Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Zie nu een meisje met heel veel tassen en een fles water, denk niet dat zij je kan bevruchten, hoor..[/quote]

nope.. dat ben ik..

vriend staat in foto's..
quote:Marielle1410 schreef op 12 november 2009 @ 23:37:

Ik zie ook niemand die jou kan bezwangeren Plakkie! Kies nou maar gewoon een goddelijke bekendheid!Gerard Butler natuurlijk, maar alleen met iers accent
Ik kan geen Marcel bespeuren. Wel Robbie Williams en een jongen met theedoeken om z'n kanis. Is dat hem?
quote:stukje_cake schreef op 12 november 2009 @ 23:39:

[...]

Gerard Butler natuurlijk, maar alleen met iers accent Ja daar kan ik het mee eensch zijn! Zo, ik ga me klaarmaken voor het grote bedritueel! Tot morgen meiden!
Wie gaat het nu worden piece of cake? Ken geen Marcel??

Dus dat spiraal gaat er morgen uit. Mirena? Plaatsen is pijnlijker dan verwijderen gelukkig. Vond het plaatsen zo vreselijk...
zo, nu op profielfoto
Ja nu zie ik hem! Ook een fraai exemplaar hoor!
Ga mijn lieverd ook even als profielfoto plaatsen. **Weet nu al dat ze heeel veel commentaar van vrienden gaat krijgen hahaha**
quote:Vera01 schreef op 12 november 2009 @ 23:42:

Wie gaat het nu worden piece of cake? Ken geen Marcel??

Dus dat spiraal gaat er morgen uit. Mirena? Plaatsen is pijnlijker dan verwijderen gelukkig. Vond het plaatsen zo vreselijk...het plaatsen was idd niet mijn favoriete hobby! ha had ook nog es een paar gaatjes geprikt waar niet moest.. Heb al gegoogled of het pijn deed haha.. Hoop dat alles snel gaat en zonder problemen. vind het niet zo erg dat hij eruit gaat, ook omdat hij nog wel eens niet zo goed zit en dan nog pijn doet
Gerard Butler is jongen op de foto? Nog nooooit van gehoord, maar ziet er leuk uit.
Vera, via Marielle kan je me vrij makkelijk vinden :d

Haaifsschuw valt op zich wel mee, maar ik vind het altijd zo'n raar idee dat je dan ook de foto;s van Lois kan zien enz...is voor mn gevoel zo onwijs prive, dat ik dat altijd raar vind. Zou je zeggen "zet ze dan gewoon niet op Hyves" maar omdat ik eigenlijk alleen maar vrienden en bekenden in mn lijstje heb voelt dat anders.

Maar voeg me maar toe hoor,,,zal proberen over mn angst heen te stappen
Cakie, zorg alleen dat je maandverband mee hebt, dat van de dokter is meestal helemaal zo'n lap en je hebt m waarschijnlijk wel nodig.
quote:Marielle1410 schreef op 12 november 2009 @ 23:43:

Ja nu zie ik hem! Ook een fraai exemplaar hoor!

Daarom kan ik het er ook nog wel even op doen

Stel dat je iedere morgen wakker moet schrikken om wat naast je ligt
quote:Vera01 schreef op 12 november 2009 @ 23:45:

Gerard Butler is jongen op de foto? Nog nooooit van gehoord, maar ziet er leuk uit.nee, dat is de 1e man van mijn wv lijst..
quote:Riz schreef op 12 november 2009 @ 23:46:

Vera, via Marielle kan je me vrij makkelijk vinden :d

Haaifsschuw valt op zich wel mee, maar ik vind het altijd zo'n raar idee dat je dan ook de foto;s van Lois kan zien enz...is voor mn gevoel zo onwijs prive, dat ik dat altijd raar vind. Zou je zeggen "zet ze dan gewoon niet op Hyves" maar omdat ik eigenlijk alleen maar vrienden en bekenden in mn lijstje heb voelt dat anders.

Maar voeg me maar toe hoor,,,zal proberen over mn angst heen te stappen

Snap ik! Ik heb haar net nog even bekeken. Mooi meiske, eeuwig zonde!

Ik heb echt geen zin om te gaan slapen. Maar ja noodzakelijk kwaad he??
quote:stukje_cake schreef op 12 november 2009 @ 23:46:

[...]

Daarom kan ik het er ook nog wel even op doen

Stel dat je iedere morgen wakker moet schrikken om wat naast je ligt Dat heb ik dus! Daarom ook 3 WV in mijn lijst!
@Riz, als je het niet wil negeer je mn uitnodiging gewoon. Ik was eerst ook wat terughoudend, vond dat anonieme juist wel lekker. Maarja, Marielle is zo overhersend he

@Marielle, wat ben jij ineens veranderd?!
Ik ga hier zo ook naar bed, morgen weer werken..
Iemand moet de leiding nemen dames.

Moet trouwens nog even terugkomen op de lelijkheid van mijn man. Dat vind ik namelijk helemaal niet. Hij stinkt alleen 's ochtends zo!
Volgens mij stink ik nu ook, naar de zweet, van het lachen.

Ga ook slapen. Bis morgen!
Whoehoehoe, ik heb het 1e smsje al binnen! "Jullie moeten echt minder met elkaar optrekken, jullie gaan met de dag meer op elkaar lijken"
Ja welterust! Morgen gaan we weer een topic aanvallen! Lekker rellen!
Nou, ik heb je geaccepteerd hoor!

Ja, t was en is echt een mooi meisje....hoop dat haar zusje op haar lijkt!
Wat moeten de stille meelezers wel niet van ons denken hahaha!
Ach lekker laten denken!

Die wilden alleen maar dat ze t zelf zo gezellig hadden om 12 uur snachts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven