Mutsen in de mist
woensdag 20 januari 2010 om 21:39
woensdag 20 januari 2010 om 21:49
Ik ben juist meer van de warme thee, bij keelpijn.
Vanmorgen toen Pluis naar het kdv ging, vroeg ik of ik een kus van 'm kreeg. "Nee," zei hij, en stapte de voordeur uit. Een paar minuten later deed Man de deur weer open: Pluis wilde toch wel erg graag een kus geven, want hij dacht dat ik "d(r)oevig" was
Vanmorgen toen Pluis naar het kdv ging, vroeg ik of ik een kus van 'm kreeg. "Nee," zei hij, en stapte de voordeur uit. Een paar minuten later deed Man de deur weer open: Pluis wilde toch wel erg graag een kus geven, want hij dacht dat ik "d(r)oevig" was
woensdag 20 januari 2010 om 22:06
ik kan ook geen avond weg, he, of jullie lullen de boel weer 3 pagina's verder.
Octomum klinkt al Heul Vermoeiend en een goede aanleiding voor een acute paniekaanval.
Zere keel doe ik ook liever met warme thee met honing.
Lieve Pluis en niet-goed-bij-d'r-hoofd moeder die gaat zwemmen. Sommige mensen...
en jongens, echt, believe me: rokjes/jurkjes is bij mij echt Geen Gezicht, zelfs niet met een dikke maillot oid. heb echt Hele Stevige kuiten een behoorliojke heupomvang en dan ook nog smalle schouders, wardoor het geheel nergens over gaat. ik ben beter af met lange, rechte broeken, lange shirts, jasjes etc.
Octomum klinkt al Heul Vermoeiend en een goede aanleiding voor een acute paniekaanval.
Zere keel doe ik ook liever met warme thee met honing.
Lieve Pluis en niet-goed-bij-d'r-hoofd moeder die gaat zwemmen. Sommige mensen...
en jongens, echt, believe me: rokjes/jurkjes is bij mij echt Geen Gezicht, zelfs niet met een dikke maillot oid. heb echt Hele Stevige kuiten een behoorliojke heupomvang en dan ook nog smalle schouders, wardoor het geheel nergens over gaat. ik ben beter af met lange, rechte broeken, lange shirts, jasjes etc.
woensdag 20 januari 2010 om 22:08
woensdag 20 januari 2010 om 22:12
Pluis heeft zo te horen wel een voorliefde voor ingewikkelde woorden. Ik weet dat Limoen dat met 2 jaar ook had, die vond gynoloog (gynaecoloog) en con(sul)tatieburo zo leuk. En die zegt steeds van die dingen waar ik om moet lachen, het smaakt chocolade-achtig, ik zie ons huis in de verte, etc etc..
Mandarijn is erg expressief op een andere manier: Honger! Leuk! etc
Nou ok Sok, het is dat je het zelf zegt, maar ik geloof het maar half
Mandarijn is erg expressief op een andere manier: Honger! Leuk! etc
Nou ok Sok, het is dat je het zelf zegt, maar ik geloof het maar half
woensdag 20 januari 2010 om 22:15