Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Jo, hier ben ik
Nah, zit je dan met je honneurs. Lekker hoor
Ja, en nu ben ik ook vast alleen. Ga d'r gauw vandoor dadelijk. Vrijdag kan ik de kinderen altijd laten liggen (vrije dag A-man) en dat is erg lekker. Wat een zeeën van tijd heb je dan ineens over. Wel een dag vol cursussen en de keelontsteking van Remma is vast virtueel overdraagbaar, want ik begin ook wat te voelen. Ik hoop dus dat mijn stem het houdt vandaag.

Fijne dag allemaal!
Je was inderdaad alleen, Anky. Werkze vandaag.

Ik ga om half 10 naar de dokter vandaag. Ik had het er gisteren met een vriendin over en zij zei me dat het ook wel eens door mijn stemgebruik zou kunnen komen. Althans, de klachten die ik heb, kwamen toch sterk overeen met wat zij ooit eens heeft gehad.

Ik had zelf ook al het idee dat het niet een gewone keelpijn was, ik heb als kind heel vaak angina gehad, en dat was toch net even anders dan wat ik nu heb.

Zal ik vandaag mijn grijze of mijn zwarte doen?
Kom net bij huisarts vandaan. Keel was rood, zag er geïrriteerd uit, amandelen waren iets opgezet. Hoefde in principe niets met stem te maken te hebben.
Maar het is geen keelontsteking dus? Voel je je al wel een beetje beter Remma?

Ik heb lekker gekletst met de buuf vanmorgen. Nu naar de bakker en grut halen. Vanmiddag is het maandsluiting, Mini en Mannie treden allebei op (en volgens mij is ze zo zenuwachtig dat ze daarom vannacht overgaf) en daarna moeten we meteen door naar skiles.

Mannie sliep vannacht wonderwel, hij werd pas half 8 wakker. Mini gaf dus over om half 1 maar sliep daarna lekker verder en had vanmorgen ook weer nergens last van.
Jawel. Een milde ontsteking (althans, op dit moment, maar de pijn is ook al minder gelukkig) met geen infectie.

Druk dagje zeg heb je.
Ik lig overigens nog wel lekker in mijn bed, met laptop (joh). Remman is thuis, haalt nu het spul uit school, dus ik vind het wel best )
Dussssss
Zal ik?

Kwartet.
Hallo, waar is iedereen.

Ik ga koffie zetten.

Ja, ik dacht, ik deel het even mede. Dan blijven we nog op de hoogte van elkaars doen en laten, zeg maar
Oh. Ik zit aan de thee. Hoewel... Theepot is leeg.
quote:remma schreef op 22 januari 2010 @ 16:02:

Hallo, waar is iedereen.

Ik ga koffie zetten.

Ja, ik dacht, ik deel het even mede. Dan blijven we nog op de hoogte van elkaars doen en laten, zeg maar

@1: aan het werk

@2: ja lekker!

@3: daarvoor heb je Twitter

hoesut met je keel?
quote:sokje schreef op 22 januari 2010 @ 16:49:

[...]

@1: aan het werk

@2: ja lekker!

@3: daarvoor heb je Twitter

hoesut met je keel?Daarvoor hebben we Twitter
quote:remma schreef op 22 januari 2010 @ 17:06:

[...]

Daarvoor hebben we Twitter read it! fijn!
Ik zit effe bij te lezen en ik moet ontzettend lachen om jullie laatste postings . En nu moet ik A-man uitleggen wat er grappig is. Maar als ik hem het laat lezen is het vast niet grappig.
Enfin, ik ben een beetje kort van stof vandaag. Behoorlijk veel cursus gegeven en nu duf. Moet nog even een paar dingen op de PC doen (geen zin in, maar ik doe het toch maar, dan ben ik er ook vanaf) en daarna gaat de laptop en duikt deze muts met een spannend boek onder de dekens .
We zijn allemaal een beetje kort van stof vandaag geloof ik
Ik ben aan het hopen dat Pluis nog in slaap gaat vallen vandaag. Het lijkt er nog niet op, want hij voert interessante gesprekken met zichzelf...

Anky, ga je het boek ook lezen dit keer?
Fijn dat het beter gaat Remma!

Ik doe ook mee met de korte versie. Pamman is in slaap gevallen bij Mini en ik lag te slapen bij Mannie. Ik hoefde niet bij hem te blijven hoor maar we lagen lekker te knuffelen, ik had het joch de hele dag niet gezien. Tussen de middag ging hij bij vriendje eten (broertje van vriendje kwam hier eten bij Mini) en na school bij ander vriendje spelen.

Maandsluiting was haske leuk. Mannie heeft geen toneelvrees en Mini (die niet zo van aandacht houdt) had een rolletje en ze deed het super

Vandaag zijn 6 (!) moeders naar me toe gekomen om te zeggen dat ze Mannie zo'n lekker ventje vinden. Het wordt bijna genant

Nu ga ik Pamman overhevelen naar ons eigen bed en ik kruip erbij.

Dag meisjes, tot morgen.
Zo, ik ben klaar. Nu lekker naar bed. En dan maar hopen dat ik verder kom dan 2 bladzijden in mijn boek, anders gaat het wel erg lang duren voordat ik het uit heb inderdaad .
Leuk, Pammie, een kind dat nu al alle potentiele schoonmoeders inpalmt

Pluis slaapt. Het werd ineens zomaar stil in zijn kamer.

Lees ze, Anky, en anders weltrusten.

Ik ben eigenlijk gewoon te moe voor de langere versie. Morgen mag ik uitslapen van Man. Dat is dapper van hem, want hij heeft vanavond een alcoholisch uitje
Nou, welterusten allemaal

Ik drink nog thee, met honing
Welterusten? ben net binnen

nee hoor, hier ook druk dagje, zet net voor het eerst de pc aan vandaag, maar ik maak het ook niet laat.

Mijn ouders waren er. Voor ze er waren eerst nog de noodzakelijke boodschappen en huishoudelijke klussen (de wasmand puilt uit) gedaan. Mijn vader heeft geschuurd en geschilderd in het halletje, onze kerstboom in de tuin gepoot en poffertjes gebakken (koffertjes, volgens Mandarijn) Mijn vader houdt niet van stilzitten, hij kan alleen niet plannen en doet daarom liefst alles tegelijk, en dan moet je echt zorgen dat je de inhoud van het halletje onder hem vandaan trekt want aan voorbereiden voor het klussen doet ie ook niet.

En Limoen en Mandarijn waren helemaal hoteldebotel omdat opa en oma er waren. Heel gezellig, maar na een dagje ben je dan ook wel redelijk af.

Populair jongetje die mannie, Pammie wel leuk toch ?

Limoen vertelde vandaag over een jongetje in haar klas. Hij wilde graag met haar samen een werkje doen, en hij wilde wel altijd met haar samen een werkje doen, en hij wilde ook wel komen spelen, maar dat wilde zij niet want hij plaagde haar teveel. Ach gos ze zei het wel een beetje giechelig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven