LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Ik zei het vanochtend ook al tegen Laal maar het lijkt me zo leuk de eerste keer die feestdagen met jullie frummels. Gezellig!!!
En nu echt dikke doei!
Caat, ze slaapt ook vaak genoeg wel prima hoor. Het komt en gaat. Maar er is dus niet één moment dat je kunt zeggen: nu is het klaar met nachtbraken. Helaas. Wij nemen meis vaak 's morgens wel mee naar bed (vanaf half zeven ofzo) en dan ligt ze nog een uurtje of twee tussen ons in (wij slapen graag lang ). Dat gaat met wisselend succes, maar is wel heel gezellig. Deden we nog niet toen ze zo klein was dat het nog gevaarlijk was, trouwens.

Met de tand is het goed afgelopen. Hij is maar een millimeter verschoven en verkleurt waarschijnlijk wel (het is al een beetje te zien), maar de kans op een ontsteking oid is nihil. Ze mag er alleen zes weken niet mee bijten... (Da's best lastig nog, een krentenbol gewoon eten kan ze bijvoorbeeld niet, dat doet nog pijn). Ze eet ook wat minder dan anders, al is dat niet zo erg, ze heeft voorraden..

Oh, en in D ligt geen sneeuw! Er is regen voorspeld voor de komende dagen. Maargoed, ik ben wel goed in dat ontwijkende gedrag hoor, we komen de tijd wel door. Ze hebben een huis met vier verdiepingen en nog veel meer kamers, ik neem een stapel boeken mee.. Komt goed. Mans nichtje komt ook langs met man, zoon en een dochter waar meis sprekend op lijkt (die is 5, en ze zijn echt kopietjes, zo grappig, want achternichtjes is toch best een verre verwantschap), leuk om die weer eens te zien.

Ik zou ook aan het werk moeten (al is de noodzaak niet zo voelbaar, ik heb nog wel declarabele uren over maar al het werk is af), maar ik heb nog niet eens gedoucht. En man is hier ook lekker aan het hangen (wel gedoucht, want hij moest meis naar kdv brengen) en krant lezen. Zo meteen nog wat kerstcadeautjes inslaan (zo lastig als je altijd boeken geeft, die kan ik niet hier halen natuurlijk voor schoonfamilie) en dan vind ik het wel weer klaar voor vandaag.

Heeft iemand nog een geniaal idee voor een commode? Ik ben toch niet tevreden over degene die ik via mp heb. Hij is te laag, te gammel, en er moet nog best wat aan gebeuren. Maar ik zoek al weken (maanden!) mp af en vind nooit iets dat ik echt mooi vind. Gisteren, eindelijk de perfecte commode gezien, nieuw dan wel. Kost: 500 euro. Ik heb echt geen zin om daar zoveel aan uit te geven. Maar ik wil ook kleertjes uit kunnen zoeken en opbergen, het kamertje inrichten (we brengen de slagroomtaartwieg mee vanuit D) etc! Kutcommode! (Ben een beetje gefrustreerd, gisteren echt de hele avond zitten surfen en op die ene na niks gevonden.)
quote:Peanutje schreef op 23 december 2009 @ 10:22:

Ah nu snap ik het weer Caat. Ik vond het allemaal erg verwarrend. Maar mijn hormoonhoofd loopt al snel over dus niks nieuws. Klinkt goed geregeld zo toch?

Ik ben ook zo benieuwd hoe dat straks zal gaan met Pienmini. Pienman en ik moeten allebei een eindje reizen en ik blijf 4 dagen werken en Pienman 5. Nou ja ik zie het allemaal wel tzt.

Oh, maar dat ligt niet aan jou hoor. Ik verander ongeveer 1000 keer van gedachten. Haha.. ik wijt het ook nog aan de hormonen hoor. Negen maanden ontzwangeren toch? Kan nog net!

Ok. en nu ga ik echt hard verder werken.

Echt, echt..
Gelukkig maar Elev. En het is een melktandje, dus dat komt helemaal goed. Fijn, dat het meevalt.

En een commode. Hmm.. lastig als je niks kan vinden. Maar misschien als je het nu laat rusten, dat je dan in januari of volgende week of zo opeens iets leuks scoort.

Wat is er met de commode van Elevmeis gebeurd dan? Hebben jullie die niet meer?

En kan je niet iets bij Ik*a scoren en dan zelf verven of zo?

Heb je toch iets wat niet zo duur is en toch anders dan anders.
Ooh, veel te gezellig hier. Nu Pien en Caat echt aan het werk gaan, kan ik misschien ook mezelf van de bank hijsen..

Mien, ik vind het ook zo gezellig die vogelverhaaltjes, en ik dacht steeds maar: wat zal jij straks ook vol lieve verhaaltjes over je miniemeis zitten als die een ondeugende peuter is.

En ik vind het ook hoor: vakantie is om te niksen!
Mien, KK is inderdaad erg leuk! Maar KGV vond ik ook heel lief hoor, vooral toen hij in die ovenhandschoen zat Miniemeis was trouwens ook om op te vreten!

Caaat yeah voor het tekenen van het koopcontract en niet zo gek dat je 1000x van gedachten veranderd...is ook een grote beslissing!

Elevje good luck en have fun! Wanneer ben je weer terug? Hoe staat het eigenlijk met de opleiding van Elev-man?

Kun je niet eens bij de Ikea kijken? Ik weet natuurlijk totaal niet wat je smaak is en hoe het kamertje er uit komt te zien, maar ik weet van sommige mensen dat zij een ladekast van de Ikea als commode hebben. Hoog genoeg en genoeg ruimte om een aankleedkussen op te leggen...en kost bij lange na geen 500 euri.
Ik wou net zeggen Elev, I*kea de gekste! Maar Caat en Laal zijn me voor. Volgens mij waren wij voor Meis haar bedje+kast+commode nog geen 500 euro kwijt. En inderdaad even opschuren en verven (ok, ik schreef gewoon wervel.. Echt, huh?) of nieuwe knopjes erop en tadaa! Leuk en anders en niet stervensduur. En trouwens, waarom moet het allemaal anders zijn? Je kan er ook een heel hip aankleedkussen op leggen.
Gut wat zijn we allemaal lekker origineel zeg
Haha Mien, ik was je inderdaad ook nog net even voor...snel je berichtje aanpassen he?
Oké, uhm... Leen Bakker? Kwantum? Weetikveel?

Zo beter?
quote:Minie86 schreef op 23 december 2009 @ 10:41:

Oké, uhm... Leen Bakker? Kwantum? Weetikveel?

Zo beter?
Shhh! Niet doorvertellen Laal!! Ik typ te langzaam vandaag. Komt omdat ik een KGV op mijn vinger heb zitten die elke keer gefrustreerd kijkt als hij er bijna af valt omdat ik mijn hand boven het toetsenbord beweeg.
Haai, jemig wat is er in die paar uur veel geschreven!

Elev, over die commode. Ik denk dat wij gewoon voor een I*kea inrichting gaan, en dan de L*eksvik. Al heb ik dus geen flauw idee wat wel en wat niet fijn is aan een commode. Dat weet je natuurlijk pas als je al een kindje hebt... Misschien roep je nu wel heel hard: niet doen!!!

Ik vind het altijd zo gezellig als je schrijft over Elevmeis, misschien ook dat ik het bijna voor me zie, omdat ik haar ook real-life heb mogen aanschouwen...

Caat, wat leuk om je weet te lezen! En wat klinkt het allemaal en goed met minicaat. Die al bijna geen mini meer mag heten knappe vent, zelf zijn liga opeten.

Wel erg leuk dat je het meer naar je zin hebt op je werk, grappig dat één collega dat teweeg kan brengen he? Ik merk het juist tegenovergesteld. Een heel leuk collegaatje is weg gegaan en daardoor vind ik het stukken minder leuk juist op mn werk. Maar wel prettig omdat het voor een hypotheek toch echt wel erg prettig (zo niet, noodzakelijk!) is om twee vaste contracten te hebben. In ieder geval in deze tijd...

Oh mensen, ik heb gewoon die afleveringen van PP gemist he. Potverdorie! Ik denk dat ik het hele vorige seizoen gemist heb omdat wij toen in verbouwing zaten en geen televisie hebben gehad heel lang. En maandag hadden we visite

Dus ik moet ook nog eens wat downloadwerk-verrichten.

Ik vind PP misschien ook wel leuker dan Grey's, ik vind Meredith gewoon eigenlijk helemaal niet meer zo'n leuk personage. Haar zus vind ik leuker tegenwoordig!

Ik wacht trouwens al een paar dagen op een pakketje van een taartenwinkel. Ik ga namelijk zo'n marsepein-taart maken, helemaal mooi bekleden met lichtblauw marsepein, roze muisjes aan de rand, iets van icing waarmee ik erop schrijf: 'baby onderweg' en de uitgerekende datum oid en van marsepein babyvoetjes erop. Bij de koffie op eerste kerstdag kom ik met die taart aanzetten . Dat wordt de manier van vertellen, niet meer als laatste pakje 's avonds, dat trek ik zo lang niet denk ik (elev, dat had jij al voorzien hihi)
Oh trouwens Mien jouw beessies, wat klinkt dat toch weer superschattig! Echt!
Eentje van ik*ea scoren en zelf verven hebben we vorige keer gedaan. Die was ook niet echt heel mooi, maar ik vond m wel acceptabel. Maar daarvan waren na twee jaar twee laden helemaal stuk, en toen het zwanger worden niet zo lukte en ik een ander ladenkastje voor meis moest (haar kleren pasten niet meer) heb ik m gratis op MP gezet om er vanaf te zijn. Met het idee: dan zoek ik voor de volgende -als die er toch komt- wel iets nieuws. Maarja. :(
ohja, ik was nu wel erg spuit elf met mn I*kea idee. Inderdaad stond me er al zoiets van bij dat je die met elevmeis had gehad en nu kapot was...
Ok. Laatste reactie voor de lunch dan he.

Neem: wat een leuk idee en knap dat je dat allemaal kan maken zo. Erg gaaf en groot gelijk dat je het zo doet. Je stikt dan waarschijnlijk van de zenuwen en het ongeduld om het nieuws te vertellen. Leuk!

Oh en Elev: Jammer dat Ik*a soms spullen heeft die toch niet zo geweldig goed in elkaar zitten. Tja... ik zou het even laten rusten nu en dan over een week of twee weken weer eens kijken.

Ok. Schopt zichzelf nu weer terug aan het werk!

Tot vanmiddag waarschijnlijk.
Oh Neem, wat een leuk idee van die taart! In het nieuwe jaar kom ik met elevmeis naar je toe om je huis te bekijken, goed? Krijg ik dan ook een supersonisch zelfgemaakt baksel?

En Ik*ea kan inderdaad altijd nog, maar ik word nergens echt warm van en we hebben al zoveel i*kea in huis dat ik me had voorgenomen eens wat duurzamer spullen te gaan zoeken. Maar als het op mp niet lukt, zijn duurzame meubels opeens wel vrij duur.

EN NU GA IK ECHT DOUCHEN! VORT, luiaard!
Nemo, wij hebben dus ook alles van de Leks*vik serie! Mij bevalt het prima, de commode is iets te laag voor Minieman (die is 1.92) maar inmiddels is hij er aan gewend. Het fijne aan die commode is dat je op de bovenkant naast het aankleedkussen genoeg plek hebt voor een stapeltje luiers en een doos billendoekjes. En natuurlijk de opstaande rand, voelt veel veiliger! Het kussen kan er nooit af glijden ofzo.

En het commodegedeelte is los, dus als Nemini groter is kun je dat eraf halen en heb je gewoon een ladenkast.
En oh ja: van je taartidee! Wat enorm tof! Ik zou ook niet de hele dag kunnen wachten hoor.

Volgens mij heb ik geovuleerd ergens de afgelopen dagen. Nu maar hopen dat er nergens een scheurtje ofzo zat!!

Elev, douchen jij!

*zegt ze met een streng hoofd terwijl ze zelf nog steeds op de bank zit ipv aan het schoonmaken is*
Elev, ik heb er twee van ikea naast elkaar. Dan hoeven de lades niet zo vol

Wat is het hier gezellig druk, heb Mardmeisje gevoed en in bad gedaan (ligt nu gezellig tegen haar konijn te praten in bed ), kom terug en meteen 1,5 pagina!

Caat die thuiswerkplannen klinken goed! Ik zou met twee hypotheken ook niet heel snel mijn vaste baan opzeggen, maar wie ben ik he...
Neem wat een toptaart idee! Heb je weleens op dat cupcake topic gekeken, echt geweldige versiersels komen daar voorbij! Het lijkt me zo spannend om te gaan vertellen voor jullie!
Trouwens, ik vertelde mijn moeder dat Man en ik in de auto een discussie hadden over de naam van spruit nummer 2 (de meisjesvariant, maar we blijven bij de oude versie) en ze kreeg zowat een hartverzakking! "Niet nu al een tweede hè? Wacht nog maar even hoor!" Ik heb haar dus maar niets verteld van de augustus plannen...
Oja, wij hebben trouwens geen commode van Ikea maar een ladekastje. Daardoor vind ik dus alle commodes overal te laag, maar we verschonen toch het meest thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven