Mutsje(s) Nooitgenoeg

05-04-2010 22:08 2533 berichten
And on and on and on and on...
Hoi hoi, mijn internetverbinding deed het gisteren de hele avond niet, moest ik gedwongen wat huishoudelijks gaan doen om de tijd te vullen, zouden ze vaker moeten doen, zo'n internet storing
Ook Telfort, Citro?

Pammie, ik geef Pamman ook groot gelijk. 't Is heerlijk weer om met een kopje koffie een boekje te gaan zitten lezen. Muts

Ik heb nog steeds Pluis' 'zonder pyjama' in mijn hoofd.

Nitro, geef je ibuprofen omdat je denkt dat er ergens een ontsteking zit?
Wat een verrassing, jullie geven Pamman gelijk

Ik ga zo ook naar die speeltuin. Met een boekje. Koffie zullen ze daar wel hebben.
Alle reacties Link kopieren
jij bent mal, Pam; ga toch lekker in je eentje in je eigen tuin zitten. Ik zou er wat voor geven, een middagje voor mezelluf.
Ik zal wel gek zijn maar ik had me vandaag verheugd op een relaxt dagje met de kindertjes, lekker thuis in de zon. Dat ze nu allebei pleite zijn vind ik dus niet zo leuk. Dan maar raar.
En dat zal in de toekomst alleen nog maar vaker gebeuren ben ik bang

Zit je al lekker in de zon?
quote:Pammie schreef op 07 april 2010 @ 12:53:

Ik zal wel gek zijn maar ik had me vandaag verheugd op een relaxt dagje met de kindertjes, lekker thuis in de zon. Dat ze nu allebei pleite zijn vind ik dus niet zo leuk. Dan maar raar.yep, raar idd. Maar wel houden wel van je hoor
Dank Sok, altijd fijn om te weten dat er iemand is die van je houdt

Ik zat in de speeltuin in de zon, met een roseetje gezellig te kletsen Vriendinnetje van Mini is nog even hier.

Heel vaak vind ik het wel heerlijk dat ze uit spelen zijn maar vandaag niet.
Ik snap het wel, een beetje, hoor Pammie. Ik heb dat ooit ook wel eens, als je een soort plaatje in je hoofd had en opeens zit je in je eentje. Een andere dag zou je een moord doen voor wat vrije uurtjes, denk ik, maar nu even niet. ofzo..

Wij hebben ook Telfort inderdaad. Duurde lang, de storing.

Laat thuis komen daar ben ik niet voor gemaakt. Ik kan niet tegen de stress die dat oplevert, met oververmoeide hongerige en om aandacht gillende kindjes proberen een maaltijd op tafel te toveren, al is het maar opwarmen (en ik ben ook niet zo goed in vooruit plannen wat we eten, ik moet soms op de dag zelf nog in de pauze de boodshcappen halen). Ik ben echt superblij met mijn werktijden, kan ze meestal rond half 5 ophalen en tussen half 6 en 6 zitten we aan tafel.

Nitro wat vervelend dat oudste zo'n pijn heeft.
Ik ben gaaaaaaaaaaaaaaaaar.Net in slaap gevallen en nu hoofdpijn.
Pluis en ik kwamen vandaag iets voor zessen thuis, en man had een feestje, dus die was er niet. We hebben met z'n tweeen gekookt. Pluis deed de knoflook in de knoflookpers en at, toen ik even niet oplette, de restjes die er na het persen nog inzaten zo op. "Lekker," zei hij We hadden het in elk geval wel gezellig. Heel anders wel dan een jaar geleden, want toen was alleen zijn met Pluis nog wel wat drukker, en echt koken in zo'n geval toch wel lastig.

Maandag was Pluis na het zwemmen helemaal uitgeput, en deed zomaar ineens weer een heuse middagslaap. Man en ik vonden het alleen maar heerlijk, even twee uur ongeplande complete rust. Precies het omgekeerde van wat jij had, Pammie. Speeltuin met rose klinkt wel heel erg ideaal.
Omdat jij dat niet hebt Mif. Maar nu ze allebei naar school gaan heb ik wel vaker wat uurtjes vrij.

Lekker, rauwe knoflook. Wel gezond
Haha Pammie, nou ik zou heel graag een paar uurtjes thuis zijn zonder kinderen: heerlijk (waarschijnlijk juist omdat het zelden of nooit voorkomt). Ruilen volgende keer ?

Pluis ook al zo behulpzaam? Maby is de laatste tijd ook een grote hulp: als ik zeg dat we Ot en Sien gaan halen, dan brengt ze mijn jas en schoenen (okay, ook een sjaal, muts en wanten, iets minder nodig de laatste dagen) en helpt ze mee aantrekken. En als ik zeg dat ik koffie ga drinken, pakt ze het pak koffie, de filters en zet ze het koffiezetapparaat aan. Af en toe is ze echt te schattig voor woorden (gelukkig compenseert ze dit ook weer door enorme driftbuien en niet stil kunnen zitten).

En heerlijk als ze middagslaap doen inderdaad. Ik probeer het soms op een vrije dag nog en heel soms trapt ze erin en slaapt ze dan nog een uurtje. Heerlijk is dat.
Slof slaapt nog steeds ruim 2 uur elke middag. En op schooldagen pik ik dan zelf ook een uurtje mee. Ik mag dus helemááál niet mopperen

info is verstuur, Anky, hoop dat je er wat aan hebt.

rauwe knoflook; mafkees, die Pluis! Maar wat kan dat gezellig zijn, dat gekeutel. ik kan daar ook zo van genieten.

ik ga aftaaien, ben moe.

trusten!

Anky, heel schattig inderdaad, dat willen helpen. Praktisch is soms wat anders, om het over efficient maar niet te hebben

Ik taai mee af met Sok. Ben een beetje misselijk. Hopelijk word ik niet ziek, want ik moet nog vanalles deze week.
Houwdie

Kom ik nog es, als mosterd na de maaltijd. Welterusten voor zij die gaan slapen of al in dromenland zijn.
Ik heb een nieuw neefje bij Miffy om de hoek.

Wat gezellig Miffy, en handig, zo'n wandelende knofllookpers. Kruimel stond vandaag bij de supermarkt tussen de pakken melk te hupsen omdat hij heel graag een Mona-pudding wilde vanavond geloof ik, en die stonden nogal hoog. Maar helpen koken doet hij nog niet echt.

Over Ibu vs paracetamol: Volgens mij heeft er vorig jaar een artikel (in BMJ? weet het niet meer) over dat ibu eigenlijk beter is voor kindjes dan paracetamol. Het hoe en waarom weet ik niet meer precies, ik hou bij ibu altijd het idee dat het niet goed is voor je maag.

Ik ga ook aftaaien, gister was het veel te laat en daar had ik vanochtend hevige spijt van. Dus heb alle klusjes al gedaanen kan zo mijn bedje in. Jongetje heeft trouwens morgen spreekbeurt, met Powerpoint vanaf het smartboard, hoe modern wil je het hebben?

Ik heb nog 1 puntje wat ik jullie wil voorleggen, want Koekerd vind volgens mij dat ik moeilijk doe: Koekerd had jongetje opgegeven voor tennisles. Dat blijkt te moeten op woensdagmiddag om 14 uur. Ik ben daar niet blij mee want dan kan hij nooit meer afspreken met zijn favoriete vriendje (want die moet om 15 uur naar judo, wo is de enige dag dat we kunnen afspreken want vr is zwemles) en bovendien kan Kruimel dan niet meer slapen, terwijl hij élke middag nog 2 a 2,5 uur slaapt, en juist op wo echt moe is omdat hij dan 2 dagen kdv achter elkaar heeft gehad. Kruimel kan niet eerder in bed want ik moet om half 1 op schoolplein staan, en ik laat hem niet alleen thuis, duurt te lang. Babyfoon bij buuf is geen optie want die moet zelf ook naar school. Ik vind dus dat jongetje volgend jaar maar op tennisles moet. Hij staat er zelf trouwens ook niet echt om te popelen. Doe ik moeilijk?
Hm ik vind dat artikel niet, er is wel veel over geschreven maar dat gaat vooral over pijnbestrijding bij gebroken armen enzo. Maar volgens mij is de conclusie over het algemeen dat ibuprofen niet perse slechter is dan paracetamol.

Nu ga ik echt slapen. Trusten.
Nee je doet niet moeilijk. Integendeel. Als hij zelf al niet staat te popelen al helemaaaaaaaaaal niet.
Als hij zelf niet wil zou ik het ook niet doen en lekker een jaartje wachten tot de zwemles klaar is. En anders Koekerd zelf laten brengen.
HIer in Duitsland schrijft me ook wel sneller ibuprofen voor volgens mij, ook aan kinderen. Pas kreeg Ot ook al ibuprofen mee toen hij een gat in zijn hoofd had. En hij had er helemaal geen pijn aan, dus totaal niet nodig. Beetje raar vond ik dat (bovendien hadden we wel spul in huis).
Koeky: gefeliciteerd met neefje!

en je doet helemaal niet moeilijk; koekerd hoeft de logistiek niet te regelen, dus die kan er wat makkelijker over denken. Gewoon een jaartje wachten, krijgt-ie niks van

ook goeiemorgen trouwens
Goeiemorgen.

Anky, succes bij de huisarts (?)

Waarom moet koekenjongen zo nodig op tennis als hij dat zelf niet echt ziet zitten, Koeky? Misschien moet Koekerd zichzelf gewoon aanmelden voor een lesje: wat jij laatst schreef klonk alsof dat best goed voor 'm zou zijn.

Gefeliciteerd met neefje om de hoek. Zou grappig zijn als hij naar hetzelfde kdv zou blijken te gaan.
Nogmaals goedemorgen! Regent het bij jullie ook? Hier wel, ik hoop dat het nog opknapt vandaag, want ik ben een beetje verwend door het lekkere weer van de afgelopen dagen.

Is inderdaad een goede van Miffy: ik denk dat Koekerd meer belang heeft bij een tennisles dan Koekenjongen. En gefeliciteerd met neefje!

Bloeduitslagen bij de huisarts waren goed gelukkig, alleen bloeddruk was een beetje teleurstellend. Nu dus ook plaspillen erbij.
quote:anky schreef op 08 april 2010 @ 10:25:

Bloeduitslagen bij de huisarts waren goed gelukkig, alleen bloeddruk was een beetje teleurstellend. Nu dus ook plaspillen erbij.he, wat jammer! is volgens mij ook niet volgens de standaard hier in nl, volgens mij switchen ze liever eerst naar een ander middel. maar dat weet ik niet zeker, zou ik na moeten kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven