Schoolreis, hitte

20-06-2019 21:04 402 berichten
Zoon (5) heeft op dinsdag zijn schoolreisje. De verwachting is dat het 34 tot 36 graden wordt. School doet er een beetje laconiek over: wat extra drinken en het komt wel goed. Maar met lagere temperaturen, rond de 25 graden, raakt mijn zoon al makkelijk oververhit, dan loopt ie met een rood hoofd rond en moet ik hem echt even rust laten nemen om weer wat af te koelen.

Ik maak me eigenlijk best wel zorgen dat het echt wel teveel is voor hem, ze zijn ergens waar alleen maar buiten-activiteiten zijn en met een groepje van 6 kinderen dus ik snap ook dat ze zich niet allemaal kunnen aanpassen aan mijn zoon. Dus nu twijfel ik echt een beetje waar ik goed aan doe. Wat zouden jullie doen? Misschien ben ik wel overbezorgd hoor, dan hoor ik dat ook graag.

Overigens gaat het me echt alleen om de hitte, als het minder warm zou zijn zou ik hier totaal niet over twijfelen. Vorig jaar is hij ook gewoon mee geweest en heeft ie een superleuke dag gehad, maar toen was het ook ruim 10 graden kouder
Alle reacties Link kopieren
Aragog schreef:
27-06-2019 23:28
Volgens mij heetten die ijsjes Gompies.

Bij de Jamin verkochten ze die..
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
27-06-2019 23:42
Deze?
https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... lbeker-ijs

Liggen nog steeds in de vriezer bij AH. Echt jeugdsentiment, net als dubbellikkers :love:
Dat zijn ze inderdaad :) En dubbellikkers liggen bij mij altijd in de vriezer, ben gek op waterijs en er gaat niks op tegen zo'n ouderwetse dubbellikker.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven