M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Knap dat ze dat kan zeggen! Wel handig tegen het schrikken, ik stond echt op het punt de dokter te bellen (kon nog net, het was bijna 5 uur...).

Lynn heeft het ook nog af en toe hoor, dat ze huilt als ik haar weg breng naar het kdv.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Geen idee eigenlijk hoelang dat rijden is. Moet dat nog opzoeken. Maar groter probleem is dat ik tot 10u moet werken en dan om 15u weer meot beginnen.

Kunnen we niet alvast een 2de meeting plannen?

Ben eigenlijk enorm nieuwsgierig naar iedereen in life versie.

Hoho het zijn niet alleen de meiden die er ene potje van maken. Hier ook een dram koning.

EN vallen, ja da;s af en toe dagelijkse kost. En tand door de lip, is hier ook al regelmatig gebeurd. Vand e zomer een keer heel erg hard gevallen, lip werd meteen heeeeeeellll dik. Dus Yuma een waterijsje gegeven (2 zelfs) en daar slonk het wel van.

Vervelend Tiramam, dat marit zo drama maakt met naar bed gana. Heb je het strutuurtje per ongelijk veranderd? Of is er iet anders veranderd rondom naar bed gaan? Of ene keer een minder leuke ervaring?

Anders zou ik het ook niet weten.

Gooien we frans haar motto er maar weer in, heh pips. HET IS MAAR EEN FASE!!

Super Pips weer gesprot. Kei goed meid!

Fietskar, nee niet zelf mee gefietst wel heel veel gezien. En het ziet er handig uit.

Oud collega gesproken laatst, die ook zo'n ding heeft, echt ideaal zegt ze.

Merel hoe is ie?

Frans, alles klaar nu je in het nieuwe huis zit? Hoe vind Milena haar kamer?
Ik ben me ook aan het orienteren op een fietskar (evt). Maar heb nog even de tijd, wil em pas als Popsie er ook veilig in kan. Zal wel volgend voorjaar worden dan. Tis wel een heule grote aanschaf vind ik (financieel gezien dan).

Tnx. voor de head ups betreffende het sporten, ben nog steeds trots :-)

Heb net trouwens een soll. brief met cv verstuurd, mocht op het laatste moment toch nog insturen toen ze mijn ervaring hoorden. Ik hoorde te laat van deze vacature, procedure was eigenlijk vorige week al afgesloten dus was erg blij met deze kans. Niets gezegd over zwangere status, ben benieuwd....

Welterusten

Pips
Indian, die waterijsjes truc zal ik onthouden!
Tiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfase
, Frans....

Goed, man, dat sporten lekker ging. De meeste vrouwen gaan niet tijdens de zwangerschap beginnen, maar laten juist de sportaktiviteiten versloffen (mijzelf incluis.....) Ik vind dat superknap van je, dat jij het juist weer oppakt!!!

Wij hebben via Marktplaats een fietskar gekocht. Er zijn heeeel veel soorten, in alle prijsklassen. De hele goedkope (Halfords, Blokker) vonden wij echt te licht, en ook soms wat onveilig. Dat ze als ze eenhandje uitsteken, die redelijk makkelijk in de spaken kan komen enz.... Ook zijn de zitjes soms net strandstoelzitjes, als je begrijpt wat ik bedoel. De duurdere vonden wij dus echt aanmerklijk veiliger en beter (harde polyester kuip, goede stoeltjes, goede bevestigingsmaterialen, kinderen makkelijk in en uit tillen, bagageruimte achterin, licht rollen en dichte grote afgeschermde wielen en makkelijk aan fiets te bevestigen) maar VEEL te duur. Dus op Marktplaats een supermooie echte KidsCar kunnen scoren voor 140,= euro. Helemaal blij mee.

By the way; wijzelf vonden het niet echt nodig, want ik kon prima fietsen met Lieke achterop en Sophie voorop. Maar volgend jaar moet Lieke naar school, en moet de oppasoma haar ook brengen en halen. En die durft niet met twee kids op de fiets! Maar ze durft wel met zo'n kar te rijden..... (Hahaha, maar nu wil Sophie er AB-SO-LUUT nog niet in zitten! Met geen stok in die kar te krijgen, hihihi. Nou ja, we hebben nog een jaartje om te oefenen
Pfff en hier ook een fase. De ikkangeensecondealleenmeerspelen fase. Aiai en de ikbrulheelhardmetechtedikkezielugemeisjestranenalsikmijnzinnietkrijg fase. En aangezien ze haar zin zo'n 50 keer per dag niet krijgt...

Verder is Leentje wel errug leuk hoor. Dat geklets geweldig! Gisteren ging ik haar ophalen van kdv: mama mama buiten fiets zegt ze dan En op de fiets: drinken drinken en eten eten. Haha ze zegt alles steeds 2 keer en als ik niet reageer gaat ze dingen steeds harder zeggen . Echt zo leuk!

Ah Juul die arme Lynn een pechdag gisteren! Milena heeft ook wel eens zo'n dag. Dan valt ze ook over alles enzo. Sneu is dat.

Pips, Milena kan niet echt koppeltje duikelen hoor. Duikelen wel, dat is op de knieen zitten en dan voorover storten. LAchen dat ze dan doet, zelfs als ze met haar hoofd op iets hards stort . Op haar hurken zitten dat is echt nog lang niet aan de orde.

Spannend van je soll. Klinkt goed als je nog na de insluittijd mocht insturen, blijkbaar hebben ze de perfecte kandidaat er nog niet tussen zitten!

Xop, oooooooh dat klinkt leuk, zo in het bos met je 2 meiden!

Indian, nou ons huis is echt nog niet af hoor. We douchen nog steeds opde hurken in bad enzo.

Andjo, hoe bevalt het werken na de vakantie weer? Heeft Melle nog waterpokken gekregen?
Whahaha, "douchen op de hurken in bad enzo...."

Hihhi, thanks for making me smile!
Tira, goed zeg dat je alles lekker gaat regelen! Ik ben zelf niet zo'n regelaar, helaas. Dat nietn kunnen bellen met kind in de buurt dat herken ik wel. Manman zit ze heel zoet te spelen, zodra ik iemand aan de lijn heb, gaat ze of stoute dingen doen, of heel hard huilen. Fijn is dat.

Oeh en die grenzen. Milena is nog niet eens zo heel erg hoor, maar wel steeds weer met eten gooien en kijken hoe papa en mama reageren, steeds aan de nintendo, steeds mijn bril pakken of met de schoenen sjouwen. Of voor de 100ste keer de tijdschriften onder te tafel pakken, terwijl ze echt wel weet dat dat niet mag. Haha tiseenfasetiseenfase nog maar een keertje dan!

Merel, al beetje uitgewerkt?

Net heeft ze even een half uurtje op bed gelegen om af te koelen. Steeds dat huilen, word er echt chagerijnig van. Haha en ik vroeg: wil je naar je bedje, zegt ze ja . Ha bed it is dan he.

Ze wil nu steeds naar buiten, pakt ze haar schoentjes en zegt ze buiten buiten
Lach maar . Ik sport op mijn manier he. Eerst kon ik niet eens een hele douchesessie op mijn hurken zitten , maar nu haal ik dat maaaaaakkelijk!
Kijk eens op marktplaats voor zo'n fietskar. Zit veel prijs / kwaliteit verschil in, dus moet je ff goed op letten.

Oh zie dat Xop dat ook schrijft.

Kom straks weer terug,

ff de was ophangen. Heb de bedden gewassen en ander wasgoed. Moet nu nog wat beddengoed ophangen, wasmachine is net klaar.

Doei
anoniem_53417 wijzigde dit bericht op 11-09-2007 11:08
Reden: grrr weer tekst weg door de kleur
% gewijzigd
Wel knap, trouwens, dat Lena 3-woorden-zinnetjes zegt! Supergoed, man! Dat hoeven ze nog langngngng niet te kunnen.
ik ben een beetje hyper van alle koffie

Pips: . Wauw wat vind ik dat knap (zegt iemand die sinds ze zwanger was en niet meer mocht sporten ook helemaal niet meer gesport heeft) .

Super ook dat je nog mocht solliciteren!!! Is je gedeukte ego weer wat opgekrikt door dit nieuws?

Fietskar heb ik ook, gebruik hem eigenlijk nooit (schaam schaam). Heb er wel een paar keer mee gefietst door de regen, Marit bleef er lekker droog in. Hihi, hoor je ineens achter je MOOOEEE (ziet ze een koe). Ik heb een heel goedkope gekocht (inderdaag niet zo'n heel stevige) veilig is ie wel, ze zit gewoon helemaal omringd. Het fietsen zelf gaat een stuk zwaarder heb ik het idee. Ik heb m gekocht bij de lokale fietsenboer. Was een aanbieding.

Frans, wat is er zo leuk aan tijdschriften dan.... Marit doet dat ook, ookal mag ze het niet van mij. Het gaat ook gewoon om het op de grond gooien ervan. Lekker naar buiten geweest?

Indian is vandaag huisvrouwtje aan het spelen (shake hands). Altijd fijn als die berg waszooi weer schoon in de kast ligt.

Dat beddrama, geen idee waardoor het komt. Zal eens Salie gaan branden tegen de negatieve energie en spoken die dr wakker houden .

Marit is vanmorgen richting mijn moeder gegaan (niet zelf hoor, ze is opgehaald ) met 2 builen op dr koppie. 1 van een iets te enthousiaste bankklimpoging (ja kan zij niet weten dat daar nou net een houten vrachtwagen lag) en 1 van een val van de commode tafel (klimt ze sinds kort op, liefst als ik net de gang aan het stofzuigen ben). Nog geen bloedlippen gehad hierzo (klopt af) maar blauwe plekken en builen zijn hier eerder regel dan uitzondering....

Heb de hele ochtend zitten bellen en mailen met resultaat: toezegging van de gastouder, nog geen echte afspraak staan maar ze houdt een plek open, mocht het ineens storm gaan lopen bij haar belt ze mij op, ik heb eerste keus . Ze klonk zo leuk aan de telefoon, ben er helemaal blij mee.

Belastingdienst kreeg ik zowaar meteen aan de telefoon, zat nog in mn papieren te zoeken naar gegevens, dacht dat er wel weer een wachttijd zou zijn maar nee .

Ik mag mijn huis onderverhuren duuuuuuuuus lieve mensen: kennen jullie nog iemand die van dec tm april woonruimte zoekt in de buurt van Amsterdam......

Huis vinden is nog niet gelukt (tnx Juultje voor je antwoord), iedereen wil per direct iemand erin hebben, willen niet wachten tot december. Hopelijk is er tegen november wel iets te vinden, blijf in de tussentijd wel zoeken maar goed....

Gek joh, thuis te zitten terwijl Marit er niet is. Ook wel lekker, ga zo het huis maar eens een grote schoonmaak geven. Heb mijn things to do lijstje inmiddels afgewerkt

Fijne dag alvast iedereen!
Heee, Tiramam! Ik had een beetje een dipmiddagje, maar ben dankzij jouw vrolijke posting weer helemaal opgekikkerd! Dank u!

Ik zal serieus mijn oren even open houden w.b. woonruimte in A'dam. Studenten, AIO's en PostDocs te over, hier, dus best kans dat daar eentje tussen zit!
Hard gewerkt Tiramam!!!

Zal de was dan maar eens van de lijn halen, zal nu wel droog zijn hihi.

Heb nog boodschappen gedaan. En veel genixt achter de pc.

Ben nu eten aan het koken.

Yuma slaapt alweer 1,5u.

Dus zal wel neit zo lang meer duren.
heee dames,

Wat fijn Tira! Gaat de goede kant op. Waar ga jezelf wonen, in welke regio?

Xop, leuk zo n kar. Ik zou wel zo n bakfiets willen hebben. Maar das lastig hier in de poort en een bocht maken.

Pips, super van het sporten!!! Lekker dat je je iets beter voelt. Dit is theoretisch gezien ook de betere periode in je zwangerschap, dus lekker genieten!!

Frans, hier ook al die fase die jij beschrijft hahaha.....Paar dagen geleden sneed ik mezelf letterlijk in de vingers toen hij heel erg mieperig en aan 'het zeiken' was. Grrrrr ik was zo booooos, omdat ik ook gewond was.

Jou verhaal over het hurken in bad is geweldig.....denk ik plaatjes dus leuke strip!!

Indian jammer dat je misschien niet komt naar de meeting. Ik zou het erg jammer vinden!!

Juultje, zielig van de zere vinger, is ie al beter? Hoe gaat het met de nachten op het moment?

Leuke foto in de AK Andjo! wat een heerlijk mannetje.

Ik ben net een uurtje thuis van een dagje rondje randstad in de fileeee bleeee. Vanmorgen naar de homeopaat in Lisse, op weg van Lisse naar mn moeder viel Valentijn net 5 minuten voordat we er waren in slaap. Werd weer wakker toen we er waren. Slapen in het bedje lukte vervolgens niet mee. Toen op weg van mn moeder naar huis weer een heel kort slaapje. Toen we thuis waren ging hij heel hard huilen van de moeheid. Toen ik m in zn bedje legde ging hij direct slapen, uitgeput......Is nu aan het ontwaken....

Ik ben uitgewerkt. Dus morgen ben ik er weer!

Merel
Hallo!

Melle heeft dus toch geen waterpokjes, koorts is weer gezakt (na gisteren 40,3) en huppelde vandaag alweer vrolijk rond. Heb het erg druk even met de start van mijn klas (heel leuke groep, 26 kinderen, groep 7/8 (we kunnen nog leuke ideeen uitwisselen frans). En idee voor datum 2e meeting ben ik voor, dan ben ik erbij!!! Als we dat nou in een vakantie plannen?

Pff, Pips, ik vind het erg stoer het sporte! Ik sport nog steeds niet ahum. Soms fiets ik naar school (50 minuten) en dat vind ik dan heel goed vna mezelf!
Hello,

Andjo, gelukkig is Melle aan het opknappen!

Heb gister de kinder ehbo afgerond. Was erg leuk en leerzaam. Vooral de laatste les was intressant, ging over wonden/bulten/kneuzingen en breuken. Dat zal best wel eens van pas komen. Het reanimeren is natuurlijk super belangrijk, maar dat is iets wat je nooit hoopt nodig te hebben. Ik merk wel dat hoe ondernemender Valentijn nu wordt hoe harder hij valt. Nooit zwaar geblesseerd, maar je weet maar nooit. Het zit in een klein hoekje zal ik maar zeggen. heb ook de gifwijzer gekocht bij de apotheek. Ook wel handig om te hebben. Tevens vandaag de kinder verbanddoos gekregen. Ben dus helemaal op orde. Had namelijk nog steeds geen fatsoenlijke verbanddoos (wel in de auto) wel pleisters in huis, maar op een of andere manier altijd onvindbaar of op als je ze nodig hebt.

Andjo en Frans hebben jullie ook zo n kinder ehbo gekregen toen je op school ging werken?

Hier lekker rustig, Valentijn doet slaapje, zal zo wel wakker worden en we gaan even naar de dierentuin. Vanmorgen even in de tuin gespeeld en de eendjes gevoerd. Echt weer de hoogte punten van de dag

Vanavond ga ik even sporten denk ik, ben nog in tweestrijd met mezelf.....

Ik vind het best om een 2e meeting te plannen. Start maar iets in de AK, in januari ofzo?

Grtz

Merel
Goedemiddag!!

Fijn dat Melle geen waterpokken heeft... (Alhoewel, hij krijgt het ws toch wel een keertje). Fijn ook dat ie alweer wat opgeknapt is!

Vanmorgen naar zuslief op verjaardag geweest, en vanaf haar huis direct doorgereden om Lieke op de peuterspeelzaal af te leveren. Pffff... die zal wel geen tussendoortje hoeven vanmiddag, op school. Wat zij en Sophie toch allemaal naar binnen hebben gewerkt! Soesje, waterijsje, komkommer, stuk kaas, bonbon, stokbroodje... Nah ja, ze hoefden in ieder geval geen lunch, za'k maar zeggen...
Hallo, hier weinig bijzonders.

Heb weer keelontsteking, balen. Was net over.

maar goed.

Yuma slaapt nog steeds goed, ff afkloppen. Vanmorgen tot 7:30u.

En gister van half 4 tot bijna 18u. Pfff da's lang voor ons kereltje. En hij ook nog van 11-12u geslapen.

Nouja hij zal het wel nodig hebben.

In jan. bevalt pips, dan kan die niet komen. Ik vind het prima in ja. Maar misschien dan beter april ofzo (na 12april als Lynn jarig is geweest). Dan zijn al onze beebs jarig geweest, dus hebben we het rustiger, en gaan we het mooie weer tegemoet.

Maar opper maar eens wat, dan zien we wel!

2008... Zo ver kan ik niet vooruitkijken, hoor; zover gaat mijn agenda nog niet! Hihi, eerst deze meeting maar eens!!

Poe, Yuma slaapt lekker veel dus. Inderdaad; hij zal het wel nodig hebben. Wel ERG balen dat je alweer een keelontsteking te pakken hebt. Ik weet inderdaad nog dat je het net gehad hebt! Heel vervelend; veel beterschap gewenst!
Even ego-en!

Volgende week vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek :-).

JEUH!!!!!

Kan me niet schelen of die baan wat wordt, bij deze weet ik dat ik in ieder geval na de bevalling wel weer aan de bak kom (ook freelance klus aangeboden gekregen maar dat is me nu te veel uren en de klus is niet echt positief). Maar ben blij dat mijn oude vertrouwde gatenkaas-en-ik-heb-veel-verschillende-banen-gehad-CV toch noch zijn werk doet. Ik had namelijk sinds 1994 niet meer hoeven solliciteren, rolde altijd van baan/klus naar baan/klus. Beetje erg riant natuurlijk maar solliciteren hoefde ik dus nooit.

Ga nu uitrusten, morgen de hele dag vrij voor computerzaken dus dan kom ik lekker weer de hele dag stalken en reageren.

UH..... januari meeting, maak er dan februari van, kunnen jullie hier komen op kraamvisitie. Overnachten kan (in beperkte mate).

En dames, kom op! Xop en ik moeten ook lang reizen. Wel proberen te komen hoor! (en anders verwachten we een dvdpresentatie van jullie :-).

Tot morgen!

Tina
Dankje Xop!!

Hier verder weinig bijzonders.

Kom later nog ff terug!
Indian, beterschap, zo vervelend keelontsteking.

Fijn dat Yuma zo goed slaapt!

Fijn dat Melle toch geen waterpokken heeft. Hoewel hij het inderdaad toch een keer moet krijgen, maar het is zoooo zielig.

Dat van die pleisters ken ik, Merel, bij ons ook altijd kwijt. Is er iets bijzonders aan een kinderverbanddoos?

Goed zeg, Pips, een sollicitatiegesprek, succes vast!

Update van Lynns nagel: die heeft ze niet meer

Gisterochtend weer naar de ha geweest en die vond haar vinger er nog steeds niet goed uit zien, dus ze heeft antibiotica voorgeschreven. 's Middags in de AH viel haar nagel eraf, natuurlijk geen pleisters bij me, dus ik heb een pak uit het schap gehaald, natuurlijk komt er dan net een medewerker voorbij als ik dat open sta te maken... Heb maar even gezegd dat ik er vast eentje uit haalde en het daarna zou afrekenen, staat zo lullig anders.

Slapen gaat best goed. Vannacht alleen even niet, maar nadat man haar even had getroost ging het wel weer en is ze weer gaan slapen. En net toch weer even een huilpartij bij het naar bed brengen, maar dat was maar 5 minuten, dus dat viel mee.

Vind het nu wel even moeilijk, want van de antibiotica kan ze last hebben van allerlei bijwerkingen, dus het kan best dat ze zich niet zo lekker voelt. Ik had wel het idee dat haar vinger er vanavond beter uit zag, hoop maar dat het nu snel over is!

We gaan bijna op vakantie! Zondagnacht gaan we, we vliegen al om 6 uur 's ochtends, dus dan moeten we al om 3 uur van huis weg. Heerlijk 10 dagen naar Spanje. Ik zal vast best regelmatig hier te vinden zijn, laptop gaat mee en we hebben daar gewoon internet (huisje is van schoonouders)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Goeiemorgen!

Ooohh... lekker, Juul, even op vakantie naar Spanje! Ik wil best mee.

Och arme Lynn; geen nageltje meer... Zou fijn zijn als de antibiotica snel aanslaat; heb je er op vakantie geen gedoe meer mee.

Hahaha, bij ons in de AH zijn ze er al aan gewend dat ik verpakkingen sta te openen voordat ze afgerekend zijn . Denk aan luiers, schoonmaakdoekjes en pleepapier met Sophie's diarree-ongeluk. Maar het gebeurt ook regelmatig dat ze het kapje van het brood willen dat ik koop.... ZUCHT.

Merel; jij hebt me gisteren aan het werk gezet! Na je posting heb ik mezelf een redelijke schop onder mijn achterste gegeven, en de puinhoop-la in de keuken (waar o.a. pleisters, drukverbandjes, gaasjes, zetpillen, hoestdrankjes enz enz enz redelijk onvindbaar in lagen) opgeruimd. Alle kinder-EHBO spullen zitten nu zeer ordelijk en netjes opgeborgen in een andere la. Heel overzichtelijk, voor zolang het duurt. Ontbrekende spullen aangeschaft, en nu maar hopen het allemaal niet nodig te hebben.

Pips; goed man! Altijd fijn te weten dat je nog lekker in de markt ligt (qua werk dan he?!)

Frans, hoe is het eigenlijk met vriendliefs teen?? Ik zag gisteravond een of ander medisch programma, waarbij er een KEIharde kerel met een enorm blauwe opgezwollen teen bij de EH-post van het ziekenhuis kwam. Hihihi, moest meteen aan jullie denken.....

Verder natuurlijk groetjes voor iedereen!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven