Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Ik vind vooral die arts niet wijs.
quote:remma schreef op 20 januari 2010 @ 21:38:

[...]

Ja, dat snap ik. Maar je vroeg ook of ik er niet van hield :PDat klopt wel Toen mijn amandelen eruit waren gehaald heb ik 2 weken op glazen roosvicee met ijsblokjes geleefd (dát is goed voor de lijn!). Dat was wel lekker.
Ik heb niet eens waterijs.
IJsblokjes dan? Of een glas water in de koelkast zetten. Dat verlicht echt.
Niet het glas water in de koelkast an sich maar wel het opdrinken van het gekoelde water
Ik ben juist meer van de warme thee, bij keelpijn.

Vanmorgen toen Pluis naar het kdv ging, vroeg ik of ik een kus van 'm kreeg. "Nee," zei hij, en stapte de voordeur uit. Een paar minuten later deed Man de deur weer open: Pluis wilde toch wel erg graag een kus geven, want hij dacht dat ik "d(r)oevig" was
Ik drink ook warme thee. Met honing.

Wat een schat, die pluis.
ach gos, wat een schatje

als jullie er uit zijn met ijs of geen ijs hoor ik het wel he?
Dotje Ik ben er een beetje uit wat de gemiddelde woordenschat van een tweejarige is maar volgens mij is die van Pluis wat uitgebreider
wat mij betreft: geen ijs
Nee, die warme thee helpt lekker
Bij mij wel hoor. Dussss
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 22:01
Reden: spatiebalk
% gewijzigd
Pammie, amuselepel en immuniteit zijn niet helemaal representatief voor Pluis' woordenschat hoor

Thee met honing helpt bij mij wel echt, vaak, maar dat is dan weer helemaal niet lekker.
Droevig is toch ook geen makkelijk woord. Of tenminste, niet voor de hand liggend.
ik kan ook geen avond weg, he, of jullie lullen de boel weer 3 pagina's verder.

Octomum klinkt al Heul Vermoeiend en een goede aanleiding voor een acute paniekaanval.

Zere keel doe ik ook liever met warme thee met honing.

Lieve Pluis en niet-goed-bij-d'r-hoofd moeder die gaat zwemmen. Sommige mensen...

en jongens, echt, believe me: rokjes/jurkjes is bij mij echt Geen Gezicht, zelfs niet met een dikke maillot oid. heb echt Hele Stevige kuiten een behoorliojke heupomvang en dan ook nog smalle schouders, wardoor het geheel nergens over gaat. ik ben beter af met lange, rechte broeken, lange shirts, jasjes etc.
Verdrietig is misschien voor de hand liggender, maar droevig is minder lastig als je moeite hebt met twee of meer medeklinkers na elkaar en met de r.
Pluis' woordenschat ligt iig beduidend voor op die van Slof; daar komt momenteel weinig verstaanbaars uit. 'Amuselepel' hoor ik hem nog niet zeggen en 'd(r)oevig' is voor ons meneertje iets te abstract. hij kan daarentegen dan wel weer heel goed meppen
Hier was het 'dietig' of 'huilu'. Zoiets.

Ik geloof het nog steeds niet Sok .
Kou verdooft. Ik snap niet dat jullie daar niet aan willen
Pluis heeft zo te horen wel een voorliefde voor ingewikkelde woorden. Ik weet dat Limoen dat met 2 jaar ook had, die vond gynoloog (gynaecoloog) en con(sul)tatieburo zo leuk. En die zegt steeds van die dingen waar ik om moet lachen, het smaakt chocolade-achtig, ik zie ons huis in de verte, etc etc..

Mandarijn is erg expressief op een andere manier: Honger! Leuk! etc

Nou ok Sok, het is dat je het zelf zegt, maar ik geloof het maar half
Grijnsch. Ik twijfel ook hoor Pammeke
Ik ga nog even wat dingen klaarleggen. Mannie moet voor de maandsluiting vanalles meenemen morgen. En dan ga ik lekker slapen.

Bis morgen mädel!
alcohol verdooft ook. En warm verzacht
Pluis heeft "doevig" ook nog niet helemaal goed begrepen hoor. Het is voor hem alles waar een sip gezicht, snikken en/of tranen aan te pas komen. Kindjes die heel boos zijn, zijn dus ook "doevig". Maar hij doet zijn best, en wil alles en iedereen die "doevig" is "toosten" met een aai en een kus
Maandsluiting op donderdag de 21e, Pammie? Korte maandjes daar bij jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven