Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Hmmm, nou ja, hij kan altijd terug.

WIDM = wie is de mol, Miffy.
Ja kijk, WIDM had ik wel begrepen, maar je schrijft WISM

Citro, voor een kleerkast voor onze kamer vonden we bij ikea ook net niet wat we zochten. Toch maar eens een andere winkel op de meubelboulevard geprobeerd, en daar lukte het wel. Misschien dat een buurwinkel een betere kapstok heeft?
Oooooooooo.
Ok, ik geef het maar toe: bij WIDM had ik ook geen flauw idee gehad.
quote:Miffy schreef op 21 januari 2010 @ 20:59:

Oh, dus Pamman was gewoon thuis en deed niks om je leed te verzachten? Hij was net pas thuis. Zoals de hele week al. Ik draai de hele week alle avonden al alleen omdat hij 'moet' werken. Stom.
quote:sokje schreef op 21 januari 2010 @ 21:57:

ow, Pammie, klinkt als Heul Erg Kut, zo'n avond. Blijkbaar stond Saturnus in het teken van de RAm (of iets anders totaal ongelooflijk non-astrologisch); iig lijkt het erop dat het 'hoe-haal-ik-het-bloed-onder-mijn-moeders-nagels-vandaan'-dag is.

Ze waren gewoon erg moe en dat snap ik ook wel. Vond mezelf ook wel even een kutmoeder toen ik zo uit mijn plaat ging en Mannie daarna heel zielig vroeg waarom ik zo boos was
Mini is bang voor vanalles. Mannie niet. Hij droomt dan wel weer over allerlei beesten die zijn kamer in komen. Maar dankzij zijn zeer levendige fantasie weet ik altijd wel een verhaaltje met hem als held in de hoofdrol en dan gaat hij toch weer lekker slapen. Mini trapt daar helaas niet in, heeft ze ook nooit gedaan.

Ik til ze heel veel eigenlijk. Allebei. Maar ze wegen ook niks

Had ik al verteld dat Mannie baby wil worden? Omdat Mini zo graag een babybroertje wil
Iemand de actie voor Haiti zitten kijken? Ik zag net dat de consul-generaal brak terwijl hij een oproep deed om geld te storten

Wat een leed daar, ongelooflijk.
Ik ga naar bed. Ik ben nu 'Eten, bidden en beminnen' aan het lezen.

Weltrusten.
Ik vraag me af....
..hoeveel keer...
..ik kan posten...
..voor er iemand tussendoor komt..
Toch zeker 4 keer in een minuut
tel ze!
He, Pammie, heeft Octomum je geinspireerd tot een octopost? Weer eens wat anders dan een kwartetje. Die hebben we trouwens ook al lang niet gehad, maar gelukkig deed je gisteren wel weer een onvervalste Pammie.
Waarom dacht ik al dat jij het zou zijn..?

Misschien moet je met zout water gorgelen, dat wil ook nog weleens helpen bij een zere keel (wel vies maar goed.)
Het waren er 10 Mif dus geen octopost.
Omdat je me zo langzamerhand een beetje kent?
Ik had vanmorgen mijn nieuwe jurkje aan maar het scheen echt veel te erg door bij mijn benen. Mini vond het wel kunnen maar ik echt niet. Ik denk dat ik zaterdag even gezellig met mijn dochter naar de stad ga. Lijkt me leuk.
quote:Pammie schreef op 21 januari 2010 @ 22:49:

Het waren er 10 Mif dus geen octopost.

Juist wel drie (overlappende) octoposts! Nog een post erbij en je had een octopostkwartet gehad.

Goed. Toen ik begon te typen, waren het er 8.
Nu ben ik echt weg hoor.

Later.
Tot zo, Pammie

Dan moet Remma wel even de honneurs waarnemen, want ik ga ook naar boven. Weltrusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven