Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik geloof dat ik dat schema ook moeizaam gevonden zou hebben, Miffy, maar ik ben dan ook gewend aan uitstekende slapers. zelfs als ze ziek zijn.

ik ga maar eens slapen zo.
Klinkt niet heel moeizaam, mini sliep helemaal niet dus ik versta er ook iets anders onder. Wij waren uit eten, was heel gezellig. Hoe is het met zieke slof? Mannie kotste zichzelf onder toen we net voor de gordijnenwinkel stonden. hij klaagde over buikpijn en kou tegen de oppas maar hij ligt wel lekker te slapen. ik ga zijn voorbeeld volgen, trusten.
Haha Miffy, op zo'n schema was ik ook jaloers geweest hoor. Vooral op baby's wakker in de kinderwagen liggen zonder te huilen. Dat hebben ze hier alledrie echt nooit gedaan en ik weet nog wel dat ik daar altijd zo verbaasd over was als ik ergens op bezoek was.

Hoe is het nu met Slof Sokje? Hoe was zijn nacht?

Lekker uit eten Pammie! A-man kent trouwens zelfde gedrag als Pamman. Maar net als Sokje spoor ik hem in dit gevallen altijd hard aan, omdat het er anders echt weer maanden lang niet van komt.

Hier was gisteren best een lange dag. Ik niet fit en de kinderen waren druk. Heel erg druk. Vooral Maby. Pffffffff, het is een leuk kind, maar ik heb mijn handen vol aan haar momenteel. Gelukkig ben ik niet de enige die dat vindt, want ik begon al aan mezelf te twijfelen. En het komt vast wel weer goed .
hoe voel je je nu, Anky? je klinkt niet heel fit.heb je vandaag wel een wat rustiger dag?

en is Pammannie alweer wat opgeknapt? Slofje leek vanmorgen wel wat fitter (hoewel hij huilend wakker werd, gebeurt nooit), maar ligt nu weer op de bank te slapen (zo cute ) dus helemaal boven JKan is-ie nog niet.

nu even koffie opdrinken en dan langs Pa; nu wel handig, dat ik een weekendje een auto heb
Slofje had vanmiddag nog 39,3 dus heb ik maar een paracetamol ingedrukt. Grappig om te zien hoe snel dat werkt; hij heeft nu net weer een appel weggewerkt (terwijl hij de rest van de dag niks gegeten heeft) en hij zit weer rechtop (de rest van de dag horizontaal)
Beterschap voor Slofje!

Pammannie niet meer gehoord, Pamman wel Hij had teveel wijn op gister. Ben maar gaan zwemmen met de kinderen, in mijn eentje. Mannie heeft zijn pak geloof ik 10 minuten aangehad en verder heeft hij van het startblok gedoken, door het gat zelfs. Dat hoeft hij nog láng niet te kunnen. Beetje jammer wel dat hij tot 4 keer toe een bloedneus kreeg. Uiteindelijk hebben de badmeesters een icepack in zijn nek gelegd en dat hielp. Na het zwemmen heb ik even lekker mijn momentje gepakt met een uitgebreide douchesessie en de Linda.

De ovenschotel uit de Allerhande is bijna klaar (de spinazie/broccoli/penne) en het preisoepje voor morgen staat te pruttelen.
Hier nog steeds niet helemaal fit, maar de dag wel weer doorgekomen en mijn moeder doet nu voorleesritueel, ook wel erg lekker. Ik ga vanavond weinig meer doen denk ik.

Wat een held die Mannie!
Ik ben ook niet zo fit, ben echt heel moe en last van mijn keel. Nu SYTYCD kijken. Vind het echt cool als je zo goed kunt dansen. Vorige week die dans van Lorenzo en Natascha, wauw, zo mooi. Pamman hangt op de bank en daar ben ik wel een beetje klaar mee ondertussen. Hij mag thee voor me zetten en de rest van de keuken opruimen.

Mif, leuke foto op de mail, die bloemkool en prullenbak maakten het helemaal af
Het zijn de details die het hem doen

Ik ben ook heel moe en heb keelpijn, en Pluis en Nino waren allebei ook niet in topvorm vandaag. Ben benieuwd hoe het morgen met ons allemaal gaat. Nino moet morgen naar het CB voor zijn derde serie prikken, in principe.

Was de spinazie-broccoli-penne lekker, Pammie? Ik moet nog iets bedenken om morgen te eten.

Sok, ik heb me er ook al vaak over verbaasd hoe snel je bij een kind (en helemaal bij een baby) het effect ziet van paracetamol.

Hoe is het nu met je patient?
patiënt ligt te pitten. Moeder zit in taxi van utrecht naar amsterdam. Er reden weer geen treinen
patiënt ligt te pitten. Moeder zit in taxi van utrecht naar amsterdam. Er reden weer geen treinen
Pfft, dat wordt een duur ritje!
Hoi, daar ben ik weer, kom binnenvallen zonder bijgelezen te zijn. We hebben ons drukke weekend overleefd. Vanmiddag K3, dat was best geslaagd, tenminste ik vond het leuk, Limoen vond het iets te spannend, die wilde alsmaar op schoot zitten, en op een gegeven moment wilde ze helemaal de zaal uit, het was iets te druk en overweldigend voor d'r denk ik. Maar erg grappig, zo'n hele zaal vol van die kleutermeisjes met hun ouders.

Gisteren verjaardag was ook gezellig, het was rustig maar dat kwam niet slecht uit, tussen kinderfeestje en K3 in. Van opa en oma kreeg ze een spelcomputertje, zo'n klein geval, ze is er direct aan verslaafd geraakt, we moeten binnenkort tijdslimieten gaan stellen denk ik. Ook kreeg ze nog een kindersjoelbak dus we hebben sjoelcompetities gehouden.

Hoezo taxi naar Amsterdam Sok? waar was je dan?
poging 3:

ik ben d'r weer. Kosten ritje vielen wel mee, want gedeeld door 4 en we waren sneller dan met de trein. dat dan weer wel. Maar het was wel Murphy in het kwadraat

en het was al een crime om met de auto Utrecht in te komen en de navigatie hielp ook niet mee; als er een brug is afgelsoten en dat klereding blijft je er overheen sturen.

anyway: je feestjes klonken wel goed Citro. Ik heb voor Poek ook een laptopje gekocht, maar die tijdsrestrictie is wel een goeie. Poek zou zo'n K3-gedoe nu wel waarderen denk ik, maar een half jaar geleden ook nog echt niet.

ga zo maar eens schoenen vullen
Wat een gedoe Sok. Citro weekend overleefd, heel goed. Zijn alle festiviteiten nu voorbij? Ik lig in bed en ga mijn ogen dichtdoen, trusten
Die ovenschotel was trouwens erg lekker mif, en makkelijk te maken.
Argghhhh, wat een gedoe Sokje . Moest je naar Utrecht om de geleende auto terug te brengen? En ben je nog bij je vader geweest?

Citronella, klinkt toch als een geslaagd en leuk weekeinde! Limoen heeft het vast enorm naar haar zin gehad. Hier kennen de kinderen K3 niet, maar volgens mij is het wel hartstikke leuk inderdaad (maar ook wel overweldigend, dus kan me voorstellen dat Limoen het wat eng en veel vond).

Hier eigenlijk weinig gedaan dit weekeinde (poging tot herstellen). Zelfs Sien was wat moe en dat komt dus echt nooit voor. Ik hoop dat ze allemaal weer wat uitgerust zijn, want de (drukke) werkweek staat weer voor de deur. Ook weer veel te veel activiteiten op KiGa en Grundschule. Gelukkig regelt buurman de TUV-keuringen en de winterbanden voor de auto's. Zag dat ik precies een jaar te laat was met de onderhoudsbeurt . Tijd gaat hier soms zo snel. Kennen jullie dat gevoel?
Ja! 2010 is toch nog maar net begonnen?

En waarom worden kinderen in het weekend idioot vroeg wakker, om op maandag te gaan uitslapen? Ze zijn allebei nog onder zeil. Als ze dat nou even hadden aangekondigd, was ik ook langer blijven liggen.
das de kinderwet van Murphy, Miffy, dat weet je toch?

tijd vliegt hier ook idd; een dag als gisteren was in een oogwenk voorbij. en ik heb niet het gevoel dat ik uitgerust ben. Zie ook erg op tegen de presentatie vanmorgen: ik heb nog niet het gevoel dat het lekker gaat en ik zie niet veel kans om er nog echt hard aan te werken.

'geluk bij een ongeluk' is dat Slofje nog steeds ziek is. Vanmorgen weer 38,8. Hij heeft dan wel weer 2 flessen pap op. Ik laat Poek vandaag extra overblijven, zodat we 2 x heen en weer kunnen vermijden. Slof ligt nu Smurfen te kijken; hopenlijk valt hij zo in slaap. Ik ga nog even de presentatie bijwerken en zo maar eens in de keuken hardop oefenen
Ik heb dat met de biebboeken, ben altijd te laat terwijl ik ze voor mijn gevoel net heb geleend. Hoppetee, weer 3 weken voorbij. Ik werd vannacht wakker met knallende koppijn, inslapen lukte ook al niet zo lekker en om tien over zes stonden ze allebei alweer aan mijn bed. Gaap. vanmorgen stond ik om 8 uur op mijn werk op andere locatie, mocht ik er niet in van receptioniste . Ik heb geen druppel van dit gebouw en mijn cp was er nog niet. Lekker dom.
fijn dan! kende je de receptioniste ook niet? Ze zijn natuurlijk strict met regels en ook waarschijnlijk wel terecht, maar irritant is het wel. hoe lang moest je wachten? en kon je ergens koffie krijgen? sterkte met volhouden vandaag!

zijn je bij jou al wakker Miffy? en jij ook (nog)?

nog steeds dood vogeltje op de bank dat smurfen ligt te kijken. o nee, nu sesamstraat, maar een bepaald verhaaltje (nog maar 100 x gezien) viond hij 'een beetje éng'.
Och arme Slof. En andere die aan het kwakkelen zijn, sterkte. Hier alleen een zwak verkoudheidsvirusje (allemaal), dus valt mee.

Sinterklaasweekend was heel erg leuk, echt om nooit te vergeten. De kinderen hadden er ook veel zin in (terwijl ze vaak na 5 minuten geen zin meer hebben, deze keer van begin tot eind enthousiast). Verwend en gepamperd door lieve mensen, het was echt drie dagen een warme deken om me heen. Leuk. Over nitroman heb ik het maar even niet meer.

Even aan de slag met werken.
fijn dat het weekend geslaagd was, Nitro: kun je wel even gebruiken, dacht ik zo. Fijn dat de kinderen het ook zo fijn vonden!

was nitroman nu mee of niet?
Nee, nitroman was niet mee. Maar ipv bij een helemaal ontspannen man kwam ik thuis bij meneer chagrijn persoonlijk. Want twee nachten doorslapen, dat is 'tie niet gewend en krijgt'ie hoofdpijn van (het is ook nooit goed). Even helpen met auto uitpakken zat er niet in (want blaadjes moesten nog geveegd). En hij had zich helemaal kapotgewerkt aan rotklusjes in huis die nergens voor nodig zijn (zoals de afdekking van de rolgordijnen schilderen. Ik vraag je. Omdat het niet helemaal egaal was. Ooit, drie jaar geleden. Tssk). En maar uitvallen tegen de kinderen dat hij geen gehuil wilde horen (oudste was heel erg moe) en nog moest werken (had dat nou maar gedaan toen ze weg waren, en niet onnodig gaan schilderen ...). Dus.

Hoe gaat het met Slof? En zal het nog wel lukken met de presentatie?
had Nitroman niet even een rolletje superdik behang kunnen halen, waar je hem achter kon plakken? Blijkbaar moet je hem ook nog instructies geven over hoe hij zijn vrije weekend handig kan invullen. tis geen reclame voor Nitroman.

Gelukkig dat jij wél een lekker weekend hebt gehad!

Slofje ligt op de bank en probeert te slapen, maar gezien zijn gemopper, gesnotter en gesnuif lukt dat niet erg. Presentaite heb ik nu weer een keer geoefend en het gaat redelijk. maar nog niet ideaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven