Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Wil je er 1 van mij lenen??
hahah.. zou grappig zijn.

die er nu op staat is ten 1e hartje zomer (ik weet niet hoe het weer bij jou is als je naar buiten kijkt..) en ik was zwanger wat mn hele vakantie heeft beinvloed. Vond ik op dat moment natuurlijk helemaal niet erg, maar achteraf is het voor niks gweest.

ff verder zoeken dus.
Ja nare herinneringen dus! Snap ik! Het weer hier:

Zonnig, 24 graden, windstil!

Nee helaas: Grijs, winderig en regenachtig!

Ik zal ook eens even op zoek naar een leuke recente foto!
Zo, er wordt weer hard gewerkt vandaag, zie ik!

Ik heb nu welgeteld 2 minuten over, maar moest even (al lunch-kauwend) komen gluren hier...

Marielle, klinkt niet lekker, dat hoestje, bah!

Gisteravond is het nog gezellig geweest hier, zeg!

Heb ik dan weer gemist, hondsmoe in mijn bedje, maar niet kunnen slapen... pffff...

Ben vandaag dan ook echt bij elkaar te rapen, en dan maar elke keer een blij gezicht opzetten tijdens het werk...

En dan instorten in de pauze...

Oh, wat is 8 weken toch een heerlijke termijn!!

En welke huisarts is hier nou op cursus???? Dit is een zaak van levensbelang, tssss!!!!!

Septemberbaby's moeten we hebben, kom op zeg!!!!

Kan de assistente niet even poeren??

Maar de eerste griep- euh zwangerschapsverschijnselen dus ook al gesignaleerd? Wiebelige maag, geen twijfel mogelijk!

Ik zou vast gaan surfen op het internet op zoek naar de ideale kinderkamer!

Bah, wat een vieze kat, duidelijk een oktobergeval!

(Zou Marahbloem trouwens echt zo geschrokken zijn dat ze niet meer terug is geweest? Of heeft ze het tempo niet bij kunnen benen??)

En daar is mijn werk weer...
Gevonden! Even een kleffe, samen met manlief.

Ga naar mn werk. Kom vanmiddag nog wel langs.

Beterschap!
hahah.. Sproet, dat ging echt vliegensvlug! Werkze, ik ga nu ook echt. Duty calls.

**waren we maar rijk en niet zo knap**
Jaah Marahbloem! We meenden het niet zo hoor! Het was maar een grapje. Natuurlijk mag jij ook mee schrijven. Je hoeft het niet eens te vragen! Je moet het gewoon doen!

Sproet, 2 minuten pauze en dan kom je ons bezoeken? Wat een eer!

Ja Vera, leuke foto! Je nichtje lijkt trouwens ook onwijs veel op jou zeg!!!

Ik heb het zooooo koud! 21 graden in huis maar evengoed steenkoud. **Zit nog in ontkenningsfase qua ziek zijn, want moet morgen naar Sinterklaas**

Kinderkamers... Ik ga ook eens even kijken!
quote:Vera01 schreef op 13 november 2009 @ 12:37:

hahah.. Sproet, dat ging echt vliegensvlug! Werkze, ik ga nu ook echt. Duty calls.

**waren we maar rijk en niet zo knap**Whahahaa, je slaat de spijker op z'n kop! Hahaha!
Werkze meiden! Nu zal het hier wel rustig worden, dus kan het ook opbrengen om even on de wol te kruipen!
Ben heel even aan het spieken hier, het is weer gezellig, merk ik.

Wie heeft zich aangemeld bij mijn hyves en heeft in haar meisjesnaam een kleur? Ik wil het wel accepteren, maar ben wel benieuwd wie het dan is

Tot later! Moet weer aan het werk.
Das Vera, Naski! Kun je veilig toelaten!
Gaat nu iedereen saai werken of op bed liggen, gezellig, zit ik hier de hele middag in mijn uppie. Zit ook wel op het werk, maar vrijdagmiddag is altijd zo lekker rustig.
Haha, deel twee van mijn pauze is aangebroken, voor welgeteld nog een kwartier...

Ik wil ook rijk zijn!!!!

(We staan ernstig rood op dit moment, niks voor ons, maar ja, mega-bedrag in 1x afgeschreven...)

Ik wil gewoon de hele dag op mijn luie reet in bed liggen!

En dan aan de lopende band baby's maken en baren...

Twintig, minstens!!!

(Huren we vervolgens ook weer 20 nanny's voor in he, denk nou niet dat ik ga opvoeden of zo...)
En Vera, leuke nieuwe foto! Lekker herfstig!
Baby's maken is nog altijd leuker dan ze krijgen!

Ik sta ook elke maand rood! Maar volgende maand is dat over, dan heet de belastingdienst eindelijk eens goed nieuws voor ons namelijk! We krijgen echt een gigabedrag terug. Mag ook wel, want sta niet voor niks zoveel rood.

Opvoeden ben ik slecht in. Elke dag zie ik het resultaat van mijn opvoedkunsten en kom elke keer weer tot de conclusie dat we iets grondig fouts doen!
Heb 39,7 graden koorts.

Voel me nu heeeeeeeeeeeeel zielig!
getverdrie marielle, dat zijn geen goede berichten. hoop dat je op tijd weer opknapt, zodat je goed aan de bak kunt strakkies, onder de x-boom.

ik heb het continu zo koud. dacht dat je met een knipperlichtje, ook gelijk een kacheltje in je buik geinstalleerd kreeg. niets nakkes nada. brrrrrr.
Hier ook een roodstaan probleem, gelukkig volgende maand 13e maand dus kan ik het weer rechttrekken.

Aardige hoge koorts Marielle, Lekker in je bedje blijven hoor.
Roodstaan, misschien als straks mijn parttime salaris gestort gaat worden.

Ow ja, 13e maand!

Marielle, zetpilletje
Is Tooske nou ook alweer zwanger????? Dat kan toch niet?
Ja dus! Jemig, ik doe echt ergens iets verkeerds hoor!
Ja, al een tijdje toch?

Is Malibooo O. ?

Dan hebben we de eerste bekende binnen.....!!
Ja!

Kijk nu topchef op RTL 4. Wat is die Stephen een engerd zeg!

En ja Tooske al een tijdje zwanger, maar zag het net pas.

Je hebt weer een andere avatar Aruba! Doet ie het weer?
jah Arbuba dat ben ik.
Ja horode het ook van Tooske. En Kim Lian is ook weer zwanger....dat kind is er ook net uit....En wij dan? owja....september 2010!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven