M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schema is aangepast. FF vernieuwen drukken mama's!!
Hihi nu ik er toch weer veel ben, jullie zullen wel weer moe worden van mij, zal ik ons maar weer ff uppen.

Anders zakken we zover weg!

Ik mag de 20ste weer met Yuma naar de dieetiste.

Ben benieuwd wat ze wil doen, iets aanpassen, gaan provoceren??

EN de 25ste weer APK voor Yuma. Ben wel nieuwsgierig hoe groot en zwaar meneer nu is!

Nou misschien tot vanavond en anders tot morgen ofzo.

Heel fijn weekend alvast allemaal!
GM mama's,

Opa kwam net effe Yuma halen. Gaat even mee naar de vrachtwagen. Vind hij zoooooooo leuk. EN opa ook, hihi.

Vannacht ook goed geslapen, hij was om 7:10u waker, maar bleef heerlijk liggen tot half 8. En begon toen MAMA te roepen!!

Hoe is het verder hier?

Wens iedereen alvast een heel fijn weekend!
Halo dames,

Pffffooeeee wat is er veel geschreven. Heb alleen geen tijd om op iedereen te reageren.

Kwam alleen even ego-en

Valentijn was de hele ochtend in de zeur modus. Heel stout doen, de glijbaan op klimmen en dan bovenop gaan staan enzo. Gooien met pannen, ga zo maar door. De 'strafhoek'had ook geen effect, net snel een boterham gegeven en bed in geslingerd. Ik ga zo lekker werken, dus vanmiddag is papa de klos

Morgen en maandag ook werken dan lekker hele week vrij, alleen vrijdag werken. Kom ik uitgebreid weer langs.

Fijn weekend allemaal

Merel
Errug rustig hier!

Merel hoe is het met jou? En valentijn?

Hoelang nog tot bali?

Vandaag heerlijk gewerkt, verder eigenlijk weinig bijzonders.

Tot morgen!!
GM Allemaal, hier weinig bijzonders, ga dadelijk werken, dus zie jullie vanavond wel weer!! Doei en een hele fijne dag gewenst!!
Goedemorgen!

Nu, als jullie geen nieuws hebben, zal ik er wel voor zorgen .

Eerst even wat andere dingen:

Frans, koppeltje duikt Milena echt? Menomen.... stramme Pips wil niet eens haar knietjes buigen vanuit stand (das momenteel HET probleem, want dan kun je dus ook niet van staan naar zitten). Verder hier dus ook kikkersprongen ipv. "kruipen" of lopen.

Pips kan ook geen maillot aan om die reden. Is binnen 10 minuten stuk op de knieen ("dag, dag rokjes" die ik voor haar had gekocht nu ze eindelijk niet meer tijgert...).

He Indian, wat fijn dat het jullie nu meer rust krijgen door het betere slapen van Yuma!

Ben zo terug (ben ondertussen het parket in de lagen beschermingsspul aan het zetten. Dat moet tussendoor steeds drogen.
Tiramam, ik geloof dat ik ook voor een beter perspectief in de toekomst zou kiezen (hoewel ik een pietlut met geld ben en behalve de hypotheek niet wil lenen, maar jij hebt gewoon geen keus). Je dilemma met ouders die oppassen snap ik helemaal, die "discussies" wil je er gewoon niet bij hebben nu.

Juultje, hoe was de bruiloft? En hoe is het nu met de vinger van Lynn?

Andjo, het went vanzelf je nieuwe verantwoordelijkheden in combie met een kleintje (haha, ik heb makkelijk praten met mijn soon-to-be-houswife satus LOL).

Zo, het laatste nieuws van hier:

Pipsie heeft wederom e.o.a. virus gehad, arme kindje.Ik heb het nu (keelontsteking, pijnlijke spieren, opnieuw erger verkouden). We hebben het ergste achter de rug maar menomen, je komt nergens aan toe zulke dagen (vandaar de huishoudelijke taken naar vandaag verschoven nu Paps thuis is). Waar ik bij de vorige zwangerschap geen virus vat op mij had is dit nu al de derde . Ik ben al twee maanden verkouden geloof ik (okay, das wat overdreven . Maar goed, wegens algehele malaise in huize Pips was ik er dus niet afgelopen dagen.

Met Popsie in buik gaat het prima. Zodra ik even niets doe voel ik haar. Heel anders dan met Pipsie.

Tja, en dan het andere nieuws. Het kleine bedrijfje-to-be gaat waarschijnlijk toch een groter bedrijfje-to-be worden. Das leuk, maar nu tijdens de voorbereidingsfase ook veel extra werk. Heb nog wat gesprekken met Paps gevoerd en hij voelt meer voor een wat groter bedrijf (economisch aantrekkelijker) dus we gaan er voor (slik...).

Op mijn werk is het niet leuk dat zal ik wel in de AK zetten. Wel heel veel medeleven van iedereen wat mij erg goed doet.

Fijne zondag allemaal!

Pips
Tot maandag, ladies! Ik heb beide meiden op schoot, nu. Ze maken al ruzie wie mag typen...zucht....
Up!

Hoop dat het meeviel vandaag met de dames Xop!
Oh Pips, ziekjes dus, balen joh.

Wij zijn weekend in Amsterdam geweest, gelogeerd op de woonboot van mijn tante (die er zelf niet was, erg relaxed wel). Ze heeft een klein bootje en we hebben er met Melle mee door de grachten (en de wallen haha) gevaren. Hij vond het erg leuk! Zóó schattig zo'n mannetje in zwemvest... haha ik zet wel een foto in de AK.

Helaas is ie nu ziek, koorts en hoesten n van die snotteroogjes, heel zielig (volgens mij heerst er wat rond ons forumpje...:-)) Nou lijkt het ook of hij muggenbulten heeft (op polsen en nek) maar nu denk ik opeens dat het misschien wel waterpokjes zijn (maar die schijnen vooral op buikjes te starten...) Hebben jullie die al gehad? Beginnen ze als blaasjes of als grote muggenbulten????? Mmmm even wat googelen...
Oh Andjo vervelend een zieke Melle.

Ja Yuma heeft de waterpokken al gehad, uhm hoe startte die...bij hem met 1 rood bultje onder zijn arm en op zijn buik, en langzaam aan werden het er meer op zijn buik. En ineens....zat hij helemaal vol, ook op zijn rugje.

Klinkt lekker, Andjo, weekendje op de boot.

Pips, veel sterkte, zal zo een sin de AK gaan lezen.

Merel, hoe is het met jou en Valentijn? En hoe is het met je zusje?

Xop, en....de beide dames nog heel? Of hebben ze elkaar zitten pesten?

Juutlje hoe is het met heet hoofd Lynn?

Had ik al verteld dat Yuma zelf kan drinken??? Ja soms gaat het nog mis, maar over het algemeen lukt het hem goed!!
O jee, Xop, wat moet je daar nou mee he. Lynn doet het ook wel eens, erg irritant dat boos worden dan niet helpt. Ik merk aan mezelf dat ik dan erg ongeduldig word... Afleiden helpt nog het beste, ik heb het idee dat het vooral verveling is.

Grote groep, Frans! En Milena ook al lekker ondeugend, het zal de leeftijd wel zijn

Ik heb even iets gemist van het wel/geen klein/groot bedrijf Pips, staat het op msn?

Fijn dat Popsie zo goed gaat. Pipsie weer helemaal beter?

Bruiloft was leuk, erg niet-traditioneel. Bruidegom was in t-shirt en spijkerbroek en had zijn haar groen geverfd, bruid in jurk, maar geen toruwjurk. Geen ringen, maar tattoos op de rug/schouder.

Arme Melle, zo ziekjes. Lynn heeft vorige maand waterpokken gehad, het begon bij haar op de buik en rug en het zag er in het begin uit als muggenbulten. In notime zat ze helemaal onder. Dus morgen weet je denk ik wel of hij waterpokken heeft. Beterschap!

Heethoofd Lynn gaat best goed hoor, gelukkig staat er tegenover dat heethoofd ook een zonhoofd! Steeds meer woordjes en drinken kan ze ook zelf inderdaad. Gaat niet altijd goed (net als bij Yuma), soms kiept ze ineens de hele beker om, dus ik blijf er wel naast zitten.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ja da's waar Juultje Lynn is ook een zonnestraaltje!! Al onze dreumessen trouwens!! Zijn echt mooie kindjes.
Ha, ja, en het duurt niet heeeel lang meer, dan kunnen we ze allemaal in real bewonderen! Leuk vooruitzicht!

En, Andjo, heeft Melle inderdaad de waterpokken?? Leuk, trouwens, zo'n uitstapje naar A'dam! Eventjes logeren op een woonboot...

Haha, Merel, dat was zeker een niet-traditioneel gebeuren. Geweldig vind ik dat, als mensen het op de manier doen, die ze zelf echt willen!!

Sophie heeft helaas nog geen waterpokken gehad. Ik vind het zelf wel fijn als ze de kinderziektes krijgen als ze jong zijn, maar ja.... je kunt er niets aan doen. Lieke had voordat ze 1 werd, al waterpokken, zesde ziekte, veel verkoudheden en 2x oorontsteking gehad. Hartstikke zielig, dat wel, maar vanaf dat ze anderhalf is geweest, mankeert ze bijna nooit meer wat. Ja, een beetje neusverkouden en dus laatst een buikgriepje.

Sophie heeft tot nu toe alleen maar veel verkoudheden en een keer oorontsteking gehad. Pfff... ik denk dat bij haar alles het komende jaar ofzo gaat komen?? Hmmm... kijk ik niet echt naar uit.....

Beide dames waren verder wel lief, hoor, gisteren. We zijn naar het bos gegaan en hebben blaadjes, takjes, beukenootjes, kastanjes enz enz verzameld. Beide wijffies een koffertje om de nek, die ze volgezocht hebben. Thuis de boel te drogen gelegd en vanmiddag gingen ze alles met papa opplakken/ketting rijgen/diertjes frobelen. Was hartstikke gezellig!!

Oh... manlief belde net; hij moest vanochtend Lieke naar PSZ brengen op de fiets, en ze zijn echt helemaal zeiknat geregend..... Hihihi, hij was niet blij!
GM, weinig bijzonders hier! Yuma weer goed geslapen tot 7:30u. Hem nu weer in bed gelegd, is niet echt moe, maar is miepig.

Zie jullie straks weer!!

Ja de eerste meeting schiet al op. Ik weet niet of ik mee ga, is wel een heel eind rijden. Daar zie ik een beetje tegen op.

Was de 12de toch? Want heb dan ook gebroken dienst, 7-10u en 15-20:30u dus moet dat ook nog maar zien te ruilen. Dus ik ga er maar vanuit dat ik er niet bij kan zijn.

anoniem_53417 wijzigde dit bericht op 10-09-2007 10:53
Reden: foutje met de kleur
% gewijzigd
AAaahh... Indian...dat zou wel heeeeel jammer zijn! Is openbaar vervoer geen idee? Vinden die kleine kids ook nog eens geweldig! Of mss gedeeltelijk carpoolen? Ik wil je bijv. best van station A'foort oppikken, hoor. Hoef je niet meer met de bus verder..... (En er zitten toch twee kinderstoeltjes in m'n auto)

'k Verheugde me er zo op om jou en Yuma in het echt te zien!
Dat zou wel erg jammer zijn, Indian! Hoe lang is het rijden voor jou?

Vanmorgen wezen zwemmen met Lynn, vond ze erg geweldig. Lekker rustig was het, was zwemmen voor kindjes van 1 tot 2 jaar. Ze doen dat ook een soort zwemles, nu niet mee gedaan, maar volgende keer doen we dat zeker.

Er stonden ook van die grote tobbes op de kant, met lekker warm water uit de kraan erin, om lekker na te spoelen en op te warmen, was een groot succes.

Lynn heeft erg goed geslapen vannacht, ze werd pas om half 8 wakker!

Andjo, heeft Melle nog de waterpokken gekregen?
Pfff zit net het nieuws van Iris te lezen ben dr gewoon naar van, wat een angst zal daar zijn.
Zo, maar even een 2e pagina geopend, reageert toch handiger.

Aaaah Juultje, heb je er nog nachtmerries van? He bah, wat kan je je dan 'schuldig' voelen als je dr vast moet houden . Hoe gaat het nu met haar vinger? Is de ontsteking er al uit?

Die bruiloft klinkt heel leuk .

Andjo, je mag Melle best hierheen brengen op de dinsdagen, maar volgens mij woon je niet echt in de buurt van Amsterdam he:rolling: ?

Pips, alweer een beetje opgeknapt? Leuk om te lezen dat je het over 'haar' hebt, het is ineens veel euhm, hoe zeg je dat..... concreter??? Zal zo eens in de AK kijken als Marit nog even door wil slapen tenminste.

Merel, werkze vandaag! Was Valentijn weer een beetje afgekoeld?

Indian, ben je heel lang onderweg voor de meeting? Ik zit ook een beetje met dat dilemma, zijn ruim 2u onderweg met het ov..... Er woont een vriendin in Harderwijk, even kijken of we dat kunnen combineren. Heen vind ik niet zo erg, maar terug met een moe meisje dat niet slaapt in de kinderwagen .

Xop, leuk is dat van de herfst , ik ben zelf niet zo creabea (heb er het geduld eerder niet voor) maar vond het als kind wel altijd leuk om met kastanjes te frobelen en met blaadjes te knutselen enzo.

Marit is tegenwoordig weer erg tegen mn grenzen aan het aanschoppen. manman af en toe . 'fijn' te lezen dat die van jullie het ook hebben. Overal worden drama's van gemaakt. Vandaag ruim een half uur bezig geweest om haar in bed te krijgen. Ze had een lekluier, was helemaal nat. Krijsen toen ik haar alleen al oppakte en zo ging dat de hele tijd door. Heb haar uiteindelijk maar met een half aangetrokken romper en shirt (nog in de natte luier) in bed gezet om allebei even af te kunnen koelen. Naar bed brengen is eigenlijk steeds een drama sinds kort nu ik erover nadenk, hmmm.

Morgen gaat ze een dagje naar mn moeder zodat ik eens rustig alles kan gaan regelen voor mn stage. Bellen als Marit er is gaat op de eoa manier nooit zo lekker, ze wil aandacht, goedschiks of kwaadschiks, ze stuitert keihard van de bank of gaat gewoon allemaal dingen doen die niet mogen. Niet zo handig .

Het is nu allemaal wel heel echt aan het worden, ik ga dit nu ook echt doorzetten, moet van mezelf. Ik wil gewoon afstuderen voor mezelf, voor Marit. Geld is ook niet het allerbelangrijkste in het leven, we komen nu prima rond op bijstandsniveau en als ik eenmaal mn diploma en werk heb ga ik ruim meer verdienen, dan kan ik wel weer afbetalen (laat me maar even in die waan ).

Tis wel een megageregel zeg.

Owja, Juultje, jullie hebben toch ook tijdelijk ergens anders gewoon voordat jullie in dit huis trokken? Hoe ben je aan die woning gekomen???
Had een tijdje het Iristopic niet gevolgd.... "vloek", het is niet eerlijk (maal 100.000).

Pips
Als ik kon plaatjes plakken trakteerde ik nu op een borrel :-).

Vandaag weer voor het eerst weer echt gesport in de sportschool (okay, zeer laag nivo, maar toch :-). Het ging goed, ik ben er niet misselijk van geworden en voel me nu helemaal toppie!

Blije Pips (kan ze die kipfilets die afgelopen 3 maanden onder haar armen groeiden weer wegtrainen).
Gatver, wat een naar nieuws over Iris. En wat een puinhoop maakt dat ziekenhuis ervan, dat is toch niet te geloven!

Het was echt heel naar om Lynn zo vast te moeten houden ze was ook echt boos op me, 's middags gaf ze me zo een pets in m'n gezicht Het gaat sinds vandaag iets beter, kan ook door het chloor in het zwembad komen.

Ik kan ook niet bellen als Lynn er is, bewaar ik altijd tot ze slaapt.

Wij hadden nogal mazzel met die woning, Tira. Een vriend van ons ging in die periode samenwonen, maar wilde niet direct zijn eigen huis opzeggen. Wij hebben dus 4 maanden zijn woning ondergehuurd. Kun je geen woningruil regelen voor die tijd?

Top, Pips, dat het sporten zo goed ging!

Lynn had een ongelukjesdag vandaag. Vanmorgen viel ze voorover tegen een koffer aan, fikse kras op haar wang. En vanmiddag probeerde ze rijden op haar blokkenkar, maar ze zat te ver naar voren, dus die kiepte. Zo met haar snoetje op de vloer, tand door de lip! Tranen met tuiten en een bloed dat daar uit komt! Ik schrok me helemaal naar, heel haar mondje zat onder het bloed, zo zielig. Nu gaat het wel weer gelukkig, maar manman, wat kun je dan schrikken he.
@ Juultje, hier ook een kwaaie dochter. Moet er ook erg aan wennen. Ze wordt tegenwoordig ook boos (=huilen) als ik haar bij het KDV achterlaat. Das nieuw voor mij, ze huilde daar nooit dus even wennen. Ik wist niet dat deze buien/aanvallen bij deze leeftijd horen maar op het KDV zeiden ze dat het normaal is. Misschien kan Frans het bekende "tiseenfasemanra" weer eens voor ons allemaal zingen, dat verlicht misschien

Die "ongelukjes dagen" hebben we hier ook. Tand door de lip is hier regelmatig de laatste tijd. Heb Pipsie geleerd dan te zeggen "och.... bloed" LOL. Dan schrikt mama niet zo LOL.

Knuffel je kleine meid morgen maar een keer extra namens mij!
Iemand hier ervaring met een fietskar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven