Leuke meisjes kapsels kort haar

17-05-2020 20:24 196 berichten
Bij mijn peuter gaat de schaar in het lange haar. Nu nog een leuk kort kapsel. Wie weet er een leuk kort kapsel voor een peutermeisje? Ik kom zelf niet verder dan een Bob lijn. Maar daar heb je vast ook verschillende in. En een ander leuk kort kapsel mag ook. Hoop op wat inspiratie!
Laat haar zelf kiezen? Het is haar haar, tenslotte. Ik weet nog dat mijn moeder me dwong mijn lange haar af te knippen omdat het zo dik en zwaar was. Jeugdtrauma Galore.
Vief74 schreef:
17-05-2020 20:26
Laat haar zelf kiezen? Het is haar haar, tenslotte. Ik weet nog dat mijn moeder me dwong mijn lange haar af te knippen omdat het zo dik en zwaar was. Jeugdtrauma Galore.
Het is een peuter. Die weet dat later echt niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ligt een beetje aan wat voor haar ze heeft ook?
Een korte bob net scheve scheiding vind ik vaak wel schattig en pittig tegelijk.
Niet doen! Mijn moeder heeft dat ook gedaan want mijn vader kon geen staartjes maken en die foto's van toen zijn echt zó voor lul.
Hier heb ik toevallig net 15cm van peuter dr haar afgeknipt. 😱. Ze heeft nu een Bob op haar schouders zonder pony. Dus alles is even lang (op het oog dan, ik ben geen kapster). Ze heeft een natuurlijke scheiding links van het midden dus het zit gelijk al wel leuk.
Laviva88 schreef:
17-05-2020 20:29
Ligt een beetje aan wat voor haar ze heeft ook?
Een korte bob net scheve scheiding vind ik vaak wel schattig en pittig tegelijk.
Heel fijn haar. Steil haar.
Waarom kort?
Juf1234 schreef:
17-05-2020 20:27
Het is een peuter. Die weet dat later echt niet meer.
Niet de feitelijke gebeurtenis, nee. Maar als je iets Echt Verschrikkelijk vindt als peuter neem je dat echt wel mee.
Wil zij het graag kort? Mijn dochter wel en haar voorbeeld was Dora, dus had ze een Dora-kapsel. Stond haar geweldig, maar ik geloof sowieso niet in coupes bij kleuters.
Elle1976 schreef:
17-05-2020 20:32
Waarom kort?
Peuter maakt een drama van het haar doen. Gillen bij het kammen, weglopen en dat iedere dag weer. Ondanks antiklit borstel en klittenspray en voorzichtig borstelen. Geen zin meer in die dagelijkse strijd
Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gaat ze wel stilzitten bij de kapper dan?
Tickel schreef:
17-05-2020 20:38
Afbeelding
Vreselijk
Tickel schreef:
17-05-2020 20:40
Afbeelding
Ook vreselijk
Wat afschuwelijk, die kapsels voor volwassenen op een peuter/ kleuter hoofd.
Afbeelding
DaCities schreef:
17-05-2020 20:31
Heel fijn haar. Steil haar.
Klinkt als het haar wat mijn dochter ook had. Is nu wel wat dikker geworden. Speldje erin, staat haar heel leuk. En ik laat het regelmatig bijknippen, maar dochter vind t erg lekker om naar kapper te gaan. Ze vraagt er vaak ook zelf om.
Meprim schreef:
17-05-2020 20:46
Wat afschuwelijk, die kapsels voor volwassenen op een peuter/ kleuter hoofd.

Playmobil kapsel kan altijd nog.
shala91 schreef:
17-05-2020 20:42
Gaat ze wel stilzitten bij de kapper dan?
Tot nu toe altijd wel
Laviva88 schreef:
17-05-2020 20:47
Klinkt als het haar wat mijn dochter ook had. Is nu wel wat dikker geworden. Speldje erin, staat haar heel leuk. En ik laat het regelmatig bijknippen, maar dochter vind t erg lekker om naar kapper te gaan. Ze vraagt er vaak ook zelf om.
Die van mij vindt het ook fijn.

Maar in dit geval is het een soort straf. Een straf die mijn oma vroeger gebruikte op haar kinderen, maar 'm dan wel ook zelf uitvoerde. Zo de hele staart eraf. Bah.
Dan liever een bob! Zo kort vind ik onderhand kindermishandeling.
Elle1976 schreef:
17-05-2020 20:44
Ook vreselijk
Smaken verschillen, maar ik vind de voorbeelden ook vreselijk. Dit zijn uiterst vrouwelijke kapsels, ondanks dat ze kort zijn. Bij een peuter net zo misplaatst als naaldhakken als je het mij vraagt.
Gewoon een korte bob dan, veel leuker en gepaster.
Och wat lelijk, die kapsels op de plaatjes. Zonde hoor.

Geen tips, want ik vind kort haar bij kleine meisjes echt niet leuk.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven