Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Daarom heb ik mijn vorige werkster eruit gegooid (onder andere). Maar de werkster daarvóór was echt goed. Ze had aandacht voor de details: bedden werden netjes opgemaakt, kleren opgevouwen, dode blaadjes uit de planten en alles glom en blonk. Zo jammer dat zij wegging. Ik ben wel een beetje klaar met de Poolse werksters, dat ik niet normaal met iemand kan communiceren vind ik heel lastig (de laatste sprak geen Engels en maar een klein beetje Nederlands).

Ik begin 2 september en ik heb zelf voorgesteld die week ook op vrijdag te werken anders werk ik mijn eerste week maar 1 dagje. Vond ik zelf wat weinig. Nieuwe leidinggevende vond dat een uitstekend plan.
Mijn eerste week na mijn verlof wordt denk ik maar een dagje. Kan ik mooi email wegwerken. Maar in een nieuwe baan lijkt het me minder ideaal, inderdaad.

Hier komt er nu echt een werkster. Man wil nu toch ook wel. Nu moeten we er alleen nog eentje vinden.
Ik heb geen internet en geen telefoon, al uren niet Mini is uitspelen, Mannie heeft een vriendje hier. Ben ik van het geruzie en gehang af. Nu maar de koelkast doen.
Koelkast schoon, kast schoon, bovenop de kastjes schoon, planken schoon, magnetron schoon en 2 vuilniszakken zooi en over de datum spullen weg. Dat ruimt lekker op
Nee maar, we zijn weer in de lucht
Alle reacties Link kopieren
He Pammie, werk je nu niet en werk je straks weer in een nieuwe baan? Had ik gemist, wat lekker, nu niet werken en straks weer wel als scholen weer beginnen .

Ben terug van 'je camping' en ik vond het er super. Wij zaten ook bij het speeltuintje, echt met ons neus er bovenop en het was i-de-aal! Schorrie zagen we sowieso de hele dag niet, die pakte 's ochtends zijn fiets om vriendjes te zoeken en kwam dan af en toe langs omdat hij honger had of een skelter wilde huren , Knorrie zat in die zandbak annex speeltuin voor onze tent, en ik kon gewoon ondertussen lekker een boek lezen voor de tent. We hebben het enorm naar ons zin gehad .
Wat leuk Morrie, dat jullie het er ook zo fijn hebben gehad! Drie jaar geleden zat ik daar net als jij, vond het heerlijk daar. Hadden jullie ook een beetje lekker weer?

Vorige week dinsdag had ik mijn laatste werkdag en 2 september begin ik weer. In een nieuwe baan inderdaad.

Mannie zit op de Wii. Mini is nog steeds niet terug. Ik moet aan de quiche beginnen maar ik heb niet zo'n zin. Ik denk dat het friet gaat worden. Om te vieren dat Pamman vakantie heeft (mooi excuus ).
Ja, prima weer. Eerste dagen was het erg heet maar wij hadden eigenlijk alleen tot een uur of 11 zon op de tent dus dat was prima. Daarna werd het iets koeler, 24 graden ofzo denk ik, dus dan hoef je niet de hele tijd paranoia met zonnebrand achter de kinderen aan te lopen enzo. Niet veel gedaan, keer naar Saumur naar het kasteel, keertje rond gereden, Harrie nog paar keer met Schorrie naar Loire om te vissen, maar verder alleen gerelaxed op de camping. Kan me best voorstellen dat we er ooit nog eens heen gaan. Wind wil volgend jaar ook, dus straks is het hele forum geweest .

Wat wordt je nieuwe baan, zelfde idee als vorige?
Ik heb je gekrabbeld
Net met de kindertjes bij de friettent gegeten, vonden ze leuk. Blijft mijn keuken langer schoon Pamman had allerlei calamiteiten dus die zal voorlopig nog niet thuis zijn. Wel beetje zielig want hij had het 3 dagen geleden al helemaal gehad met werken.
lekker hoor, friettent.. wij aten bietjesstamppot

weer een dagje op het werk overleeft, met een normale werkdruk en normale uren, maar met intriges, gekonkel, geroddel en gezeur.. gezellig man..

Mandarijntje is nog steeds totaal van de leg, hij wordt echt ongelofelijk boos om het minste of geringste, zit niet helemaal lekker in zijn vel..

Nitro, wel goed dat man ook inziet dat hij deel van het probleem is, niet zo netjes alleen om de verantwoording nu bij jou te leggen om hem erop te wijzen als het niet goed gaat. Ik twijfel ook of dat gaat werken eerlijk gezegd. Denk dat het effectiever is als hij een therapietje voor zichzelf er tegenaan gooit, dan wel een ouderschapcursus oid, zodat jij hem niet hoeft te vertellen wat er fout gaat, anders krijg jij steeds de discussies en is de gelijkwaardigheid alsnog ver te zoeken.
Wat een doos zeg, die net het nieuwbericht voorlas, moskovieten om het leven gekomen door hitte, komt zij daarna in beeld, glimlachend: dames en heren nog een fijne avond.. iets meer inlevingsvermogen bij wat je voorleest mag ook wel..
Wat een gezelligheid bij jullie

Kinderen waren hier ook helemaal af; simultane krijspartij omdat ik de Wii uitzette. Ze mochten nog even terwijl ik het bad liet vollopen maar Mannie ramde Mini binnen 3 minuten op haar hoofd met dat ding. Jammer maar helaas, dan gaat 'ie dus uit. Ik heb ze allebei krijsend naar boven gedragen, daar kregen ze ook nog even ruzie. Ik ben héééél kalm gebleven en dat werkte.

Mijn strijkbout roept. Blegh.
gewoon terugroepen
Ben al klaar. Nu doek niets meer.
Ik heb vandaag zelfs plakband resten van de deurposten staan krabben. Al 23 keer slingers opgehangen, slingers afgehaald, plakband laten zitten, irriteerde me al tijden, nu eindelijk eens gedaan.
Ik zou oordoppen nemen voor dat strijkijzer.

Citro, was die doos bij de NOS? Dan was het waarschijnlijk mijn vroegere buurmeisje.

Man belde vanmiddag dat er een collega afscheid nam met een borrel, of het een probleem zou zijn als hij wat later zou zijn. Ik zag al aankomen dat Nino rond etenstijd een voeding zou willen, dus heb mijn zus gebeld, en die is met haar vriend hier komen eten. Ideaal: ik kwam thuis van Pluis ophalen van het kdv en ze waren al aan het koken, en Pluis had entertainment terwijl ik Nino voedde (en hem troostte toen hij krampjes kreeg, want daar heeft hij na een paar rustige dagen behoorlijk last van).

Nitro, fijn dat man het probleem ook ziet, maar je bent zijn partner, niet zijn therapeut. Ik vraag me echt af of het gezond is als jij hem gaat corrigeren.
Wie was dat buurmeisje dan?

Wat lief van zus Mif, dat ze dan ook al staat te koken.
veel krulletjeshaar en een tintje? ik geloof wel dat het NOS was ja..

Mooi opgelost Miffy
heel langzaam moet ik maar weer eens gaan wennen aan een normaal ritme, en daar hoort forummen bij. Zit nu nog te genieten in frankrijk, zaterdag rijden we terug. Tis heerlijk hier, ik wil nog lang niet weg!
Hai Sok, wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Goede terugreis vast.

We hebben net de vakantie ingeluid met een lekker ontbijtje. Pamman gaat nu Wii-en met de kinderen maar Mini is wat eh.. bewerkelijk. Heel mieperig en kort lontje. Ze is al de hele week strontverkouden, dat zal haar wel dwars zitten. Ze sliep tot half 9, ze heeft duidelijk wat in te halen.

Om half 10 belde vriendin al of we tijd hadden voor thee, we gaan daar zo lunchen. Vanavond komen de buurtjes barbecuen. Volgens mij wordt het helemaal geen lekker weer maar goed, me hubbie wil het graag.
Ha Sok, dus wij zijn je manier om af te kicken van de vakantie ? Veel plezier nog vandaag, en goede reis!

Volgens mij kun je in elk geval beter vandaag BBQ-en dan morgen, Pammie. Veel plezier! (Wat een boel eten in je post )
Boel eten
Hmm.. hier precies hetzelfde, kort lontje en verkouden. Was bij het ontbijt al doof van het geschreeuw. Net hebben we taartje gegeten en nu zitten ze tv te kijken en zijn ze gekalmeerd, gelukkig.

Vanmiddag gaan we met de bus naar schoonmoeder, daar is ook een leuk speeltuintje in de buurt. En ze blijven er eten, dan kan ik met man samen nog even een uurtje de stad in, hij moet nog wat vakantiekleding en dan moet ik mee

Sok, geniet van je laatste dagje, ben benieuwd naar je verhalen.
Pamman vindt het nodig om nu zijn vakantiespullen uit te gaan zoeken Over een uurtje hebben we bij vriendin afgesproken en er is nog niemand aangekleed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven