Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Remma, als je de hele dag achter 14 kinderen aan moet hollen ben je zo al je kilo's kwijt
Ja dat moet wel he. Maar ik wil het zeker weten.
Ik denk dat dat ene manneke het niet zo lekker trekt

IJs!
Met een buik als zij had, heb je altijd overtollig vel. Ik denk dat ze geholpen is met de buik.
Altijd 13 andere kinderen om je heen zeg! Je zou maar van rust houden (zoals Limoen)
Wanneer zou zij slapen?
3 uur per nacht zei de vo net toch
Waarom is dat kindje nog niet geholpen met z'n hazelip? Zo'n operatie doen ze toch juist als ze nog heel klein zijn?
Ow, had ik gemist.
Zouden ze die buik niet meteen strak hebben getrokken?
Ja, dat denk ik wel Pammie. Dat ze die buik direct hebben gedaan.
Dat wordt toch helemaal niets zo, in je eentje 14 kinderen. En dan al die media-aandacht, ik geloof niet dat dat goed gaat blijven gaan. Nooit slapen, altijd maar herrie en rommel
Ik vind haar redelijk ontspannen nog. Ik was allang gevlucht.
Ja dat vind ik ook, maar dan nog, op een kdv moet je met minimaal 2 zijn voor max 9 kindjes, ofzo, in je eentje 14 kinderen handelen, al dan niet met nanny's het lijkt me bijna onmogelijk.
Ja, maar 't is niet dat ze veel keus heeft. Ze heeft ze.
ja hoor, en gezien de situatie doet ze zo te zien echt haar best er het beste van te maken, vind ik heel knap want ik zou zelf ook gillend gek worden na een half uur ofzo
quote:remma schreef op 20 januari 2010 @ 17:56:

Haha, ik zou het niet erg vinden. Het is een leuk meisje itt tot het eerste vriendinnetje.

Ben jij in training voor lastige schoonmoeder?

Anky, nog een leuke ontaarde moeder in het zwembad, net gezien: kind van tweeenhalf, gok ik, werd zonder zwembandjes op een bankje naast het bad gezet, terwijl moeder een zwemtraining ging doen. Niet een beetje dobberen in het water waarbij ze haar kind ook nog wel in de gaten kon houden dus, maar serieus zwemmen waarbij ze minstens de helft van de tijd met haar hoofd onder water zat. Kind bleef een uur (!) rustig zitten, dus het was duidelijk geen Maby-materiaal, maar ze zal het eens op haar heupen krijgen en ook in het bad willen...

Octomum heb ik gemist, maar ik neem aan dat ze al dat eten en die luiers betaalt van de opbrengst van zulke tv programma's?
octomum is nog bezig hoor.. sbs6
quote:citronella schreef op 20 januari 2010 @ 21:10:

ja hoor, en gezien de situatie doet ze zo te zien echt haar best er het beste van te maken, vind ik heel knap want ik zou zelf ook gillend gek worden na een half uur ofzoIk ook. 1 kwartier al
Dat vind ik gewoon sneu, een uur toekijken hoe moeders zwemt. Wat heeft zo'n kindje daar nou aan, laat lekker thuis.

Ik vind wel dat ze lief is voor de kinderen; ze heeft dan wel geen tijd voor ze maar ze kust en knuffelt wat af.
Remma, hou je ook niet van waterijs? Dat is misschien wel lekker voor je keel.
In de zomer, als het heel warm is, vind ik waterijs wel lekker. Maar nee, liever niet
Voor je keel schat, niet omdat jet het lekker vindt.
Weet je, ik denk wel dat ze niet wijs is, dat ze beter na had moeten denken van te voren, want wie doet dit zijn kinderen nou aan. Maar hoe ze overkomt vind ik wel weer dat ze sterk en positief overkomt en dat vind ik wel heel knap hoor, dat je niet doordraait en het beste er van maakt. Doen niet veel mensen haar na, denk ik. En nu hou ik erover op.

Goed, mijn spaghetti saus.. .
quote:Pammie schreef op 20 januari 2010 @ 21:33:

Voor je keel schat, niet omdat jet het lekker vindt.Ja, dat snap ik. Maar je vroeg ook of ik er niet van hield :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven