Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
vrijdag 13 november 2009 om 12:15
hahah.. zou grappig zijn.
die er nu op staat is ten 1e hartje zomer (ik weet niet hoe het weer bij jou is als je naar buiten kijkt..) en ik was zwanger wat mn hele vakantie heeft beinvloed. Vond ik op dat moment natuurlijk helemaal niet erg, maar achteraf is het voor niks gweest.
ff verder zoeken dus.
die er nu op staat is ten 1e hartje zomer (ik weet niet hoe het weer bij jou is als je naar buiten kijkt..) en ik was zwanger wat mn hele vakantie heeft beinvloed. Vond ik op dat moment natuurlijk helemaal niet erg, maar achteraf is het voor niks gweest.
ff verder zoeken dus.
vrijdag 13 november 2009 om 12:32
Zo, er wordt weer hard gewerkt vandaag, zie ik!
Ik heb nu welgeteld 2 minuten over, maar moest even (al lunch-kauwend) komen gluren hier...
Marielle, klinkt niet lekker, dat hoestje, bah!
Gisteravond is het nog gezellig geweest hier, zeg!
Heb ik dan weer gemist, hondsmoe in mijn bedje, maar niet kunnen slapen... pffff...
Ben vandaag dan ook echt bij elkaar te rapen, en dan maar elke keer een blij gezicht opzetten tijdens het werk...
En dan instorten in de pauze...
Oh, wat is 8 weken toch een heerlijke termijn!!
En welke huisarts is hier nou op cursus???? Dit is een zaak van levensbelang, tssss!!!!!
Septemberbaby's moeten we hebben, kom op zeg!!!!
Kan de assistente niet even poeren??
Maar de eerste griep- euh zwangerschapsverschijnselen dus ook al gesignaleerd? Wiebelige maag, geen twijfel mogelijk!
Ik zou vast gaan surfen op het internet op zoek naar de ideale kinderkamer!
Bah, wat een vieze kat, duidelijk een oktobergeval!
(Zou Marahbloem trouwens echt zo geschrokken zijn dat ze niet meer terug is geweest? Of heeft ze het tempo niet bij kunnen benen??)
En daar is mijn werk weer...
Ik heb nu welgeteld 2 minuten over, maar moest even (al lunch-kauwend) komen gluren hier...
Marielle, klinkt niet lekker, dat hoestje, bah!
Gisteravond is het nog gezellig geweest hier, zeg!
Heb ik dan weer gemist, hondsmoe in mijn bedje, maar niet kunnen slapen... pffff...
Ben vandaag dan ook echt bij elkaar te rapen, en dan maar elke keer een blij gezicht opzetten tijdens het werk...
En dan instorten in de pauze...
Oh, wat is 8 weken toch een heerlijke termijn!!
En welke huisarts is hier nou op cursus???? Dit is een zaak van levensbelang, tssss!!!!!
Septemberbaby's moeten we hebben, kom op zeg!!!!
Kan de assistente niet even poeren??
Maar de eerste griep- euh zwangerschapsverschijnselen dus ook al gesignaleerd? Wiebelige maag, geen twijfel mogelijk!
Ik zou vast gaan surfen op het internet op zoek naar de ideale kinderkamer!
Bah, wat een vieze kat, duidelijk een oktobergeval!
(Zou Marahbloem trouwens echt zo geschrokken zijn dat ze niet meer terug is geweest? Of heeft ze het tempo niet bij kunnen benen??)
En daar is mijn werk weer...
vrijdag 13 november 2009 om 12:37
Jaah Marahbloem! We meenden het niet zo hoor! Het was maar een grapje. Natuurlijk mag jij ook mee schrijven. Je hoeft het niet eens te vragen! Je moet het gewoon doen!
Sproet, 2 minuten pauze en dan kom je ons bezoeken? Wat een eer!
Ja Vera, leuke foto! Je nichtje lijkt trouwens ook onwijs veel op jou zeg!!!
Ik heb het zooooo koud! 21 graden in huis maar evengoed steenkoud. **Zit nog in ontkenningsfase qua ziek zijn, want moet morgen naar Sinterklaas**
Kinderkamers... Ik ga ook eens even kijken!
Sproet, 2 minuten pauze en dan kom je ons bezoeken? Wat een eer!
Ja Vera, leuke foto! Je nichtje lijkt trouwens ook onwijs veel op jou zeg!!!
Ik heb het zooooo koud! 21 graden in huis maar evengoed steenkoud. **Zit nog in ontkenningsfase qua ziek zijn, want moet morgen naar Sinterklaas**
Kinderkamers... Ik ga ook eens even kijken!
vrijdag 13 november 2009 om 13:16
Haha, deel twee van mijn pauze is aangebroken, voor welgeteld nog een kwartier...
Ik wil ook rijk zijn!!!!
(We staan ernstig rood op dit moment, niks voor ons, maar ja, mega-bedrag in 1x afgeschreven...)
Ik wil gewoon de hele dag op mijn luie reet in bed liggen!
En dan aan de lopende band baby's maken en baren...
Twintig, minstens!!!
(Huren we vervolgens ook weer 20 nanny's voor in he, denk nou niet dat ik ga opvoeden of zo...)
Ik wil ook rijk zijn!!!!
(We staan ernstig rood op dit moment, niks voor ons, maar ja, mega-bedrag in 1x afgeschreven...)
Ik wil gewoon de hele dag op mijn luie reet in bed liggen!
En dan aan de lopende band baby's maken en baren...
Twintig, minstens!!!
(Huren we vervolgens ook weer 20 nanny's voor in he, denk nou niet dat ik ga opvoeden of zo...)
vrijdag 13 november 2009 om 13:27
Baby's maken is nog altijd leuker dan ze krijgen!
Ik sta ook elke maand rood! Maar volgende maand is dat over, dan heet de belastingdienst eindelijk eens goed nieuws voor ons namelijk! We krijgen echt een gigabedrag terug. Mag ook wel, want sta niet voor niks zoveel rood.
Opvoeden ben ik slecht in. Elke dag zie ik het resultaat van mijn opvoedkunsten en kom elke keer weer tot de conclusie dat we iets grondig fouts doen!
Ik sta ook elke maand rood! Maar volgende maand is dat over, dan heet de belastingdienst eindelijk eens goed nieuws voor ons namelijk! We krijgen echt een gigabedrag terug. Mag ook wel, want sta niet voor niks zoveel rood.
Opvoeden ben ik slecht in. Elke dag zie ik het resultaat van mijn opvoedkunsten en kom elke keer weer tot de conclusie dat we iets grondig fouts doen!
vrijdag 13 november 2009 om 14:00