1 lijn zien te krijgen..

En dat de vk vorige week niet eens wist waarom ik op medische indicatie moest bevallen werkt ook niet echt mee...

Ik moest haar vertellen wat de reden was waarom ik een medische indicatie heb.

19juni, een scheiding is nooit prettig. Ik kom ook uit een gebroken gezin. Heb zelfs twee scheidingen meegemaakt, de 1e was het naarst. Nasleep van jaren...

Fijn dat het bij jouw ouders zo rustig verliep. En ik kan me voorstellen dat nu je weet hoe het anders kan, dat je dat ook graag voor je vriend en zoontje wilt zien..
19juni: Wat balen dat het contact zo stroef verloopt. Ik hoop voor julie dat het het huis snel verkocht is. Misschien scheelt dat ook weer. Het lijkt me lastig dat je zo langs de zijlijn moet toe kijken. Je wilt niet de boze stiefmama zijn, niet nog meer forseren, maar je wilt ook niet dat vriend verdriet heeft.

Mijn ouders zijn ook gescheiden. Een nare scheiding. Ik was al ouder en uit huis, maar mijn zusje heeft de "volle lading" gekregen. Ze was al wel op zo'n leeftijd dat ze zelf mocht kiezen wanneer en of ze zou wisselen.

Na twee jaar hebben ze elkaar op onze bruiloft voor het eerst weer gezien. (3 jr geleden) Met de trouwerij van mijn broertje zijn we zelfs met z'n allen (incl. cadeau-ouders) op de foto gegaan (3 mnd geleden) Maar echt contact is er niet. Bij mijn vader kan ik ook niet echt over mijn moeder praten. Dan komt er altijd een stukje minachting om de hoek kijken. Bij mijn moeder gaat dit iets beter. Het blijft toch allemaal lastig.

Fussie: Je mag natuurlijk zelf bepalen of je iemand wel of niet in huis wilt hebben. Als er iets ergs voorgevallen was, zou ik iemand ook niet meer in huis willen hebben. En in zulke gevallen is het al hardstikke fijn dat 'alles goed' verloopt.

Keye: idd aangeven!! Vooral even aansturen op het controleren van je urine! Gewoon voor de zekerheid!

Kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Vond het eerst ook zo erg dat ik met dochter naar het ziekenhuis moest! Bang voor medisch ingrijpen. Maar mijn grootste angst was dat ze dochter een fles zouden geven en ze daarna niet meer aan de borst wilde!

Wat ik achteraf vervelend vond is dat ze dochter direct in bad hebben gestop na de bevalling. Ik weet helemaal niet hoe een pas geboren baby ruikt. Ik heb haar natuurlijk eerst wel even op de borst gehad, maar het ging allemaal zo snel. Dat zou ik niet weer willen.

Zie hiernaast in de 10 nieuwst dat er een hitte golf op komst is. Ben benieuwd of het klopt!

Ik zal even met dochter en hond wandelen.
Een hittegolf.... Best lekker maar ik denk dat dan mijn benen ontploffen Of kan dat niet? Het voelt namelijk soms wel zo, met al dat vocht erin......

Zo, de wasmachine draait, Zoon is naar school en er hangt al een was op de lijn. Hoe huisvrouw is dat? Ooit wordt het nog wel eens wat met mij

Straks weer cursus borstvoeding. Ben benieuwd Verder blijft het wat rommelig in mijn buik. Zat al even te dubben wanneer ik Lief dan zou bellen. Die moet nl nog een uur rijden vanuit zijn werk. Niet dat het vandaag nodig is hoor Maar toch, wanneer bel je?

Wat hebben jullie daarover afgesproken?
Ontploffen van je benen? Mmmmm ik zal eens even gaan googlen voor je Fus, is vast wel iets leuks over te vinden

Ik heb wel zin in wat warm weer, kom maar op. Zwembadje plonzen, ijsjes eten, boekjes lezen in de tuin.... ik hou er wel van!

Alleen dan mag het van mij 's nachts wel weer flink afkoelen, vind het zo vervelend als het 's nachts nog zo plakkerig warm is.

Wij hebben geen afspraken over bellen wanneer het begonnen is, bij zoon heb ik 's avonds wel tegen hem gezegd dat ie maar moest stoppen met bier drinken en naar bed moest gaan voor nog wat slaap. We zien wel hoe het loopt, ziekenhuis is dichtbij, we zouden het nog op de fiets kunnen doen, moet alleen J. nog ergens brengen. Hoop maar op een overdagbevalling, kan die mooi naar de creche
Goedemorgen! Is er al actie bij iemand? Tribune klaar?

Ik merk dat mijn bevalangst langzaam plaatsmaakt voor een intens verlangen om mijn kind vast te houden. En dat ik vast jurkjes voor erna heb gekocht en mijn exclusieve wijnvoorraad naar me lonkt helpt vast ook, grinnik!

Nog 3 dagen werken en dan eindelijk verlof, ik doe dat niet meer, 4 weken ervoor stoppen mocht ik nog een keer zwanger raken., het is erg pittig maar nu is het eind in zicht! En vandaag lekker vrij, vriend heeft gezegd toch te zullen erkennen, heerlijk weekend samen gehad.

Ik ben gewoon blij ;-)!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hey dames,

(mmm net bijgelezen en nu al weer veel kwijt)....

Vocht vasthouden.... vervelend. Flink met de benen omhoog.

Hier ook geen afspraken gemaakt over wanneer ik ga bellen. Wel de afspraak dat ik wil dat het in een rustig tempo gebeurt :D als het telefoontje komt.

Keye: succes bij de verloskundige. Beter alle kleine kwaaltjes noemen, dan dat er iets over het hoofd wordt gezien. Wel slordig dat ze inderdaad niet weten waarom je op medische indicatie in zh moet bevallen.

Hier gisteren invasie van schoonouders gehad. Lijkt altijd of ik er wel 6 heb (en het zijn er echt maar 2). Zoveel energie en drukte...pfff. Maar goed. Bed staat inmiddels op klossen. Heb bijna een trappetje nodig om eruit te komen, ben niet zo groot, dus dat is nog even een klim. Bed opmaken, ideaal.

@indalen: ben al 38 weken. Mannetje ligt nog helemaal boven de kom. We hebben samen zijn hoofdje opgetild. Was wel raar. Net een tennisbal. Uit ervaring wist de vk te vertellen dat hij waarschijnlijk niet indaalt tot aan de bevalling (als er dan niets voor ligt, handje ofzo). Verder weinig aan de hand. Idd komt wel het verhaal dan om de hoek kijken, indien vliezen breken zsm gaan liggen en direct bellen. En dat hij theoretisch nog de vrijheid heeft om te draaien, omdat hij nog niet vast zit.

Heb een enorme hobbel moeten wegwerken om voorbij de zwangerschap en bevalling zelf te kunnen kijken, en dan is dit wel een kleine domper. Ik hou mezelf maar voor dat er nooit een kind is blijven zitten :D

Heb trouwens zaterdag idd de Zwitsal badolie gescored. En ook de shampoo die er hier nog naast stond. Mmmm. Partijvoordeel had ik van de week over het hoofd gezien.

Hier springen de letter van het alfabet ook steeds naar een andere alinea. Zo irritant. Dacht dat het aan deze computer lag. Dus niet.... Om je letters weer conform je toetenbord te krijgen, kun je shift en ctr tegelijk proberen. Dan zou ie weer goed moeten zijn.
Felice, fijn dat jullie weekend leuk was en dat ie gaat erkennen. Mijn man vroeg zich gisteren ineens af, of ie wel aan zijn rust zou toekomen in de vakantie (hij heeft 3 wk vakantie als de baby geboren is). Ik zei, wat denk je zelf, ik ks, baby, peuter en kleuter. Nou dat was toch wel heel erg dat hij vakantie had, en niet eens zou kunnen uitrusten. Ik was echt woest! Inmiddels heeft ie het wel begrepen denk ik. Maar ik kan hem soms echt wel wat aan doen!

Fussie, goed bezig! Ik had gisteravond een aanval(letje) van schoonmaken. Komt ook niet vaak voor, haha.

Daduja, 38 wk al! Van dat indalen wist ik niet. Ze houden je neem ik aan goed in de gaten. En zulke schoonouders (vooral schoonmoeder) heb ik ook. Zeer vermoeiend!

Zusje, hopelijk hoor je dan woensdag meer! Staat het feit dat je een ks wel vast of is er nog een kans dat ze dat op het laatste moment bekijken. Ik moet volgende week di naar de gyn.
Goedemorgen.

Hier net terug van de vk. Was een invalster, een erg leuke meid, gelukkig.

Vorige bevalling was een minder leuke vk.

Ze heeft echt de tijd genomen en luisterde ook, heel prettig vond ik dat. Ze gaf aan dat ik echt moest bellen als ik het gevoel van een band om mijn buik kreeg en lichtflitsen zag.

Voor nu was alles goed. Toen ik vertelde dat ik z´on onrustige buik had en flink wat oefenweeen heb gehad, zei ze dat het dus mogelijk is dat ik nu al 1 of 2 cm ontsluiting heb. Maar daar kun je ook weken mee rond lopen. Over wanneer ik moest bellen hebben we het ook gehad, aangezien manlief snachts werkt en ik dus met de vk naar het zieknhuis moet als het snachts begint.

Volgens haar is er een grote kans dat deze baby snel wordt geboren omdat het de derde is, de vorige bevallingen vrij vlot gingen en ik al voorweeen heb. Ze zei dat het dus ook mogelijk is dat ik alsnog thuis beval, als ze voor controle komt en ik al 8/9 cm ontsluiting heb gaan we niet meer naar het ziekenhuis. Dan moet ik ws na een half uurtje naar het ziekenhuis.

Baby ligt al ingedaald, maar kan ook zo weer losschieten. Dus heb ik het idee dat de baby hoog ligt en de vliezen breken, accuut gaan liggen. Goh, z´on derde bevalling is heel anders dan de 1e of 2e....

Zo, dat was wat er was besproken

Zo wat er net gebeurde hier.

Zit ik dit verhaal te typen, ineens een klap tegen het raam!!

Man loopt naar buiten, ligt er mereltje in de voortuin.

Die is tegen de ruit gevlogen en heeft zn nekkie gebroken. arm ding:(

Inmiddels ben ik weer 20 min verder, tussendoor tel gehad. Dus even posten en kijken wat er nog meer is geschreven...
Felice, wat een leuk nieuws!! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent. Heerlijk om zo je verlof in te gaan!!!

Veel plezier vandaag

Hetzer, fijn he , mannen. Ja, hij heeft natuuuuuurlijk vakantie voor zijn rust. En dat jij dan een ks hebt gehad en er nog twee andere kindjes rondlopen, sja....Nee, zonder gekheid, kan me voorstellen dat je even uit je slof bent geschoten.

Daduja, de invasie overleefd, mag ik aannnemen

Ik ga ook maar eens wat doen, de was ophangen oid...
Meld, alles nog rustig hier...

Wel onrustige buik/gerommel steeds 's avonds.

Mango, klopt, ik voel me nog verre van geestelijk klaar voor de bevalling. Wil/moet nog teveel dingetjes doen en bovendien is 't verlof zo zonder baby ook wel errug fijn... Dat rek ik graag nog even.

(mijn uitje van zaterdagavond is ook goed gegaan, maar zat toch niet helemaal relaxt moet ik zeggen, was een uur van huis met de auto)

En wat een dramatisch verhaal van die driftbui van je dochter.. Ik ben bang dat wij ook dat soort taferelen tegemoet gaan met onze dochter, daar is ze volgens mij wel het typeje voor. Op welke leeftijd begint dat ongeveer?

Daduja, ook al zo'n eigenwijze niet-indaler bij jou.. En ook als 1 van de eersten uitgerekend, vlak na mij. Komt vast goed! Die kleintjes weten vast uiteindelijk wat ze te doen staat.

Ik had nu nog 2 weken tussen 2 controles zitten, maar ik mag morgen weer en verwacht dat ik dan toch een wat snellere afspraak zal krijgen? Anders is de volgende na m'n datum..

Oef Zusje, nu nog dat soort feestje in m'n huis zou ik geloof ik niet meer op zitten wachten... Sterkte met bijkomen. En wat schattig zoals je met je dochter in de weer bent geweest!

19juni, wat bijzonder wat je schrijft over bekende en vreemde handen! Dat kleine zo op jou reageert, fantastisch!

Keye, haha, ik zie 't helemaal voor me dat briefje! Vervelend dat je zo beroerdig voelt, maar wel een fijne afspraak gehad dus, bij vk.

Fussie, ja, dat vind ik ook een lastige, wanneer te bellen. Ik denk dat ik toch maar meteen bel zodra ik echt denk te weten dat 't gestart is, je weet nooit hoe snel 't kan gaan.

Felice, ja, die wijn... En wat fijn dat je bijna verlof hebt en dat je 't weer fijn hebt met vriend!!!

Oh Hezter, mannen...
@Keye, dat van die lichtflitsen heb ik ook..... voordat ik zwanger werd had ik al een paar keer per jaar migraine zonder hoofdpijn, waarbij ik een half uur zo goed als blind ben en daarna doodop.. het is dan net alsof je heel lang in een felle lamp of de zon hebt gekeken. De eerste 6 maanden van mijn zwangerschap bleef het weg en nu is het minimaal 1 keer per week raak. Ik heb het aangegeven bij de gynaecoloog maar die keek me wat appelig aan.

Ik vermoed zelf dat het ermee te maken heeft dat ik minder zuurstof opneem nu, heb het vaak wat benauwd omdat mijn longen minder ruimte hebben...
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Felice wat fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad, geeft toch weer vertrouwen!

En ja bij de eerste ben ik blijven doorwerken tot 37 weken en zo blij dat ik het nu met 34 weken al rustiger aan deed!

Ehm ik heb al een fles heerlijke echte champagne klaarliggen voor straks

Van de week even luiers inslaan bij de Makro, zag dat ze weer in de aanbieding waren.
@Felice, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Ik heb nu ook gezegd dat ik bij een tweede niet doorwerk tot 36 weken, maar bij 34 stop. Nu was het nog net te doen, ook al heb ik nog zo'n superbaan.

Wel grappig zo te lezen dat alle hoofdpijn en migraineaanvallen met de zwangerschap toch drastisch verminderd zijn. Ook ik had voorheen bijna elke week wel last van hoofdpijn of migraine. Nu al bijna 9 maanden nauwelijks. Ik hoop dat dit zo blijft.

@Keye, fijn dat er een andere vk aanwezig was die je wel heeft kunnen geruststellen en je serieus neemt. Is niets zo belangrijk om je niet druk te hoeven maken om dingen die beter hadden kunnen worden uitgelegd of doorgesproken.

Invasie inderdaad overleefd (het zijn schatten maar steken net iets anders in elkaar). Wat mis ik dan mijn eigen ouders.

@smurf: ze komen er uiteindelijk allemaal uit (even spieken wanneer jij bent uitgerekend - dat duurt ook niet lang meer!).
PS waar halen jullie de emoticons vandaan?
meld me even snel, ik heb al een was gedraait en al de vriezer ontdooit. De nesteldrang slaat weer es toe! :-) Ik ga zo even koffie drinken bij oma, kan ik ook weer even rustig zitten.

Ik kom vanmiddag wel uitgebreid reageren!

Daduja, de emoticons, je klikt op bekijk bericht en dan zie je een smiley in de bovenste rij staan.

Groetjes!
@ Fussie, ik vind het ook lastig om te bepalen wanneer ik manlief ga bellen. Ik heb er eerlijk gezegd ook geen zin in, dat hij uren om me heen drentelt voordat er serieus wat gaat gebeuren. Ik heb dan denk ik genoeg aan mijzelf!

@ Felice, wat fijn dat je vriend wil gaan erkennen! Echt een opluchting moet dat zijn! Heerlijk aftellen je laatste daagjes en dan het mooie weer in! Beentjes omhoog, boekje en ijsje erbij! En dan maar hopen dat je de eerste volle maan niet gaat bevallen, anders is je verlof wel erg kort!

@ Hezter, wat kunnen mannen lomp uit de hoek komen he! Die van mij had het laatst ook ineens, goh ik heb 3 weken bouwvak maar ik denk dat dat niet echt vakantie wordt voor mij, wat jammer....

@ Keye, dat klinkt zeker als een positief consultje bij je VK, fijn!

@ Hitteglof, ik heb ook gehoord dat deze eraan komt! Nu heb ik vanaf begin dit jaar geroepen, dat de hittegolf komt na mijn bevalling, dat wordt dus dit weekend bevallen!

Net een collegatje op de koffie gehad! Erg gezellig, lekker even bijgebept. Ga zo mijn cdtje met buikfoto`s is even bekijken en er dan even wat op Hyves zetten denk ik!
Nou Kena: zet 'm op zou ik zeggen!

IM: Lekker bezig dus! Was het gezellig bij oma?

Daduja": wat fijn dat je minder last van hoofdpijnen hebt. Dat hoor je wel vaker.

Nut: Heb jij ook minder last van je crohn nu je zwanger bent? Jij bent volgens mij ook zo'n heerlijk nuchter ding! Ik zie het ook wel zitten, lekker in het zwembadje, onder de parasol en boekje er bij. Dochter vermaakt zich altijd goed in het zwembadje. Lekker rustig voor mij. Ik hoop ook dat de bevalling overdag start. Mijn moeder moet nl een uur rijden om dochter op te halen. Van mij mag het tussen de middag wel beginnen (als ze net slaapt) Dan kan ik ff kijken of het doorzet en mama bellen om haar op te halen. Dan rustig man bellen. Kan die z'n middag nog even afmaken. Rond een uur of 8 wordt het dan heftiger, vk erbij en voor middernacht bevallen. Dan kunnen we eerst lekker met z'n drietjes wennen, 's ochtends dochter erbij. Tadaaaa! Mooi bedacht niet?! Oja en dat zal geschieden op maandag 26 juli. (Zal wel niks worden, maar goed, tis toch leuk bedacht. )

Smurf: Dat begon direct na de geboorte al! Nee, hoor geintje. Tussen de 9 mnd en anderhalf was ze al heel erg dreinerig/jankerig. Maar toen kon ze ook nog niet goed praten. Daarna werd eht ietsje beter. Ik geloof dat we de eerste echte driftbui zo rond de anderhalf hebben gehad. Ja, meiden zijn fel!

Keye: Fijn dat deze vk even de tijd voor je genomen heeft. Ben je weer een beetje gerustgestelder.

Hetzer: Jij hebt dus ook zo'n heerlijk tactische man.. Ze kunnen soms zó ego zijn.... Die van mij laatst: 'Zeg mango, als er nog totaal geen tekenen van de bevalling zijn, vind je het dan goed dat ik de 23e met *een stel vrienden* naar Ameland ga?' Alleen de blik was al genoeg! Hahaha

Ook heeft hij al allemaal optredens gepland in augustus. (wel onder voorbehoud) Gelukkig heeft hij de eerste drie weken van aug. vakantie. Maar ik wrijf er steeds wel in dat we met gebroken nachten zitten én met een peuter (oja, en een baby natuurlijk)

Daduja: komt allemaal wel goed. Laat het maar gebeuren, je kunt er toch niks aan doen.

Felice: Wat fijn dat jullie zo'n goed weekend gehad hebben en dat vriend gaat erkennen. Wanneer gaat het gebeuren?

Vier weken van te voren stoppen is idd heftig! Heb ik de vorige keer ook gedaan. Eigenlijjk zouden we twee weken extra verlof moeten krijgen. Dan kun je er lekker zes weken van te voren uit en heb je ook nog 12 wk daarna!

Ooh ja, lekker een roseetje of zo! We hebben er nog een staan die heul lekker schijnt te zijn. Ben benieuwd!

Fussie: Wij hebben niks afgesproken over het bellen. Wil straks (als over 2,5 week) wel dat man ALTIJD zijn telefoon standby heeft. Puur voor m'n eigen gevoel. Ik denk dat ik bel als ik zeker weet dat het weeën zijn. Maar dan hoeft hij nog niet direct te komen. Pas als het echt pijnlijk wordt. (Moet toch iemand hebben om te knijpen en te schelden ) Man heeft 20 min. reistijd, dus dat is wel te overzien.

Ik werd vanochtend gek van al het speelgoed. Dochter speelt nergens mee en kan ook niks vinden. Ik heb nu zo'n doorzichtig plastic ladenkastje gekocht. Een la voor de duplo, een la voor de nopper en een la voor de little people poppetjes en een bak voor de keukenspullen. Opgeruimd staat netjes. Ik wil orde hier!!

Misschien koop ik er nog wel één. Voor de puzzels en de boekjes of zo.
Hoi, echt zo gezelllig dit geklets! Voel echt dat we met elkaar zwanger zijn, en fijn om dat allemaal met elkaar te delen. Is toch anders dan met niet zwangere vriendinnen, die zijn ook super belangstellend hoor, maar als ik het er dan te lang over heb, voel ik me al snel bezwaard.

Naast me zitten mn meissie en mn oppaskindje op de bank, even filmpje kijken, heb ik ookeven rust. Laptopje op schoot en benen op de bank, heerlijk. Al kak ik wel beetje in als ik eenmaal zit..

Felice, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super fijn zeg!!! Dat is wel een hele opluchting, al is het maar gevoelsmatig!!! Helemaal top!! Wel even een afspraak maken bij t gemeentehuis/stadshuis, want dan kunnen ze alle papieren vast klaar maken, duurt het ook niet zo lang, en van te voren doorgeven wiens achternaam jullie meisje krijgt.

Keye, goed bericht meid! En inderdaad jammer als het zo medisch wordt. Hier is dat ook zo, maar vorige keer ook al. Toen ingeleid ivm heeeeeeeeel veel vocht vasthouden. Dat gevoel van benen die uit elkaar dreigen te spatten, herken ik heeel erg!!!!!! Daarom toen ook eerder ingeleid en uiteindelijk een keizersnee...

Smurf, al echt heeel snel uitgeteld!!! Dan kan het nu al elk moment geboren worden, spannend!!! IK zit op de tribune hoor, tot ik zelf moet bevallen!

Wat vervelend, die scheidingen! Mn ouders zijn samen en mn vriend heeft zijn vader jong verloren, zijn moeder heeft een tijdje een relatie gehad, maar is nu weer alleen.

En annica zelfs twee scheidingen. lijkt me zo heftig!!

En driftbuien zoals Mango omschreef.. hier niet vaak gehad en dochter wordt over 2 weken 4, maar wel afgelopen jaar in euro disney. Toen was ze echt even helemaal van de kaart, en zo boos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb haar echt in de buggy moeten proppen, toen ging ze nog hangen, haar voeten sleepten over de grond en ik was net 10 weken zwanger en voelde me niet al te fit.... Verder is ze vrij goed te sturen, al moet ik laatste tijd wel weer echt opvoeden, brood wil ze niet eten, ze zeurt sneller overal over, dus even weer de lijntjes wat strakker.. nu even boekje lezen .. mn ogen willen dicht..
Hezter, mannen!!!!!!!!!!!!!!!! Hier ook net zo'n exemplaar hoor!!! Werk gaat altijd door!! Wil vanavond naar de musical van mn werk en morgen zwemmen, ik moet oppas regelen want meneer gaat gewoon naar een verjaardag en naar een vergadering morgen... soms... en hij wil steeds de luxe auto mee, blijf ik achter met de tweezitter.. heb maar gezegd dat dat straks niet meer kan als de baby er is. Nu smste hij dat we nog maar even achter een andere auto aan moeten gaan..

En ondertussen nog steeds geen naam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hellup!!!!
Heb jij ook een tweezitter Zusje? Ik ga zaterdag naar een andere auto kijken, met pijn in mijn hart, ben nog steeds zo blij met mijn cabriootje maar het is niet handig straks. Misschien hou ik m er maar bij, ik krijg er vast niet zo veel meer voor.

Gewoon als lekker naar het strand autootje of is dat erg decadent?

Oh, wijn, zucht! Had in april 2009 een goddelijke nieuwzeelandse wijn geproefd die rook naar passievruchten, lekkerste wijn ever, dus doosje besteld. En die kwam dus pas binnen toen ik al een paar maanden zwanger was. Vriendlief heeft er iets van gedronken maar er staan dus nog 10 flessen in de berging.... mmmmmm...... nog 5 weken, heerlijk!!! En dan even een goed afkolfsysteem verzinnen zodat mama hier aan de wijn kan zonder dat ukje melk met alcohol te drinken krijgt

Hè, wat een heerlijke dag vandaag..... ik denk dat ik een perenijsje ga nemen

Nog geen naam.. hmmm.... hebben jullie wel al een richting waarin jullie denken? kort,lang, nederlands?

Naast de naam die ik op hyves heb gezet en die het wordt vonden we Emma ook erg mooi.
Felice: Een glas wijn is na 2-3 uur weer uit je melk. Dus voeden, als de wiedeweerga een glas wegtanken en dan komt het wel goed.

Doet me denken aan die keer dat ik zoooo graag op stap wilde. Ik gaf al een dik half jaar bv en was het zó zat dat ik altijd moest voeden, 's ochtends nooit kon uitslapen en al in geen eeuwen meer gezopen had. Samen met een vriendin ging ik op stap. Ik had uitgerekend dat ik 3 wijntjes kon nemen. Dat werden er wel wat meer... ( 5? 6?) De volgende ochtend heb ik dochter gevoed en man ging er met haar uit. Ik weer verder ronken. Later heeft ze alles uitgespuigd/gespogen. Gelukkig at ze al wel brood en dronk ze diksap. Daarna ook niet weer zoveel gedronken (totdat ik helemaal gestopt was met de bv) Totaal ontaarde moeder ben ik soms.

Maar jij ook een cabriootje? Wat voor een heb jij er? Ik heb een punto cabrio. Zo'n fijn ding! Gelukkig wel een vierzitter, maar 3 deurs. Je zou hem alleen al voor je dochter moeten houden. Zodra wij in de auto stappen zegt onze dochter al: "Dak open?" en ze is helemaal door het dolle heen als het dak eraf is. Vindt ze zo mooi! Ik zal wel even wat foto's op hyves zetten.

Zusje: Hoe lang blijft je oppas kindje nog komen? Heeft dochter misschien in de gaten dat er wat gaat veranderen?

Ik heb nl wel het idee dat onze dochter het in de gaten krijgt. Ze is enorm knuffelig en hang giga aan mij. 's nachts en 's ochtends wordt ik geroepen, ik moet haar op bed brengen en ga zo maar door. Man roept dan wel eens sneu: "Ik ben er ook nog"

Merken de andere moeders van meer dat ook?
Constateren dat je geen vakantie zult hebben, is nog aan daaraan toe, maar dat ie zich er tegen verzet. 'Ik trek het echt niet hoor als ik niet uit kan rusten in mijn vakantie", "ik moet wel uit kunnen slapen', etc. En dan niet 1 keer van goh, hoe zal het voor jou zijn. En ks vervelend idd maar vooral voor hem, want daardoor moet hij dan alles doen. Arghhhh! Maar goed, ik ben dus niet de enige met zo'n exemplaar thuis. Hij komt trouwens wel weer bij zinnen als ik uit mijn vel spring. Tis alleen zo jammer dat ie dat soort dingen zelf niet snapt! Maar goed, genoeg geklaagd.

Zusje, kan het dan toch niet gewoon Evelien worden? Lastig!

Mango, heerlijk gevoel hè, speelgoed opgeruimd (moet hier ook nog...). En goed bedacht van je bevalling, haha.

Ik hoop eerlijk gezegd niet op een hittegolf. Ik kan er zelf slecht tegen en maak me steeds ongerust over de kinderen (verbranden ze niet, hebben ze het niet te warm, kunnen ze wel slapen).

Net even gelijk met dochter geslapen. Heerlijk! Alleen natuurlijk wel weer mijn terugkerende droom gedroomd. De weg niet kunnen vinden, geen parkeerplaats meer, alleen kwam er nu iets nieuws bij, de benzine bijnaop en geen benzinepomp in de buurt. Ik ga er maar niet over nadenken over wat dat kan betekenen, haha.
Mango, ik dacht dat ik de enige was met een vooruit geplande bevalling!

Ik heb ook zo mijn beeld bij hoe het zal gaan en wanneer enzo! Manlief keek mij gister echt aan toen ik het hem vertelde of ik wel goed was... hij zegt nog seriues ook, maar dat zo kun je het toch niet plannen? Ik zo, echt wel!

Op de een of andere manier heeft hij alleen de uitgerekende datum maar in zijn hoofd, dat ik inmiddels 37 weken ben en dus een voldragen baby bij me draag, dringt nog niet helemaal door!
Hezter, gewoon lekker klagen hoor! Daarvoor zijn we hier!

Ik hem man ook op het hart gedrukt, dat ie niet meer als 2 biertjes moet gaan drinken, als hij alleen op pad is. Stel dat ik hem direct nodig heb en we moeten naar het ziekenhuis. Nu is hij heel zielig natuurlijk!
Nah, ik had een heerlijke opruimbui, maar wilde eerst even boodschappen doen. En nu ben ik terug van AH en is de opruimbui weer over...... zo wordt het hier natuurlijk nooit netjes hè!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven