Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
donderdag 12 november 2009 om 15:20
quote:zonnetje1001 schreef op 12 november 2009 @ 15:18:
neem je mij kwalijk dat ik na 10 pagina's alweer afhaak! Maar even een beetje werken en er zijn gewoon weer 5 pagina's bij! das toch niet bij te houden! Jude L in trek? hij beloofde mij nog wel dat ik zijn enige was
Wat een desillusie!
Sproet, fijn een goede echo!
DJ nog even geduld! Ik duim voor je!
Ohja ben nu wel heel benieuwd naar je hyves! hahaJe moet ook niet werken. Daar krijg je stress van!
neem je mij kwalijk dat ik na 10 pagina's alweer afhaak! Maar even een beetje werken en er zijn gewoon weer 5 pagina's bij! das toch niet bij te houden! Jude L in trek? hij beloofde mij nog wel dat ik zijn enige was
Sproet, fijn een goede echo!
DJ nog even geduld! Ik duim voor je!
Ohja ben nu wel heel benieuwd naar je hyves! hahaJe moet ook niet werken. Daar krijg je stress van!
donderdag 12 november 2009 om 15:23
donderdag 12 november 2009 om 15:26
donderdag 12 november 2009 om 15:38
Is het raadje plaatje geworden op dit topic, ik dacht dat we hier allemaal zaten om een sep20101 kind te verwekken, nee hoor, geeft Marielle hier al haar 380.00 hyves vriendjes prijs. Lieve schat begrijp je het nog steeds niet.....virtueel kun je niet zwanger raken!!!!
Ga zo wel ff speuren op haar hyves
donderdag 12 november 2009 om 15:40
Mijn overige 320 vriendjes zijn ook viva-forummers hoor. Doordat ik altijd achter die gore computer zit heb ik verder geen sociaal leven en heb ik dus alleen maar "online" vriendjes. Hahahaha! Er zullen wel een aantal zijn die het vast wel snappen! Ik ga even douchen. Nu echt! Straks bij schoonouders eten. Dat is dan weer lekker! Hoef ik niet te koken.
donderdag 12 november 2009 om 15:43
quote:nut schreef op 12 november 2009 @ 15:38:
Is het raadje plaatje geworden op dit topic, ik dacht dat we hier allemaal zaten om een sep20101 kind te verwekken, nee hoor, geeft Marielle hier al haar 380.00 hyves vriendjes prijs. Lieve schat begrijp je het nog steeds niet.....virtueel kun je niet zwanger raken!!!!
38.000??? Hahaha! Nou nut, geloof me niemand weet wie jij bent hahaha. Jij hebt wel de meest verkapte nick die er bestaat!
Virtueel niet zwanger kunnen raken??? Oh neeeee, de wereld wordt onder mijn voeten wegslagen! Ik doe namelijk niks anders dan kompjoetern en suupen!
38.000??? Hahaha! Nou nut, geloof me niemand weet wie jij bent hahaha. Jij hebt wel de meest verkapte nick die er bestaat!
Virtueel niet zwanger kunnen raken??? Oh neeeee, de wereld wordt onder mijn voeten wegslagen! Ik doe namelijk niks anders dan kompjoetern en suupen!
donderdag 12 november 2009 om 15:56
donderdag 12 november 2009 om 16:14