Peuter aankleden

05-12-2010 09:27 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat nou normaal tegenwoordig? Mijn dochter laat haar kind altijd in een luier en een T-shirt rondlopen. Dus blote beentjes en geen sokjes of pantoffeltjes. Ik heb het dus over binnenshuis.

Als ik er wat van zeg reageert ze nogal beledigd en beweert dat kleine kinderen gauw oververhit raken. Zelf zit ze natuurlijk wel met een vest en een lange broek op de bank en die kleine (32 maanden) speelt op de kale vloer (laminaat) met bijna niks aan. Ik vind het zoooo bezopen!

Vanaf dat de baby geboren is behandelt ze het al zo, ook maar 1 katoenen dekentje, zelfs in de winter, maar wel zelf onder een donzen dek kruipen. Ik snap hier niks van.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Dat je als ouder de kleding van je kind thuis uittrekt ('s winters, dus niet hartje zomer) vind ik ook raar, dus ik kan me best voorstellen dat TO daar moeite mee heeft. Een kind dat zelf kleding uittrekt vind ik toch net even anders.

Ik heb het ook snel warm, maar ik loop toch echt niet in mijn onderbroek door het huis en mijn kinderen moeten ook gewoon hun kleding aanhouden.

Maar goed, uiteindelijk is dit een zaak van de ouders en veel meer, dan er een keer, op tactische wijze, wat over te zeggen, kun je er denk ik niet aan doen.
Overigens vind ik een peuter in een kale luier ook geen gezicht (trek het kind dan tenminste een korte broek of rok aan als je bezoek krijgt), maar dat is weer een hele andere discussie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven