Na een jaar niet zwanger... en dan? Wie kletst er mee?

23-04-2007 11:45 13139 berichten
Superstoere meisjes:

* Kaetje: 30 jaar. April 2006 begonnen, IUI 6 gestart op 25 februari, voor het eerst met Menopur (voorheen met Puregon)

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, nu op naar 6e IUI

* Sophy: 2 jr bezig, welverdiende pauze tot maart 2009

* Merel29: 2e icsi 28-01-09 start met de pil (als het goed is) 18-02-09 start deca 04-03-09 start gonal-f. 13-03-09 1e echo punctie gepland op 18-03

* Fleur: 1e ICSI poging na punctie gestopt, cryo poging 1 teruggeplaats, 9-10 testen

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, 2x IUI gehad, nu in afwachting van IUI, maar deze cyclus ei gemist

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI en nu op naar IVF.

*Zitah: dochter 5 jaar, 5 jaar kinderwens voor nummer 2. 5 miskramen. Stopt hoogst waarschijnlijk als kinderwens na 6x iui nog niet vervuld is. Bezig met 3e IUI

*Watson: start april 2008, in afwachting van behandeltraject, binnenkort gesprek bij de gyn.

*Dolfijntje: begonnen in mei 2006, 3x IUI en nu in afwachting van endometriose weglaseren.

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, nu testen begonnen, binnenkort kijkoperatie en uitslag zaadtest

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI).

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

* Suzzel: ICSI, 22-8 terugplaatsing, 1 of 2-9 testen, zwanger!!!! 12-5 uitgerekend.

* Doggie75: 11-07 MMM, 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. 9 mei uitgerekend.

* Nicks: 4/8 positief getest!

* Nicky22: Zwanger! uitgerekend op 23 mei

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes uitgerekende datum is 11 juni! (Maar de planning is 21 mei, 37 weken lijkt me genoeg én tof!?!)

* Debgirl1984: net in MMM diagnose PCO 15-10 positieve test!

* Rebels: Kind 2 jr, juli '07 begonnen voor 2e, 2 miskramen. 19-10 positieve test. 19 juni uitgerekend.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging. Positieve test op 21-10, 27 juni uitgerekend.

* Blogbabe: begonnen in januari 2006, Na 4e IUI zwanger! positieve test op 21-10.

* Maria 52 (Pierel): begonnen in voorjaar 2006, spontaan zwanger geraakt na 3 IUI en hsg. Positieve test op 28-10 5 juli uitgerekend.

* Carpe Diem: begonnen in maart 2006, in oktober start met ICSI. Positieve test op 10 november. Uitgerekend 17 juli

* Tornapart: bbz '00 + '04, zoontje '06, miskraam '07, bbz '08, 1e IVF '08, op naar 2e cryo-poging. positieve test op

10-12

* Peggysue2:gestopt aug.2005, feb 2007 in mm. okt 2007 IUI > bbz, mei 2008 ivf, okt + nov 2008 cryo tp, jan 2009 start nieuwe ivf. 27 februari positieve bloedtest. Tweeling!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, viel 06-01-'09 aan twee. Dochtertje!

In april 2006 zijn we van start gegaan... tot nu toe zonder resultaat. Ik ben 28 en mijn vriend ook. Samen hartstikke gelukkig, eigen huis (samen met de bank ;)), allebei leuke (vaste) baan, stabiele relatie en helemaal toe aan kids. We vrijen op de juiste dagen, ik ben al meer dan 15 kilo afgevallen (woog over de 100 kilo), vriend is gestopt met roken, ben al jaren niet meer aan de pil. Niets staat ons in de weg maar toch is het nog niet raak. Ik ben begonnen met temperaturen vorige maand en wil dat nog zeker 1 maand doen. Mn menstruatie is aardig regelmatig en ik voel mijn eisprong vrijwel altijd. Mensen om ons heen beginnen te vragen of er al kinderen komen (net bevallen vriendin, schoonzusje etc.) en wij liegen er op los dat we er nog niet aan toe zijn. Ik vind het steeds moeilijker om het voor me te houden en zou het graag met meer mensen willen delen, bijvoorbeeld met mn moeder. Maar het leek ons zo leuk om iedereen te "verrassen" met een onverwachte zwangerschap. We proberen het ook steeds met humor te benaderen en het wat te relativeren. Maar als ik net ongesteld ben geworden (zoals afgelopen donderdag) dan wordt ik steeds moedelozer en verdrietiger....

Aan de MMM zijn we nog niet toe, ik wil eerst nog bezig met temperaturen. Dan hebben we ook iets om de dokter te laten zien zeg maar. Mijn grootste angst is om van de dokter te horen dat wij samen geen kinderen kunnen krijgen. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik nu nog niet naar de dokter wil. Maar de drang om te weten waarom het niet lukt wordt ook steeds groter....

Ik heb eerder meegeschreven met een topic met meiden die ook al wat langer bezig waren maar dat is eigenlijk langzaamaan uitgestorven. Daarom een nieuw topic om alle frustraties, verdriet en hopelijk ook geluk te kunnen delen.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer, nu als getrouwde vrouw!!!

Hebben een superdag gehad vrijdag!
quote:doggie75 schreef op 02 maart 2009 @ 11:05:

Ach lieverd, ik was het helemaal vergeten!!!!!! Dacht dat het later was!

Maar wat goed dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! helemaal super!

Van harte meid! dikke zoen!
doggie->gefeliciteerd!! wat fijn dat je zo'n fijne dag hebt gehad!!
quote:peggysue2 schreef op 02 maart 2009 @ 11:10:

[...]

Ach lieverd, ik was het helemaal vergeten!!!!!! Dacht dat het later was!

Maar wat goed dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! helemaal super!

Van harte meid! dikke zoen! Het is je vergeven hoor!! Zeker met jouw supernieuws!!! Nogmaals ontzettend gefeliciteerd!!!!!!!
Doggie, gefeliciteerd!

Leuk hé, trouwen!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
He Doggie, wat leuk dat je getrouwd bent! Van harte gefeliciteerd, en hoe voelt dat nu als getrouwde vrouw? Niet veel veranderd toch? Maar wel een hele leuke ervaring rijker natuurlijk, tenminste zo voelde het voor mij in ieder geval.Besef me net dat wij alweer een half jaar getrouwd zijn nu. Wat vliegt de tijd.
Watsons, je hebt de avator van Misschieken!

Of zie ik dat nou verkeerd?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:doggie75 schreef op 02 maart 2009 @ 11:05:

gefeliciteerd!!!! ook ik moet eerlijk bekennen dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb.. sorry..

fijn dat het een superdag is geweest..

groetjes merel
doggy, van harte gefeliciteerd! Heb je een mooie dag gehad? Was het weer goed? (Het verschilde nogal in het land geloof ik). Heb je foto's geplaatst op hyves? Ik wil je wel met je mooie buikje in een trouwjurk bewonderen!
quote:Carpe Diem schreef op 02 maart 2009 @ 12:36:

doggy, van harte gefeliciteerd! Heb je een mooie dag gehad? Was het weer goed? (Het verschilde nogal in het land geloof ik). Heb je foto's geplaatst op hyves? Ik wil je wel met je mooie buikje in een trouwjurk bewonderen!

Nog niet. Wij hebben zelf geen foto's nog. Zodra iemand het door mailt, zet ik het op mijn hyves.

Regende idd hele dag helaas.
Doggie, Hartelijk Gefeliciteerd nog met je huwelijk!!!
doggy congratulations !

Haha Yam, Leuk!

Uitslag bloedtest was weer erg goed, mag vrijdag de 13e voor de echo, ben dan 6 weken................dat is al best snel!

Krijg er iets meer vetrouwen in.................
Yeah Peg! Top meis! En inderdaad al lekker snel de 1e echo voor nog meer zekerheid! Yoehoe!
balen Dog, van de regen, maar ik vermoed dat jullie je dag daardoor niet hebben laten verpesten. Ik houd je hyves in de gaten
Super Peggy!!! Hou vertrouwen!!
dog gefeliciteerd met je huwelijk!

pfff heb vermoeiend weekend achter de rug, zaterdag verjaardag gehad, ben snot verkouden bah.

hoe denken jullie over roken en zwanger worden?

ik rook op een normale dag zo'n 2 a 3 sigaretten,(eerder veel meer) ik weet dat het slecht is maar ik heb het idee als ik daarmee moet stoppen dat ik echt als een kluizenaar moet leven...?
Doggie, nogmaals gefeliciteerd en wat fijn dat jullie een heerlijke dag hebben gehad. Ging de trouwjurk nog wel dicht? haha.

Peg, fijn dat je wat meer vertrouwen krijgt! Probeer er van te genieten.

Knappekloon, tja roken en zwanger worden vind ik persoonlijk geen combinatie. En stoppen met roken is niet gemakkelijk (spreekt uit ervaring...), maar na een tijdje wen je ook daar weer aan hoor.
oh ja, vandaag weer eens even op het werk geweest. Was leuk om collega's weer eens te zien. Ik had een gesprek ivm overdracht naar de vervangers dus was wel nuttig. Heb nu helaas wel weer meer klachten, dus het blijkt toch echt niet voor niks dat ik niet meer aan het werk ben.
knappekloon, ook ik vind roken en zwanger worden niet samen kunnen. ik ben 5 jaar geleden gestopt, dus ik weet dat het niet makkelijk is..

peggysue wat een super nieuws.. krijgen we alle 2 vrijdag de 13e een echo.. alleen ga ik kijken hoeveel eitjes er mogelijk al zitten.

we zijn vanmiddag voor het 1e bij de acupunctuur geweest. haha man vind het allemaal maar zweverig.. ik weet nog niet wat ik er van moet verwachten.

hij gaf aan dat mijn energie een beetje verstoord is. en we gaan meer energie in de baarmoeder creeeren zodat deze klaar is voor een TP. volgende week een maandag gaan we weer..

suzzel
Suzzel
vrijdag de dertiende , peggy hoe verzín je het
Dog: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Nu lekker genieten van de witte broodsweken!

Knappekloon: persoonlijk vind ik zwanger zijn en roken geen combi. En ook vind ik 'zwanger willen worden' en roken geen combi! Stoppen zal vast heel moeilijk zijn, maar daar zou ik wel voor gaan!

Jee Suzzel, gelijk weer klachten, joh? Balen hoor!
Hier nog iemand die geen voorstander is van zwanger zijn/worden en roken. Je kansen om zwanger te worden, schijnen ook kleiner te zijn als je rookt.

Suzzel, leuk dat je je collega's weer even gezien en gesproken hebt, wel jammer dat je het meteen weer moet bezuren erna. Houd je het nog een beetje vol?

Merel, ik ben benieuwd wat de accupuncturist voor jullie kan betekenen. Ik hoop dat het jullie net dat zetje geeft dat jullie nodig hebben...
Doggie, gefeliciteerd met je huwelijk! Ik wist wel dat het ergens in februari was, maar dacht dat je hier de datum niet specifiek wilde melden. Nog een paar daagjes weg saampjes?

Suzzel, balen van die klachten zeg. Hoe was het om op het werk te zijn?

Merel, benieuwd hoe het bij de acupuncturist is. En spannende dag ook voor jou, 13 maart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven