LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
woensdag 23 december 2009 om 11:06
Was je dat van plan dan Mien? Als er bij ons ooit een geplande tweede gaat komen ga ik dat ook niet eerst bespreken met wie dan ook, hooguit met jullie!
Een eventuele ongeplande tweede (met ons condoombeleid is alles mogelijk nl.) houd ik denk ik tot 6 maanden voor mezelf om te bekomen van de schrik
Een eventuele ongeplande tweede (met ons condoombeleid is alles mogelijk nl.) houd ik denk ik tot 6 maanden voor mezelf om te bekomen van de schrik
woensdag 23 december 2009 om 11:07
woensdag 23 december 2009 om 11:11
Ja Mardie, we gaan augustus-september-oktober eens een poging wagen. Als het in die tijd niet lukt wordt het na de coschappen of een ongelukje. Maar we willen eigenlijk wel aan planning doen, omdat er bij ons echt clusters van jarige mensen zijn en ik wil niet dat Spruit 2 daarin valt. Met Meis hebben we het heel goed voor elkaar, want ze is de eerste jarige in september. Alleen trouwdag van schoonouders (6 sept), maar dat is dus goed gekomen.
woensdag 23 december 2009 om 11:13
Oh, dit werkt echt verslavend zeg. Maar heb wel wat gedaan net. Twee redactievergaderruimtes + lunch en diner geregeld. Yeah!
Maar zie dat Elev ook nog steeds niet is weg te slaan hier.
Maare...Minie; welke plannen?? Huh!! Een tweede?? Vertel, vertel!
Hier nog niet hoor. Kreeg het vorige week spaans benauwd omdat ik vier dagen over tijd was. Had gewoon al 2 zwangerschapstesten gekocht en de volgende dag werd ik ongesteld. Heb echt staan juichen. Met de verhuizing en alles; loop ik nog niet echt warm voor een tweede. Toch maar niet. Ik had eerst zoiets van; waarom niet. Maar nu heb ik zoiets van: Oh nee, niet weer het hele circus van de bevalling, kraamweek, gebroken nachten, spuitluiers, tandjes enz...
Eerst mag Minicaat wat groter worden en op zijn minst zelf kunnen lopen. Twee kinderen moeten tillen en dragen trek ik echt niet!
Maar zie dat Elev ook nog steeds niet is weg te slaan hier.
Maare...Minie; welke plannen?? Huh!! Een tweede?? Vertel, vertel!
Hier nog niet hoor. Kreeg het vorige week spaans benauwd omdat ik vier dagen over tijd was. Had gewoon al 2 zwangerschapstesten gekocht en de volgende dag werd ik ongesteld. Heb echt staan juichen. Met de verhuizing en alles; loop ik nog niet echt warm voor een tweede. Toch maar niet. Ik had eerst zoiets van; waarom niet. Maar nu heb ik zoiets van: Oh nee, niet weer het hele circus van de bevalling, kraamweek, gebroken nachten, spuitluiers, tandjes enz...
Eerst mag Minicaat wat groter worden en op zijn minst zelf kunnen lopen. Twee kinderen moeten tillen en dragen trek ik echt niet!
woensdag 23 december 2009 om 11:19
Mien ik bedoelde plannen om het te vertellen Wel grappig he dat iedereen er zo anders in staat.
Ik doe trouwens niet aan planning, heb mijn hele werkzame leven geroepen dat mijn kind niet in de zomevakantie jarig zou zijn, zo zielig. Nou... Hoe die ook valt, vroeg, laat, midden Mardmeisje is sowieso midden in de vakantie jarig Dat was mijn enige planningsplan ooit en aangezien dat dus enorm mislukt is laat ik het daarbij
Ik doe trouwens niet aan planning, heb mijn hele werkzame leven geroepen dat mijn kind niet in de zomevakantie jarig zou zijn, zo zielig. Nou... Hoe die ook valt, vroeg, laat, midden Mardmeisje is sowieso midden in de vakantie jarig Dat was mijn enige planningsplan ooit en aangezien dat dus enorm mislukt is laat ik het daarbij
woensdag 23 december 2009 om 11:24
Hihi Neminie
Djezus de hormonen slaan toe, zit daar gewoon een partijtje te piepen nu je dat zo opschrijft
Maar klinkt goed dus, die commode-serie. Wij zijn allebei niet behept met lange-mensen genen (arme neminie) dus voor ons zal ie niet te laag zijn...
Elev, it's a deal
Ik maak die taart voor jullie. Mits die van vandaag gaat lukken natuurlijk...
Ik dacht net; laat ik de vk toch maar even bellen. Heb ik gewoon volgende week al een afspraak woensdag de 30ste.
Ik vroeg nog: is dat niet wat vroeg... maar zij vond van niet! En ze was echt superlief, die assistente. Ik hou nu al van d'r
Djezus de hormonen slaan toe, zit daar gewoon een partijtje te piepen nu je dat zo opschrijft
Maar klinkt goed dus, die commode-serie. Wij zijn allebei niet behept met lange-mensen genen (arme neminie) dus voor ons zal ie niet te laag zijn...
Elev, it's a deal
Ik maak die taart voor jullie. Mits die van vandaag gaat lukken natuurlijk...
Ik dacht net; laat ik de vk toch maar even bellen. Heb ik gewoon volgende week al een afspraak woensdag de 30ste.
Ik vroeg nog: is dat niet wat vroeg... maar zij vond van niet! En ze was echt superlief, die assistente. Ik hou nu al van d'r
woensdag 23 december 2009 om 11:35
Mard jullie condoombeleid , dus een tweede zou niet direct een probleem zijn, begrijp ik haha.
Maar twee ladekasten naast elkaar?? Daar staat me niets van bij, als ik me je foto's voor de geest haal...
Mien goed om het al over namen te hebben haha. Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn
Dus jij vertelt het je moeder nog maar even niet, als je voor een tweede gaat als ik het goed begrijp. Ach, augustus duurt nog even.
Van Caat had ik het trouwens het eerst verwacht, die was in het begin al vrij resoluut dat er snel een tweede ging komen. Al snap ik ook dat het nu even wat minder uit zou komen..
Maar twee ladekasten naast elkaar?? Daar staat me niets van bij, als ik me je foto's voor de geest haal...
Mien goed om het al over namen te hebben haha. Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn
Dus jij vertelt het je moeder nog maar even niet, als je voor een tweede gaat als ik het goed begrijp. Ach, augustus duurt nog even.
Van Caat had ik het trouwens het eerst verwacht, die was in het begin al vrij resoluut dat er snel een tweede ging komen. Al snap ik ook dat het nu even wat minder uit zou komen..
woensdag 23 december 2009 om 11:55
Goed, ik ben gedoucht, da's alvast stap één. Nu moet ik gauw mijn rijbewijs ophalen, want die is verlopen en ik kom steeds pas op het idee naar het gemeentehuis te gaan als het alweer dicht is.
Maar da's wel een strakke planning, hoor Mien. Wij hadden ook wel wat gedachtes over planning, maar toen het dertien maanden duurde hadden we die allang overboord gezet natuurlijk. Dan ga je echt niet een maandje overslaan omdat het anders niet zo goed uitkomt.. Alhoewel ik me voor kan stellen dat het bij co-schappen anders ligt, dat is natuurlijk een lange periode. Maar met verjaardagen/feestdagen/vakanties rekening houden is echt een illusie gebleken (al heeft het wel verdomd goed uitgepakt hier).
Caat, kan me voorstellen dat je de freelance plannen even wat minder actief gaat najagen met het huis e.d., en bovendien heb je nu toch ook een hele leuke en zelfstandige klus op je werk? Als je het nu naar je zin hebt, lekker blijven doen. Het is natuurlijk hele goede ervaring voor op je cv straks, en freelancers zijn over een jaartje ook nog nodig hoor!
Maargoed, hoe gezellig het hier ook is: ik moet even mijn haar en make up doen, bergschoenen aan en mijn rijbewijs halen. En dan misschien gelijk maar even de cadeautjes.
Maar da's wel een strakke planning, hoor Mien. Wij hadden ook wel wat gedachtes over planning, maar toen het dertien maanden duurde hadden we die allang overboord gezet natuurlijk. Dan ga je echt niet een maandje overslaan omdat het anders niet zo goed uitkomt.. Alhoewel ik me voor kan stellen dat het bij co-schappen anders ligt, dat is natuurlijk een lange periode. Maar met verjaardagen/feestdagen/vakanties rekening houden is echt een illusie gebleken (al heeft het wel verdomd goed uitgepakt hier).
Caat, kan me voorstellen dat je de freelance plannen even wat minder actief gaat najagen met het huis e.d., en bovendien heb je nu toch ook een hele leuke en zelfstandige klus op je werk? Als je het nu naar je zin hebt, lekker blijven doen. Het is natuurlijk hele goede ervaring voor op je cv straks, en freelancers zijn over een jaartje ook nog nodig hoor!
Maargoed, hoe gezellig het hier ook is: ik moet even mijn haar en make up doen, bergschoenen aan en mijn rijbewijs halen. En dan misschien gelijk maar even de cadeautjes.
woensdag 23 december 2009 om 12:05
Dames dames dames, ben ik dan de enige die iets beters te doen heeft dan forummen?! (tijdschriftjes lezen en thee drinken ) Jullie hebben de vaart er aardig in vandaag!
Mini, wij zijn ook al druk bezig met namen voor een eventueel 2e kind, ook al gaat dat (*schietgebedje* ) voorlopig nog niet komen. Voor een meisje vind ik Lotus heel mooi, zeker gezien hoe ze eruit zal gaan zien, maar man kan dat niet los zien van het automerk , dus nu hebben we Lotte voor een meisje, en voor een jongen vinden we het allebei een stuk moeilijker, maar hebben we vooralsnog Lucas of Abel.
En jullie?!?!
Chicaatje ook weer even online... haai!!
* Ondertussen voert meisje in haar bed hele gesprekken met de muursticker boven haar bed hoor ik door de babyfoon *
elev, veel plezier/succes (doorhalen wat van toepassing is ) in duitsland!
Neem, volgende week al naar de vk, spannuuuund!
Ga er maar niet vanuit dat ze al naar een hartje gaat luisteren hoor, daar is het waarschijnlijk nog iets te vroeg voor (en om teleurstelling te voorkomen wachten ze dan liever tot de volgende afspraak) En wat een onwijs leuk idee van die taart! (I love marsepein!) Als elev bij je langskomt, komen wij ook!
Mini, wij zijn ook al druk bezig met namen voor een eventueel 2e kind, ook al gaat dat (*schietgebedje* ) voorlopig nog niet komen. Voor een meisje vind ik Lotus heel mooi, zeker gezien hoe ze eruit zal gaan zien, maar man kan dat niet los zien van het automerk , dus nu hebben we Lotte voor een meisje, en voor een jongen vinden we het allebei een stuk moeilijker, maar hebben we vooralsnog Lucas of Abel.
En jullie?!?!
Chicaatje ook weer even online... haai!!
* Ondertussen voert meisje in haar bed hele gesprekken met de muursticker boven haar bed hoor ik door de babyfoon *
elev, veel plezier/succes (doorhalen wat van toepassing is ) in duitsland!
Neem, volgende week al naar de vk, spannuuuund!
Ga er maar niet vanuit dat ze al naar een hartje gaat luisteren hoor, daar is het waarschijnlijk nog iets te vroeg voor (en om teleurstelling te voorkomen wachten ze dan liever tot de volgende afspraak) En wat een onwijs leuk idee van die taart! (I love marsepein!) Als elev bij je langskomt, komen wij ook!
woensdag 23 december 2009 om 12:30
woensdag 23 december 2009 om 12:32