Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Die smiley was omdat ik me een paars van woede aangelopen Maby voorstel in een tuigje.. Ik vind haar overigens in je verhalen wel heel cute en aandoenlijk, maar je hebt er je handen maar vol aan, aan zo'n dame.

Ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden Es.. waar gaat het over?

Ook als het maar eenmalig is is het toch iets Miffy.

En wat raar, die ouder bij het zwembad.
quote:citronella schreef op 19 januari 2010 @ 21:06:

Ik dacht dat er vanavond een poets en boen avond was op de PSZ, maar toen ik daar aankwam was het donker, hek dicht en niemand te zien. Dus of ik heb het verkeerd onthouden of het was afgelast wegens de ongetwijfeld overweldigende hoeveelheid aanmeldingen en was ik daar niet van op de hoogte. Ik vond het iig niet erg, want ik had al helemaal geen zin.

Elk nadeel heb zun voordeel, dus!

en lastig, je kleine off-day; hopenlijk gaat het morgen beter.

Moest wel lachen om Esmee, dat je niet echt aan de pijnstillers hebt gedacht. Toen ik laatst zo op mijn kont op het ijs was gevallen, moest Sokman mij ook ongeveer dwingen om een paracetamol te nemen; ik had er echt niet aan gedacht (en het is toch echt mijn vak) hoop dat de beloofde week pijn meevalt!

eee, ik wou vast nog wat zeggen... oja: Elessie: ga je nog wat op de AK schrijven? ben niet heel neiuwsgierig hoor, nee, dat niet, maarreeeee...
Haha, Sokje die niet aan pijnstillers denkt, dat is wel heel erg inderdaad. Je lijd in ieder geval niet aan beroepsverdwazing .

Miffy, ik was inderdaad wel blij dat Maby niet in het water gesprongen was. Kind is er echt van overtuigd dat ze kan zwemmen (met vleugeltjes kan ze dat ook wel natuurlijk), we hebben haar al eens gecontroleerd koppie onder laten gaan (in de hoop dat ze zou schrikken), maar dat hielp ook niet echt.

Nou was ik ook wel een beetje schuldig bedacht ik me achteraf: aan het begin van de zwemles had ik Maby zorgvuldig geïnstrueerd dat ze niet mocht zwemmen en daar hield ze zich ook keurig aan. Bij het ophalen had ik dat niet gezegd, en ze zwemt ook regelmatig in dat zwembad, dus kind dacht gewoon: ik ga lekker zwemmen. Moet zeggen dat ik me wel doodgeschrokken ben: je ziet maar weer eens hoe snel iets mis kan gaan (het was echt een kwestie van seconden). In een ander zwembad in de buurt is pas ook nog een kind van de bodem gevist door een oplettende bezoeker. Kind heeft het ternauwernood overleefd, vader was ook even aan het tobben met een kluisje....
Ik slikte al paracetamol hoor Sok, maar niet meteen. Ben gewoon geen 'slikker'.

Als ik eerlijk ben, moest ik erg lachen om het verhaal van Maby. Heb het voorgelezen aan Esman en ook die vond het bijzonder grappig. Maar ik kan mij voorstellen dat je je het rambam bent geschrokken. Het is wel een portret hoor, die Maby van jullie!

Die ouder bij jou in het zwembad vind ik een raar type Miffy.

Moest wat pakken uit onze slaapkamer, dus ik doe het licht aan. Kijken 2 blauwe ogen mij aan...vind ik Mini in ons bed. "Ik wil hier slapen, want papa gaat bij Mannie slapen." Mooi niet dus. Esman slaapt bij Mannie omdat hij ziek is.
Haha Citronella, ik kan me wel voorstellen dat je niet rouwig was om je gemiste poetskansen.

Zo, ik heb mijn verhaal voor morgen in mijn hoofd zitten en duik nu maar snel mijn bed in. Ben de hele dag al slaperig en moe.
Oh, wat een donder die Mini Esmee!
* Stiekem moest ik trouwens ook wel heel erg om Maby lachen, echt boos worden kon ik ook niet, daarvoor zag het er te grappig uit *
Denk dat Es weer een mummy aan het verjagen is
Gelukkig ben ik niet zo nieuwsgierig van aard .
o, wat een lekker ding, die mini, Esmee. Gleuf dat ik best zou schrikken, want zoiets gebeurt bij ons nooit (wij horen het hier, vanwege de houten vloeren, ook direct)
Dat lekkere ding heeft regelmatig van dit soort kuren op het moment. Vanmiddag sliep ze op de grond . Eerder vond haar 's middags in het bed van Mannie. Genoeg trucs dus haha.

Die Es houdt ons bezig
Miffy, ik krijg de indruk dat jij zwanger bent, klopt dat?

(Volgens mij kan ik dat toch wel vragen? Het is niet zo genant als 'in het echt' als je het vraagt aan iemand die gewoon een beetje een dikke buik heeft).

Maar dacht het laatst al door iets wat ik hier las, en ook door je posting op het topic over dat verlangen naar een kind (weet ff de naam niet meer).

Ben dus wel benieuwd of het zo is .
Morrie, inmiddels heb ik ook zo'n buik waarbij je twijfelt of ik nou dramatisch ben aangekomen, of gewoon zwanger Ik ben inderdaad zwanger, uitgerekend half juli. We hebben ondertussen twee echo's achter de rug, en alles ziet er prima uit. Dit exemplaar groeit wel een beetje snel: echoscopiste denkt dat ik al een week verder ben, en ik weet behoorlijk zeker dat dat niet zo is. Volgende week nog een echo om te kijken wie er nou gelijk heeft.
Es doet wel aan cliff hangers

Wat fijn voor jullie, gefeliciteerd! Ben je dan nu een week of 15 zwanger?
Dankjewel! Volgens mij 14 weken (en een beetje), volgens de echoscopiste 15.
Leuk hoor, hebben jullie weer een zwangere. Als onze Wind bevallen is zal het er voor ons wel niet meer inzitten!
Goedemorgen allemaal!

Iedereen een betere nacht gehad dan ik hoop ik. Pijnstillers waren 's nachts uitgewerkt volgens mij, beetje jammer.

Mannie weer opgeknapt dus naar school. Mini huppelt vrolijk rond en Moppie ligt in bed. Moppie wordt steeds eerder wakker en dus was dat vanmorgen rond half zes weer. Laten pruttelen, speen gegeven. Hij krijgt zijn fles niet meer voor zes uur. Was hij het niet mee eens in eerste instantie.

Ik ga verder met jacht op huisje voor zomervakantie.
Geen Florrie meer bij jullie dus, Morrie ?

Ik had denk ik in elk geval een betere ochtend dan jij, Esmee: Man had toen hij ziek was zijn wekker uitgezet, en was vergeten hem weer aan te zetten. We werden met z'n allen lekker uitgeslapen - en veel te laat- wakker.

Mag je de pijnstillers maar heel beperkt slikken?
Florrie

Oh dat is wel fijn Mif, zo'n ochtend. Niet dat man ziek is natuurlijk (of is hij beter en lees ik scheef).

Ik mag 3x per dag Diclofenacnatrium, innemen voor het eten. Dus op zich logisch dat het dan ergens in de nacht ophoudt. Maar misschien reken ik te simpel en komt het doordat omdraaien (wat ik veel doe in mijn slaap) gewoon niet fijn voelt.
Sok weet er vast meer van, maar mag je diclofenac niet gewoon combineren met paracetamol? Volgens mij zijn het hele verschillende pijnstillers, en mag je daarom naast de ene ook nog de andere innemen. Voor 's nachts zou je dan paracetamol kunnen slikken om de pijn in elk geval een beetje te onderdrukken.

Man is weer beter, trouwens. Hij had duidelijk het virus dat Pluis vorige week had.
Meiden, sorry, sorry, sorry.

Ik was inderdaad een mummie aan het verjagen maar dat was niet de hele avond. Ik kreeg (onverwachts) bezoek van iemand die ik heel lang niet had gezien.

Maar om jullie niet langer in spanning te houden heb ik de link naar AK doorgemaild naar mijn werk en zojuist geupdate! (En nu valt het vast tegen, hahahahahah.)

Nogmaals sorry voor de 'cliffhanger'. :-)
Ank zegt dat ze niet nieuwsgierig is, maar Ank wist het gewoon al!

Foei Ank! :-)
Ha ha, Es, ik had Ank ook al gemaild of ze nou heel hard aan het toneelspelen was, of dat ze het echt vergeten was.

Aloha!

Leuk hoor Es, wat in de ak staat!

Ank, wat een portret is die Maby! Hebben andere ouders haar dan niet het water in zien lopen?

Citro, betere dag vandaag?

Esmee, ik had ook diclofenac toen mijn amandelen eruit waren gehaald, heerlijk spul

Ik was gister bij Mini in slaap gevallen en werd pas om half 12 wakker. Toen heb ik mijn boek uitgelezen en was het 1 uur. Tegen 5-en begon Mannie te spoken, hij lag bij ons maar praatte de godganse tijd. Om 10 voor 6 ben ik in zijn bed gaan liggen maar toen werd Mini al wakker en hebben ze allebei niet meer geslapen Nou goed, ik heb wel 2 blokken van 4 uur slaap dus voel me beheurlijk uitgerust gelukkig (Pamman niet, want hij ging pas om 1 uur naar bed dom dom dom).

Ik ben nu overhemden van Pamman aan het strijken. Een daad van pure liefde want als ik ergens een hekel aan heb dan is dat wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven