uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
@ zespri: ja de harde buiken verschillen hier ook dag tot dag. De een heel veel, en daarna een dag bijna niks.

Ik heb de harde buiken met name 's nachts (omdraaien), stevig wandelen, overeind komen uit bank, als ik ga liggen, en bij klusjes in huis (vaatwasser uitruimen, boodschappen/wasmand tillen).

Het lijkt er in elk geval op dat zodra ik mijn buikspieren gebruik mijn bui erop reageert. Dus probeer zo weinig mogelijk te doen op een dag!

Enne, een bezoek aan de HAP lijkt me niet een heel onverstandig idee. Toch maar even bevestigen dat alles goed is.
Jemig, Zespri!

Jij maakt ook wat mee zeg! Wat zul je geschrokken zijn!

Ik zou zeker langs de hap gaan en wel nu!

Laat je gewoon even nakijken. Je hebt rook ingeademd (slecht en gevaarlijk), veel stress gehad (idem) en je lijf volledig voorbij gerend (dat wordt een paar dagen bijkomen)... echt ff gaan, hoor!

Harde buiken heb ik ook regelmatig. Volgens mij is er niet veel aan de hand zolang ze niet regelmatig zijn of pijn doen.
Heb even gebeld met de HAP, moest het even nakijken. Als ik vanavond nog veel last heb moet ik langskomen.
nakijken=aankijken
Zespri, wat een verhaal! Even de boel laten checken lijkt mij idd een goed idee.

Beatle, wat leuk, nog een 3d echo! Wel jammer dat je het gezichtje niet goed hebt kunnen zien.

@namen - ik vind Thijs en Olivier allebei erg leuk. En ik weet niet meer wie het zei, over een tweedekeuze naam, maar dat zou ik zeker niet doen!

@harde buiken - ik weet niet of ik die heb. Ik heb wel harde buiken, maar dat komt volgens mij voort uit een enorm opgezwollen buik doordat mijn darmen vol zitten...

@scheren... tja, ik heb mijn lief ook al gewaarschuwd... ik kan het gewoon echt niet meer allemaal zien.

Lief heeft vandaag weer aan het kamertje gewerkt, wordt steeds mooier ! Ik moest de hele dag werken en kwam thuis met een aantal vinkjes achter onze to-do-list!
Zespri, verstandig dat je gebeld hebt!
@zespri, ben benieuwd hoe het nu met je gaat...alweer een beetje bij gekomen? Maar een weiland in brand, hoe gebeurt zoiets?

@coltje, heerlijk al die vinkjes! Jullie hebben een gezamenlijke lijst? Goed idee, zal voor hier ook een gaan maken I love lijstjes! Had er natuurlijk allang een maar een gezamenlijke is ook handig.

We wilden eerst een wiegje lenen. Hadden al meerdere opties maar heb nu toch geboden op een wiegje op Marktplaats. Zo een: http://www.baby-dump.nl/i ... 0&groep_id=1380&merk=3047 En kreeg al snel een reactie, kunnen hem kopen voor 30 euro. Heeft 1 kindje een paar maanden in gelegen. Gaan morgen meteen langs. Leuk!
Beatle, leuk een pretecho! Klinkt allemaal erg leuk al die dingen die je kon zien! Haha en een grote baby is misschien helemaal niet erg gezien jouw 12 kilo, dan is er teminste weer snel een boel af : )

Jeee zeg Zespri, jij maakt toch altijd wat mee zeg! Een weiland in brand! Kan me voorstellen dat je lichamelijk teveel gedaan hebt. Nou ja, je klachten zullen wel weer overgaan neem ik aan, rustig aan doen!

Leuk Saartje dat je nog een wiegje aanschaft! En 30 euro is idd niet duur.

Blaumeertje, oh wat lijkt me dat lastig als je met iemand samen bent die dan niet meer zwanger is... voor beiden geen prettige situatie. En toch moet je erover blijven praten want anders loop je het risico uit elkaar te groeien.

Raar, Thijs of Olivier, beide leuk! Kun je geen combi doen, dus beide namen gebruiken als eerste en tweede naam? Moet je alleen nog bedenken welke als eerste komt. Oh haha ik lees nu dat jij ook al op dat idee gekomen bent.

Ellebelle, jee jij ook alweer 30 weken, daar ben ik dinsdag. Maf he, opeens een 3 in het aantal weken, het gaat hard!

Hmm meisjes ik ga even douchen en me proberen te scheren met een spiegeltje ofzo. Ben benieuwd.
@ nakur: je moet gewoon nakurman vragen om je te scheren. Die van mij doet het met plezier
@ Raar: mijn vader heet Tijs. Zonder h. Vind ik persoonlijk ook mooier. Misschien ook nog een idee?

@ Saartje: geen geld zeg, 30 euro voor het wiegje!

@ zespri: hoe voel je je vandaag? Nog last van de rook gehad?
Is het gelukt nakur??

Saartje leuk wiegje, had hem ook al gezien denk dat ik ook zoiets goedkoops op de kop probeer te tikken..tis toch maar voor even, als we het al gaan doen...

Had ook al op een paar geboden zal zo es even kijken of jij mij overboden hebt! Grote kans haha!

Gisteravond hele avond lopen beppen over babys bij een vriendin die een tweeling van 8wkn heeft..kwam erachter dat ik nog heel veel spulletjes nodig heb..dacht dat ik al een heel eind op weg was! En ze heeft overal handigheidjes voor waar ik nog nooit aan gedacht had..goeie tips allemaal... Handig zoiemand die me net voor is

Zit nu al weer in het zonnetje (ingesmeerd met factor 30 fftjes kan toch wel?)....heerlijk weertje hier!
Hier gaat ie goed .. nergens meer last van.. Naja dat is niet waar wat ikze g , enorme spierpijn.. Maar goed als t niet erger is..

Ehm Saar ... vuurtje stoken door mijn vader netjes in een ton/vuurkorf. MAar die is door de wind omgevallen en zo kwam t weiland in de fik. Op zich niet zo heel erg , t gaat wel hard maar ach tis je eigen weiland en wat verbrand is geweest schijnt vruchtbare grond te zijn.. Maar de wind ging dus beetje draaien en ging de andere kant op richting de schuren van mijn ouders. En toen .. toen moest ik heel hard rennen met mijn emmertjes en tuinslang
zespri jee wat een verhaal met de brand op het weiland. Fijn at je op de spierpijn nergens meer last van hebt.

Bello handig he iemand die net op je voorloopt, kan je weer wat info vandaan halen.

Saartje leuk wiegje

Raar tje namen lastig iets!

Hier denk ik er toch wel uit (bedankt voor jullie tips) nadeel is alleen kennisje van mij heeft afgelopen september een zoontje gekregen en heeft ook die naam. zie haar misschien 3 keer per jaar nog dus niet heel veel.

Zouden jullie het dan wel of niet doen? En haar inseinen of gewoon na afloop laten ervaren?

Beatle klinkt leuk je echo!

Gister een fotoshoot gedaan met pluiszoon en ook een paar buikfoto's zijn echt superleuk geworden!

Nu kiezen welke we willen hebben.

Hier genieten van het mooie weer.

pluiszoon speelt heerlijk in de tuin en ik zit erbij en kijk erna

Heb mijn things to do lijstje gemaakt, nog best veel maar staan ook gewoon korte praktische zaken op.
rustig dagje hier.....................
Bello/ Beatle: tja stond onder de douche me in te zepen en voelde opeens beneden nog het oerwoud... oeps vergeten te scheren voor het douchen. En daarna heb ik zo'n hekel aan. En zien doe ik het toch niet, dus het moet nog maar een paar dagen wachten ofzo totdat ik wel zin/tijd heb. Beatle, man heeft al aangeboden maar vind ik niet zo'n fijn idee, weet ook niet waarom, maar zolang het zelf lukt wil ik het ook zelf doen.

Pluis tja lastig met die naam. Als het echt een kennis is, en geen vriendin, zou ik er geen problemen mee hebben dezelfde naam te geven. Vriendin zou ik toch eerst even polsen (ook al is het een heel-ver-weg-vriendin). En voor/achteraf, hangt ook van jullie relatie af. Bij kennis zou ik achteraf doen denk ik...
@nakur, ik doe het altijd onder de douche met schuim en water. Wil alleen zo graag af van die rode bultjes nadien.

@bello, deze kwam uit Drachten. En zul je net zien, krijg je een folder in de bus waarin zo;n zelfde wiegje staat aangeboden voor 50 a 60 euro. Ook een goede prijs. Volgens mij de beuken voor 50 en de witte voor 60 excl. matrasje. Bij de Gardo, zit ook in Groningen. Misschien iets voor jou.

@raat, Tijs, zoals Beatle schrijft is idd ook leuk! En idd combineren van de twee namen dacht ik ook al aan. Je zou hem zelf willen bewaren voor een tweede jongetje maar wie weet komt er wel geen tweede jongetje en denk zelfs dat er dan wel weer een andere naam in je top 5 staat. Succes!
Hier ook scheren onder de douche , maar ik zie t ook niet meer daar beneden.. Beetje russische roulette wat ik daar nu uitvreet met mijn scheermesje..
moet je ook niet nat scheren maar met een electrisch apparaatje, dan geen bultjes.
Bij elektrisch scheren dus geen bultjes? Hmm, moet ik weer een apparaat aan gaan schaffen...

Was gisteren bij een vriendin die do 24 maart uitgerekend was...haar eerste kindje kwam tien dagen te vroeg, dus zij zit nu al heel lang te wachten. Hoop dat kindje zich snel aandient. De vorige keer kreeg ze weeen nadat wij waren geweest, maar heb nu nog niks gehoord.
Zo, bijna-mama heeft zichzelf eens verwend. Kijkende naar alle mooie kleertjes die ik vorig jaar hebt gekocht en niet kan dragen, en alle suffe kleren die ik nu heb moeten kopen, vond ik dat ik wel eens iets echt moois mocht kopen...

Die is erg mooi Coltje... ik had ooit 2 RB brillen gekocht toen ik op Curacao woonde. (daar zijn ze nl stukken goedkoper) maar ben er 1 vorig jaar kwijt geraakt..En die ik nu nog heb staat mij niet zo mooi vind ik.. Wil zoooooowww graag een nieuwe die mij wel staat..
Ik heb hem gekocht via vente-exclusive.com, als ik je uit moet nodigen, moet je ff je mailadres via hyves sturen... heb je gemaild via hyves!
He dames, heb het weekend de pc afgezworen, veel te druk met van alles en nog wat haha...

Heb jullie wel gemist!

Wat is er weer lekker veel geschreven.

Ik doe ff algemeen mee ;)

Bedankt voor alle meelevende berichtjes. Heb nu van meerdere mensen vernomen dat betreffende VK een pittige tante is met een eigen willetje, zegt wat ze denkt.

Normaal vind ik dat niet erg, maar in dit geval hebben wij geen klik. Wil dus inderdaad aangeven dat het me slim lijkt ivm de honden en katten dat zij niet mijn bevalling komt doen.

Choco... fijn dat je gesprek met je vriend heeft geholpen. Helaas hoor ik heel veel terug in de relatie met mijn ex (10 jaar relatie), en ik heb er dus geen goed gevoel bij. Een man moet zijn vriendin/vrouw kunnen aanvoelen, en als dat nu al niet lukt in deze belangrijke periode dan vrees ik voor de toekomst.

Mijn mannetje doet alles voor me, ik kan helemaal niets zit 100% in de ziektewet. Voel me er klote onder en zou het eigenlijk liever zelf doen, maar hij wil daar niets van weten.

Hoop dat je vriend helemaal bijdraait voor altijd en je steunt waar jij dat nu het hardste nodig hebt.

Zespri, jee wat heftig allemaal zeg. Gaat het weer goed met je?

@scheren.. haha... dat kon ik echt weken geleden al niet meer. Vriendlief wilde perse helpen, heb het nog een paar weekjes uit kunnen stellen, maar nadat ik me rotschrok omdat ik dacht dat ik bloed verloor, maar bleek dat ik me dus inderdaad flink gesneden had daar beneden ben ik overstag gegaan. Als hij er niet is doe ik het op het gevoel. Ach, ik zie het toch niet.

En fijn dat ik niet de enige ben met bultjes....

Saartje, ook electrisch scheren veroorzaakt bij mij bultjes, dus geef niet teveel geld uit ;)

Ledikantje van het weekend hier in mijn huis in elkaar gezet.

Echt super leuk... heb ik ook een babykamer!

@Bello, kindje op de kamer... eerst wilde ik dat niet, maar ik ben geloof ik een beetje van gedachten aan het veranderen...

Maar goed, dan moeten we ook een wiegje bijkopen.

pfft... er moet nog zoveel... nou ja, we zien wel, wiegje is zo gekocht toch? En tot die tijd kan ze ook wel even in de reiswieg van de kinderwagen? (Of zeg ik nu iets heel stoms?)

@Annali, wat je met de as van Abel gaat doen komt vanzelf tot je... Ik heb mensen die het as van hun honden in de huiskamer hielden altijd voor gek verklaard. Totdat mijn eigen hond doodging. Toen we het as thuis hadden kon ik het niet verstrooien, ik wilde haar nog even bij me houden (klinkt stom ik weet het), en besloten haar later te verstrooien. Het is nu bijna 10 jaar later en onze hond staat nog altijd in de huiskamer. Als je me dat daarvoor had verteld had ik niet gelooft dat ik dat zou doen, maar het voelde voor mij gewoon goed zo. Terwijl ik dat van tevoren niet gedacht had.

Wat jullie gaan doen weet je straks vanzelf ook. Of dat nu een sieraad is, of alles verstrooien, daar volg je je gevoel gewoon in, wat anderen daar dan ook van vinden.

@Beatle, wat leuk weer een 3d echo! Balen van dat handje...

Maar komt vast goed... spannend om hem dan straks in het echt te mogen zien he? Ik kan ook niet wachten!

@Coltje, wat fijn de je mannetje zo actief is geweest! Heerlijk om weer wat vinkjes te kunnen zetten...

Zonnebril ziet er erg mooi uit! Ik heb er zelf geen haha...

@ Alle andere dames, ik ben na 3 pagina's even de kluts kwijt, sorry! Ga het vanaf nu weer braaf iedere dag bijhouden!

Vandaag naar de fysio geweest en een bekkenband meegekregen. Geeft inderdaad echt wel stevigheid.

Mag hem maar max een uur om als ik echt dingen wil gaan doen (hahaha... zoveel kan ik niet).

Maar vandaag dan voor de 2e keer in 7 weken een supermarkt van binnen gezien... HEERLIJK!

Heb weer lekker dingen kunnen kopen waar ik zin in had en ook eindelijk eens boodschappen kunnen kopen zonder vriendje, zodat hij voor het eerst in 7 weken geen idee had wat we vanavond aten..

Nou, verder geen nieuws... woensdag komen er mensen kijken voor 1 van mijn schatjes... ze klinken echt heel leuk en zijn vrienden van mensen die al een hondje van me hebben dus dat vind ik wel heel fijn. Hoop zo dat het klikt!!!

Tot morgen (of strakjes)
Ha Dos! Een bekkenband, is dat wat anders dan zo'n buikband? Wat fijn dat het je zo geholpen heeft dat je vandaag lekker naar de supermarkt kon!

Hoop dat je hondje idd goed terecht komt. Lijkt me al lastig genoeg, afscheid nemen, dus een goed gevoel hebben bij haar nieuwe baasjes is erg belangrijk!
Dos.. mijn therapeute begon ook over een bekkenband bij mij. Ze wil eerst komende 2 keren bekijken of t beter gaat of stabiel blijft zo niet dan moet ik er ook aan geloven.

Maar als ik jou zo hoor kan jij nog minder dan dat ik kan. Ik kan gelukkig nog een aardig stukje lopen , naja stevig doorlopen wanneer ik de hond(en) uitlaat zodra ik ga slenteren is t misse boel.Dus dat komt ongeveer uit op een 15min flink doorstappen.

Fietsen heb ik niet geprobeerd nog , autorijden wil nog wel , niet te lang anders doet t wel pijn. Maar kan nog wel naar de supermarkt rijden en ff snel wat spullen halen , moet ik wel weten wat ik wil hebben zodat ik t kan pakken en kan doorlopen zonder te lang stil te staan om te zoeken. Wanneer er een rij is bij de kassa loop ik zo rustig nog een rondje door de winkel tot dat de rij korter is.. Stilstaan = nl funest voor mijn bekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven