Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Dan vind ik Isa leuker.
quote:meisjemeis20 schreef op 28 februari 2011 @ 18:38:

wat vinden jullie van Ise?Leuk, lief en origineler dan Isa. Al vind ik Isa ook gewoon een erg mooie naam.
Isa vind ik leuker. Ise klinkt wat bedachter.

Ik weet niet eens of ik kinderen wil krijgen... Maar ik heb wel alvast mijn meisjesnamen top 5, welke moet passen bij een spaanstalige achternaam :

- Zara

- Isobel

- Ava (spreek uit als eva)

- Lois

- Eve / Evy
isobel en ava (spreek uit als eva)

zijn wat mij betreft nog bedachter
Ik ben weg van de naam Arwen
quote:TanteJuul schreef op 02 maart 2011 @ 23:05:

isobel en ava (spreek uit als eva)

zijn wat mij betreft nog bedachter

Ava is een Engelse meisjesnaam. Bekend van bijv. Ava Gardner.

De betekenis van de naam is `adem van leven`.

Isa, Isabel en Isobel zijn verwant aan elkaar. Uitspraak verschilt per land.
Arwen vind ik ook erg mooi, maar ja, het doet nogal aan iets denken.

Mijn vriend vind vind Leia (Lea, Leah) mooi, maar dat vind ik weer zo Star Wars.
@ suze4.. heb je al gemaild op een ander forum maar weet niet of je daar nog ooit op kijkt! Laat je even iets weten
@ suze4.. heb je al gemaild op een ander forum maar weet niet of je daar nog ooit op kijkt! Laat je even iets weten
Het is maar een tip...

de naam Ise hadden wij eerst ook als meisjesnaam.. totdat we ergens tegenkwamen dat t een friese mannennaam is en dat ijs betekend o.d

Opzich niet erg, maar maak er dan Ize van ipv met een S
@ zespri: ja dat had ik ook al gelezen. Maar met een z vind ik he tdan weer zo hard overkomen. Welke naam is het bij jullie geworden? Of ben je nog niet uitgeteld?
Meisjemeis.. nah mijn zusje is bevallen van een dochter en zij heet Isa.. Dus Ize kwam ook niet meer aan bod , lijkt dan te veel op elkaar.. Nu gaat t Maud, Lieke of Elise worden
Ik vind Lise leuk. Lijkt erop.
@ sam: klopt maar die naam hoor je nu echt heel erg veel!
Ik vind Lise ook leuker, maar idd is wel steeds meer voorkomend. meisjemeis; staat Fem nog steeds op nr 1?
Ik vind Elise echt al heel lang heel mooi. Ik vind Ise/Ize ook echt prachtig!
@ catoo: min of meer wel. Maar weet t eventjes echt niet meer! mn vriend is nog steeds overtuigd en zegt dat het met mn hormonen te maken heeft. Wat denken jullie dames??? HELP!
quote:Zespri79 schreef op 03 maart 2011 @ 18:58:

Meisjemeis.. nah mijn zusje is bevallen van een dochter en zij heet Isa.. Dus Ize kwam ook niet meer aan bod , lijkt dan te veel op elkaar.. Nu gaat t Maud, Lieke of Elise wordenMooi!!
meisjemeis; ik vind Fem echt heel mooi.

Zelf zou ik geloof ik liever een iets langere naam kiezen met Fem als roepnaam. Dus Femke, Femme, Femmetje, Femmie/Femmy, etc. Er zat vroeger een meisje bij mij op school met de naam Femmie, leuke naam! Maar wel even wennen.

Liz vind ik zelf nóg iets leuker dan Fem. Sam vind ik ook echt super stoer! En tot slot, wat vind je nog van:

Nine/Niene, Lot, Sjuul, Noor of Suus?
Zespri; alledrie de namen vind ik mooi!

Maud vind ik iets stoerder en wat minder 'lief' klinken, Lieke vind ik heel mooi maar ken er wel al een aantal val, Elise erg mooi maar ook wel heel romantisch, lieflijk, dus iets minder stoer. Weet niet of je hier iets aan hebt...
quote:meisjemeis20 schreef op 03 maart 2011 @ 12:53:

Welk forum bedoel je?

Groetjes
quote:meisjemeis20 schreef op 03 maart 2011 @ 12:53:

@ suze4.. heb je al gemaild op een ander forum maar weet niet of je daar nog ooit op kijkt! Laat je even iets weten quote:meisjemeis20 schreef op 03 maart 2011 @ 12:53:

Hoi meisje meis

Welk formu bedoel je?

Groetjes!
zwangerschapspagina.nl?

daar zag ik ook suze4 staan met een Fem & Liz

of heb je je ww niet meer?

groetjes
@ catoo: Vind Liz ook echt super alleen mn vriend niet vlgs mij. En Sam vind ik ook echt heel erg leuk! Maar je moet met zn tweetjes zijn he ;)
Elzana

Adina

Amalia

Elena

Nora

Maïte

Mercedes( vind het wel iets hebben)

Jelisa

Jelena

Mijn favorietennn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven