Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
paracetamollen mogen gewóón met diclofenac; Miffy heeft gelijk en het door Mif voorgestelde schema klinkt niet heel onaardig. Gewoon dóen, zou ik zeggen

en natuurlijk kan ik hier niet bij de AK en ben ik niet zo'n beetje nieuwsgierig. maar weer aan het werk, dan maar.
He Sok, is het heel erg als je omezate-dinges (van die maagbeschermers) heb die over de datum zijn? (Een jaartje ofzo...)
quote:Miffy schreef op 20 januari 2010 @ 09:42:

Geen Florrie meer bij jullie dus, Morrie ?

Hahaha, Florrie! Nee, die kans is zeeeer gering, al moet ik zeggen dat ik de afgelopen 2 weken 4 keer op kraamvisite ben geweest en dan vind ik ze wel heel leuk hoor, die baby's. Maar nee, dat Knorrie er is is al een wonder omdat Harrie eigenlijk niet wilde, een 3e komt er echt niet! De enige hoop op ons topic is Wind nog, die gaat vast nog wel een 4e krijgen ooit!
Een jaar pas?

Mini heeft 2 mannen mee naar huis genomen. Ze kregen gezellig bonje over wat te doen dus ik heb ze aan de playmobil gezet en nu spelen ze haske leuk. Mannie is bij een vriendje. Het was net nog lastig om met de respectievelijke ouders rond te krijgen wie waar hoe laat moest zijn, gebracht of gehaald zou worden en wie dat dan zou doen. Zo'n speeldate is nog niet makkelijk...
Heb AK gelezen, leuk zeg Es Hopelijk slaat het aan, zeg maar.

Zit met een zere keel/keelontsteking thuis. Brr. Praten en slikken doen pijn. Zit al aan de brinta en drink thee met honing. Vanochtend had ik nog beetje verhoging. Niks aan.

Ik moest stiekem wel lachen om die Maby, als schrik je je als ouder helemaal kapot
Niet leuk Remma.
Nee, ik hoop dat het snel over is ook. 't Is niet mijn jaar zeg maar tot nu toe.
Hopen maar dat je het dan helemaal gehad hebt voor dit jaar, zou leuk zijn.

Ik had nog een vraagje aan je, jij zei laatst dat je een onderjurkje had gekocht. Ik neem aan voor ergens onder Nu heb ik gister een prachtig wollen jurkje gekocht maar het schijnt door, van dat 'sexy' vleeskleurig ondergoed heb ik wel maar goed, dat heb ik liever niet aan Dus ik dacht, zou zo'n onderjurkje wat zijn?
Ja, bij mij helpt dat wel. Ik had een gebreid jurkje van esprit, dat net even doorscheen, vooral bij mijn benen. Dat is nu over zeg maar.
Mmmmm, lekkere AV heb jij Remma!!!! #Lustikwel!
Wat toevallig, ik heb ook een gebreid jurkje van Esprit Een heel donkerblauw jurkje met col.
Welke kleur is dat onderjurkje dan?
Gosh
Zwart. Ik heb een zwart jurkje nl

Maar ik draag dat zwart onderjurkje ook onder een grijs gebreid jurkje (ook van Esprit, gosh wat een toeval steeds :P )
Zwart kan ook onder donkerblauw. Hoewel ik mijn zwart bh wel er door zag, dan zie je de bandjes van het onderjurkje natuurlijk ook.
Ik heb ook een grijs gebreid jurkje, ook van Esprit (gosh) maar die schijnt niet door.
Het ene jurkje zal wel meer doorschijnen dan het andere jurkje. Mijn jurkjes zijn ook zelfde modelletjes. Alleen kleur is anders.
Ene is zo'n empire/a-lijn jurkje, die nieuwe is meer een grote trui. Als je bij jurkjes/gebreid kijkt op Esprit is het de eerste van de tweede rij (in het donkerblauw dan).
Die is leuk. Handig als je tegen zo'n hals kan trouwens. Hij is echt leuk.

Die van mij zijn heel simpel:sale, jurken, casual, 6e rij, 2e jurkje. Hij lijkt op het plaatje wat wijd, dat is ie echter niet. Ik draag em met een brede zwarte riem.
Die is ook leuk! Je doet niet de riem die erbij zit (of heb ik nu het verkeerde jurkje?)?

Ik heb ook de riem die op het plaatje staat erbij. Heb ik nog nooit gedaan, een riem om een jurkje maar het staat wel leuk (vinnik).
Op het plaatje staat het met een koord zeg maar. Gebreide riem noemen we dat hier (geen idee hoe dat heet).
Ik ga wat kinders in hun schoenen en jassen hijsen, naar huis brengen, dan Mannie halen bij vriendje en door naar de schoenmaker.

Later.
Ik vind het altijd net even wat prettiger, een riem erom. Ook wil ik altijd net even wat langer, ik sta wel voor een klas met pubers.
Ja, zo'n 'riem' van de stof van de jurk.
Ja, die

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven