Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
weet ik nog, Es! was idd heel apart.

wat fijn dat alles goed was met Maby, Anky en nog fijner dat je niet zo lang hoefde te wachten. ze kunnen het dus wél.

Lastig, dat bange van Pluis. Negeren lijkt me idd niet verstandig, maar wat je dan wel moet doen, weet ik ook niet. Poek heeft de laatste tijd ook van die 'bange' momenten. Bij ons werkt het gelukkig als ik haar beloof na 5 minunte terug te komen. Meestal is ze dan al half onder zeil, maar wij hebben dan ook makkelijke slapers.

Iemand Slof hebben? ik kom hem hoogstpersoonlijk brengen. Mén, wat is dat jong vervelend. Ik moest me echt inhouden om 'm geen mep te verkopen. hij weigerde stelselmatig naar school te lopen en toen we, na een worstelpartij weer thuis waren, gooide hij heel bewust het kattenvoer over de vloer. Lang geleden dat ik zó kwaad ben geweest. hij ligt nu te tukken in bed; of hij slaapt weet ik niet, maar hij blijft daar maar mooi; heb het éven met 'm gehad.
Bang voor eikels hebben we dan gelukkig nog niet gehad

Ik ben zelf vroeger bang geweest voor een boomstam. Mijn iets oudere buurjongen had het over een atoombom, en als kleuter (met slechte oren) maakte ik daar boomstam van

Sok, Citronella had laatst wat weerspannig citrusfruit in de aanbieding. Misschien kunnen jullie ruilen? Jouw exemplaar klinkt dramatisch.

Mooi dat er hier in het gebouw niks te eten te krijgen is, anders snoepte ik me vandaag helemaal klem.
hmmm....kweet niet of ik dat zo'n goeie ruil vind... heb liever een wat rustiger, meegaander exemplaar. Maar die zullen wel niet bestaan...
niet lachen: ben aan het breien...
Je mag Slof wel tijdelijk voor Lizzel ruilen, maar dat slaapt niet lekker hoor

Atoombom, boomstam; best wel logisch!

Laatst was er bij Liz op school een kindje niet opgehaald door NSO (ook leuk) en Liz en vriendin hadden het (huilende) meisje naar de juf teruggebracht met de medeling dat ze haar 'panter kwijt' was. Bij navraag bleek NSO 'panta rhei' te heten, Liz had daar iets anders verstaan....
quote:sokje schreef op 21 januari 2010 @ 14:59:

niet lachen: ben aan het breien...
Wel verd*mm* !!!!!

Krijg net mail van sauna dat zowel sauna als behandelingen de hele dag zijn volgeboekt??!!!

't Was dat ik via de site die behandelingen ging boeken, anders was het helemaal niet bij me opgekomen om uberhaupt een sauna te reserveren! Nip en ik deden dat nooit!

Zo zeg, daar baal ik echt vetvetvet van. En dat terwijl ik vanochtend nog een bevestiging kreeg dat alles kon, nou ja??!!!!
Godver, dat is balen zeg. En nu? Andere proberen?
Hm, wat een prutsers daar. Plan B dan maar?

Anky, leuk beta nieuws bij 'tips voor fulltime kolven'.

Ik ging om 5 uur weg en was om kwart over 6 (!!!) bij de gastouder. Een stukje waar ik normaalgezien 20 minuten over doe. Mannie was over de emmer en moe. Wij naar de friettent, duurde ook lang. Om kwart voor 7 zaten we eindelijk aan tafel, na 6 huilbuien van Mannie (Mini duwde hem, hij viel languit op straat, hij kreeg zijn schoenen niet uit). Gooide Mannie zijn beker om in zijn friet , ging Mini huilen omdat ik niet naast haar zat en toen ben ik zo ongelooflijk uit mijn slof gegaan dat Mannie zowaar stil werd. Om daarna weer vrolijk verder te snikken dat hij écht niet kon stoppen met huilen. Ik had het ZO gehad.
Oef voor Pammie. Kom maar even uithuilen op mijn schouder.
Och Pammie wat een naar einde van de dag zeg. Heb je nog een restje ijs van gisteren?

Leuk Sok dat je een jurk hebt besteld! Ben zo benieuwd hoe hij je gaat bevallen. Want deze ga je natuurlijk als jurk dragen en niet als tuniek

Heb hetzelfde humeur als Pammie. Ben ongesteld en die pijn zat, da's geen goede combi om gezellig te blijven ben ik bang. Duik zo mijn bed in om te lezen/tv te kijken en lekker vroeg te slapen. Esman is iets bij vrienden brengen, dus die heb ik er niet mee.

Zou gisteravond nog werken, maar heb de hele avond zitten beppen met 2 vriendinnen die belden en uiteindelijk kwam vakantiehuisje rond en heb ik de tickets er bij kunnen boeken (lang leve de werelddealweken bij de klm). Wij doen de zomervakantie dit jaar dus voor de zomer uit omdat het nog net 1x kan buiten het seizoen. Komen terug vlak voor Mannie leerplichtig is, strakke actie dus .
Ik wil niet huilen, ik wil een kopje thee, ik wil dat iemand de verwarming wat hoger zet en gewoon lief voor me is. Maar daar Pamman behoorlijk stom aan het doen is zit dat er ook al niet in. Hij wil Haiti niet opzetten als hij de laptop niet krijgt. Stom!
*haalt schouder weer weg* Oke, oke....
Oh, dus Pamman was gewoon thuis en deed niks om je leed te verzachten? Inruilen! Heb je niks aan! En sommige dagen zijn gewoon stom.

Oh, en over thee gesproken: Remma, hoe is het met je keel?

Esmee, waar gaan jullie naar toe op vakantie? Klinkt als ver weg als er werelddealweken aan te pas komen.
Hmm, niet echt veel beter. Ik zit me juist te bedenken dat het wellicht verstandig is om morgen ook nog thuis te blijven. Zo voor de klas gebruik jeje stem toch erg veel.
Rustige meegaande exemplaren heb ik niet in de aanbieding Sok. En wat leuk, een jurk!

Ach gos, Pammie, echt een roteinde van de dag zeg!

Zo te lezen zit het overal niet mee. Es d'r sauna volgeboekt, da's balen! en Remma d'r keel nog niet over, ook balen. En Esmee pijn en ongesteld, ook geen leuke combi.

Ik was naar de Ikea voor een kapstok, heb er 1 gekocht, maar ik weet nu eigenlijk niet of ik hem wel OK vind. Nou ja, we zien wel, anders ga ik wel weer ruilen heb uiteraard weer meer gekocht dan gepland. Man heeft intussen de gaten in de hal afgewerkt, dus misschien dat we van het weekend weer een normale hal hebben.

Ga nu even wat bladzijden teruglezen.
ow, Pammie, klinkt als Heul Erg Kut, zo'n avond. Blijkbaar stond Saturnus in het teken van de RAm (of iets anders totaal ongelooflijk non-astrologisch); iig lijkt het erop dat het 'hoe-haal-ik-het-bloed-onder-mijn-moeders-nagels-vandaan'-dag is.

Vakantieplannen van Esmee klinken dan wel weer aanlokkelijk! hoewel de ongesteldheid-in-combinatie-met-gekneusde-rib dat dan weer neit is. Jij ook sterkte.

En zere keel van Remma ook al niet. ik begin maar niet meer over een dokter

Ik wilde vanavond bloed geven, maar mijn Hb was weer te laag. dus ben ik maar gaan compensatie-shoppen. Vooral HEMA en Bodyshop, maar ook daar kan een mens best gelukkig van weorden (alleen mijn portemonnee dan weer niet)
Ik word heeeeel gelukkig van de HEMA, Sok. De bodyshop dan weer iets minder, dat meurt me te "zoet", grijnsch.

Wat denk je dat de huisarts doet Sok. Ik weet van de vorige keer dat ze 5-7 dagen afwachten en pas als het dan niet over is, geven ze wat.

Ik ga zo WISM kijken.

Hoezo is kapstok niet oke Citro? Past ie niet in de gang?
Mandarijn vind het eng om buiten te lopen als het donker is, dat kan hij ook wel benoemen. Eng en bang kent ie wel. Maar of alles wat ze s nachts zeggen ook daadwerkelijk zo is weet ik niet hoor. Ik verdenk ze er ook wel eens van dat ze iets gehoord hebben en dat op zichzelf projecteren of dat ze iets verzinnen om meelij op te wekken. Maar ik neem het wel serieus als ze bang zijn. Er tegenin gaan heeft niet zo veel zin. Wil niet zeggen dat ze dan meteen bij ons in bed mogen.

Tillen doe ik zo min mogelijk. Ik til ze wel even op voor een knuffel, als er een staat te roepen, tillen tillen. En dan zet ik ze neer: zo, nou weer lopen.

Es, lachen, Tuffy onder de douche

Anky, wat een meevaller dat het zo snel ging bij arts vandaag.

Ik twijfel of ik Limoen maar weer eens mee ga slepen naar de huisarts. Ze heeft weer nachtelijk hoestaanvallen. Dat heeft ze best vaak vind ik. Ze slaapt zelf meestal weer door. Maar soms duurt het wel een uur ofzo, niet aan een stuk hoor trouwens
WISM?

Bij keelontstekingen wil antibiotica nog wel eens helpen (en als je te vaak keelontstekingen hebt op den duur amandelen verwijderen.)

Hb te laag, Sok, kan dat te maken hebben met je gekke cyclus?
quote:remma schreef op 21 januari 2010 @ 22:02:

Wat denk je dat de huisarts doet Sok. Ik weet van de vorige keer dat ze 5-7 dagen afwachten en pas als het dan niet over is, geven ze wat.

is ook misschien wel zo, maar je hebt het toch al wel lang. maar je hebt geen koorts en/of witte puntjes enzo in je keel?

Ik mot de fruitgeuren van de Bodyshop ook niet, hoor. Maar hun Bodybutters zijn heerlijk en hun schoonmaaklijn is ook prima. ik probeer sinds kort mijn cosmetica zoveel mogelijk daar te kopen; mijn poging om iets aan het milieu te doen, zeg maar.
quote:Miffy schreef op 21 januari 2010 @ 22:11:

Hb te laag, Sok, kan dat te maken hebben met je gekke cyclus?Vermoedelijk. daarom nu toch ook maar die Mirena proberen.
Nee, geen koorts, en ook geen witte puntjes.
Hij past wel, maar ik weet niet of alles er wel op en aan past, of hij groot genoeg is. Hij had wel groter gemogen met meer haken, maar dat hadden ze dan weer niet. Of je moet zelf constructies gaan bedenken, met een paar knoppenrekken en een plank erboven maken, ofzo. Maar ik kon het niet verzinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven