Meisjesnamentopic!

donderdag 3 maart 2011 om 11:02
quote:TanteJuul schreef op 02 maart 2011 @ 23:05:
isobel en ava (spreek uit als eva)
zijn wat mij betreft nog bedachter
Ava is een Engelse meisjesnaam. Bekend van bijv. Ava Gardner.
De betekenis van de naam is `adem van leven`.
Isa, Isabel en Isobel zijn verwant aan elkaar. Uitspraak verschilt per land.
isobel en ava (spreek uit als eva)
zijn wat mij betreft nog bedachter
Ava is een Engelse meisjesnaam. Bekend van bijv. Ava Gardner.
De betekenis van de naam is `adem van leven`.
Isa, Isabel en Isobel zijn verwant aan elkaar. Uitspraak verschilt per land.

zaterdag 5 maart 2011 om 11:33
meisjemeis; ik vind Fem echt heel mooi.
Zelf zou ik geloof ik liever een iets langere naam kiezen met Fem als roepnaam. Dus Femke, Femme, Femmetje, Femmie/Femmy, etc. Er zat vroeger een meisje bij mij op school met de naam Femmie, leuke naam! Maar wel even wennen.
Liz vind ik zelf nóg iets leuker dan Fem. Sam vind ik ook echt super stoer! En tot slot, wat vind je nog van:
Nine/Niene, Lot, Sjuul, Noor of Suus?
Zelf zou ik geloof ik liever een iets langere naam kiezen met Fem als roepnaam. Dus Femke, Femme, Femmetje, Femmie/Femmy, etc. Er zat vroeger een meisje bij mij op school met de naam Femmie, leuke naam! Maar wel even wennen.
Liz vind ik zelf nóg iets leuker dan Fem. Sam vind ik ook echt super stoer! En tot slot, wat vind je nog van:
Nine/Niene, Lot, Sjuul, Noor of Suus?
zaterdag 5 maart 2011 om 11:35
zaterdag 5 maart 2011 om 16:04
quote:meisjemeis20 schreef op 03 maart 2011 @ 12:53:
@ suze4.. heb je al gemaild op een ander forum maar weet niet of je daar nog ooit op kijkt! Laat je even iets weten quote:meisjemeis20 schreef op 03 maart 2011 @ 12:53:
@ suze4.. heb je al gemaild op een ander forum maar weet niet of je daar nog ooit op kijkt! Laat je even iets weten
Hoi meisje meis
Welk formu bedoel je?
Groetjes!
@ suze4.. heb je al gemaild op een ander forum maar weet niet of je daar nog ooit op kijkt! Laat je even iets weten quote:meisjemeis20 schreef op 03 maart 2011 @ 12:53:
@ suze4.. heb je al gemaild op een ander forum maar weet niet of je daar nog ooit op kijkt! Laat je even iets weten
Hoi meisje meis
Welk formu bedoel je?
Groetjes!