Meisjesnamentopic!

zaterdag 26 februari 2011 om 19:19
quote:meisjemeis20 schreef op 26 februari 2011 @ 10:39:
hoi meiden
ben nu 25 weken zwanger en we krijgen een meisje! Nu zijn we aan het denken over namen en we waren er al een tijdje uit maar nu ben ik aan het twijfelen. We houden van stoere korte namen. We hebben/hadden de naam Fem. Wat is jullie idee? Of hebben jullie nog andere namen? Alvast bedankt!
Fem vind ik leuk!
Wat vind je verder nog van:
Lou
Kris
Puck
Tess
Jill
Jet
Mae
Liv
Flo
hoi meiden
ben nu 25 weken zwanger en we krijgen een meisje! Nu zijn we aan het denken over namen en we waren er al een tijdje uit maar nu ben ik aan het twijfelen. We houden van stoere korte namen. We hebben/hadden de naam Fem. Wat is jullie idee? Of hebben jullie nog andere namen? Alvast bedankt!
Fem vind ik leuk!
Wat vind je verder nog van:
Lou
Kris
Puck
Tess
Jill
Jet
Mae
Liv
Flo
zaterdag 26 februari 2011 om 19:45
zondag 27 februari 2011 om 08:05
@ loesje vind Liz ook heel erg leuk alleen vindt mn vriend het niks helaas. Liv vind ik ook mooi. Goede keuze, ook fijn dat iedereen het mooi vindt. Doet je toch goed of niet?
@ madea en pumba bedankt voor jullie leuke reactie
@ suze wat leuk dat je dochter ook zo heet! Denk ook dat het Fem gaat worden. Als je lang over een naam gaat denken word het gewoon soms raar. Dus alleen maar leuke reacties gehad? Hoe oud is ze nu?
@ punkiedunkie ieder zn eigen smaak toch? Niet erg als je het niks vind
We hebben gewoon een andere smaak.
@ madea en pumba bedankt voor jullie leuke reactie

@ suze wat leuk dat je dochter ook zo heet! Denk ook dat het Fem gaat worden. Als je lang over een naam gaat denken word het gewoon soms raar. Dus alleen maar leuke reacties gehad? Hoe oud is ze nu?
@ punkiedunkie ieder zn eigen smaak toch? Niet erg als je het niks vind

zondag 27 februari 2011 om 15:38
quote:suze4 schreef op 27 februari 2011 @ 00:03:
Fem is een geweldige naam.
Mijn dochter heet ook zo en heb alleen maar super gave reacties gehad!!!! Gewoon doen!
Succes Dat lijkt me logisch, als jij een vriendin van me bent ga ik niet zeggen dat ik het geen leuke naam vind, dat houdt ik dan wel voor me.
Fem is een geweldige naam.
Mijn dochter heet ook zo en heb alleen maar super gave reacties gehad!!!! Gewoon doen!
Succes Dat lijkt me logisch, als jij een vriendin van me bent ga ik niet zeggen dat ik het geen leuke naam vind, dat houdt ik dan wel voor me.
zondag 27 februari 2011 om 15:46
quote:Sam32 schreef op 27 februari 2011 @ 15:29:
Bruna? Jeetje...
Dacht eerst ook jeetje, maar heb het opgezocht... en vind het nu wel al leuker klinken ook al is het land van herkomst niet helemaal duidelijk. Je moet gewoon niet aan die winkelketen denken.
Bruna is een Italiaanse meisjesnaam. Het betekent `bruin`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Bruna wordt voornamelijk gebruikt in Italië. Zie ook In Italië: Brunella In Duitsland, Italië, Spanje, Portugal en in Frankrijk: voorbeeld)
De betekenis van Bruna is "Of the dark hair".
De herkomst van de naam is German en het is een meisjesnaam.
De mannelijke variant is Bruno.
Bruna? Jeetje...
Dacht eerst ook jeetje, maar heb het opgezocht... en vind het nu wel al leuker klinken ook al is het land van herkomst niet helemaal duidelijk. Je moet gewoon niet aan die winkelketen denken.
Bruna is een Italiaanse meisjesnaam. Het betekent `bruin`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Bruna wordt voornamelijk gebruikt in Italië. Zie ook In Italië: Brunella In Duitsland, Italië, Spanje, Portugal en in Frankrijk: voorbeeld)
De betekenis van Bruna is "Of the dark hair".
De herkomst van de naam is German en het is een meisjesnaam.
De mannelijke variant is Bruno.
zondag 27 februari 2011 om 16:07
zondag 27 februari 2011 om 19:50
quote:germanwings schreef op 27 februari 2011 @ 15:38:
[...]
Dat lijkt me logisch, als jij een vriendin van me bent ga ik niet zeggen dat ik het geen leuke naam vind, dat houdt ik dan wel voor me.Ik denk dat het dan anders is:: Als vriendinnen het niet leuk vinden dan zeggen ze alleen gefeliciteerd. Heb ik ook gedaan met een vriendin die een vreselijke jongesnaam had... je gaat niet zeggen oh wat een leuke naam als je het niet meent... Tenminste ik niet!!!
[...]
Dat lijkt me logisch, als jij een vriendin van me bent ga ik niet zeggen dat ik het geen leuke naam vind, dat houdt ik dan wel voor me.Ik denk dat het dan anders is:: Als vriendinnen het niet leuk vinden dan zeggen ze alleen gefeliciteerd. Heb ik ook gedaan met een vriendin die een vreselijke jongesnaam had... je gaat niet zeggen oh wat een leuke naam als je het niet meent... Tenminste ik niet!!!
zondag 27 februari 2011 om 19:53
quote:germanwings schreef op 27 februari 2011 @ 15:38:
[...]
Dat lijkt me logisch, als jij een vriendin van me bent ga ik niet zeggen dat ik het geen leuke naam vind, dat houdt ik dan wel voor me.[quote]germanwings schreef op 27 februari 2011 @ 15:38:
[...]
Dat is denk ik voor iedereen verschillend. Ik heb een vriendin met een vreselijke jongensnaam...Dan zeg je alleen gefeliciteerd....Ik zou nooit zeggen: wat een keuke naam, als ik het niet meen!!!
Daarbij bedoel ik reacties van anderen dan mijn eigen vriendenkring.
[...]
Dat lijkt me logisch, als jij een vriendin van me bent ga ik niet zeggen dat ik het geen leuke naam vind, dat houdt ik dan wel voor me.[quote]germanwings schreef op 27 februari 2011 @ 15:38:
[...]
Dat is denk ik voor iedereen verschillend. Ik heb een vriendin met een vreselijke jongensnaam...Dan zeg je alleen gefeliciteerd....Ik zou nooit zeggen: wat een keuke naam, als ik het niet meen!!!
Daarbij bedoel ik reacties van anderen dan mijn eigen vriendenkring.
zondag 27 februari 2011 om 19:55
quote:meisjemeis20 schreef op 27 februari 2011 @ 17:24:
@ suze: Liz is ook een super naam! We hebben dezelfde smaak
Hier gaat alles goed, alleen vandaag iets teveel gedaan dus last van mn rug maar dat hoort er ook bij. Heb jij getwijfeld over de naam of ben je al die tijd overtuigd geweest?
Wij zijn altijd overtuigd geweest!!
Vooral mijn man.. Dat vind ik nog het gaafste!
Hier in mijn omgeving is de naam nu al weer 3 keer voorbij gekomen. Ik vind dat wel leuk.
Succes, geweldig zwanger zijn!!
@ suze: Liz is ook een super naam! We hebben dezelfde smaak
Hier gaat alles goed, alleen vandaag iets teveel gedaan dus last van mn rug maar dat hoort er ook bij. Heb jij getwijfeld over de naam of ben je al die tijd overtuigd geweest?
Wij zijn altijd overtuigd geweest!!
Vooral mijn man.. Dat vind ik nog het gaafste!
Hier in mijn omgeving is de naam nu al weer 3 keer voorbij gekomen. Ik vind dat wel leuk.
Succes, geweldig zwanger zijn!!
zondag 27 februari 2011 om 20:14