Mede-stiefmoeders

04-03-2019 16:49 136 berichten
.,.,
anoniem_383509 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 11:05
Reden: Topic niet meer nodig
99.79% gewijzigd
poeziewoezie schreef:
09-03-2019 17:57
De kinderen van mijn partner wonen niet bij ons maar bij hun moeder. Moeder vond het maar wat fijn om de kinderen bij ons te brengen. De kinderen draaiden gewoon met ons gezin mee. Dus ik ging gerust zwemmen met de dochter van mijn vriend en haar vriendinnen voor haar kinderfeestje. Ik reed de jongens naar voetbal en hun bijbaantjes. Nooit een probleem geweest, maar ook nooit echt bij stil gestaan; het liep gewoon zo.
Superleuk dat dat zo verloopt! Dat is inderdaad wat men kan wensen, een natuurlijk verloop ervan :) en met de moeder en mij is er ook geen probleem inderdaad, ze vindt alles goed, en met labiel wat ik hierboven noemde slaat op haar gezondheid, en was niet neerbuigend bedoeld trouwens.
Ik laat dit topic overigens sluiten, aangezien men het leuk vindt om vrouwen af te branden hier die het goed voor hebben met de kinderen van hun partner, en niet goed lezen dat ik niet om hun mening vroeg, maar me afvroeg hoe snel het bij andere samengestelde gezinnen verliep. En dan was het gisteren ook nog eens nationale vrouwendag ;) als je je genoodzaakt voelt daar uiterst zuur en zwaar beladen op te reageren, zegt dat meer over jou dan over mij, en wens ik je toch nog een fijne avond toe.
Alle reacties Link kopieren
Je laat het topic sluiten omdat je niet tegen iemands mening kan? Ik dacht dat jij zo'n liefdevol empathisch persoon was.
mater_matuta schreef:
09-03-2019 20:33
Je laat het topic sluiten omdat je niet tegen iemands mening kan? Ik dacht dat jij zo'n liefdevol empathisch persoon was.
Die heeft het concept ‘forum’ gewoon echt niet begrepen....wel jezelf empatisch noemen maar helemaal flippen bij een kritische noot vind ik erg bijzonder. Grappig want op pagina 3 gaf ik ook gewoon mijn mening en toen vond ze me nog lief :facepalm:
Ik heb niet alles gelezen, maar kan het zijn dat je partner diep in zijn hart bang is dat zijn dochter jou leuker gaat vinden dan hem?

Hoe dan ook, het komt vanzelf joh. Slaapt het meisje ook bij jullie? Op een dag zijn jullie samen op voor het ontbijt en staat hij nog onder de douche. En op een andere dag moet hij naar de kapper terwijl jij even de eendjes gaat voeren met de kleine. Of is er een belangrijke voetbalwedstrijd op de dag van het K3-concert. Weet ik veel, laat het gewoon gebeuren, je ziet wel.
Alle reacties Link kopieren
Laat eigenlijk maar, deze TO zoekt alleen mensen/ervaringen die haar gelijk geven
mater_matuta wijzigde dit bericht op 10-03-2019 11:52
88.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En verder zou ik je aanraden om een dikkere huid te leren kweken en wat minder lange teentjes te hebben, zéker als stiefouder! Nu de dochter van je vriend pas 5 is is ze schattig, kijkt ze tegen je op en wil ze met je spelen, maar is ze straks 15 dan krijg je zelf naar je hoofd dat je er niets van begrepen hebt en dat je je er vooral niet mee moet bemoeien, want je bent haar moeder niet en hebt niets over haar te zeggen. En dan is ze geen topic wat je kan laten sluiten omdat het toch wat tegenvalt :)
mater_matuta schreef:
09-03-2019 20:33
Je laat het topic sluiten omdat je niet tegen iemands mening kan? Ik dacht dat jij zo'n liefdevol empathisch persoon was.
Ga vooral door :)
Lluvia schreef:
09-03-2019 20:37
Die heeft het concept ‘forum’ gewoon echt niet begrepen....wel jezelf empatisch noemen maar helemaal flippen bij een kritische noot vind ik erg bijzonder. Grappig want op pagina 3 gaf ik ook gewoon mijn mening en toen vond ze me nog lief :facepalm:
Het gaat me misschien meer erom dat men hier respectvol met elkaar omgaat, en dan kan ik wel empathisch zijn maar klaarblijkelijk is niet iedereen dat. So be it. Dank voor je bericht iig.
Je kan een topic niet sluiten.
Gatekeeper* schreef:
09-03-2019 21:23
Je kan een topic niet sluiten.
OH OK geen probleem, dan kijk ik gewoon niet meer. Toch bedankt voor de bruikbare berichten en attente reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven