kind al drie weken ziek

15-01-2012 22:09 1843 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Fijn om te lezen!
Frankly my dear, I don"t give a damn
O fijn zeg! Eten is een goed teken toch? En fruit is vocht, hoera!
-
-
Dat is inderdaad een beetje apart. Volgende keer bij iedereen eerst even vragen? Lukte het wel net de AB?
-
-
Hoe is het nu?
-
Ik denk dat ze gewoon niet goed tegen de AB kan.

Is het helemaal zeker dat ze die bacterie heeft?

Hoe gaat het met jou en je man?
-
Hai! Wat fijn, de laatste dosis! Nu inderdaad kijken hoe het gaat zonder. Nemen jij en man ook even rust af en toe? Al is het 10 minuten om de beurt even een blokje om.
-
Ja ze kunnen zó beroerd zijn van bepaalde AB kuren. EN helemaal die je eigenlijk op nuchtere maag (dus 1 uur voor of 2 uur na eten moet innemen)

Maar!! HOERA!! de kuur is klaar, nu hopen dat ze snel weer goed kan eten en aansterkt en snel weer fit is.

En dat jullie ook weer beetje aan (nacht)rust toekomen!
-
Ach gossie.

Ik vind het zo zielig voor haar (en jullie)

Ik heb zelf een zoon van 3 en ik vind het vreselijk als hij iets heeft.

Wil het dan zo van hem overnemen
Poeh ioni, lees nu je hele verhaal. Heel fijn dat de laatste ab is geweest. Maar ze kan dus nog een maand ziek ervan zijn? Wat heftig voor zo'n klein meisje he... En voor jullie! Ben jij elke dag bij haar? Is er niemand die langs kan komen, bijv. om een film met haar te kijken? Dan ligt zij lekker rustig en kan jij even weg, of even je bed in.

Ging je vandaag weer naar de ha, voor controle? Of is het nu afwachten? Ik zou het met dat been niet te lang aankijken hoor.

Heel veel sterkte, voor jullie allemaal!
-
Ik bedoel meer dat als je kind al 3 weken zo ziek is en ze een nieuwe klacht krijgt, ik het niet even zou aanzien. Dat zou je wel doen als ze volledig gezond was, dan denk je als ouder: nou, als dat been over 3 dagen nog zeer doet, dan ga ik naar de huisarts. Niet dat ik ergens aan denk, maar ik zou gewoon nu wat sneller bij de huisarts zitten.

Hoe is het er nu mee?
-
Ach ioni, is ze nog steeds zo beroerd? Klaagt ze nog over haar been? Laat je weten wat de ha zegt?
Gewoon blijven gaan naar de huisarts als je er geen goed gevoel bij hebt. Bij mijn dochter heeft het ook bijna 2 weken geduurd voordat ze weer een beetje beter was.

Beterschap !
quote:ioni schreef op 31 januari 2012 @ 18:52:

@Kabouter: ondertussen is ze al meer dan een maand ziek zelfs.

Vanochtend heeft ze toch nog veel gespuugd. Toen heb ik haar nog een paracetamol gegeven.

Vanmiddag na haar slaapje heb ik haar geen paracetamol gegeven. Ze ziet er erg ziek uit, maar vraagt wel de hele dag om eten en drinken. Dat vind ik een goed teken.

Maar dat is dan ook het enige. De dokter zei al wel dat het heel lang kan gaan duren. Morgen weer terug om haar even te laten zien..Als ik jou was, zou ik morgen toch verwijzing naar een kinderarts vragen, dit duurt naar mijn idee echt veel te lang ! Als je dat zelf moeilijk vindt om te doen, neem dan je man of iig iemand die assertief genoeg is om door te drammen als dat nodig mocht zijn, mee.
Ik denk dat zonnetje59 gelijk heeft. Een maand zo ziek zijn, arm kleintje.
Hoe is het nu Ioni? Slaapt ze 's nachts trouwens goed door? Dat zou fijn zijn voor jullie, dan kom je toch enigszins tot rust. En hoe is ze vanochtend wakker geworden?

Ik zou ook een verwijzing vragen. Vind dit wel heel lang ziek voor zo'n klein kind. Misschien is het heel normaal hoor, met zo'n bacterie, maar ik zou me toch zorgen maken, omdat ze toch best ziek blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven