Niet mogen plassen

27-04-2011 15:32 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanochtend even aan het winkelen voor nieuwe lingerie. Ben nu 26 weken zwanger en ik blijf nieuwe bh's kopen dus ik dacht ik laat me even informeren.

Er stonden twee verkoopsters, een daarvan hielp me en bleef bh's aandragen in mijn hokje. Op zich een vriendelijke verkoopster, alleen een beetje aan de norse kant. Af en toe ging ik zelf ook even de winkel in om een leuk setje bij elkaar te zoeken. (nou ja leuk, zo leuk mogelijk) Ik bukte en toen ik opstond voelde ik mijn blaas ineens helemaal vollopen. Ik voelde het echt niet aankomen, schrok er erg van, mijn blaas stond dus op knappen.

Ik vroeg of ik misschien even gebruik mocht maken van het toilet. Ik schaamde me rot, ik zou normaal gesproken zoiets nooit maar dan ook nooit vragen. Vraag me niet waarom, maar ik durf dat gewoon niet. Vind het genant.

De mevrouw vroeg zich zuchtend af waarom ik dan eerst helemaal uitgebreid ging winkelen, zoiets voel je toch aankomen?

Ik begon me te verdedigen, want ik schaamde me ervoor en voelde me er al heel vervelend over. (Normaal voel ik het inderdaad aankomen, voordat ik zwanger was ging ik zo'n 3 of 4 keer per dag naar de w.c en kon ik het uren ophouden.)

Ik voelde me zo rot en moest zo nodig plassen. Ik kreeg er harde buiken van en het deed echt écht zeer.

Ik stond wiebelend met het schaamrood op mijn kaken te smeken of ik van het toilet gebruik mocht maken en dat ik zoiets echt niet zomaar zou vragen als het niet nodig was.

Uiteindelijk (met een aantal vermoeide blikken naar collega) zei ze dat ze hier niet aan beginnen en dat er alleen een personeelstoilet is. (Ze zag toch dat het menens was, schandalig!!)

Ik hield het niet meer, dus heb strompelend mijn tas gepakt en alle b.h's in het pashokje laten liggen. Ik kon het echt niet meer opruimen.

De verkoopster was erg geirriteerd. (De helft lag op de grond en van de haakjes af omdat ik nog bezig was met passen) Ze vond me onbeschoft en dat riep ze me nog even na. En of ik op z'n minst even mijn zooi op kon ruimen. Ik kon wel janken..

En een aantal andere klanten stonden erbij en keken ernaar..

Een aantal weken terug stond ik in een erg lange file en toen moest ik ook ontzettend nodig plassen, had het al 2 uur opgehouden en er zat ook een baby op mijn blaas. Dit voorval heeft al zoveel indruk op me gemaakt omdat ik dit normaal gesproken niet heb en het makkelijk kan ophouden. Nu lukt dit minder lang en na dit vervelende voorval van vanochtend ben ik ontzettend bang dat dit dus nog een keer gebeurd.

Ik durf bijvoorbeeld morgen al niet naar mijn werk te rijden, want wat als ik moet plassen..?

Nou ja goed, kan er uren over zeiken (haha) maar ik voelde me zo vreselijk vernederd vanochtend.

Ik kon er echt niks aan doen en ik weet dat het kleedhokje een chaos was, maar ik hield het niet meer.

Ik schaam me nu nog zo ontzettend dat ik het even van me af moest schrijven.

Ik maak me echt zorgen over de rest van mijn zwangerschap, ik heb er dus blijkbaar niet zoveel controle over (als ik nu moet, moet ik ook echt) en ben echt bang dat dit nog een keer gaat gebeuren. Dat ik moet als het niet kan.

Hoe kan ik dit voorkomen? Ik durf nu amper de deur meer uit als ik aan vanmorgen denk.

En het is toch niet heel raar dat ik de spullen niet opgeruimd heb in die winkel?

Ik kom daar iig nooit meer..
quote:LunaSter schreef op 27 april 2011 @ 15:48:

Charlotte

Pfieuw, bedankt. Ik voelde me zo rot, jullie reacties doen me goed .Ach lieve schat dat hoeft toch helemaal niet. Je moet je helemaal niks aantrekken van wat die lelijke gefrustreerde trol zegt hoor. Ze is waarschijnlijk gewoon jaloers op die lieve baby in jouw buik en op feit dat jij wel een man hebt. Iets wat zij met haar pokkekarakter waarschijnlijk niet heeft. En dan heeft ze ook nog een lullig baantje(nee ik kijk niet op verkoopsters mochten jullie dat denken) Maar ik kan mij wel voorstellen dat als je zwanger bent en je hormonen gieren door je lijf dat je door zoiets rot kan voelen. Sterkte en volgende keer geef je iemand die jou zo behandeld gewoon een heel harde schop oke.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Waarom ga je dan niet voor je de winkel in gaat bij 'n V&D naar de wc? Kun je je plas niet ophouden dat je blijkbaar opeens zo nodig moet dat je stennis gaat lopen maken in 'n winkel waar geen klantentoilet is?
quote:elninjoo schreef op 27 april 2011 @ 17:05:

Waarom ga je dan niet voor je de winkel in gaat bij 'n V&D naar de wc? Kun je je plas niet ophouden dat je blijkbaar opeens zo nodig moet dat je stennis gaat lopen maken in 'n winkel waar geen klantentoilet is?le-zen
quote:gympie26 schreef op 27 april 2011 @ 17:03:

[quote]Scuba schreef op 27 april 2011 @ 16:39:

Ik blijf er dus ook altijd bij staan als ik iemand naar de wc laat gaan. En uit het feit dat je dat de grootste onzinreden vindt, blijkt wel dat je niet in een winkel werkt. Als je ziet wat mensen die kwaad in de zin hebben bij ons uithalen om iets te jatten.Wie zegt mij dat iemand echt zwanger is? Bovendien hebben collega's al vaker onder bedreiging van een mes in het magazijn gestaan, dus dan ben je wel twee keer gewaarschuwd! Hoe vervelend ik het soms ook vind, het mag gewoon niet, en we zijn een winkel en geen openbaar toilet.

Ze zouden gewoon meer openbare toiletten moeten hebben!In veel landen zie je idd openbaar toiletten. Erg ideaal. Je hoeft er niet 'n warenhuis/restaurant voor binnen, maar kunt gewoon aan straat naar de wc. En vaak zijn ze nog schoon ook! Denk dat in Nederland teveel gesloopt en verziekt wordt dat zulke dingen niet mogelijk zijn. Openbare bbq's ook, lijkt me dat zoiets in Nl geen lang leven zou hebben.
Toen ik nog bij de Xenos werkte mochten wij zwangere vrouwen/zieken/kinderen gewoon van het toilet gebruik laten maken. We stonden dan inderdaad wel "op wacht"
Ik laat liever ook geen mensen in mijn winkel naar de wc gaan, omdat ze er soms een vieze bende van maken, en omdat er meerdere keren dingen uit het magazijn zijn gepikt. Ik kan mijn winkel ook niet onbeheerd achter laten om naast de deur te gaan wachten tot iemand klaar is.

En toch... als het om kinderen gaat, of zwangere vrouwen, of mensen die op 1 been hupsen, laat ik het vaak wel toe. Het blijft lastig. Ik zou ook willen dat er meer openbare toiletten zouden zijn
quote:LunaSter schreef op 27 april 2011 @ 16:32:

Ik ga even bijkomen onder het genot van een filmpje.

Als ik er weer aan denk lopen de rillingen over mijn rug.

Die blikken van dat winkelpersoneel en de paar klanten die er stonden....

Bedankt voor jullie reacties.

Livera in Lutjebroek zei je he. Ik geloof dat ik daar maar eens langs ga een een plasje ga doen ergens in een pashokje oid.

Veel kijkplezier.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik was met vriend en schoonvader ergens aan het kijken voor een bed, en ik moest oom inene verschrikkelijk nodig naar de wc (darmaandoening). Thank god dat ik gebruik mocht maken van de wc bij hun. Schaamde me wel lichtjes omdat ik er zolang op zat.

Wat een onbeschofte verkoopster.
quote:charlottew88 schreef op 27 april 2011 @ 17:12:

[...]

Livera in Lutjebroek zei je he. Ik geloof dat ik daar maar eens langs ga een een plasje ga doen ergens in een pashokje oid.

Veel kijkplezier.

Ik ken geen Livera in Lutjebroek, die winkel is pas nieuw denk ik.

Als ze zo doorgaan kunnen ze ook zo weer sluiten, inderdaad.
quote:elninjoo schreef op 27 april 2011 @ 17:08:

[...]

In veel landen zie je idd openbaar toiletten.

Op sommige plaatsen hier in Nederland heb je van dit soort openbare toiletten ideaal want ze zijn ook nog zelfreinigend.

Het zou toch handig zijn als ze bij sommige winkels een toilet hadden dat gewoon in de winkel uitkwam. Niet in het magazijn ofzo gewoon in de winkel.

Uiteraard op slot en alleen toegankelijk wanneer personeel de deur opent.

Speelgoedwinkels, prenatal, etc.... Scheelt ook nog een boel keer dweilen denk ik.
Wat een kutwijf. Toen ik zwanger was kwam het regelmatig voor dat ik opeens enorm nodig moest plassen, soms ook als ik net geweest was. Volgens die verkoopster mag je dan dus niet meer in winkels komen of zo? Ik ben blij dat ik altijd heel vriendelijke mensen ben tegengekomen van wie ik gewoon even mocht plassen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
TO, wat een vervelende situatie... vooral omdat het vragen of je naar de wc mag al helemaal niet bij jou past.

Ik zou er nog wel iets mee doen als ik jou was, anders blijf je er mee rondlopen. Het netste zou natuurlijk zijn om morgen naar diezelfde winkel te gaan en te zeggen dat je het heel vervelend vond zoals de verkoopster de dag ervoor reageerde op het feit dat jij zo plotseling naar de wc moest.

Ik heb zelf ook een meegemaakt dat ik echt een vervelend gevoel had over de manier waarop een winkel manager tegen me had gesproken. Ik had nieuwe schoenen (oke, ze waren niet duur, maar toch) en daar kwam ik 2 dagen mee terug omdat ze helemaal beschadigd waren... Ik had nog helemaal niet gezegd wat ik er mee wilde maar wel dat ik het raar vond dat schoenen na 2 dagen al helemaal kapot waren. Het winkelmeisje kon er niks mee en riep direct de manager erbij... Zij kwam aanlopen van achter uit de winkel en riep op 5 meter afstand ''Ja, daar kan ik natuurlijk niks mee! Je weet zelf ook wel dat je die gewoon gedragen hebt!''. Nouja, ik heb rustig proberen uit te leggen dat ik ze inderdaad aan had gehad, maar dat ik van schoenen verwacht dat ze bij normaal gebruik langer dan 2 dagen mee gaan... Haar reactie: ''Ja en?''. Ik bleef rustig maar resoluut in het feit dat ik ze zo niet mee terug wilde nemen. Uiteindelijk zei ze: ''Nouja, ik kan er niks mee... En ik wil dat je direct vertrekt, ik ben je helemaal zat!'' :-o

Ik heb toen direct de klantenservice gebeld (was een grote keten) en mijn verhaal gedaan... En voornamelijk benoemd dat ik niet belde voor de schoenen, maar voor de manier waarop ik werd behandeld. Ik heb toen excuses, een paar nieuwe schoenen en een cadeaubon gekregen... Daar ging het mij niet om! Maar ik hoop wel dat als deze vrouw vaker haar zaken zo ''oplost'' dit ook vaker gemeld wordt... Alleen zo kunnen ze er iets mee!

TO, als het inderdaad een grotere keten is zou ik toch de klantenservice bellen, de manier waarop je bent behandeld vind ik niet kunnen!
Is het een filiaal? Klacht indienen bij hoofdkantoor. Wat denken ze wel niet...kenau.

Gaat alle perken te buiten.
Bazinga!

Waarom ga je dan niet voor je de winkel in gaat bij 'n V&D naar de wc? Kun je je plas niet ophouden dat je blijkbaar opeens zo nodig moet dat je stennis gaat lopen maken in 'n winkel waar geen klantentoilet is?Nooit zwanger geweest zeker.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Moonlight82 schreef op 27 april 2011 @ 17:17:

Het zou toch handig zijn als ze bij sommige winkels een toilet hadden dat gewoon in de winkel uitkwam. Niet in het magazijn ofzo gewoon in de winkel.

Uiteraard op slot en alleen toegankelijk wanneer personeel de deur opent.

Speelgoedwinkels, prenatal, etc.... Scheelt ook nog een boel keer dweilen denk ik.Goed plan!
quote:tonkje schreef op 27 april 2011 @ 17:23:

[...]

Nooit zwanger geweest zeker. En dan tóch last van verweekte hersens! Tis toch wat....
quote:charlottew88 schreef op 27 april 2011 @ 17:04:

[...]

Ach lieve schat dat hoeft toch helemaal niet. Je moet je helemaal niks aantrekken van wat die lelijke gefrustreerde trol zegt hoor. Ze is waarschijnlijk gewoon jaloers op die lieve baby in jouw buik en op feit dat jij wel een man hebt. Iets wat zij met haar pokkekarakter waarschijnlijk niet heeft. En dan heeft ze ook nog een lullig baantje(nee ik kijk niet op verkoopsters mochten jullie dat denken) Maar ik kan mij wel voorstellen dat als je zwanger bent en je hormonen gieren door je lijf dat je door zoiets rot kan voelen. Sterkte en volgende keer geef je iemand die jou zo behandeld gewoon een heel harde schop oke.

Wie zegt dat ze lelijk en gefrustreerd is? Wie zegt dat ze zelf geen lieve baby thuis heeft? Wie zegt dat ze geen man heeft? Wie zegt dat ze een pokkekarakter heeft?

Die vrouw met dat "lullige baantje" heeft waarschijnlijk opdracht om niemand naar de toiletten te laten gaan.

De verkoopster had niet onbeschoft hoeven worden,maar wat niet mag, mag niet.

Ik wijt het maar aan je leeftijd dat je dit soort dingen schrijft,maar eigenlijk zou je je diep moeten schamen.
toen ik klein was was ik een x met de moeder van een vriendje in een winkel. ik zeurde dat ik moest plassen. die moeder vroeg dat aan de verkoopster die vervolgens ook zei dat dat niet de bedoeling was e.d.

toen zei die moeder:' ziet u die vitrine kast daar? als dat kind niet naar de plee mag schop ik dat ding omver/kapot'!

ze was wel zo'n type die dat echt had gedaan als ik niet naar het toilet mocht.. m.a.w; use your imagination

ik vind het idd. onbeschoft van die vrouw en zou zeker een klacht indienen. ze ziet toch dat je zwanger bent??
quote:feeks schreef op 27 april 2011 @ 17:48:

[...]

Wie zegt dat ze lelijk en gefrustreerd is? Wie zegt dat ze zelf geen lieve baby thuis heeft? Wie zegt dat ze geen man heeft? Wie zegt dat ze een pokkekarakter heeft?

Die vrouw met dat "lullige baantje" heeft waarschijnlijk opdracht om niemand naar de toiletten te laten gaan.

De verkoopster had niet onbeschoft hoeven worden,maar wat niet mag, mag niet.

Ik wijt het maar aan je leeftijd dat je dit soort dingen schrijft,maar eigenlijk zou je je diep moeten schamen.

Mijn posting was niet serieus bedoeld Feeks.

Maar aan jouw nickname te zien ben jij waarschijnlijk ook zo iemand die een zwangere vrouw die heel erg moet plassen gewoon aan haar lot over laat. En gewoon niet naar de wc laat gaan want het mag niet.
In Amsterdam heb je tegenwoordig http://www.2theloo.com/nl/, een toiletwinkel. Dat mogen ze van mij in iedere stad maken en meerdere van deze winkels per stad.

Klacht zou ik zeker indienen. Misschien mogen ze idd geen klanten naar het toilet laten gaan, maar ze hadden een uitzondering kunnen maken en je op een normale manier kunnen behandelen.
quote:charlottew88 schreef op 27 april 2011 @ 17:54:

[...]

Mijn posting was niet serieus bedoeld Feeks.

Maar aan jouw nickname te zien ben jij waarschijnlijk ook zo iemand die een zwangere vrouw die heel erg moet plassen gewoon aan haar lot over laat. En gewoon niet naar de wc laat gaan want het mag niet.

Als je het niet serieus bedoelde, had je het ook niet moeten schrijven.

Ik werk niet in een winkel, maar als ik opdracht zou krijgen om mensen niet naar het toilet te laten gaan, zou ik dat doen i.p.v. mijn baan kwijtraken.

En wat ben je origineel dat je over mijn nick begint, je bent echt de eerste
quote:Missphoebe schreef op 27 april 2011 @ 17:52:

toen ik klein was was ik een x met de moeder van een vriendje in een winkel. ik zeurde dat ik moest plassen. die moeder vroeg dat aan de verkoopster die vervolgens ook zei dat dat niet de bedoeling was e.d.

toen zei die moeder:' ziet u die vitrine kast daar? als dat kind niet naar de plee mag schop ik dat ding omver/kapot'!

ze was wel zo'n type die dat echt had gedaan als ik niet naar het toilet mocht.. m.a.w; use your imagination

ik vind het idd. onbeschoft van die vrouw en zou zeker een klacht indienen. ze ziet toch dat je zwanger bent??Dat vind ik nou onbeschoft, of abnormaal eigenlijk.

Waarom ga je dan niet voor je de winkel in gaat bij 'n V&D naar de wc? Kun je je plas niet ophouden dat je blijkbaar opeens zo nodig moet dat je stennis gaat lopen maken in 'n winkel waar geen klantentoilet is?

Misschien moet je eerst even lezen voordat je gaat blaten.

Ik heb nergens stennis gemaakt, ik heb een vraag gesteld en ben daarna naar buiten gegaan. Zonder een sneer, zonder wat dan ook, ik had wel wat anders aan m'n hoofd blaas.
quote:feeks schreef op 27 april 2011 @ 17:57:

[...]

Als je het niet serieus bedoelde, had je het ook niet moeten schrijven. Ik werk niet in een winkel, maar als ik opdracht zou krijgen om mensen niet naar het toilet te laten gaan, zou ik dat doen i.p.v. mijn baan kwijtraken.

En wat ben je origineel dat je over mijn nick begint, je bent echt de eerste Dat mag je vinden en ook erg origineel dat jij in jouw vorige posting zet dat je het aan mijn leeftijd wijd. Jij weet helemaal niet hoe oud ik ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven