Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Wat saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai naar bed met O&N

Ik vind het toch wel wat hebben hoor. Wij vieren het met onze beste vrienden (2 stellen), ieder jaar bij een ander thuis. Dit jaar niet bij ons, ook weleens lekker. Moet wel hapjes maken trouwens.

Wat is de Nachbarschaft Ank?

Pamman kwam thuis met bloemen, omdat hij zoveel van me houdt. Is dat nou niet lief?! En hij is - het ultieme bewijs van zijn liefde voor mij - nu naar Ikea voor het kastje e.d. Ik moest even wapperen met mijn wimpers maar gelukkig hielpen onze vrij vervelende kinderen ook een aardig handje mee. Hij was blij dat hij weg kon
Ik durf geen vuurwerk af te steken, ben een watje! En saaaaaaaaaaai natuurlijk

Ik heb super leuke feesten gehad met O&N hoor, maar het simpele 'wachten tot het zover is', is niet mijn ding. Esman houdt er wel van, maar regelt nooit wat. Om nou samen naar de klok te gaan zitten kijken... Op een normale dag gaan we ook altijd ver voor twaalven naar bed, dus vandaar eigenlijk.

Pamman is lief én slim!

Ik ga computer uitslingeren en naar Villa Felderhof kijken. Met dekentje op de bank en mijn lief. Is ook gezellig toch
quote:esmee1975 schreef op 30 december 2009 @ 17:58:

Voor mij ook hoor . Maar ons Pammeke wint volgens mij sowieso de mutsenschoonmaaktrofee. Die lijkt mij het netst van allemaal

Cést moi

ja maar dit is geen normale dag, Esmee.

Maar goed, ik heb ook wel wat met de symboliek van oud & nieuw.
Oe lalaaaaa, Pammeke. Wat een vlijtig vrouwtje lijkt je daar. Ouderwetsch vlijtig.
Ik heb een keer met Pamman niets gedaan (qua O&N dan), we keken om 12 uur even naar het vuurwerk en toen zijn we gaan slapen. Dat is toch niet hetzelfde, dan is het net of je nieuwe jaar nog niet begonnen is.
quote:remma schreef op 30 december 2009 @ 20:34:

Oe lalaaaaa, Pammeke. Wat een vlijtig vrouwtje lijkt je daar. Ouderwetsch vlijtig.Hoezo lijk?
Niet allemaal tv gaan kijken hé, anders heb ik niets te doen
Je staat mooi te wezen, kan niet zien of je ook daadwerkelijk iets doet
En dus kijk jij ook tv?? Tssk. Ik ben weg.
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 30-12-2009 21:06
Reden: Kan niet, heb mijn maandelijkse stonden
% gewijzigd
Wij gaan zo'n hele saaie oud en nieuw hebben. Vorige week realiseerden we ons dat we helemaal niks geregeld hadden, en eigenlijk vind ik het ook wel best zo. Ik ben nog steeds behoorlijk moe en heb al in geen tijden de twaalf uur gehaald. Eens kijken of dat morgen wel lukt.

Remma, je kunt niet weg vanwege die maandelijkse stonden??
Citro, jouw error is nu een topic!
Nee, ik had nog iets achter "ik ben weg" gezet.......
Dusssssss.

Ik ben koud. Ja, ik denk, ik meld het even.
Ah. Maar weggaan lukt zo te zien ook nog niet zo

Ik kreeg het iedere keer dat ik vandaag buiten kwam kouder. Vanmorgen ging het nog wel (sleeen kon hier dus ook echt niet, geen vlok te zien) maar het koelde volgens mij steeds verder af.
Remma, U spreekt in raadselen ....

Ik ben alleen thuis en ga van de gelegenheid gebruik maken om met een goed boek in een warm (want elektrische deken) bed te kruipen.

Pammie, Nachbarschaft is buurtschap. Aantal gezinnen (hier 6 huizen/gezinnen) waarmee je allerlei dingen doet. Ondermeer oud en nieuw vieren dus. En ook 1 jan trouwens, dan gaat iedereen bij elkaar op de zuip. Maar die skippen wij altijd.
Hier regen en 0 graden. Niet superkoud, maar geen fijne combi. Echt van dat blehh-weer. Ik was blij dat we gezwommen hadden.

Sien is al helemaal zenuwachtig voor morgen. Hoe lang ze op kan blijven enzo. Schattig, ze wordt ineens zo groot (lettterlijk en figuurlijk).
Hmm, ik wou naar bed, maar moet eerst nog een konijn in zijn hok jagen.
Kan Aman dat niet leuk doen als hij thuiskomt? Is dat nog dat aanloopkonijn?
Tsja, als ik konijn was en er kwam iemand met zo'n sikkeneurig hoofd boven me bungelen, dan sprong ik ook in mijn hok!
Ik ben er wel maar Pamman had de laptop gejat. Ik heb ondertussen de nieuwe stoeltjes en het tafeltje in elkaar gezet. Je moet wat met je tijd.

Jouw error is nu een topic.... daar ben ik nog over aan het nadenken (hint?)
Die error valt een beetje tegen: er stond in de nieuwe topics lijst een topic met als titel de parse error van Citro van laatst. Als je erop klikte, kreeg je ook alleen een error. 't Is alleen nu weg.
Ow zo.

En alles met een grote glimlach Remma!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven