Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Alcohol ontsmet ook. Ik zou voor de alcohol gaan

Is ook lastig, al die gezichtsuitdrukkingen.
Nee Mif, op vrijdag de 22ste. Maar ze hebben alle klassen over 3 groepen verdeeld anders passen alle ouders en andere familieleden niet in de school. Gelukkig zitten Mini en Mannie bijelkaar in de groep ingedeeld en hoef ik dit jaar maar drie keer naar school om mijn bloedjes te zien optreden.
quote:Pammie schreef op 20 januari 2010 @ 22:17:

Alcohol ontsmet ook. Ik zou voor de alcohol gaan

JIj mag door voor de koelkast
Ik ken je onderhand een beetje
Grijnsch
Alcohol uit de koelkast of warme alcohol?
Niet te warm want dan is de alcohol eruit en dan helpt het niet meer.
Onderhand ben ik ook weinig verrassend meer door steeds terug te komen, ik ga nu echt!

Bye!
Deze komt uit de koelkast. Maar hij is niet te koud hoor, tis geen ijs
quote:Pammie schreef op 20 januari 2010 @ 22:27:

Niet te warm want dan is de alcohol eruit en dan helpt het niet meer.Dat valt nog best mee. Pas na 2 uur pruttelen is alcohol uit een saus verdampt, geloof ik, dus Remma kan jou veilig die koelkast geven en zelf voor de warme variant gaan.
Ik heb zin in ijs

quote:Pammie schreef op 20 januari 2010 @ 22:12:

Kou verdooft. Ik snap niet dat jullie daar niet aan willen maar warmte (met honing) verzacht
quote:remma schreef op 20 januari 2010 @ 22:34:

Ik heb zin in ijs

Oooooh jeeeee. Je bent echt ziek!
ik ben niet ziek, maar haak wel af; heb vanavond weer eens gesport en ben eigenlijk wel moe. heb trouwens ook net een bestelling bij de H&M geplaatst; ben beneiuwd!
trusten dus.
Trusten!

Ik heb een probleem. Ik zowat de hele ochtend geslapen en dan kom ik 's avonds altijd zo moeilijk in slaap.
Remma, ik ben bang dat je dan nog even in je eentje hier wakker gaat zijn, want ik heb net als Sok gesport (zonder kind op het bankje naast het bad) en ben nu ook moe. Weltrusten!
trust

Ik heb een boek. Komt goed. Maak je niet ongerust over mij. Ik kom de nacht wel door. Echt.
Stelletje kletskousen !

Jippie, ik mag vanmorgen (vroeg) naar M. naar de Kinderklinik voor controle van Maby's voet. Oppas was gisteren en die moest 2.5 uur wachten. Ik heb dus echt zin (not, not, not). Nou ja, broodpakket mee en we zien wel. Het zal wel weer een hoop wachten worden voor een controle van 5 min (maar ja we hebben al veel controles geskipt, dus hier kom ik niet meer onderuit).

Miffy, wat een idioot verhaal van die zwemmende moeder. Ik snap daar echt helemaal niets van. Sowieso heb ik geen kinderen die langer dan 5 min blijven zitten, maar ik vind het ook levensgevaarlijk en zielig voor het kind in kwestie. Ga dan zwemmen als je oppas hebt of 's avonds al kind slaapt.

Remma, beterschap. Keelpijn is irritant!

Ik was een beetje moe gisteren na een dag hard werken, kinderen ophalen, sporten, was opvouwen enzovoorts en lag dus al om 22 uur in bed. Aldaar wilde ik mijn boek uitlezen, maar ik ben na 2 bladzijdes in slaap gevallen .
Anky, succes in M!

KInd in het zwembad amuseerde zich nog wel. Die had twee badmutsen gekregen en kletste tegen elke toevallige voorbijganger. Ik vond het vooral levensgevaarlijk.

Remma, nog een beetje geslapen?
quote:sokje schreef op 20 januari 2010 @ 22:39:

heb trouwens ook net een bestelling bij de H&M geplaatst; ben beneiuwd!Een jurkje?

Remma, nog geslapen? Voel je je al wat beter?

Mannie kwam om half 2 huilend naar beneden, hij gloeide helemaal. Vanmorgen had hij nog 38 graden maar hij was haske vrolijk. Hij is naar school, ik zal zo de gastouder wel even bellen dat ze hem anders vanmiddag thuis houdt.

Nu koffie.
quote:Pammie schreef op 21 januari 2010 @ 08:59:

[...]

Een jurkje?

jaaa! en een rokje, ook nog. ben toch wel op ideeen gebracht Maar jurkjes draag ik ook vaak als tuniek op broeken.

Iemand een DRUIFJE hebben? Mén, wat was dat jong vanmorgen irritant! Toen we Poek op school gebracht hadden, vertikte het mormel om nog een meter te lopen. En ik vertikte het om hem te tillen. dus onder z'n oksels naar huis geschoven. Toen ik zwaar geirriteerd door het huis ging stampen, ontdekte ik dat ik een flink stuk stront onder mijn scghoenen had. joepie

afijn; dingen die vóór 9 uur gebeuren, moet je maar niet al te serieus nemen (quote Es)

Succes, Anky in M. Lijkt me ook een goed recept om lekker geirriteerd te raken, zo'n controle-sessie.
Thanx Pam. I needed that! en wat sneu dat mannie ziek was; hopenlijk houdt hij het vandaag wel vol.

Hoop dat remma nog geslapen heeft en anders ben ik wel beneiuwd welk boek ze aan het lezen is.
Remma is denk ik nog onder zeil

Zo'n druif heb ik zelf ook in huis, Sok, en man gaf meestal heel snel toe als Pluis gedragen wil worden. Ik zie mezelf over een paar maanden geen loodzware peuter meer sjouwen en ben er dus vast mee begonnen hem steeds meer zelf te laten lopen, maar dat schoot niet zo op zolang ik het alleen deed. Man heeft nu medewerking beloofd. Pluis snapt ook wel dat we hem niet kunnen dragen als we onze handen vol hebben, dus ik heb regelmatig mijn handen vol met iets dat toevallig in mijn zak zat

Gestampte poep is wel heel smerig. Jammer dat die niet vanzelf verdwijnt omdat t voor negen uur gebeurd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven