Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
quote:esmee1975 schreef op 29 december 2009 @ 16:06:

Vanavond een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb. Is een kringetje-verjaardag waar ik vaak op de verkeerde plek terecht kom Zet een muziekje op, en doe een stoelendans
Slimme actie trouwens van die laarzen. Want 40 euro is idd wel veul geld.
quote:remma schreef op 29 december 2009 @ 16:17:

[...]

Zet een muziekje op, en doe een stoelendans Goed plan, dan wordt het tenminste nog gezellig. Vorig jaar zat ik naast dame die maar bleef vertellend dat ze haar kind zo ontzettend mooi vond. Daar was ik het natuurlijk niet mee eens maar durfde ik niet daar in de groep te gooien. Doorsnee kind, te dik en dus eerder lelijk dan mooi. En moeder vooral vermoeiend .
Omg, nou,, ik ging geloof ik niet dan

Wacht, ik kom óók, gaan we de boel daar eens lekker vermaken, als in: entertainen.
Kinderen worden hier vervelend na een dag met maar een half uurtje buiten spelen, dus ik ga zo maar eens pannenkoeken bakken.

Sterkte vanavond Esmee! Wanneer gaan jullie skiën dan?
Dat lijkt mij nou een gezellig plan Remma .

Vriendin is echt leuk, haar manier van verjaardag vieren minder

Wij gaan in februari Anky. Dus het wordt geen miniskimeet.
quote:esmee1975 schreef op 29 december 2009 @ 17:20:

Dat lijkt mij nou een gezellig plan Remma .

Kunnen wij wel
Hoe groot is een hele grote Anky?

Van harte gefeliciteerd met Ankyman trouwens. Vanavond ook nog visite?

En Esmee veel "plezier" op kringetjesverjaardag

Wel fijn dat je alle winterartikelen binnen hebt.

Wij hebben geschaatst, was hartstikke leuk. Kindjes hielden het een uurtje vol. We hadden ook een stoel meegenomen (Ikeamammutstoel, haske handig voor op het ijs) en toen we er af kwamen kwam een medewerker melden dat dat niet mocht, en vroeg of wij dat niet wisten, nou nee dus, maar gelukkig waren we toen al klaar met schaatsen wel stom hoor, want er waren veel moeders met stuntelende kindjes en onze stoel was hartstikke populair.

Daarna nog even een terrasje en de H&M, eindelijk een lekker warme jas voor Limoen gescoord voor de helft van de prijs, en nog wat langemouwenshirtjes voor allebei. I love uitverkoop.

Pammie, hilarisch verhaal, remote door de tv heen, voor jullie helaas wat minder hilarisch, het was toch geen lcdscherm hopelijk he?
Ik zou het wel leuk vinden als het nog een keer ging vriezen, natuurijs is veel leuker dan zo'n baantje. Sneeuw hoeft van mij niet meer zo, da's leuk voor een keer, tenminste, ik vind de sneeuw wel leuk maar de natte bruine drap daarna niet.

Ik herken mezelf ook niet meer, ik denk steeds wie is die gele?
quote:citronella schreef op 29 december 2009 @ 19:59:

Ik herken mezelf ook niet meer, ik denk steeds wie is die gele?

Dat van die uitverkoop is goeoeoed!
Vandaag belde er een meisje uit klas oudste, ze wilde spelen. Oudste was echter bij oma en opa aan het logeren en dus zei Remman dat hij vanmiddag, als hij thuis was, wel even terug zou bellen.

Toen oudste thuis was, bleek hij aangenaam verrast dat meisje had gebeld en hij sprong meteen op om terug te bellen. Glunderend vertelde hij dat ze morgen zou komen spelen.

Zojuist vertel ik hem dat hij naar bed moet, en omdat het boven zo koud is, kleedt hij zich dan beneden uit en doet hier pyjama aan. Onder het uitkleden vraagt hij ineens:

"Mama, mag ik morgenvroeg douchen? Vóór 12 uur?

"Ja natuurlijk, maar waarom voor 12 uur dan?"

"Nou om12 uur komt Meisje en dan wil ik lekker ruiken"

Gossie
Ach wat lief
Wat schattig, Remma!

Anky, gefeliciteerd met Aman, en lekker dat het een relaxed dagje was.

Dat de onderzoeken die je zou moeten ondergaan als je een arts inschakeld vervelend zijn, snap ik, maar al bijna twee jaar gammel zijn is toch ook ontzettend irritant?

Oh ja. Avatar. Ik ben nog steeds roze...
Jemig, ik moet helemaal wennen aan al die nieuwe kleuren hier. Voor Citronella is even wennen, al vind ik je wel lekker fris nu.

Miffy, probleem zit hem niet zo zeer in onderzoeken als wel in het feit dat ik niet verwacht dat ze nu ineens wel iets vinden. En gelukkig was ik deze zomer volledig klachtenvrij. Ik denk dat ik dus gewoon maar moet emigreren naar een warm land.

Remma, wat ontzettend schattig van oudste .

Pff,. ik ben zo ongelooflijk blij dat we vanavond de buurmannen hebben afgezegd en we dus geen bezoek hebben. Heerlijk! Morgenochtend ook niets en dus gaan we lekker zwemmen. Kinderen moeten even wat actiefs doen, want ze worden een beetje druk (en ik vrees dat kinderloze vrienden die 's middags op bezoek komen zich anders een hartverzakking schrikken).
Moest ook wel lachen om het verhaal van Pammie van de Wii (Sokman moest ook lachen). maar wel balen natuurlijk. Ook maar TV dan via Marktplaats?

En wat een nieuwe Avatars hier, ben bijna ontheemd.

Gefeliciteerd met Ankyman, Anky en fijn dat je een leuke dag had.

Remma, wat überschattig van oudste! echt aandoenlijk.

Citro aan de schaats! wel suf van dat stoeltje hoor; maar gelukkig dat ze er pas op het laatst last van kregen. en uitverkoop rules! Ik wil ook, maar heb geen idee wanneer.

Hoop dat Esmee ondanks alles toch nog een leuk feestje heeft. Hoewel de verhalen het ergste doet vermoeden...

Ik ben snotterig. Vannacht had ik volgens mij koorts, maar vandaag ging het wel goed. Sws slecht ingeslapen en om half 5 kroop Poek bij ons in bed, vermoedelijk slaapwandelend. we hebben haar weer teruggelegd, maar waren allebei klaarwakker. en dus een beetje brak.

Had al eerder verteld dat het niet goed gaat met in september bevallen collega. BV loopt nu wel, maar ze slaapt slecht en is ontzettend nerveus. Mijn baas had haar gebeld en die merkte eigenlijk direct dat het gesprek niet uitkwam, omdat de kleine huilde. Ze krijgt nu wel begeleiding van een psycholoog, maar slechts eens per 14 dagen en ze heeft het gevoel at ze het geleerde niet in de praktijk kan brengen.

Ze mailde mij met kerst dat ze nadacht over ad en hoe ik dat heb aangepakt. Ik heb haar verteld hoe het bij mij is gegaan, maar ik realiseerde me niet dat zij nog BV geeft. En dan kun je geen kalmeringsmiddelen gebruiken, die je eigenlijk wel nodig hebt in de opbouwfase. Ik heb dus niks meer gehoord

Ik heb er met mijn collega's en met mijn baas ook nog over gehad en ik vind het zó moeilijk. Ik heb het idee dat ze onvoldoende begeleid wordt en dat ze niet in staat is om hier uit op te krabbelen, maar dat er ook niemand in haar omgeving is die haar bij de hand neemt. Ik zou haar zó graag willen helpen, maar ik kan haar ook niet helpen zoals vriendin dat bij mij gedaan heeft.

Ik ben toch van plan haar te mailen of te bellen om een afspraak te maken, want ik vind het zo rot voor haar.
Hè, wat balen Sokje, dat je je zo machteloos voelt :( .

Hoe is het eigenlijk met jou? Ben je de kerstdagen nog een beetje doorgekomen en heeft naar nieuws uit de familiesfeer nog veel invloed gehad?
Ik heb me trouwens vanmorgen uitgeleefd en siervuurwerk gekocht, samen met Ot en Sien. Het was een gekkenhuis hier in Duitsland: NL invasie. Maar ja, vuurwerk is hier echt wel heel veel goedkoper.
Jammer trouwens Esmee dat we niet in dezelfde week op wintersport gaan. Dat was wel de bak van de eeuw geweest (en vast ook gezelllig). Nu laat ik jullie maar de boel verkennen .

Gheghe, had ik al vermeld dat ik zo blij ben dat we geen bezoek hebben .
Lastig inderdaad Sokje. Bedoel je dat je bij haar langs wilt gaan?? Of doel je erop je wilt aandringen op het feit dat zij een afspraak moet maken bij een arts oid?

Hoe oud is de baby nu precies?

Wij hebben ook vuurwerk, oudste blijft de hele nacht op, als het hem lukt, en hij wilde graag. Bovendien vindt moeders dat ook errug leuk
o, spannend, Remma. Is het voor het eerst dat hij opblijft? Lijkt me erg schattig, zo'n jochie dat aan het worstelen is met de slaap. Of denk je dat hij het zonder problemen zal doen?

wat betreft collega: ik ben destijds redelijk snel opgeknapt door adequate hulp en het is me wel enigzins duidelijk dat ze die niet heeft. Ik heb ook niet de indruk dat ze veel steun van haar partner krijgt. Ik kan haar die hulp niet bieden, maar ik zou haar graag wel wat meer bieden dat ik nu geef, in de hoop dat ze er wat aan heeft. Of in ieder geval de mogelijkheden verken die er zijn. Ik heb het gevoel dat ze afglijdt. Baby is van 3 september; ze had half december al moeten beginnen, maar ze zit nu in de ziektewet.

Lief dat je er naar vraagt, Anky. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel moeilijk heb gehad deze kerstdagen, maar ik heb het wel min of meer bewust low-profile gehouden. het was wel 'raar' met de familie, omdat er toch duidelijk iemand ontbrak. zuslief had het wel erg moeilijk, die ook nu duidelijk geconfronteerd werd met het feit dat ze geen kinderen heeft. Mijn vader had het ook niet makkelijk, maar die is (bewust) nauwelijks alleen geweest; had zuslief geregeld.
Das dan wel fijn, dat de kerstdagen voor jou niet zo heel moeilijk waren. Lief dat je vader "beziggehouden" werd trouwens.

Ok, duidelijk wat betreft collega. Ik hoop dat je iets kunt betekenen voor haar dan

Ik denk wel dat ie het volhoudt, oudste. Maar helemaal zeker weten doe je het nooit natuurlijk.

Ik eet soepstengels met smeerkaas. Pff

Morning!

Ben bijgelezen maar de helft al weer vergeten vrees ik, sorry. Uitverkoop rules had ik dan weer wel onthouden I agree!

Esmee, feestje overleefd?

Hier mogen ze ook opblijven (Mini en de 2 oudsten van vrienden). Dat mocht vorig jaar ook maar toen zijn de meiden toch naar bed gegaan om half 10. Zoon van vrienden bleef wakker maar viel om slaap om 10 voor 12. Was zo snoezig om hem in slaap te zien vallen. Ging niet zonder slag of stoot natuurlijk.

Remma, wat snoezig van Oudste

Sok, moeilijk van collega. Lief dat je zo betrokken bent bij haar.

Hier spelen ze heel zoet, wat dat betreft wel lekker dat de tv stuk is (ja Citro, het is een lcd-scherm...). Vanmorgen kwamen ze heerlijk knuffelen met z'n tweetjes.

Pamman heeft al een nieuwe tv gevonden en die gaat hij vandaag ergens ophalen. Ik heb de triplexplaat geopperd Remma
Gister was ik dus met vriendinnen naar 'Komt een vrouw bij de dokter'. Ik zag er een beetje tegenop omdat het boek me zo aangegrepen had maar het viel mee. Wel dikke brok in mijn keel en toen ze doodging ook wel huilen maar goed. Gelukkig ging het meer om de relatie tussen Stijn en Carmen en kwam Luna er maar weinig in voor. Dat had ik niet zo getrokken denk ik. Beste vriendin trok het nog een stuk minder lekker en het laatste half uur van de film hebben we hand in hand gezeten. Dat had wel wat.

Daarna nog even naar de kroeg geweest voor een wijntje en toen was het weer mooi geweest.
Ik had je al gemist Pammie. Ik hoor van meer mensen dat de film minder "huilerig" is dan het boek. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik ga, ja of niet. Er staat nog een Kluundate met collega nl maar we twijfelen allebei.

Dat heeft ie dan snel gedaan, Pammie. DIe tv.
Het sneeuwt hier. Hmm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven