Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Het regent hier keihard.

Waarom twijfel je? Er zaten een paar scenes in dat ik me amper kon inhouden. Je kunt zeggen wat je wil van Carice v. H. maar ze zet een geweldige rol neer. Wat zo'n ziekte met je doet, de aftakeling. En ik kan Stijn ook nog wel begrijpen.
Ik twijfel omdat veel mensen zeggen dat hij niet leuk is. Ik vind Carice trouwens een goede actrice hoor, hoe bedoel je?
Hallo, hallo.

Ik wil niet naar die film, heb het boek ook niet gelezen. Ik heb iets tegen Kluun, kan er niets aan doen. Het is zo erg dat ik ook geen zin heb in zijn boeken/ films.

Ik ben zondag naar de Chipmunks geweest, dat was leuk! Paul is geeneens in slaap gevallen.

Sok, heb ook aan je gedacht deze Kerst. Fijn dat het allemaal een beetje o.k. ging. Zuslief doet ook goed haar best, lees ik. Lief.

Hier is het lekker, vooral nu de kletsen uit logeren zijn. Ik ben wel nog steeds druk met schrijven maar 't is allemaal leuk. Zal er binnenkort eens iets over in de AK zetten. Ook ben ik nog aan het werk maar morgen ben ik vrij, daar heb ik veel zin in.

O en dank voor de kof, Pams. Zinnin! En ik geniet erg van je boeken. Heb net "Predikant" uit. Ben erg fan van Lackeberg, fijn boek weer!
Ach gossie wat een zoetje Remma. Ben benieuwd hoe hij doet als ze binnenkomt!

Snap je gevoel Sok. Lastig als je denkt dat iemand niet genoeg steun van de omgeving krijgt.

Feestje overleefd. Toen ik binnenkwam ging er een aantal mensen weg (mmmm) en toen was ik nog met vriendin en haar man over met nog een stel vrienden die erg leuk zijn. Was dus prima te doen haha.

Wij hadden twee logees vannacht. Ouders moeten weg vandaag. Gisteren in bad had Mannie een gesprek met vriendin (zes). Ben jij verliefd? Ja op meisje A en meisje B. Vriendin heel hard lachen. Dat kan toch niet joh. Tuurlijk wel zei Mannie droog. Zijn ze ook op jou? Dat weet ik niet, maar ik wil met allebei trouwen. Heb je weleens gekust vroeg vriendin. Néé joh, zei hij alsof het het allervieste was dat hij ooit had gehoord

Vanmorgen na het ontbijt dus met 5 kids naar buiten. Eerst iedereen in de skibroeken, jassen, mutsen enzovoort. Toen 2 slees mee en een sneeuwpop gemaakt. Was helemaal leuk. Daarna fruit gegeten en nu spelen ze op de kamer van Mannie. Alleen Moppie hobbelt hier vrolijk rond.
anoniem_29955 wijzigde dit bericht op 30-12-2009 11:29
Reden: zes jaar ipv duiveltje
% gewijzigd
Sneeuwpop maken? Hier is het alleen maar kleddernat.

Wij gaan worstebroodje eten en dan op Mini's kamer puinruimen. Ze heeft dat fijne Hemnesbed met die drie lades en daar kan héél veel in. Die gaan we uitmesten.
Bij ons zijn die lades altijd veel te leeg (lees alles wordt op de grond geslingerd).

Twee in bed in drie in de sneeuw aan het spelen. Goede score nietwaar

Hier ligt ongeveer 4 cm sneeuw of zo. Precies genoeg om op de slee te gaan en lekker te spelen.

Ik wil wel naar de film. We zouden eigenlijk vorige week gaan, maar da's door vertraging dus niet door gegaan.
Bij ons ook en dan wordt alles weer teruggegooid en nu zitten er allemaal kapotte spulletjes tussen (1 lade met Barbiesspul, 1 lade met verkleedspul, 1 lade met poppenspul). Die gaan we dus ertussenuit halen.

Ik was trouwens op zoek naar wat setjes kleding voor Barbie maar dát is duur. Net even op Marktplaats gekeken en daar wordt wel wat aangeboden. Vanavond maar eens even met man kijken (Opperhoofd MP).
Mijn laarsjes van MP worden vandaag verstuurd als het goed is. Ik vind het toch altijd weer eng of het lukt. Maar ik ben een MP-muts
Ik ruim ook regelmatig lades/kasten/kisten op. Ik gooi ook niet-kapotspul weg. Bijvoorbeeld als het speeltje in kwestie me niet zint. Meeste missen ze toch niet.

Ik heb echt meisjes. Het liefst spelen ze met barbies, kleine popjes, (poppen)huisjes (of litte petshop huisjes) en little ponies. En anders is het tekenen/ knutselen.
Ha, grappig, wij hebben net de knutselkast opgeruimd en vooral alles gesorteerd

Mijn handen jeuken om van alles weg te gooien maar ik heb Remman als hijgend paard hiero.
Mini d'r kamer is helemaal uitgemest. Eerst had ik haar als hijgend paard in mijn nek maar toen ging ze op de badkamer haar baby in bad doen en kon ik lekker weggooien (inderdaad ook van die plastic zooi waar ze nooit wat mee doen). Ook beneden wat lades en kasten uitgemest, wat te makkelijk speelgoed naar boven gedaan. En twee zakken vol weggooid.

Mini speelt ook graag met Barbies, poppen en Polly Pocket. Daarnaast tekenen, knutselen en vadertje-en-moedertje. Mannie speelt het liefst met zijn auto's en playmobil en tekenen vindt hij ook erg leuk.

Nu spelen ze ziekenhuisje; Mannie wordt nu voor de derde keer op de wc in een toiletpapiermitella gewikkeld

Ik hoop dat ik Pamman vanavond nog even naar Ikea krijg voor dat nieuwe kastje, 2 grote opbergboxen voor op Mannies kamer (voor z'n racebaan) en een nieuw tafeltje/stoeltje voor in de woonkamer. We hebben die Mammut knalblauwe en dat ding komt me gigantisch mijn neus uit.
Ik ga maar eensch koken. Wat eten lullie? (Mannie zegt nog altijd 'lullie', klinkt zo lief )
Mannie ging trouwens bij die doop naar een meisje van een jaar of 9 toe om haar te vertellen dat hij haar mooi vond. Kind kreeg toch een rood hoofd
Haha wat een charmeur is die Mannie toch.

Deze lullie eten asperges. Maar da's pas als het grut op bed ligt. Die zitten nu aan de pasta. Zijn zwaar vermoeid door het dagje met vriendje en vriendinnetje. Dat wordt lekker vroeg naar bed .

Ik heb vandaag slechts de afwasmachine uit- en ingeruimd en sokken uitgezocht. Verder schoot het niet op met de drukte hier, wel gezellig hoor!
Deze lullie hebben een sjinesebrommer laten aanrukken
Wij eten sausijsjes, broccoli en knolselderijpuree met walnoot (van Excellent hoor, hadden we nog over van kerst). Vandaag boodschappen gedaan en rondje winkelcentrum, vaatwasser, bedden verschoond, wasjes gedraaid en gevouwen en uitgemest. Lekker relaxed rommeldagje.

Vanmorgen tijdens de knuffelsessie in bed heb ik ze gevraagd of ze vandaag alsjeblieft niet allerlei wilde door-het-huis-ren-spelletjes wilden doen en so far hebben ze dat ook niet gedaan. Ze spelen echt lief vandaag.
quote:Pammie schreef op 30 december 2009 @ 17:52:

Wij eten sausijsjes, broccoli en knolselderijpuree met walnoot (van Excellent hoor, hadden we nog over van kerst). Vandaag boodschappen gedaan en rondje winkelcentrum, vaatwasser, bedden verschoond, wasjes gedraaid en gevouwen en uitgemest. Lekker relaxed rommeldagje.

.Mén, das voor mij een topdag, huishoudelijk gezien dan :P
Voor mij ook hoor . Maar ons Pammeke wint volgens mij sowieso de mutsenschoonmaaktrofee. Die lijkt mij het netst van allemaal

Ik ben er klaar mee na drukke dag en heb dus geen zin meer om asperges te schillen. Maar ja, ik vind ze wel lekker en ik heb trek dus hups aan het werk maar.
En? Heeft het gesmaakt? Je asperges?

Ik ben er wel klaar mee, 2009. Ik doe vannacht wel of het 2010 is.
Ze waren heerlijk. Alleen was saus zonder bieslook. Even vergeten dat die de vorst in de tuin niet had overleefd haha.

Ik ben er ook wel klaar mee, dus ik vind het een goed plan. Maar dan ga ik wel gewoon naar bed hoor. Met een beetje mazzel doe ik dat morgen trouwens ook
HIer ook een lekker dagje. Vanmorgen ivm werkster met het grut vroeg naar zwembad geweest en daarna net op tijd thuis voor bezoek. Bezoek was leuk en kinderen waren in zwembad goed actief geweest, waardoor ze tijdens bezoek redelijk rustig waren. Nu ben ik net even naar een hele rustige bibliotheek geweest en heb ik een enorme lading boeken gehaald. Ik moet van A-man meer ontspannen 's avonds (en gelijk heeft hij) en ik houd nogal van lezen in bed. Weet dus al wat ik vanavond ga doen. En ik moet A-man een complimentje geven: hij denkt erg met me mee de laatste dagen en brengt al een paar dagen zonder morren de kinderen naar bed, zodat ik even tijd voor mezelf heb .

Nu zo even aan de koffie!
Ha, dat weet ik nog van vorig jaar. Toen was je ook in bed gekropen
En morgen hebben we de hele dag geen bezoek, geen verplichtingen of wat dan ook. Oud en nieuw vieren we met de Nachbarschaft. Eens kijken hoe lang de kinderen op kunnen blijven (12 uur gaan ze niet redden hoor, dat weet ik nu al zeker).
Het allerlekkerste dat er is haha. Van mijn moeder geleerd . Alleen vindt Esman het niet zo sfeervol

Klinkt erg fijn Anky! Goed te lezen ook dat bij A-man ook het kwartje is gevallen en dat hij jou wat meer rust geeft en ook laat nemen. Nu ook doen hoor!!!
Ik begrijp dat het heeeerlijk is, maar het zou mij een stapje te ver zijn. Integendeel, ik sta een groot deel van de avond buiten met vuurwerk (en oudste, vooruit).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven