Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
he bah, man heeft Limoen bij gastouder opgehaald, ze was toch wel echt ziek, en had koorts. Vanmorgen in het ziekenhuis ging het nog goed, maar toen had ze ook een paracetamol gehad..
Alle reacties Link kopieren
Oje, Citro. Blaasontsteking? Ik roep maar wat, hoor, kan natuurlijk (gezien te tijd van het jaar) van alles zijn. Kan man alweer een beetje helpen? Sterkte!

Ik ben vannacht ook alleen met het grut, ben benieuwd hoe vaak ik op moet/mag ...
Dat is best snel Citro, over een week. Fijn dat ze wat aanknopingspunten had, ik hoop dat er ook iets uitkomt waar jullie mee verder kunnen.

Ik kwam thuis in een schoon en opgeruimd huis. Werkster had zelfs de vaatwasser uitgeruimd, wat een feest. En toen ik de kast waar het wasmiddel in staat opendeed had ze die planken ook geordend. Beetje jammer alleen dat ze al mijn wasbolletjes heeft weggegooid

Ik ga nog even werken, ik kreeg vandaag echt helemaal niets voor elkaar. Niemand die ik nodig had was er. Wel één succesje aan het eind van de dag: de handtekening voor mijn projectje is er en nu kan ik écht door. Bij de gastouder voor de deur heb ik bij zitten bellen met mijn leidinggevende, het is nogal gekkenhuis en ik heb haar amper gesproken vandaag (en gister niet en rest van de week is ze er ook niet).

En ook leuk geregeld vandaag: over anderhalve week staat een afspraak om met Mini en Mannie bij 'de mannen' op bezoek te gaan
Ik denk ook blaasontsteking ja, leek gisteren een beetje onwaarschijnlijk omdat ze net de antibioticakuur tegen blaasontsteking achter de rug heeft en daarmee ging het heel snel over, maar nu heeft ze ook weer pijn bij het plassen en vanmiddag die koorts erbij Ik heb de huisarts 2x gebeld, ik zou teruggebeld worden en dat is nog niet gebeurd dus ik weet helaas nog niets.
lekker, opgeruimd huis en je bent wel een beetje workaholic sinds je nieuwe baan, toch?

ik ben morgen lekker vrij, omdat ik vrijdag werk, komt wel goed uit nu, man is wel iets mobieler inmiddels, en dat ie niet meer zo veel hoest mbv codeine scheelt ook, dat maakt dat ribgedoe ook wat minder pijnlijk, maar met 1 ziek kind en half zieke man thuis is het toch wel handig dat ik er ook ben, beetje sneu voor Mandarijn anders, zo'n ziekenboeg.

moet nog een niet al te bewerkelijke traktatie verzinnen voor PSZ Mandarijn, iemand nog succesrecepten?
Eén leuke beker (Action), een pakje Appelsientje groeifruit en een klein zakje snoepjes of spekjes of popcorn. Alles erin proppen en klaar. Een bellenblaas met een vrolijk lintje 'Hoera Mandarijn is jarig!'. Een spiesje met spekje, een druif, spekje, partje mandarijn, spekje.

Nou workaholic, da's een groot woord hoor. Ik heb net wat mail verstuurd om hopelijk alvast wat mensen in beweging te krijgen. Morgen ben ik er niet en ik kreeg wat spoeddingen toen ik leidinggevende vanmiddag aan de lijn had. Vrijdag wilde ik eigenlijk vrij nemen maar ik kwam erachter dat ik om 9 uur op andere locatie een afspraak heb. Die doe ik wel en daarna ga ik naar huis.
Wat raar trouwens dat Limoen meteen na een kuur weer blaasontsteking heeft. Dat is toch gek?
Deze is leuk! (en ruim van te voren te maken - klik!)

Deze is ook leuk! (en net zo makkelijk als je kant-en-klare cakejes koopt - klik)

hmm.. ik bedoelde nog makkelijker, geloof ik heb niet zo'n zin in piratenhoedjes of giraffen knippen, moet morgen inkopen en donderdag na werk en ziekenhuis nog alles in elkaar frutselen.. maar een beker met wat er in lijkt me wel realiseerbaar...

misschien dat ik nog iets met cars maak, alleen uitknippen zonder tekenen gaat ook nog wel lukken denk ik.
Ze zien er wel heel feestelijk uit trouwens, die piraatjes.
Ik zag net ook een traktatie waarbij een leuke afbeelding op een pakje drinken was geplakt, nog makkelijker Je vindt ze hier: drinktraktatie

Je bent morgen toch vrij? Dan kun je morgen inkopen doen, dan eentje voordoen aan man en dan frutselt hij de rest in elkaar. Dat kan best met die ribben van hem.
Wat maak jij voor mannie? cakejes?

Ik ga morgen maar wat printen en misschien kan Limoen helpen met knippen en mandarijn met plakken.. vinden ze vast leuk

man zou het in theorie wel kunnen denk ik maar in de praktijk is niet zijn ding, vrees ik
Dan leert hij het ook nooit

Ik maak race-cakejes: zilver cupje, rode icing, race-vlaggetje erin en een race-auto-gummetje van de action bovenop.
klinkt superstoer, trouwens, je hebt een eigen topic..
Ik zag het. Fleurtje was iets vergeten een paar dagen terug, zo blijkt
Waarom zou Yuri uit het team zijn gezet? Wat zijn 'zwaarwegende medische redenen'? Hmm.
drugs.. denk ik.. wat anders..
Als dat zo is dan is hij wel een enorme oetlul. Maar goed, dat zal hij zelf ook wel snappen.
Ik ga mijn nestje in, met een kruikje want ik vind het verreckte kaud.

morning! Ik zit weer eens in de trein en behalve dat ik moe ben heb ik weinig te melden. En what else is new?
Ik denk dat een andere bacterie direct na een ab-kuur best kan opspelen, niet alle AB werkt tegen alle soorten bacterien. Toch, Sok?

Oei, traktaties. Ik mag ook weer over 4 weken. Jammer dat we niet in dezelfde stad wonen, Sok, dan zouden we ieder jaar om en om traktaties kunnen knutselen en de helft bij de ander afleveren

Ik vind je werk wel goed klinken, Pammie, je zit er al helemaal in. En heel af en toe een keertje s'avonds werken moet kunnen vind ik, als het maar leuk is.

Ik kan ook wel een straf bakkie gebruiken, Mannie was 3 keer wakker vannacht en Mini ook, afwisselend Dat was lang geleden. Ze hadden allebei een nachtmerrie, Mannie droomde dat zijn prullenbak levend werd en maar 1 oog had. Waar haalt hij het vandaan.

Ik heb al boodschappen gedaan, wasje draait, dekbedden hangen te luchten. Nu ga ik spaghettisaus maken dan kan die lekker pruttelen en tussendoor een kinderklerenstrijkje. Ik zag net dat de werkster de kinderboekjes in de boekenkast op volgorde van grootte heeft gezet, ze is al net zo'n neuroot als ik
quote:Pammie schreef op 13 oktober 2010 @ 09:48:

Ik zag net dat de werkster de kinderboekjes in de boekenkast op volgorde van grootte heeft gezet, ze is al net zo'n neuroot als ik

Griezelig hoor. Ben je zeker dat mijn man niet bij jou is wezen schoonmaken? Die doet dat ook altijd.

We hadden het vannacht samen gezellig kunnen hebben Pammie. Ik had de kinderen maar samen op een kamer gelegd (alleenstaand) en ben erbij gaan liggen. Oudste sliep prima door (tot een nachtmerrie om 5 uur s'ochtends), maar jongste was veel wakker omdat hij pijn in z'n vinger (?!?!?!) had. Vanmorgen was alles weer prima. Raar joch.
Griezelig? Ik hou van dat soort indelingen. In mijn kast hangt kleding ook op soort en kleur

Strijk is klaar, saus is klaar, was zit in de droger en ondertussen bijgekletst met zus en pa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven