Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

quote:stukje_cake schreef op 13 dus haha..
november 2009 @ 09:59:

Ik begin mezelf er ook al van te verdenken dat ik de griep heb/krijg, heb zere keel (tussen neusholte en keel in eigenlijk), heb ineens verhoging terwijl ik dat vanmorgen niet had en nog steeds een wiebelige maag.Kunnen ook de 1e zwangerschapssymptomen zijn.
quote:Vera01 schreef op 13 november 2009 @ 11:25:

[quote]maliboo schreef op 13 november 2009 @ 09:33:

Kan jij mij misschien nog even die lijst sturen over hyves.....Ik word nu weer door iemand toegevoegd maar geen idee wie het is??!!![quote]

En tóch accepteren.. Wat zijn we allemaal nieuwsgierig he!

Je hebt onwijs veel foto's. Leuk om te weten hoe iedereen eruit ziet. Al hoop ik nog steeds geen bekende tegen te komen. Dat beetje anonieme is juist leuk.Ik ben ook zo bang dat er opeens toch een bekende tussen zit. Maar aan de andere kant heb ik ook totaal niks te verbergen.
Mogge allemaal trouwens!
quote:Vera01 schreef op 13 november 2009 @ 11:27:

[...]

Kunnen ook de 1e zwangerschapssymptomen zijn.Ja Plakkie! Je voelt gewoon de eerste tekenen van je aankomende zwangerschap. Niks raars hoor! Hebben we allemaal!
@marielle, heb je niks te verbergen? ik doe me heel anders voor. eigenlijk ben ik een vieze potloodventer die geilt op (bijna) zwangere wijven.
Cakeje, ik zou naar de 1e hulp gaan in het zkh en uitleggen hoe belangrijk het is, hoor. Kijk, je hebt natuurlijk nog wel 2 maanden de tijd, maar je menstruatie moet nog op gang komen en je mag ECHT je ei niet missen.
Gatver Vera.
Ja dat is je aan te zien, of je hebt een heel goed ik-verschuil-mezelf-hyves-profiel aangemaakt!

Nee, niks te verbergen... Vraag me alles maar!
Hi Aruba, had ik al gezegd dat ik Saba zo'n schatje vind?! Ik word echt zo'n muts die straks bij alle schattige (want je hebt ook echt heel lelijke, gaat natuurlijk ook niet gebeuren met m'n WV) baby's denkt "dat wil ik ooooook".
quote:Marielle1410 schreef op 13 november 2009 @ 11:34:

Ja dat is je aan te zien, of je hebt een heel goed ik-verschuil-mezelf-hyves-profiel aangemaakt!

Nee, niks te verbergen... Vraag me alles maar!Zou je echt zulke perverse mensen hebben, die ook de moeite nemen om een nep-hyves enzo aan te maken?
Had je al gezegd maar dat mag best meerdere keren zeggen hoor Maar heb net even jouw hubster bekijken en al zou je niet vreemd gaan met je WV een lelijk eendje zal het niet worden hoor.
quote:Vera01 schreef op 13 november 2009 @ 11:36:

[...]

Zou je echt zulke perverse mensen hebben, die ook de moeite nemen om een nep-hyves enzo aan te maken?

Denk het wel! Rare mensen op de wereld hoor!

Heb eigenlijk wel zin om een valse hyve aan te maken en ontzettend te gaan stoken! (Oh dan ben ik net zo erg als die potloodventer die geilt op (bijna) zwangere vrouwen toch?)
quote:Vera01 schreef op 13 november 2009 @ 11:35:

Hi Aruba, had ik al gezegd dat ik Saba zo'n schatje vind?! Ik word echt zo'n muts die straks bij alle schattige (want je hebt ook echt heel lelijke, gaat natuurlijk ook niet gebeuren met m'n WV) baby's denkt "dat wil ik ooooook".Nog maar een keer of 10 ofzo hahaha!
quote:Aruba schreef op 13 november 2009 @ 11:37:

Maar heb net even jouw hubster bekeken en al zou je niet vreemd gaan met de WV een lelijk eendje zal het niet worden hoor. Dankje, hij is leuk he..
quote:Marielle1410 schreef op 13 november 2009 @ 11:40:

[...]

Nog maar een keer of 10 ofzo hahaha!Ben je soms jaloers Marielle?
@Marielle, nog steeds ziek lees ik. En bloed hoesten is wel heftig hoor. Heb je Lien en man nog niet aangestoken? Wel ff in de gaten houden.

**dat was de serieuze noot voor vandaag**
hahaha.. blijf 'm leuk vinden:
quote:Aruba schreef op 13 november 2009 @ 11:42:

[...]

Ben je soms jaloers Marielle? Ja natuurlijk!
Lien en man zijn voor alles ingeent wat er zo'n beetje bestaat. Zij zijn de zwakke vogeltjes en ik word ziek!

Hoe oneerlijk!

Gore herfstkat!
bah.. gaat allemaal viezigheid in die haren zitten
dubbel
dubbel
September, september, september, september, september!!!!
ben een andere profielfoto aan het zoeken voor hyves, is nog niet gemakkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven