Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
He lekker, die koffie!

Gestampte poep, bah! Toch blij dat we die fase gehad hebben.

Vannacht geen mummie's, wel een boze Liz die niet kon slapen (dat is nieuw, sinds een paar nachten). Vannacht echt boos geworden, alsof je wel in slaap valt als je steeds je bed uit komt. Truus gaat gillen en brullen van boosheid, liggen we dan weer om een uur een hysterisch kind te negeren... bah...

Nou ja, nog een dagje werken en dan weer een dagje schrijven, heb ik nu al zin in.

Ank en Mifs, reservering is voorzover ik kan nagaan gelukt. Leuk!

Ik ga ff aan Pams d'r koffie lurken.
Es, als je een keer uitvogelt hoe je Lizzy zover krijgt dat ze gewoon rustig gaat liggen om te slapen, houd ik me aanbevolen.

Pluis werd van de week 's nachts wakker en wilde toen in ons bed. Toen ik hem de volgende ochtend vroeg waarom hij niet meer in zijn eigen bed wilde (leek me best een moeilijke vraag, dus ik verwachtte eigenlijk geen antwoord) zei hij "Doevig! Bang!" En nu vraag ik me dus af hoe serieus ik dat moet nemen. We hebben hem volgens mij nog nooit gevraagd of hij bang is in zijn bed, dus hij is er wel zelf mee gekomen, maar of hij angst nou al zo goed kan

benoemen?

Koeky, ik heb je rokje aan. Het staat leuk, maar ik had even onderschat hoe fiets-onvriendelijk het is
Remma is net een half uur wakker, maar Remma heeft nog meer last van haar keel en Remma is niet vrolijk, als in: sjag.

Gaan jullie saunadaten, ik meende dat ik laatst zoiets opving?

Ik lees het laatste deel van Diana Gabaldons reizigersserie Sok.

Sterkte met wachten vandaag Anky. Ik hoop dat het meevalt, al heb ik er een hard hoofd in, mede naar aanleiding van je eerdere verhalen.
Is gestampte hondenpoep een fase?

Beterschap Remma
En Sok, cool dat je toch een jurkje/rokje hebt besteld!
quote:Pammie schreef op 21 januari 2010 @ 10:21:

En Sok, cool dat je toch een jurkje/rokje hebt besteld!

Lees ik nu met mijn duffe kop ergens overheen?
Ja maaaaaaaaaaan, een hele post gemist. Tssssk.

Welk jurkje?
Misschien zijn bij Es in de buurt alle honden zindelijk geworden? Dan wil ik daar ook wonen.

Bij ons kdv in de buurt woont een hondenbezitter die liever andere buren had, geloof ik: er ligt daar met enige regelmaat een drol pontificaal op het stoepje voor de voordeur. Ranzig, en het gebeurt zo vaak en een hond moet er echt zo voor omlopen dat het ook echt geen ongeluk is.
Ach, hahaha, nog geen koffie op! Ik dacht dat een van de kinderen in de poep had gestampt, grinnik.

Ja, we gaan saunadaten, dat heeft maar een jaar geduurd voordat het lukte :-) (En het mooie, eigenlijk zou Nip met Mif gaan, of met Ank, en uiteindelijk gaat Nip nu niet mee :-) )

Van hondenpoep niet veel last verder hier. Wel veel katten, vind ik ook niet leuk, ik hou niet van katten.

Over dieren gesproken, mijn moeder heeft een filmpje gemaakt van de meiden die met Tuffy de valk onder de douche gaan (die debiele parkiet is gek op douchten). Is zo humor! Eerst zo'n verzopen parkiet onder de douche, dan wordt hij door Lizzy in een warme handdoek gewikkeld (zie je alleen zijn kopje er bovenuit) waar gaat zitten snurken in de armen van Liz of Bel. Als hij dan droog is kruipt hij eruit en gaat zich oppoetsen, is echt zo grappig.

O ja, ik was aan 't werk.
Boe! Remma!!!! *Knuffel*

Chocolade in huis :-)
In een heeeeel grijs verleden zijn er wel eens betavrouwensaunadeets geweest, en bij de eerste afspreekpoging was dit daar een soort vervolg op. En toen werd het toch net een beetje anders

Ik denk steeds dat het vrijdag is!
In huis? Je was toch aan het werk?

*scrollt terug om te kijken of ze misschien weer een post heeft gemist*
Waar is Nippo eigenlijk gebleven? Vraag ik me al een tijdje af, is ze een soort van gestopt met forummen?
Komt af en toe nog eens langs, maar heeft het druk, druk, druk.
Ja, daar hoorde een vraagteken achter want het was voor jou bedoeld omdat je een bleeeeeh bui had.

Dus: chocolade in huis? :-)

Mif, die bang en droevig kwesties vind ik ook (nog steeds) lastig. We hebben het er nog over.
sterkte, Remma. Als het nu erger is geworden, moet je misschien dan ff naar de dokter? of schat je in dat het nu wel vanzelf beter gaat!

Leuk, man, die douche-act van Tuffy! en grappig, dat die dat zo leuk vindt.

als jullie nog eens gaan sauna-en wil ik wel mee, hoor! Tenzij jullie me niet meewillen natuurlijk

we hadden nog een meevaller; Sokman en ik hadden oudejaarsloten gehaald, en volgens mij had Sokman 20 euro gewonnen. Maar toen ik ze ging inleveren (was er nog niet van gekomen, met die sneeuw, en Sokman laat dat soort dingen helemaal liggen) bleek het 145 euro te zijn! is toch net ff wat meer. hij zal verrast zijn, als-ie vanmiddag thuis komt.
Jemig, ik ben al weer thuis: we waren al na 45 min aan de beurt. Ik ben nog in shock, had me al helemaal geïnstalleerd in de wachtkamer met boeken, brood en koffie, maar dit was dus echt onverwachte meevaller!

Controle was goed, alhoewel Maby helemaal over de rooie ging toen ze witte jassen zag (bij de dierenarts pas was ze ook al helemaal in tranen, het arme kind heeft nu al een witte-jassen-trauma opgelopen). We hoeven over een jaar pas terug, tenzij ze problemen met lopen krijgt, en dan gaan ze over een jaar kijken of er nog een tweede operatie nodig is. Maar voorlopig dus niet: mooi!

Wauw Sokje, dat is een leuke meevaller!

Achgossie, Tuffy onder de douche, wat lijkt me dat een schattig gezicht .

Maby draag ik eigenlijk zelden of nooit als ze er om vraagt. Wat dat betreft ben ik een wel een strenge moeder geloof ik. Alleen als ze echt in de contramine gaat, dan moet je wel, en dan gaat ze in de brandweergreep. Ik weet nog dat Ot rond mijn uitgerekende datum heel vervelend was en dat ik dan regelmatig hoogzwanger en zeer geïrriteerd met een krijsende peuter onder de arm liep te sjouwen. Was destijds niet goed voor mijn humeur .

Remma, nogmaals beterschap!
Wat kan Pluis zich al goed uitdrukken Miffy. Als jullie niet eerder over bang zijn zijn begonnen, dan moet hij het toch wel zelf bedacht hebben en zo'n abstract begrip vind ik best knap voor een net 2-jarige. Maby zie ik het nog niet doen. Arts vroeg vanmorgen ook nog of ze duits- of nederlandstalig was. Nou ja, eigenlijk praat ze nog helemaal niet. Of althans, ze praat wel, maar ik vrees dat we hier in huis de enige zijn die haar verstaan . 95% van wat ze zegt is "Mabisch" .
Anky, we hebben het met Pluis wel eens over bang zijn gehad, omdat de Poes altijd bang wegrent als hij haar wil aaien. Voor de cavia's op de kinderboerderij die wegkruipen gebruikt hij bang ook wel, maar zeggen dat hij zelf bang is, is nieuw. Het zou natuurlijk kunnen dat er op het kdv over gepraat is.

Fijn dat met Mabies voet alles goed is, en dat jullie vlot weer buiten stonden. Hoe bevalt het haar eigenlijk op schoenen?

Ik ben van de hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en van de hoe vaker naar de sauna hoe beter, Sok!
Mutsen-Sauna-Meet? Ik ben ook helemaal voor!
Miffy, slaapt Pluis met dichte deur? Sien heeft hier een "bang-in-het-donker-periode" gehad en sindsdien laten we haar deur open en mag ze in slaap vallen met het licht op de gang aan. Voor haar hielp dat heel goed.
Deur open, licht aan, maar midden in de nacht is het licht op de gang wel uit. Dat zou kunnen schelen. Zijn nachtlampje (dat op die tijdschakelaar die hij zelf bedient) is wel aan, maar dat geeft maar heel weinig licht.

Hij sliep die nacht voor het eerst onder een nieuw dekbed met leeuwen en krokodillen erop, dus als er op het kdv een keer voorgelezen is over een kind dat in bed bang is voor krokodillen kan het ook zomaar daarvandaan komen. Als hij echt bang is, wil ik dat natuurlijk liever niet negeren, dus we moeten er toch maar rekening mee houden v

Hij is trouwens heel blij met zijn wilde beesten in bed.
Angst moet je inderdaad niet negeren vind ik zelf ook. Het bed moet een veilige plek zijn. Vandaar dat ik ook al heel wat krokodillen onder het bed van Ot de kamer uit geschopt heb .
Ik vind ook niet dt je het moet negeren. Dat is ook het lastige van Lizzel. Want bangerikt gewoon de hele nacht door
Weten jullie nog dat Annabel 'vroeger' bang was voor eikels? ("Help help, eikel komt eraan!") Ze wilde niet meer in bad want daar zaten ook eikels.

Zou ik ook van balen, eikels in mijn bad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven