Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Pfieuw, gelukkig, Marielle.

***fluit weer een vrolijk deuntje***
quote:zonnetje1001 schreef op 12 november 2009 @ 15:18:

neem je mij kwalijk dat ik na 10 pagina's alweer afhaak! Maar even een beetje werken en er zijn gewoon weer 5 pagina's bij! das toch niet bij te houden! Jude L in trek? hij beloofde mij nog wel dat ik zijn enige was :( Wat een desillusie!

Sproet, fijn een goede echo!

DJ nog even geduld! Ik duim voor je!

Ohja ben nu wel heel benieuwd naar je hyves! hahaJe moet ook niet werken. Daar krijg je stress van!
Sproet, ben jij A met sproeten dan?
quote:zonnetje1001 schreef op 12 november 2009 @ 15:18:

Jude L in trek? hij beloofde mij nog wel dat ik zijn enige was :( Wat een desillusie!Zei hij tegen mij ook, maar ik blijf in die waan hoor, geen problemen mee :-) Hoe meer Jude-kindjes op deze aardbol hoe beter!
Wel oppassen voor inteelt hoor!

Vera, moet ik jouw naam ook aan de anderen geven?
Ik moet werken mensen, jullie moeten hiermee ophouden. M'n nieuwsgierigheid wint het nl steeds Weet inmiddels door alle cryptische omschrijvingen hoe Malibo, Naski en Sproet eruit zien. Mogen we dan wel het zieligste groepje van dit forum zijn, maar ook het knapste!!
Vera,
Aruba, jij bent met de N, toch?
En nu elkaar maar als vriendjes uinodigen! Hoezee wat een hecht clubje zijn we al aan het worden gniffel!
Heel goed Naski, een A met sproeten!!
zo sproet je bent toegevoegd hoor.
Je lijkt op mij, Sproet, hahaha. Ik ga je uitnodigen en Malibo ook.
Als we nou allemaal even Marielles krabbels vervuilen met onze Nick (waar haar overige 320 vriendjes geen klap van snappen), weten we waar we het over hebben!
Is het raadje plaatje geworden op dit topic, ik dacht dat we hier allemaal zaten om een sep20101 kind te verwekken, nee hoor, geeft Marielle hier al haar 380.00 hyves vriendjes prijs. Lieve schat begrijp je het nog steeds niet.....virtueel kun je niet zwanger raken!!!!

Ga zo wel ff speuren op haar hyves
Hahaha, heb Naski en Malibooo te pakken!

Hee, Nut! Hoe staat het met je 8 aanstaande eieren??
Mijn overige 320 vriendjes zijn ook viva-forummers hoor. Doordat ik altijd achter die gore computer zit heb ik verder geen sociaal leven en heb ik dus alleen maar "online" vriendjes. Hahahaha! Er zullen wel een aantal zijn die het vast wel snappen! Ik ga even douchen. Nu echt! Straks bij schoonouders eten. Dat is dan weer lekker! Hoef ik niet te koken.
Heb meteen mijn www maar aangepast
quote:nut schreef op 12 november 2009 @ 15:38:

Is het raadje plaatje geworden op dit topic, ik dacht dat we hier allemaal zaten om een sep20101 kind te verwekken, nee hoor, geeft Marielle hier al haar 380.00 hyves vriendjes prijs. Lieve schat begrijp je het nog steeds niet.....virtueel kun je niet zwanger raken!!!!

Ga zo wel ff speuren op haar hyves

38.000??? Hahaha! Nou nut, geloof me niemand weet wie jij bent hahaha. Jij hebt wel de meest verkapte nick die er bestaat!

Virtueel niet zwanger kunnen raken??? Oh neeeee, de wereld wordt onder mijn voeten wegslagen! Ik doe namelijk niks anders dan kompjoetern en suupen!
waar is dat lijstje wat je zou maken dan Marielle?
Die heb ik al verstuurd, maar jou naam stond nog niet in vriendenlijst.
He Naski en Sproet, jullie lijken echt op elkaar! Geinig!
quote:Marielle1410 schreef op 12 november 2009 @ 14:38:

Momo, bij jou komt het ook vast en zeker goed!

aan de omvang van mijn vetkwab te zien, vermoed ik dat het wel goed zit daarbinnen allemaal...

heb verdorie heel wat gemist hier... allemaal spannende haaif gluupraktijken!!
NOu lekker is dat...zet mij dan eens in de vriendenlijst
quote:DJ Momo schreef op 12 november 2009 @ 15:56:

[...]

aan de omvang van mijn vetkwab te zien, vermoed ik dat het wel goed zit daarbinnen allemaal...

heb verdorie heel wat gemist hier... allemaal spannende haaif gluupraktijken!!Moet ik kabouter prikprak weer even langs sturen???
nee hoor. ben vandaag voel me vandaag alleen dik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven