Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
oooo, maar dan is ze verliefd

bezig bijtje, je vader zeg.
Haha, ja zo klonk het wel een beetje, ze vond de aandacht volgens mij wel leuk, of ze het ook een heel leuk jongetje vind weet ik niet hoor, maar ze klonk zo schattig, ik had er wel een filmpje van willen maken voor man, dat ie het ook kon zien.

Ja, mijn vader is thuis ook zo. Vindt mijn moeder leuk

Als ie hier komt en er is niets te doen vind ie het saai, gaat ie de krant lezen, niet dat je dat bij ons in huis lang kunt doen voordat iemand je krant komt scheuren.

Moet ik zeker mijn twitter ook nog gaan opstarten om te lezen hoe het met je keel gaat?
zal ik de dagsluiting doen?

klinkt een beetje als mijn schoonvader, Citro, alleen bereidt die altijd alles wél voor. en schiet dus voor geen meter op. elk nadeel heeft dus zijn voordeel.

en wat lief, zo'n halfverliefd Limoentje! schattig hoor!

En mannie die alle moeders inpalmt! Meen me nog te herinneren dat-ie wel vaker vrouwen charmeerde?

Fijn dat je cursus goed ging vandaag, Anky. moest je niet vandaag cursus geven aan Directie ofzo?ben te lui om het terug te zoeken.

Poek was weer eens benauwd had vandaag de hele dag gehoest en je kon merken dat ze er moe van was. we hebben weer gepuft en ik hoop dat het morgen beter gaat. Tis geen goed seizoen, deze winter. Vorig jaar heeft ze er toch beduidend minder last van gehad, maar toen pufte ze ook cortico's voor onderhoud. nou ja: we moeten 11 feb voor controle naar de kinderarts; dan toch maar eens over hebben.
Nee laat mij em maar doen.

Hmm, hopelijjk gaat het vannacht goed dan Sok.
Sorry, maar de dag is nog niet voorbij en op tijd naar bed gaan is mislukt

Balen van benauwdheid Sok. Hopelijk is ze er met de pufjes snel weer van af.
Doe ik de dagopening

en ik de koffie, morning everyone!

om 4 uur ofzo kwam Poek bij ons in bed, toch behoorlijk benauwd. we hebben gepuft en daarna hebben we met z'n 3-en nog wel enigzins gedommeld. vanmorgen was ze nog steeds wel benauwd (en moe) maar na de 2e puf gaat het redelijk goed; ze heeft gegeten, sinaasappelsap gedronken en is weer vrolijk. dus ik denk dat het wel goed komt.

blijft wel kwakkelen, met die luchtwegkindjes van ons

ok, ze bakje dan
Hallootjes,

Wat lief zo'n giechelLimoen Ik dacht hetzelfde als jij Remma, dan is ze vast verliefd.

Lekker uitgeslapen Mif?

Remma weer een beetje meer beter?

Naar Sok, die benauwdheid. Hier gaat het nu weer beter maar tot nu toe was het ook een baggerwinter.

Vannacht om 10 voor 4 werd Mannie wakker, om half 5 wilde hij weer naar zijn eigen bed. Om 10 voor 5 werd Mini wakker en uiteindelijk sliep ik in haar bed tot half 9. Meteen aangekleed en boodschappen gaan doen en toen met Mini naar de stad. Ik heb mijn onderjurkje Remma en nog een rokje en jurkje voor Mini en een broek voor Mannie. Daarna troffen wij de heren in een café voor de lunch. Mini zit nu een filmpje te kijken en de mannen gingen nog even samen de stad in.

Sok, Mannie pakt iederéén in
Man had mazzel, want Pluis sliep tot 8 uur, dus hij heeft ook nog redelijk lang geslapen, maar ik een stuk langer. Om 11 uur deed ik mijn oogjes eens open.

De mannen gingen nog even samen de stad in? Dat klinkt aandoenlijk Mijn mannen zijn vanmorgen samen naar het station geweest om treinen te kijken. Ook lief.

Remma, nog steeds aan de thee?
leuk he, samen naar de stad! Poek en ik zijn ook samen geweest en dat was erg gezellig. Jammer genoeg wilde zij niet lunchen, dus dat hebben we maar thuis gedaan. Daarna zijn we nog even bloemen gaan kopen voor mijn vader morgen en zat ze te geinen met de bloemenman, erg komisch.
quote:Miffy schreef op 23 januari 2010 @ 15:33:

De mannen gingen nog even samen de stad in? Dat klinkt aandoenlijk Mijn mannen zijn vanmorgen samen naar het station geweest om treinen te kijken. Ook lief.

Treinen kijken ís ook erg leuk! en wat heerlijk dat je zo lang hebt kunnen slapen!
Ik heb Pamman net weggestuurd, hij is zo allejezus chaggie. Kinderen krijgen straf om niets en ik mag niet tegen hem praten. Hij wil graag naar Avatar 3D, ik had nog een bioscoopbon, film draait om half 6, dag schat.
quote:Pammie schreef op 23 januari 2010 @ 16:51:

Ik heb Pamman net weggestuurd, hij is zo allejezus chaggie. Kinderen krijgen straf om niets en ik mag niet tegen hem praten. Hij wil graag naar Avatar 3D, ik had nog een bioscoopbon, film draait om half 6, dag schat.pfffff... is ook een manier hoop dat het helpt voor z'n humeur! heeft-ie het weer een beetje te druk?
wij hebben hier gezamenlijk de administratie opgeruimd, op initiatief van Sokman. Het is hier nu een partij opgeruimd!
Had ik dan met zo'n chagerijnige kerel moeten blijven zitten? Wij hebben het haske gezellig samen en ik hoop hij ook met zichzelf

Hij heeft het weer heel erg druk, werkt alleen maar over, werkt thuis dan nog wat door, slaapt veel te weinig. Gisteravond had hij helemaal geen kleur meer maar vanmorgen nog steeds niet, ondanks 12 uur slaap.

Ik ga die twee naar bed bonjouren. Ze willen bij elkaar logeren, dit keer in Mannies bed.

Fijn. zo'n opgeruimd huis!
Goeie actie Pammie. Niet fijn dat Pamman zichzelf zo voorbij loopt met werken trouwens.

Fijn Sok, administratie weggewerkt.

Hier was ik degene die chagrijnig was helaas. Ben erg verkouden aan het worden, maar dat was geloof ik niet de reden. Het groeit me af en toe een beetje boven het hoofd, 4 dagen werken, huishouden, kinderen en alle bijbehorende zaken. En nu ook geloof ik.

Nou goed, zal ook wel weer overgaan. Man kwam vanmiddag met een doosje bonbons van mijn favoriete winkel aanzetten om me op te beuren, moest er bijna van huilen. (zo'n bui heb ik dus)

We waren even op naar de woon- en klusboulevard, paar winkels gedaan, maar we kwamen er achter dat de kaptok die ik al had gekocht by far de beste is, dus dan had ons rondje winkelen toch nog zin ook al hebben we niets gekocht.

Wel veel leuke dingen gezien waardoor ik zin heb om na de hal weer iets anders in huis aan te pakken.

Wat lekker, Miffy, tot elf uur uitslapen! Dan voel je je hopelijk meteen weer wat meer mens.

Hoe is het met Poek Sok ?

Mandarijntje is een beetje in de peuterpuberteit geloof ik. Erg stout en dwars (en dan ook weer om op te vreten want hij is ook weer mister cute himself).
nee hoor, Pam: je hebt groot gelijk. ik vond het wel humor, eigenlijk. maar als ík het patroon al begin te herkennen (Pamman te druk en dus niet te genieten) dan moet het voor hemzelf tch ook wel herkenbaar zijn? maar vermoedelijk lukt het hem niet om het anders te doen.

Citro: let je een beetje op jezelf? minder werken is waarschijnlijk momenteel geen serieuze optie? wel lief van man, die bonbons!

Met Poek ging het redelijk goed; ik vond haar nog erg zwaar ademhalen, maar ze was verder in een prima humeur, op een paar kleine incidenten na. Heeft alleen niks gegeten vanavond, ook geen toetje. Hopenlijk gaat het vannacht wel goed.
Hé, wat balen van benauwde Poek. Hier godzijdank geen ervaring met benauwde kinderen, want het lijkt me zo naar en eng.

Citronella, sluit me aan bij de woorden van Sokje. Pas je wel een beetje op jezelf? Kun je niet een keer een dag vrij nemen als de kinderen naar school/gastouder zijn? Ik heb dat pas dus een keer gedaan en dat was zo heerlijk. Ik was meteen weer helemaal opgeladen.

Pammie, ik vind het een strakke actie. Hopelijk is humeur Pamman dadelijk wat opgeknapt. Het klinkt toch een beetje als overbelasting door te druk met werk enzo. Ziet hij het zelf ook zo?

Hier vandaag een paar hypere kinderen. Poeh, wat waren ze druk. Op zich niet vervelend druk, maar ze hadden duidelijk energie te veel (ik was dus erg blij dat het vandaag droog was en ze even naar buiten konden). Gelukkig slaapt nu alles lekker en ik duik ook dadelijk met boek mijn bedje in. Gisteren zowaar meer dan 2 bladzijden gelezen, dus we boeken vooruitgang. Én vanmorgen tot 8.30 uur geslapen (dankzij lieve A-man), dus dat was erg lekker.

Presentatie management was afgelopen woensdag al. Was leuke sessie en ook wel geslaagd volgens mij.
Haha humor. Zit ik pas te denken dat ik toch maar eens op LinkedIn moet, krijg ik een uitnodiging van Remma. Blijkt dat ik daar dus een account heb. Weliswaar nooit iets mee gedaan, maar al jaren (gezien mijn woonplaats waar ik al 5 jaar niet meer woon). Grappig. Ga mijn profiel dus maar eens een keer updaten.
niet alleen van Remma....
Van jou ook Sokje? Die heb ik helemaal niet gezien dan.
Sjemig Ankie, ben jij echt elke dag zo vroeg op (en al aan het internetten?). Dacht dat je dat doordeweeks deed, maar kennelijk ook in het weekend. Hoe vroeg ga jij naar bed dan?

O en haai en baai, ik breek even in, ben nl. nieuwsgierig .

En als ik er dan toch ben: Pammie, op zich de beste oplossing, maar ik geloof dat ik niet zo nobel zou zijn geweest. Ik was lekker zelf gegaan denk ik .

En 4 dagen werken en kinderen, huishouden en me-time is hopeloos. Ik ben sinds januari thuis en start nu voor mezelf en geniet enorm van wat meer rust. Merk dan wel weer dat ineens 2.5 dag door de weeks ook de kinderen wel weer veel is . Ik neem nu ook de dag van Linoleum over zolang ik nog niet heel veel opdrachten heb en ik word er geen leukere moeder van . Snel dus wat extra opdrachten regelen zodat we alletwee een hele dag doen (en vooruit ik doe die middag dan ook wel, dat lukt nog wel ).
Dus als jullie nog bedrijven weten tussen 30-100 mensen (of kleiner, maar wel behoefte aan professioneel advies) die geen HR in huis hebben, maar wel zo nu en dan wat vragen willen stellen of een opdracht willen neerleggen bij ervaren HR professional. Call me . Heb ook linked in .
Zo, fijne dag verder .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven