Mutsen in de mist
donderdag 21 januari 2010 om 22:18
donderdag 21 januari 2010 om 22:32
quote:sokje schreef op 21 januari 2010 @ 21:57:
ow, Pammie, klinkt als Heul Erg Kut, zo'n avond. Blijkbaar stond Saturnus in het teken van de RAm (of iets anders totaal ongelooflijk non-astrologisch); iig lijkt het erop dat het 'hoe-haal-ik-het-bloed-onder-mijn-moeders-nagels-vandaan'-dag is.
Ze waren gewoon erg moe en dat snap ik ook wel. Vond mezelf ook wel even een kutmoeder toen ik zo uit mijn plaat ging en Mannie daarna heel zielig vroeg waarom ik zo boos was
ow, Pammie, klinkt als Heul Erg Kut, zo'n avond. Blijkbaar stond Saturnus in het teken van de RAm (of iets anders totaal ongelooflijk non-astrologisch); iig lijkt het erop dat het 'hoe-haal-ik-het-bloed-onder-mijn-moeders-nagels-vandaan'-dag is.
Ze waren gewoon erg moe en dat snap ik ook wel. Vond mezelf ook wel even een kutmoeder toen ik zo uit mijn plaat ging en Mannie daarna heel zielig vroeg waarom ik zo boos was
donderdag 21 januari 2010 om 22:38
Mini is bang voor vanalles. Mannie niet. Hij droomt dan wel weer over allerlei beesten die zijn kamer in komen. Maar dankzij zijn zeer levendige fantasie weet ik altijd wel een verhaaltje met hem als held in de hoofdrol en dan gaat hij toch weer lekker slapen. Mini trapt daar helaas niet in, heeft ze ook nooit gedaan.
Ik til ze heel veel eigenlijk. Allebei. Maar ze wegen ook niks
Had ik al verteld dat Mannie baby wil worden? Omdat Mini zo graag een babybroertje wil
Ik til ze heel veel eigenlijk. Allebei. Maar ze wegen ook niks
Had ik al verteld dat Mannie baby wil worden? Omdat Mini zo graag een babybroertje wil