mojo en zo

17-04-2012 17:53 1766 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier gezellig verder!

Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!

NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
En Mez wat leuk dat je nog meeleest hier!! Hoe is het met jullie?? Wordt Mezeltje al een heuse dame? Mis jullie hie hoor!!
Ik kwam precies op het goede moment hier kijken, want daar is hij dan!! Die was er helemaal klaar voor zeg, wat een bink!

Wat heerlijk dat er weer een baby is geboren, ik hoop dat jullie er onwijs van genieten hirofamilie!
Inderdaad, zwaai naar mez!!
O wat een goed nieuws! En wat een mooie naam! * blij *
Whoehoe!!! Hij is er!!! Van harte hiro!!!
Jaaa, hij is er! Wat fijn!! Gefeliciteerd, Hiro, Hera en Hiroman!!
Geweldig nieuws!!! Super gefeliciteerd. Ben benieuwd of je thuis bent bevallen en hoe het is gegaan. Maar nu eerst... uitrusten en genieten met z'n viertjes! Mooie naam idd, past goed bij Hera
Foto op FB!
Jaaaaaaaaaaaa wat een moppie

Stella nog geen gerommel? Hier alles nog rustig.
-
Bedankt voor jullie felicitaties. Bevalling was redelijk snel, maar wel erg zwaar. Hij daalde niet in en lag met zijn hoofd gedraait. Dus paar uur op vijf cm blijven hangen en naar ziekenhuis, niet fijn. Persen was wel weer paar minuten. Zo gek zo'n kleintje, hij lijkt ook op Hera, maar dan bijna kilo zwaarder... Loeszie en Stella, hoop dat jullie ook snel je kindje in de armen krijgen. Ga nog weer even slapen, is vannacht niet gelukt.
Wou nog even zeggen dat ik jullie ontzettend lief vind, al die reacties doen mij echt goed.
Ow hiro gefeliciteerd!! Zit ff ergens te lunchen met wifi en dus ff spieken!!

Ga meteen op fb kijken!
Hiro, ik ben zo benieuwd hoe de eerste dag gaat! Moet je nog lang in het ziekenhuis blijven? Heeft Héra haar broertje al gezien? Wat lijkt het me bijzonder om meteen te zien dat er gelijkenis is!
Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gegaan is. Ben sowieso in de fase van alles lezen over bevallingen van anderen..

Lijkt me inderdaad zo bijzonder het moment dat jullie weer met zijn viertjes zijn/thuis komen..
Wij zijn lekker weer thuis, heerlijk. Hera moest nog even wennen, ze ziet mama toch als een specifiek klimtoestel voor haar... Enige voorzichtigheid met hero was er ook nog niet bij. Wel gek hoor hij drinkt nog praktisch niets en slaapt de hele dag. Volgens mij moest hij de bevalling ook even verwerken.
Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn, Hiro! Even rustig wennen met z'n viertjes. Je zoon is een plaatje! Goed gedaan meid!!
bijzonder om te lezen hoe er weer een klein mensje is geboren. zie erg veel gelijkenis tussen hera en hero!!! snapt hera al dat deze kleine jongen voorlopig niet weer weggaat?

wie weet wat hiro's verhaal aan baarkriebels bij de andere dames gaat 'aanrichten'.

hier gaat het goed, zit midden in verhuizing. hebben eindelijk een ander huis gevonden, net buiten de stad, vlakbij Liselot. dus ben erg druk met inpakken, verven, behangen, regelen, met mezeltje spelen (moet ook nog natuurlijk) en ondertussen in gedachten het huis al aan het inrichten. er zijn 4 slaapkamers, dus het is heerlijk ruim. plek genoeg voor ons drie, een werkplek voor mezelman en als alles goed gaat (!!) ook een kamertje voor mezeltje 2.0 in februari. erg spannend allemaal.

kom zo af en toe hier wel spieken. heb inmiddels erg leuk contact met Kikky en Liselot. bijzonder wat een forum allemaal kan brengen.

meiden, succes met alles!
voor mezelte 2.0!
Wauw Mez, wat een prachtig nieuws! Dat klinkt allemaal als hele mooie fijne vooruitzichten. Werd ook wel tijd he, lekker een nieuw fijn huis, een tweede kindje. Ik gunde het jullie heel erg.

Kan me ook heel goed voorstellen hoe spannend het allemaal wel is nu. Ik duim me gek dat dit frummeltje blijft zitten!

Hiro, wat een mooi ventje is Hero! Hoe vindt Hera het nu, nu blijkt dat dit kleine mensje niet weg is gegaan vannacht? Ben erg benieuwd naar alles!

Hier dronk Babysapje overigens ook niet die eerste 2 dagen, en sliep ze veel. Dat wakker zijn haalde ze de nachten erna trouwens wel weer in :-)

Jua, ben ook wel benieuwd hoe het met je is??

Ik kruip weer terug achter mijn naaimachine, ben lekker aan het freubelen. Sapje is met Sapvent even lekker buiten, naar de eendjes en een speeltuintje en Babysapje ligt lekker tegen de babygym te trappelen. Fijne zondag zo, en lekker even een weekend thuis, dat had ik gemist de afgelopen weken!
Wat een heerlijk nieuws Mez! Een nieuw (groot!) huis en dan een Mezelbaby in aantocht. Ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat. Het is je heel erg gegund!! Fijn om dat te lezen hier

Hiro hoe ging het vandaag? Wat een prachtventje hebben jullie Ging het drinken vandaag al beter?

Ja Jua hoe is het??

Hier meld. Nog geen nieuws..ben een beetje gaar vandaag. Geen idee waarom. Morgen weer een dagje met NZM. Zie er tegenop. Mijn mama zou in de ochtend komen om lekker met NZM op stap te gaan maar het weer wordt erg slecht in de ochtend dus denk dat ik maar af ga bellen..Stella nog geen actie?
Mez, wat een supernieuws en van jullie huisje, maar bovenal van Mezeltje 2.0. Ik ben echt heel erg blij voor jullie en voor Mezeltje.

Loeszie, snap goed dat je er een beetje gaar van bent. Is ook nogal wat zwanger met nzm om je heen. Hoop dat de bevalling snel komt.

Stella, jij nog geen nieuws??? Nog geen tekenen van zwangerschapsvergiftiging?

Sap, en heb je nog iets leuks gemaakt op de naaimachine?

Hero gaat best wel goed, slaapt veel overdag, 's nachts iets meer honger, vannacht om 1 uur, 4 uur en 6 uur. Dus op zich helemaal niet gek. Vind het ook zo grappig dat hij zo op Hera lijkt. Zo even naar nl kijken en dan lekker slapen, hoop dat er snel weer nieuwe forumbabys bijkomen.
Hihi Hiro, moet wel een beetje om je grinniken Je post je berichtjes nog net zoals je dat een week geleden deed, en dat terwijl je net weer opnieuw kersverse mama bent geworden!

Hoe vind je het, je aandacht verdelen? Lig je nog lekker op bed? Hoe is je kraamhulp?
En ja, ik heb voor Sapje setjes gemaakt van een sjaaltje en een ceintuurtje. Idee van een vriendin. Heel easy én het staat schattig joh!
Haha, datzelfde gevoel kreeg ik ook sap. Lekker nuchter, zoals we van hiro gewend zijn!

Oh, moet twietie uit bad halen... Later meer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven